Het is niet alleen het bedenken van zo'n fiets... Waar haal je in godsnaam zo'n lelijk kreng vandaan????quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
we krijgen al maanden van die bullshitlijntjes maar een maffe fiets voor Lizzy bedenken kunnen ze wel....
wat 'n aflopende zaak is het toch eigenlijk....
* Babetje heeft ernstig de slappe lach... tears included
Ik ook. Stiekem.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:23 schreef pberends het volgende:
M'n zoontje van 13 is verliefd op Yolanthe
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
ben ik de enige die zich ontzettend zit te ergeren aan dat luxaflex-gedoe....?!
misschien had joyce 'm nog in d'r schuurtje staan....quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:43 schreef soapie het volgende:
Waar haal je in godsnaam zo'n lelijk kreng vandaan????
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien had joyce 'm nog in d'r schuurtje staan....
als laatste herinnering aan haar circustijd....???
[afbeelding]
Het is tot nu toe allemaal erg saai in Brasilquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:52 schreef Wup het volgende:
Lizzy op die fiets was toch juist lollig?
ik hoop dat die jungletocht wat mooie beelden op gaat leveren want tot nu toe ontgaat het nut van dat tripje naar Brazilie me volkomen....
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:49 schreef Wup het volgende:
[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/2004/2004_terugblik/2004-02-24_25_Claire-Ellen_uitrazen_001.avi]
ONM 24 & 25 februari 2004, Claire gaat even gezellig bij Ellen langs
ik moest denken aan een scene uit Meiden van de Wit waarin Angela Schijf een maf drankje had gedronken en steeds maar riep: ik ben versmurfd.........quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:55 schreef Airelle het volgende:
Lizzy op de fiets was erg lachwekkend ja... die kleren.
Dit bewijst maar weer 'ns dat je niet helemaal naar Brazilië hoeft om de kijker te vermaken.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:52 schreef Wup het volgende:
Lizzy op die fiets was toch juist lollig?
ik hoop dat die jungletocht wat mooie beelden op gaat leveren want tot nu toe ontgaat het nut van dat tripje naar Brazilie me volkomen....
OMG ,incl kunstwerk nog wel! Wanneer gaan we trouwen?!?quote:Claire-klassieker-filmpje gisteren beloofd aan Babette maar toen had Fok er weer eens geen zin meer in
haha hij's leuk!!!quote:Lizzy scheurt door de straten... (DO. 26-01-2005)
Beetje rondcrossen in zo'n buggy lijkt me dan nog wel lachen, maar verder heeft dat Brasil-gebeuren niks dan ergernis opgeleverd.......quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer 'ns dat je niet helemaal naar Brazilië hoeft om de kijker te vermaken.
jaaaaaaaa dat was ook zo vaag: ze was paars geworden en had 't steeds over smurfen...quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:58 schreef Wup het volgende:
ik moest denken aan een scene uit Meiden van de Wit waarin Angela Schijf een maf drankje had gedronken en steeds maar riep: ik ben versmurfd.........
it would have been..... *zucht*quote:Wup: Ik denk eerder dat Claire zwanger vertrekt en dat er op een dag een op miraculueze wijze ouder geworden puberende Claire 5 ling opduikt......
allemaal kleine Clairetjes, would'nt that be fun............
ja maar dat hadden ze toch ook in de woeste hooggebergten van Zandvoort of Scheveningen kunnen opnemen?quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:06 schreef soapie het volgende:
Beetje rondcrossen in zo'n buggy lijkt me dan nog wel lachen, maar verder heeft dat Brasil-gebeuren niks dan ergernis opgeleverd.......![]()
Dat Brazilie is totaal overbodig.....quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ja maar dat hadden ze toch ook in de woeste hooggebergten van Zandvoort of Scheveningen kunnen opnemen?
ik ben wel voorstander van buitenopnamen maar waarom ze nou naar Brazilie moesten afreizen ...
die logica van waarom nou perse in Brazilie snap ik ook inderdaad nog niet helemaal!quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben wel voorstander van buitenopnamen maar waarom ze nou naar Brazilie moesten afreizen ...
tis toch wat dat het al zover gekomen is met ONM dat dít is waar we een hele pagina mee kunnen vullen... waar gaat het heen...quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:22 schreef Wup het volgende:
1 scene op een fietsje en we vullen een hele forumpagina vol blijheid....
wat zijn we toch een dankbaar volkje hier......
quote:in het vooruitblikje van morgen op de aftiteling was Renee ook grappig [ jawel Renee ja] met een opmerking over de intercom
Dat is de spiegel die aan Joosts halovest hing.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:03 schreef soapie het volgende:
Zit er nou ook nog een achteruitkijkspiegel op??????? Hoe fout kan het zijn!!!!!!
mja ik hoef maar naar plaatjes van Iwan te kijken en de tranen beginnen weer te stromenquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:22 schreef Wup het volgende:
in het vooruitblikje van morgen op de aftiteling was Renee ook grappig [ jawel Renee ja] met een opmerking over de intercom
Ja, je zal voor je werk op zo'n fiets gezet worden. Dan kan je toch ook niet serieus blijven......quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik hoef maar naar plaatjes van Iwan te kijken en de tranen beginnen weer te stromen
't is gewoon zo'n raar ding... en die hele houding van Lizzy, ze is net een kleutertje...
je kan ook helemaal aan haar zien dat ze 't zelf ook vrij amusant vond
asjemenou...quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat is de spiegel die aan Joosts halovest hing.
ow wow, wiv wat goed van je! 't is gewoon echt exact dezelfde!!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:36 schreef Wup het volgende:
asjemenou...
Joost, ONM 12 november 2003
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
aan geld teveel kan het niet liggen want dan konden ze die acteurs die ze eruit hebben gegooit ook houden en onderhouden....quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:20 schreef MirSus het volgende:
[..]
die logica van waarom nou perse in Brazilie snap ik ook inderdaad nog niet helemaal!
ja inderdaad...wat ben je goed aanwezig vandaagquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat is de spiegel die aan Joosts halovest hing.
we zijn hier blij met weinig.....ONM word gesponserd door Circus Renz...quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:22 schreef Wup het volgende:
wat lief van je Iwanquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Als eerbetoon aan de vandaag overleden Rudi Falkenhagen:
Frederick van Walsum was (slechts 2 afleveringen) de oom van Hugo. Frederick deed Bettina een oneerbaar voorstel, maar zij ging niet in op zijn avances. Volgens mij had Hugo hem voorgesteld als sponsor voor de nieuwe kinderafdeling.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:58 schreef Wup het volgende:
wat lief van je Iwan
maar Frederick van Walsum zegt me echt niks.....
Krijgt ze 'n keer een oneerbaar voorstel, gaat ze er niet op in!quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Frederick van Walsum was (slechts 2 afleveringen) de oom van Hugo. Frederick deed Bettina een oneerbaar voorstel, maar zij ging niet in op zijn avances. Volgens mij had Hugo hem voorgesteld als sponsor voor de nieuwe kinderafdeling.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Als eerbetoon aan de vandaag overleden Rudi Falkenhagen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Rudi Falkenhagen als Frederick van Walsum (DO. 07-02-2002 / VR. 08-02-2002)
[afbeelding]
he wat goed!! ik ga hier iemand heel erg blij mee makenquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Speciaal voor Babette:
[afbeeldingen]
Roger Happel als Bandlid (VR. 15-09-2000)
Blinde mol, die staat er al.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:31 schreef pberends het volgende:
Iemand een cap van Lizzy op der fiets?
gompie dat weet ik nog, ik wist alleen echt niet dat het een van Walsum betrof.....quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Frederick van Walsum was (slechts 2 afleveringen) de oom van Hugo. Frederick deed Bettina een oneerbaar voorstel, maar zij ging niet in op zijn avances. Volgens mij had Hugo hem voorgesteld als sponsor voor de nieuwe kinderafdeling.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Blinde mol, die staat er al.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Lizzy scheurt door de straten... (DO. 26-01-2005)
Zo kinderachtig is Joost dus helemaal niet vergeleken met z'n vriendin.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt klaar om een volwassen moeder te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |