GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
Die buik hahahahahahaquote:
inderdaad errug goeie shopquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die buik hahahahahaha.. moet zeggen.. erg goeie shop pik!!
![]()
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
inderdaad errug goeie shophad het zelf niet beter gekund
goeie voorzet vriend, gewoon briljant uitgespeeldquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllll
Hahahahahhaaha... ik hoefde hem er alleen maar in te tikken...quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
goeie voorzet vriend, gewoon briljant uitgespeeld![]()
quote:Beste collega
Inmiddels is het Grond en Wegen uitje een jaarlijks terugkerend fenomeen geworden! Ook dit jaar is besloten om met de hele afdeling voor een leuke avond te gaan zorgen, alleen gaat dit jaar niet alleen de vof, ook de koepel gaat mee.
Op dinsdag 8 maart gaan we in Noordwijk schieten bij een schietclub !! (en nee, de opdrachtgever is niet uitgenodigd…)
Ja, ziet er verrasend goed uit .. en sexy chicks die je pakjes mag aantrekkenquote:
van de week maar ff kijken danquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, ziet er verrasend goed uit .. en sexy chicks die je pakjes mag aantrekken
Putten is een uitdaging.. en 4 man op live
Ik vind het helemaal top voor die 20 euro.. althans min freebees was het nog 6
met de baas thuis oooookquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:43 schreef Magneet het volgende:
kost niet veel dat golf, zal eens overleggen met de baas thuis of het binnen het budget valt
Nog 2 dagenquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:05 schreef Bastard het volgende:
The Hobbit trailer gezien
eind 2006 in de bios
Ze blijft lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:19 schreef chibibo het volgende:
Topic
Warme kip: Danielle Gamba
Voorbeeldje:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:19 schreef chibibo het volgende:
Topic
Warme kip: Danielle Gamba
Voorbeeldje:
[afbeelding]
Topic is nog geen dag oud.quote:
zoooo'n vies geil ventje !quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:45 schreef chibibo het volgende:
Maar ik had natuurlijk kunnen weten dat jij die plaatjes al lang gezien hebt.
Waar kijk jij s'nachts dan naar vies klein student mannekequote:Op donderdag 27 januari 2005 02:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de mensen die zometeen weer gaan werken:
Sexpoppen
Juist zit je aan je ontbijt zie je ditquote:Op donderdag 27 januari 2005 02:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de mensen die zometeen weer gaan werken:
Sexpoppen
Wat zeur je nou man!quote:Op donderdag 27 januari 2005 07:57 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh.....dag 3 snotteren en hoesten. Zelden zo'n hardnekkige griep meegemaakt.
Godver .........quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:10 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Wat zeur je nou man!
Ik hoest al drie maanden
hoe denk je dat ik me voel?![]()
OOOOOOOOOOOOOO-Renquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:10 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Wat zeur je nou man!
Ik hoest al drie maanden
Was het maar alleen hoesten, kon ik tenminste mijn bed uit.quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:10 schreef O-Ren het volgende:
Wat zeur je nou man!
Ik hoest al drie maanden
Ja slimmerd daar heb ik een strippenkaart voor......voor de huisarts!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was het maar alleen hoesten, kon ik tenminste mijn bed uit.![]()
En als je al 3 maanden hoest is het misschien handig om eens een huisarts op te zoeken.
Heeeerlijkquote:Op donderdag 27 januari 2005 08:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]hebben we lekker geslapen lieverd??
![]()
Je moet eens wat meer vrijen met die mooie vrouw van jequote:Op donderdag 27 januari 2005 08:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]hebben we lekker geslapen lieverd??
![]()
whateverquote:Op donderdag 27 januari 2005 08:19 schreef O-Ren het volgende:
Ja slimmerd daar heb ik een strippenkaart voor......voor de huisarts!!!!![]()
heerlijk hè als mannen ziek zijn, zijn het echt huiliesquote:
ze heeft hoofdpijnquote:Op donderdag 27 januari 2005 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je moet eens wat meer vrijen met die mooie vrouw van je![]()
(lees goed vrijen)
Brown![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:27 schreef mr_Brown het volgende:
heerlijk hè als mannen ziek zijn, zijn het echt huilies
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op donderdag 27 januari 2005 08:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heerlijk hè als mannen ziek zijn, zijn het echt huilies
We hebben gewoon een lage pijngrensquote:Op donderdag 27 januari 2005 08:30 schreef O-Ren het volgende:
Je haalt de woorden uit mijn mond![]()
Zo zielig zijn jullie dan![]()
correctie my dearquote:Op donderdag 27 januari 2005 08:30 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond![]()
Zo zielig zijn jullie dan![]()
maar we zijn wel stoerquote:Op donderdag 27 januari 2005 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We hebben gewoon een lage pijngrens
Als ons lichaam er op gebouwd was om een golfbal door onze plasbuis te persen konden we vast ook meer hebben.
En we hebben een piemel.quote:
nouja... piemel..... piemelquote:
Dit is best erg......... ik begrijp wel dat de samenleving wat meer naar elkaar toe moet komen maar op die dag vieren we bevrijdingsdag,......... daar wil ik wel even bij stil staan zeg maar,....quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:42 schreef Strolie75 het volgende:
Krijg je dit weer, van bevrijdingsdag naar knuffeldag.![]()
Bevrijdingsdag wordt Bindingsdag
Hahahahaha,... en mocht je er problemen mee hebben dan kan je altijd nog een 'enlarge your penis' pakket bestellen wat netjes wordt afgeleverdquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nouja... piemel..... piemel
[afbeelding]
WHAHAHAHAHAHA en je test het uiteraard eerst op jezelf voordat je hem uitleverd of het wel het gewenste resultaat heeftquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hahahahaha,... en mocht je er problemen mee hebben dan kan je altijd nog een 'enlarge your penis' pakket bestellen wat netjes wordt afgeleverd
[afbeelding]
wat een gelul zegquote:Op donderdag 27 januari 2005 08:42 schreef Strolie75 het volgende:
Krijg je dit weer, van bevrijdingsdag naar knuffeldag.![]()
Bevrijdingsdag wordt Bindingsdag
En mocht je daarna nog problemen hebben kan je er altijd over praten in een talkshowquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA en je test het uiteraard eerst op jezelf voordat je hem uitleverd of het wel het gewenste resultaat heeft
[afbeelding]
Na het zien van deze foto is de conclusie van Dr. Phil dat hij niet alleen een complex heeft, maar ook nog eens homo isquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En mocht je daarna nog problemen hebben kan je er altijd over praten in een talkshow
[afbeelding]
Als therapie kan hem 'vissen' geadviseerd worden !quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Na het zien van deze foto is de conclusie van Dr. Phil dat hij niet alleen een complex heeft, maar ook nog eens homo is
[afbeelding]
Hoop gaten Gijsquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:48 schreef silver-surfer het volgende:
Net naar de tandarts geweest........ OEPS ..
quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:48 schreef silver-surfer het volgende:
Net naar de tandarts geweest........ OEPS ..
helaas kan hij geen afscheid nemen van zijn poekiequote:Op donderdag 27 januari 2005 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als therapie kan hem 'vissen' geadviseerd worden !
[afbeelding]
Is het weer aan met Poekie dan ? Ik dacht dat het uit was gegaan ivm de aparte hobbies van poek ?quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
helaas kan hij geen afscheid nemen van zijn poekie
[afbeelding]
[afbeelding]
Varkentje schaamde zich voor de bril van poekiequote:Op donderdag 27 januari 2005 10:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is het weer aan met Poekie dan ? Ik dacht dat het uit was gegaan ivm de aparte hobbies van poek ?
[afbeelding]
Ja mooiquote:
OMG!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:![]()
wat is je terroristennaam??
Yasser Marrowfat![]()
Abdulaziz Ichi Ghonadsquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:![]()
wat is je terroristennaam??
Yasser Marrowfat![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja mooi.... aardig wat ja... 7 .. ja je hoort het goed ZEVEN!!!
Vorige tandarts heeft dus geen ruk gezien
WHOEAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
De mijne: Faghil Al-Gaylord![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja mooi.... aardig wat ja... 7 .. ja je hoort het goed ZEVEN!!!
Vorige tandarts heeft dus geen ruk gezien
nou inderdaad... mijn gebit moet ook helemaal gerenoveerd worden...quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hij denkt ook, nieuwe klanten, nieuwe kansen![]()
![]()
Ja jij hierkomen,quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja jij hierkomen,
jij
zondag
komen
Tante Vonnuh komt ook
Strolepool snapt me welquote:
Dat wil je niet weten Gijs...quote:
Jou zie ik dan ook,quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten Gijs...
quote:Ik was gelukkig... Mijn vriendin en ik hadden al meer dan een jaar een
relatie, dus besloten we te gaan trouwen... M'n ouders hielpen me op elke
manier die ze maar konden bedenken, m'n vrienden hadden me aangemoedigd
en m'n vriendin?? Ze was echt een droom!!
Er was alleen één ding waar ik me ongerust over maakte, heel ongerust
eigenlijk en dat ene ding was haar jongere zusje!
Mijn aanstaande schoonzusje was 20 jaar, mooi blond, droeg super korte
minirokken en laag uitgesneden truitjes! Ze bukte regelmatig wanneer ze
in m'n buurt was en ik zag dan haar string... Volgens mij deed ze het
express... Want ze deed het nooit als ze bij iemand anders stond!
Op een dag belde het jongere zusje me op en vroeg of ik even wou
langskomen om de uitnodigingen te bekijken!
Ze was alleen toen ik daar aan kwam... Ze fluisterde tegen me dat ik
binnenkort getrouwd zou zijn, en dat ze gevoelens en verlangens voor me
had waar ze niet overheen kon komen, en eigenlijk ook niet overheen wou
komen... Ze zei tegen me dat ze één keer de liefde wou bedrijven met me
voordat ik was getrouwd met haar zus en de rest van m'n leven met haar
zus was verbonden... Ik was helemaal in shock en kreeg geen woord meer
uit m'n keel... Ze zei: ik ga naar boven, naar m'n slaapkamer en als je
ermee wilt doorgaan kom dan maar naar boven en pak me... Ik was verbaasd
en nog helemaal in shock terwijl ik keek hoe ze naar boven liep... Toen
ze boven aan de trap stond, deed ze haar string uit en gooide die van de
trap naar beneden naar mij toe...
Ik bleef nog even daar staan, draaide me om en liep rechtstreeks naar de
voordeur. Ik deed de deur open en liep naar buiten. Ik liep rechtstreeks
naar de auto toe om, maar toen m'n aanstaande schoonvader stond buiten. Met tranen
in zijn ogen gaf hij me een hand en zei: "We zijn erg blij dat je
geslaagd bent voor onze kleine test... We konden ons geen betere man
voorstellen voor onze dochter. Welkom in de familie!!"
De moraal van dit verhaal is:
"Bewaar altijd je condooms in de auto"
En wie ben jij nou weer?quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Da`s zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo`n goede reden om NIET te gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Zo droog.quote:
Nee,.. ik ben ze nu aan het downenquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cho, heb je op IGN trouwens al die Resi 4 bonus DVD filmpjes gezien? Ik ben ze nu aan het downen, gaat over dat het eerst toch in een mansion zou zijn ofzo
Het is een mansion gewoon, geen buitenlocaties zoals in 4 nu.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.. ik ben ze nu aan het downen![]()
Het gaat idd over hoe ze RE4 toen aan het plannen waren.... een andere stijl als dat we nu hebben zeg maar. iets voor RE5
?
Ik weet me nu al geen raad soms, kogels worden schaarser, kettingzagen talrijkerquote:trouwens,.... zit met RE in chapter 5 ergens... het wordt zooooo goedweet me geen raad soms... je gaat nog ZOVEEL meemaken Gijs
Ik wil RE5,........ NU !!!
Gijs trust mequote:Op donderdag 27 januari 2005 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je wilt het niet weeeeeeeeeeeeten hoe dat zou zijn als je het ook daadwerklelijk gamet
.................................................. Gijs !quote:
Nee?quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten Gijs...
quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:31 schreef Strolie75 het volgende:
Inderdaad![]()
![]()
Hoe verneuk ik mijn pick-up truck die waarschijnlijk een tank vol Saudische olie heeft.![]()
Er is dus wel iets leuks om te gamenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 07:57 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh.....dag 3 snotteren en hoesten. Zelden zo'n hardnekkige griep meegemaakt.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Er is dus wel iets leuks om te gamen![]()
Jawel, lekker golfen!quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:31 schreef Quinny het volgende:
en er valt volgens mij toch niet zoveel meer te gamen
Bastard hoe is het met Dribbel?
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel, lekker golfen!
Met Dribbel gaat leuk hoor .. bijna zindelijk. Alleen dat blaffen snachts
Maar ze hebben wel een badkamer.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:47 schreef silver-surfer het volgende:
Zooooooooo RTL4 ... hoe schoon is jouw huis![]()
![]()
![]()
TEERING wat een goor huis... echt ranzig.... vlooien, kevers en shit..
En er wonen 2 mensen met 4 kinderen in
En daarom kan je nu niets terug zeggen, huilliequote:Op donderdag 27 januari 2005 20:28 schreef Chocobo het volgende:
Godver,....... wordt de hele tijd uit web msn gegooid
Ja vies hequote:Op donderdag 27 januari 2005 20:47 schreef silver-surfer het volgende:
Zooooooooo RTL4 ... hoe schoon is jouw huis![]()
![]()
![]()
TEERING wat een goor huis... echt ranzig.... vlooien, kevers en shit..
En er wonen 2 mensen met 4 kinderen in
Ja kloptquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een badkamer.
Ranzig gewoon... en wat een respect, het ziet er na het schoonmaken echt goed uit zeg...!quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja vies he
Dit is echt onbegonnen werk en ook zonde van al dat werk. Na een paar weken ziet er het weer gewoon zo uit.
Maar ze hebben wel meer weerstand dan jijquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een badkamer.
die was best grappigquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja klopt.. en die moeder moet net als jij ook 40 kilo afvallen om er goed uit te zien...
Ik hoorde de buren al schreeuwen vanmorgen "KUT HOND!!!"quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:48 schreef Quinny het volgende:
[..]Dat blaffen. Hij mist jullie gewoon snachts
Ja vind je mooi hequote:Op donderdag 27 januari 2005 20:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHA![]()
Oh sorry gijs
Morgenavond denken ze nog met weemoed terug aan de hond.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:17 schreef Bastard het volgende:
Ik hoorde de buren al schreeuwen vanmorgen "KUT HOND!!!"
Moet je je badkamer nog tegelen gijsquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja klopt.. en die moeder moet net als jij ook 40 kilo afvallen om er goed uit te zien...
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel meer weerstand dan jij
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet je je badkamer nog tegelen gijs![]()
dit is zoooooooooooooo`n toeval, check dit![]()
![]()
http://www.vangijzengroep.nl/
kheb een eindbaas verslagenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rocketball met Brown en Kepler was coolMooi man met die rocket launchers
Resident Evil 4 ookKepler was hier gamen en heeft die village chief scene gedaan en de lift scene. Ik ben daarna weer verder gegaan in het kasteel. Mijn god
Ik begin te begrijpen wat je bedoelt Cho
!!
was geen paniekquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die paniek van Kepler, en maar schelden dat het een kutspel was
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:01 schreef kepler het volgende:
[..]
was geen paniekwas het in de war brengen van de tegenstander
Het kasteelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rocketball met Brown en Kepler was coolMooi man met die rocket launchers
Resident Evil 4 ookKepler was hier gamen en heeft die village chief scene gedaan en de lift scene. Ik ben daarna weer verder gegaan in het kasteel. Mijn god
Ik begin te begrijpen wat je bedoelt Cho
!!
*gunt*quote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:20 schreef Chocobo het volgende:
Ben weer gepaged,........ 1 uur mee bezig geweest. Sahibs in India...... heb hoofdpijn en een ochtendstijve waar ik niet vanaf kom,......... was weer vroeg op vanmorgen,.... begin verkouden te worden en oh,... ik droomde dat ik met Tiggy aan het tongzoenen was
Voor jou in het holst van de nacht nu zekerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Op klok kijkt
*Zichzelf niet snapt
Tis nog donker buitenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor jou in het holst van de nacht nu zeker
Hoe heb je dat gedaanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:14 schreef Bastard het volgende:
Die hond heeft anderhalf uur geblafd
Toen ben ik hem duidelijk gaan maken dat we slapen.. dat hielp.
Laatste dagie.. vanavond gamen!!
![]()
In zn nekvel gepakt, heen en weer geschudt Tot ie niet meer bewoog tot ie piepte, en hard FOEI geroepen. Gek genoeg hielp dat.. had ik eerder moeten doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan... De Bastard way of de gentle way
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
In zn nekvel gepakt, heen en weer geschudt Tot ie niet meer bewoog tot ie piepte, en hard FOEI geroepen. Gek genoeg hielp dat.. had ik eerder moeten doen.
Tis best hard voor zon klein beest jaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... Blaft ie 's nachts zo hard dan joh
... je hebt een prachtig hondje gijs!! Heb je nog meer foto's ergens staan?
Vindt het wel meevallen. Je moet toch duidelijk maken dat je als baasje dit gedrag niet accepteert. Hopelijk heeft ze de boodschap begrepen en hoef je het niet nog een keer te doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:53 schreef Bastard het volgende:
Tis best hard voor zon klein beest jaMaar gewoon achterelkaar doorgaan he,.. ik had bekaf geweest
Gijs, dat weet ik! We hebben vroeger altijd honden in huis gehad.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:54 schreef Bastard het volgende:
Ze mag geen bier, worst, frikandel, kaas, chips en zo hebben!!!
Ow okquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, dat weet ik! We hebben vroeger altijd honden in huis gehad.![]()
![]()
Heeeeeeeeeeerlijkquote:
Alles gijsquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeerlijk..... wat ga je gamen dan?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alles gijs
Halo, golf, outrim, enzo
Outrim oooooooooooooooooooooooookquote:
Alleen maar pizzaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze mag geen bier, worst, frikandel, kaas, chips en zo hebben!!!
B. mag al blij zijn als ik niet per ongeluk op haar ga zitten.quote:
Oh lekker... dus je tanden zijn gepoetstquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, belangrijkste deel van wat ik gepland had deze ochtend is al klaar.
Ik zat aan poepen te denken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:26 schreef silver-surfer het volgende:
Oh lekker... dus je tanden zijn gepoetst
quote:
Hangt er natuurlijk vanaf hoe hard hij heeft moeten persen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:31 schreef silver-surfer het volgende:... dat zou het ook best wel eens kunnen zijn...
Zware lichamelijk arbeid is het zeker niet
Ja hahahaha... dat zou ook kunnen... bij noot is ontbijten zorgvuldig voorbereid elke morgen.quote:
Whehehehquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Outrim oooooooooooooooooooooooook
Ik dacht dat je bij Strol bleef etenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb m`n Xbox in de auto liggen met Halo2, outlaw golf 2 en burnout 3 (van Kepler)
Ik bestel wel een Pizza als ik bij jou ben B.![]()
![]()
Acid bedoel je?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:32 schreef Chocobo het volgende:
StrolMGA 10 minute presentation op IGN ! Ziet er cool uit !
Gister zei hij tegen mij dat hij genoeg had aan chips en bier.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:36 schreef Bastard het volgende:
Ik dacht dat je bij Strol bleef etenMaar vind het best hoor...
He die games
Nee ik haal ook geen handheld,........ tenzij er ineens HELE coole games op verschijnen die ik ook op mijn tv kan gamenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Acid bedoel je?Vanochtend even gekeken, zag er inderdaad erg cool uit.
Maar ik haal geen nieuwe handheld, voor die paar keren dat ik onderweg game heb ik genoeg aan mijn GBA.
Je moet trouwens eens dit filmpje downen. En dan vooral kijken naar het dansje van de man in het oranje eye-toy pakje.![]()
http://insider.ign.com/articles/582/582654p4.html
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:40 schreef ChOas het volgende:
Als de vragen op het examen goed gesteld zijn ace ik het natuurlijk
Gijs, mijn ervaring met dit soort examens is dat je praktijk en theorie niet door elkaar moet halen. Dus gewoon antwoorden wat het volgens hun moet zijn, en niet zoals het daadwerkelijk is.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:40 schreef ChOas het volgende:
Dat examen boek sucked zo
Die gaste hebben geen idee van security, antwoorden die goed zijn bestempelen ze gewoon
als fout, vraagstellingen zijn veel te open
Als het echte examen straks ook zo is ga ik ZO flunken
Als de vragen op het examen goed gesteld zijn ace ik het natuurlijk
Meneer is vergewend pas om 19.00 uur te etenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij Strol bleef etenMaar vind het best hoor...
He die games
Hoe laat ben je ook al weer hier? Rond 17:00 uur toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Meneer is vergewend pas om 19.00 uur te eten. Dan wil ik al bij jou zijn
![]()
Jullie houden van me hequote:
quote:
Yepquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe laat ben je ook al weer hier? Rond 17:00 uur toch?![]()
quote:
Dus 1900 kom je binnen bonsjoeren?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Meneer is vergewend pas om 19.00 uur te eten. Dan wil ik al bij jou zijn
![]()
Hoe groter hoe beter zei mn ex altijdquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:06 schreef -Struikrover- het volgende:
ChOas, is het gelukt met die extra tv? Zoniet ruk ik die van de Gayfarm wel los en neem ik die wel mee, is nog wat groter ook
Dan is er geen discussiequote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:06 schreef -Struikrover- het volgende:
ChOas, is het gelukt met die extra tv? Zoniet ruk ik die van de Gayfarm wel los en neem ik die wel mee, is nog wat groter ook
Moguuuquote:
Daarom is het nu je ex, ze zocht groterquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe groter hoe beter zei mn ex altijd
He lekker.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:09 schreef ChOas het volgende:
Dan is er geen discussie
Gayfarm tv it is
Oh, bij mij zei ze dat de grootte er niet toe deed, maar wat je er mee deedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe groter hoe beter zei mn ex altijd
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Moguuu![]()
Veel plezier vandaag schatje!!![]()
Dus beiden was niet naar tevredenheid?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:11 schreef ChOas het volgende:
Oh, bij mij zei ze dat de grootte er niet toe deed, maar wat je er mee deed
Alleen ze zei het altijd met zo'n teleurgestelde zucht
Ik suck in bed Gijsquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus beiden was niet naar tevredenheid?![]()
Alleen de voeding, scart heb ik de originele bij. Heb achterin m`n tv de Advanced scart zitten dus die oude kon ik zo meepakkenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
He lekker.Ik moet de kabels voor de XBox meenemen?
![]()
18,30 zoquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus 1900 kom je binnen bonsjoeren?Mag ik wel naar huis racen.. denk dat we ook pizza meebestellen dan met je
Ik wil nu een oorverdovende stiltequote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kijken hoor, om 21.00 uur helemaal kachel en in slaap vallen net als ChOas vorige week![]()
![]()
![]()
*PROEST*quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik suck in bed Gijs
Toadette zegt het ook
Jaquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Jawel
hoor
Oh, ik eet trouwens op eigen gelegenheid, ga ff bij mijn ouders langs, die gaan 2 weken op wintersport morgen ofzo....
Kuthoerquote:
Uurtje of 20 daar, met een kratje bier in mijn handjes ?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]We
hebben
ook
niet
op
je
gerekend
![]()
maar hoe laat kom je dan ?
En ik heb er niets van gemerktquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahahahaahahahhahahahahahahahhaa, die ijsklontjes in z`n shirt toen![]()
Lekker, dan zijn wij al meligquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:33 schreef ChOas het volgende:
[..]
Uurtje of 20 daar, met een kratje bier in mijn handjes ?
Iedereen z'n eigen kratje
Ik heb een HSL - kratjequote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:33 schreef ChOas het volgende:
[..]
Uurtje of 20 daar, met een kratje bier in mijn handjes ?
Iedereen z'n eigen kratje
Ik een Grolsch kratje... denk ik... moet ik nog kopenquote:
Ze zoekt nog steeds.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Daarom is het nu je ex, ze zocht groter![]()
Whahahahaquote:
Kheb ook Grolschhquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:39 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik een Grolsch kratje... denk ik... moet ik nog kopen
Vanmorgen kon ik goed doorrijden.. hopen dat vanmiddag ook iedereen wacht op mij.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
18,30 zo![]()
Volgens mij staan we recht achter je in de file op die schijt N207
maandagochtend en vrijdagmiddag zijn meestal de drukste dagen op de weg.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:50 schreef Bastard het volgende:
Vanmorgen kon ik goed doorrijden.. hopen dat vanmiddag ook iedereen wacht op mij.
Ik heb iets met de Donderdag geloof ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
maandagochtend en vrijdagmiddag zijn meestal de drukste dagen op de weg.![]()
quote:
yeah rightquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]johhhh hoelaat ga jij?? want ik ga ook
![]()
dusquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
yeah rightdas voor jou 3 uur rijden
hahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dus
a. leaseauto
b. gratis tanken
c.![]()
He lachen!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:16 schreef Magneet het volgende:
* Magneet gaat straks ook outlaw golf halen
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:14 schreef Nadientje het volgende:
[..]
hahaha![]()
ok tot vanavond dan
ik ga om 20 uur
beter haal je deeltje 2quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:16 schreef Magneet het volgende:
* Magneet gaat straks ook outlaw golf halen
Voorbieren ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Oke, broodje frikadel op, tv ingeladen, UTP Cross gehaald![]()
Om vier uur even bieren en dan via Strol naar B.![]()
Ok.. dus als je om 2100 inkakt weten waarvan.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Oke, broodje frikadel op, tv ingeladen, UTP Cross gehaald![]()
Om vier uur even bieren en dan via Strol naar B.![]()
Of we laten Dribbel op zijn voorhoofd poepen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:05 schreef Bastard het volgende:
Ok.. dus als je om 2100 inkakt weten waarvan.
Leggen we je ook in de bench
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |