jaja die was leuk.... maar verder: wat een drama zeg!quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Tara: "Wat mij betreft blijven we hier voor altijd."
nee, die schaduwenquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
ben ik de enige die zich ontzettend zit te ergeren aan dat luxaflex-gedoe....?!
Elke dag denk ik, het dieptepunt is nu bereikt. Erger kan niet, en ja hoor het kan nog erger. Wat een drama vandaag zeg!!!!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaja die was leuk.... maar verder: wat een drama zeg!
alle debielen in 1 aflevering, incl. hun trieste verhaaltjes....
de enige normale was Lizzy, en die blijkt dan weer op zo'n leipe fiets te rijden...
Als ik Tara zie krijg ik de neiging om spullen naar de tv te gooien....
en dan Julia: "ben je gelukkig?".....
* Babette vraagt een teiltje
Lizzy Award gaat naar Shirina...
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Tara: "Wat mij betreft blijven we hier voor altijd."
door het in plaats van een soap er een zeep serie te makenquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:03 schreef soapie het volgende:
[..]
Hoe help je een serie om zeep......
als het aan hem zelf ligt is Ja is Ja....quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Marnix: "Nee is nee." (hypocriet!)
dat onderzoek is nu van Stijn alleen. Hij had Chris eruit geknikkerd maar Chris had dit al verwacht en had gesoliciteerd naar de functie van zaal arts. Dat andere schaap heeft ook haar wol bijeengeraapt en is terug naar de kudde gegaan. Stijn doet het onderzoek nu alleen, hij zei ook tegen Chris" jij doet niet meer mee aan het onderzoek, misschien mag jezelf over vier jaar je eigen onderzoek starten"...zoiets was het.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:32 schreef babette21 het volgende:
Is dat onderzoek van Stijn en Chris nu spontaan afgelopen ofzo,
nu 't schaapje terug naar haar wei is gehuppeld?!
je hebt wel gelijk....voor ons allemaal een groot applaus voor al ons vertrouwenquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:08 schreef babette21 het volgende:
Eigenlijk he, eigenlijk zijn wij wel enorme doorzetters!!
dat we maar blijven kijken enzo,
en ook nog de tijd nemen om de boel te analyseren...
bij deze geef ik jullie dan ook allemaal - en mezelf natuurlijk ook - een welverdiend schouderklopje!
Sanne is gewoon net zo'n hoer als Kyra! Constant liggen te kutten, maar het stiekem wel erg lekker vinden.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
Ja hoor, Sanne is verkracht... ze strubbelde nog minder tegen dan een blaaspop.
Ik lag in een deuk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:58 schreef babette21 het volgende:
de enige normale was Lizzy, en die blijkt dan weer op zo'n leipe fiets te rijden...
die mensen zeggen :" Mevrouw wij hebben geen clini clown besteld" "Maar het ziekenhuis is een stukje doorrijden"quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:22 schreef pberends het volgende:
OMFG inderdaad die fiets en kleren van Lizzy. Echt niet normaal. Ik denk dat je spontaan door iedereen wordt nageroepen als je serieus zo door de straat fietst.
Ik zie Lizzy al bij het huis aanbellen...
Lizzy: "Ik wil eventueel dit te koop staande huis kopen... mag ik even binnenkijken?"
Bewoners: "wtf"
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik lag in een deuk.
Wie bedenkt zoiets?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
die mensen zeggen :" Mevrouw wij hebben geen clini clown besteld" "Maar het ziekenhuis is een stukje doorrijden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |