Ga dan wat anders doen, i.p.v. zaniken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:02 schreef haagse_elfje het volgende:
het was weer slaapverwekkend....
okéquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ga dan wat anders doen, i.p.v. zaniken.
Romeo vond ik uberhaupt nooit zo vreselijk om de doodeenvoudige reden dat hij amper in beeld is geweest..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:06 schreef babette21 het volgende:
ik vond Romeo eigenlijk wel oke.
sinds dat gezeik tussen hem en Hugo afgelopen is kan ik 'm wel verdragen
mja zeg dat:(quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:15 schreef babette21 het volgende:
FMP... grrrr
kijk als het de zekerheid geeft dat ze dood gaat stem ik voor, niet zo een lange lijdens weg wil dan zien, gewoon snel....dan het lichaam lekker daar laten wegrotten...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:15 schreef babette21 het volgende:
tegen een giftige slangenbeet zeg ik geen nee hoor...
in 'n minuutje is 't gedaan... al zorgen de visjes voor meer bloed
FMP... grrrr
Van mij had ie ook niet dood gehoeven, maar onze Antilliaanse held is niet voor niets gestorven... Stijnquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:16 schreef Wup het volgende:
maar goed ik ben ook een van de weinigen die pa Isarin wel een lollig mannetje vond.....
het kan nu toch niet lang meer duren?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Van mij had ie ook niet dood gehoeven, maar onze Antilliaanse held is niet voor niets gestorven... Stijn
mja dat was idd. een dramaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:19 schreef babette21 het volgende:
Romeo zelf vond ik niet vreselijk, maar dat puberale gedoe met Hugo wel.
en dat ging nogal samen... nu is ie gewoon "het aanhangsel van", dat kan ie wel
zoals we al vaker heb vastgesteld: Robin is het beste in kleine scenes.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:26 schreef Wup het volgende:
Hugo is momenteel ook wel weer verdragelijk, nu hij steeds zo helemaal niks te doen heeft
Gerda Havertong is behoorlijk afgevallen....quote:Mama Isarin lijkt me trouwens ook een vrolijke tante......
kijk je slaat de Stijn direct op zijn kop....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:31 schreef Salie het volgende:
Hmmm kan iemand me uitleggen WAAROM Chris die cijfertjes had veranderd op die medicatie van de vader van Kira?
Hij wou Stijn naaien, ok , maar het was toch niet zijn bedoeling dat die vader dood zou gaan, want anders zou die niet zo hysterisch worden in die lift
mja dat lachen is idd. pure wanhoopquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:26 schreef babette21 het volgende:
't lijkt of ze van Tonnie en Tara een soort slapstick willen maken ofzo,
maar m.i. slaan ze de plank finaal mis...
ik moest ook om ze lachen, maar eerlijk gezegd is 't meer leedvermaak
haha, oke we zien het maandagquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zijn stem lijkt er heel erg op.
Wat Niels niet meer deed, gaat Kyra nu hopelijk wel doorzetten....quote:Bettina is des duivels als ze hoort dat Kyra een klacht bij het medisch tuchtcollege heeft gelegd waarmee ze het AZB verantwoordelijk houdt voor de dood van haar vader
ik kreeg ook niet de indruk dat het als tranentrekker bedoeld wasquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:05 schreef babette21 het volgende:
sorry, maar ik vond Jasmine echt tenenkrommend slecht
met dit soort scenes is er meestal weinig voor nodig om Babetje in tranen te krijgen
kwam nu niet eens in de buurt, met dat irritante gekrijs
het is te schandalig voor woorden... dat is Niels zijn lijntje.....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:40 schreef haagse_elfje het volgende:
Wat Niels niet meer deed, gaat Kyra nu hopelijk wel doorzetten....
mja ze moet toch iets nu de kinderafdeling spontaan in het niets is verdwenen..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Dinsdag 1 februari
Shirinas eerste dag op de SEH begint met racistische opmerkingen.
hm dit vraagt idd om drank... wat kan ik voor je inschenken?!?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:46 schreef Wup het volgende:
het is te schandalig voor woorden... dat is Niels zijn lijntje.....
Kyra heeft voorlopig wel weer genoeg gehad
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
over Niels gesproken: krijgt die man nog wat om handen of wat?!
liever niets dan dat trieste gebuffer tussen Joyce & Marnixquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
hm dit vraagt idd om drank... wat kan ik voor je inschenken?!?
over Niels gesproken: krijgt die man nog wat om handen of wat?!
da's precies het probleem: da's 't enige kleine beetje "iets" dat hij nu heeft...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:04 schreef Wup het volgende:
liever niets dan dat trieste gebuffer tussen Joyce & Marnix
ja hier nog 1... een hij ging zo lekker.... *zucht*quote:maar om eerlijk te zijn: met Nielslijntjes zijn tot noch toe sowieso nooit erg scheutig geweest
ik had stiekem gehoopt dat hij in 1 ruk door mocht dit seizoen
zoals Arthur & Claire vorig seizoen.....
alsjeblieft bespaar me...... die kop kan ik dus echt niet meer zienquote:maar het lijkt erop dat dit het Joostseizoen gaat worden... nou ja dat zegt wel genoeg lijkt me:(
geen Joost seizoen.....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:04 schreef Wup het volgende:
[..]
maar het lijkt erop dat dit het Joostseizoen gaat worden... nou ja dat zegt wel genoeg lijkt me:(
Leuke vrouw.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:03 schreef Orginial het volgende:
Heeft iemand wat meer info over Ma Isarin?![]()
nou, zo 'charmant' is hij dus.....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:26 schreef babette21 het volgende:
Eric Bouwman kan alleen maar in de camera lopen grijnzen,
zowel qua stemgebruik als gezichtjes opzetten bakt ie er niks van
't is nog steeds zijn charme waarmee hij het redt... maar voor hoe lang nog...?!?
Doe dat, schat!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:53 schreef babette21 het volgende:
oke, misschien moet ik maar gewoon m'n mond houden....
Je commentaren op de FP zijn klasse de laatste tijdquote:
Huh? Wat heb ik dan gezegd?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:10 schreef pberends het volgende:
Je commentaren op de FP zijn klasse de laatste tijd![]()
Ze is zeer recentelijk weduwe geworden.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:03 schreef Orginial het volgende:
Heeft iemand wat meer info over Ma Isarin?![]()
Gevangenis, Youssef Idilbi.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:48 schreef Chara het volgende:
Waar is Sid, de halfbroer van Joost en Hugo eigenlijk gebleven. Hoe heet die acteur eigenlijk in het eggie?
Maar ze vindt het niet erg, want ze klinkt erg opgewekt en blijkbaar marcheert ze zelf schuin met de vent die op Filip Bolluyt lijkt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze is zeer recentelijk weduwe geworden.![]()
It runs in the family.... zeggen we maarquote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar ze vindt het niet erg, want ze klinkt erg opgewekt en blijkbaar marcheert ze zelf schuin met de vent die op Filip Bolluyt lijkt.
Leuke commentaren op kut-Marokkaantjes enzo.quote:
Niet alle marokkanen zijn kutquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Leuke commentaren op kut-Marokkaantjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |