Hoe?quote:op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:26 schreef daNpy het volgende:
Bewijs het tegendeel?![]()
maar als nou blijkt dat ze -tijdelijk- uit hun jasje gegroeid zijn, kunnen ze toch nog wel inspelen op de wensen, dmv bv oproepkrachten?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Gewoon beter plannenResourcemanagement heet dat
Om bij klanten langs te gaan?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:59 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
maar als nou blijkt dat ze -tijdelijk- uit hun jasje gegroeid zijn, kunnen ze toch nog wel inspelen op de wensen, dmv bv oproepkrachten?
Olifanten dodersquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:05 schreef gazylady2 het volgende:vandaag weer naar de grote beek geweest.. echt zin om maandag te beginnen!
ps voor de mensen die niet veel van de psychiatrie afweten http://www.omroepbrabant.nl/olifantendoders/ bij menu Uitzending aanklikken, aflevering 6 et voila: een kei mooi filmpje over oa de grote beek
OMG!! Daar moet je echt niet langer dan vijf seconden naar kijken...quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:06 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Olifanten doders
[afbeelding]
Sorryquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:20 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
OMG!! Daar moet je echt niet langer dan vijf seconden naar kijken...
Juist wel, dan ontdek je steeds meer dimensiesquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:20 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
OMG!! Daar moet je echt niet langer dan vijf seconden naar kijken...
Inu!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Juist wel, dan ontdek je steeds meer dimensiesZoals die mooie lichtblauwe string
Eh .... tjah, d'r zal vast wel iemand geilen op hele dikke zwarte vrouwenquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:33 schreef gazylady2 het volgende:
ja sorry, maar dat snap ik echt in de verste verte niet dat iemand DAT mooi/lekker,
hier zitten de meest mannen he: uberhaupt 'neukbaar' kan vinden..
k kan me alleen geen beeld bij die iemand vormenquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:35 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Eh .... tjah, d'r zal vast wel iemand geilen op hele dikke zwarte vrouwen
Dude, daar hoor ik niet bij..quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:35 schreef omegaproject het volgende:
Eh .... tjah, d'r zal vast wel iemand geilen op hele dikke zwarte vrouwen
Tuurlijk welquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:38 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
weet nog niet zeker of het eenwordt
weet nog niet zeker of het eenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:39 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Zaterdag ging je niet he?
Dus een kippetje?quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:34 schreef Partygurl het volgende:
En weer trug
Ben ik blij dat ik niet heb geleerd, totaal onverw8 een open boek toets
Maar hij hoort wel tot die groep die van dikke zwarte vrouwen houden, kijk maar:quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:45 schreef gazylady2 het volgende:
okeej iets wat WEL erg aangenaam is om naar te kijken:
[afbeelding]
Compensatie in de vorm van?quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:58 schreef gazylady2 het volgende:
oh my!!! wat bende gij toch ook een vervelende stomme vieze vuile......!!
dat heeft weer veeel compensatie nodig!!!
ps komt ie eruit gekropen ofzo![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:58 schreef gazylady2 het volgende:
oh my!!! wat bende gij toch ook een vervelende stomme vieze vuile......!!
dat heeft weer veeel compensatie nodig!!!
ps komt ie eruit gekropen ofzo![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:03 schreef omegaproject het volgende:
[..]
hij ligt er naast/op ... duidelijk toch? Ik zie trouwens niet wat ik misdaan heb, híj gaat er op liggen ... je doet net alsof ik hem er op gelegd heb![]()
Ahhh beetje jammer...quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:07 schreef gazylady2 het volgende:
@blauwe:
compensatie: meer mooie foto's!
maar nou doet net de mooiste het niet![]()
Wat een onzin ..quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:09 schreef blieblie het volgende:
stel dat je die vrouw in der kont wil nemen moet je echt een olifantenpiemel hebben.
Dat is aan jouquote:
De "graaf" techniek dusquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:12 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wat een onzin ..
Je wurmt gewoon heel je lichaam tussen d'r billen (gaat makkelijk) en dan kom je wel tot het gaatje hoor
hahaquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:09 schreef blieblie het volgende:
stel dat je die vrouw in der kont wil nemen moet je echt een olifantenpiemel hebben.
precies..quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ahhh beetje jammer...
Waar google toch allemaal niet goed voor is he
Ik kijk zo..quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:18 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
precies..
you've got mail ff btw![]()
Jah .. deze is gepimptquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:56 schreef febster het volgende:
Moet hij wel rood zijnen ik vind de velgen al weer iets te "bling" wat bij zo'n type (historische) auto niet nodig is imho.
Zie je wel ... Boss =quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Net met Boss Woman gedoesjt*snift lekker*
Hij heeft t niet gehaaldquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:35 schreef Partygurl het volgende:
Ik was vergeten dat een vriendin op moest
Die belde net om te vertellen dat ze het heeft gehaald, slechte zaak van ik.
Kom je d'r nu al achter?quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:21 schreef Inu het volgende:
Ik reed ook lompIk had ook wat aanmerkingen achteraf... moest mn stuur beter vasthouden op rotondes en beter naar links kijken ensow
iemand zin om naar de film te gaan fso vanavond? Helmond is echt te saai![]()
Nee, alleen toen ging ik altijd film kijken bij Bart als ik me verveeldequote:
Nah .. dacht het niet neequote:Op woensdag 26 januari 2005 14:32 schreef febster het volgende:
Hey, Laurens, kan me niet voorstellen dat het gebruik van UMD discjes zoals in je icon goed voor je PSP is
Helmonds vriendje zoeken.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, alleen toen ging ik altijd film kijken bij Bart als ik me verveeldeEn nu niet meer ensow
Ooh oké, ben overigens van mening dat beiden hun voor en nadelen hebben en dat het gewoon een persoonlijke keuze is waar je voor zou kiezenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:38 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nah .. dacht het niet nee
Dat is één van de 'vele mankementen' van de PSP als je die Nintendo kindjes mag geloven ...
Schijnbaar schiet de UMD er tijdens het spelen nog wel eens uit als je wilde bewegingen maakt![]()
Nou ik zeg je, ik heb wat gewrongen en geschud en whatever, maar d'r uit komen ho maar
Bovendien betrap ik de gebruiker uit mijn icon er op dat hij stiekum zijn vingertje op de ejectknop heeft zitten, en omdat hij de PSP naar beneden richt valt de UMD er uit (wat inderdaad gebeurt zodra je het eject-knopje indukt ... daar is ie immers voor gemaakt) Het lijkt nu alleen alsof hij er uit 'schiet'maar dat is maar schijn
Nog een Helmonder?quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
Helmonds vriendje zoeken.
Of iemand die je filmbuddy wil worden![]()
Dat wil ik ook weleens wetenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:14 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wie haalt er nou niet zijn rijbewijs
Ik ga ff afwachten wat voor spellen er uitkomen voor de DS, en als die een beetje leuk zijn koop ik gewoon ook een DSquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:45 schreef febster het volgende:
[..]
Ooh oké, ben overigens van mening dat beiden hun voor en nadelen hebben en dat het gewoon een persoonlijke keuze is waar je voor zou kiezen
Dan kan ik niet met je mee aangezien ik een Helmonder benquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Nog een Helmonder?Heb ik al lang genoeg volgehouden jah
En daarom vraag ik ook of iemand zin heeft om mee naar de film te gaan
Jawel, want ik stel wel eisen aan mn vriendje, maar niet aan mn filmbuddyquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dan kan ik niet met je mee aangezien ik een Helmonder ben
Yeah, ik mag je filmbuddy wordenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, want ik stel wel eisen aan mn vriendje, maar niet aan mn filmbuddyJah, behalve dan dat hij/zij gezellig moet zijn
Nou vertel ... wat voor eisen stel jij aan je vriendje die je niet aan je 'filmbuddy' stelt?quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, want ik stel wel eisen aan mn vriendje, maar niet aan mn filmbuddyJah, behalve dan dat hij/zij gezellig moet zijn
Dat wordt een layout verneukende lijstquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:04 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nou vertel ... wat voor eisen stel jij aan je vriendje die je niet aan je 'filmbuddy' stelt?
Flauw hoorquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat wordt een layout verneukende lijst
Beslis ik per persoontje wel, alleen groter dan ik staat er zeker op
- Hij mag niet uit Helmond komenquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:04 schreef omegaproject het volgende:
Nou vertel ... wat voor eisen stel jij aan je vriendje die je niet aan je 'filmbuddy' stelt?
En wat gaat mevrouw allemaal doen in haar vakantie?quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:44 schreef XQZ-me het volgende:
en mijn 3 weken vakantie zijn in gegaan![]()
Meeste jongens zijn wel langer dan 1,80 hoorquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat wordt een layout verneukende lijst
Beslis ik per persoontje wel, alleen groter dan ik staat er zeker op
Hoe kom ik dan altijd aan kleinere jongen?quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Meeste jongens zijn wel langer dan 1,80 hoor
Ja dah weet ik niequote:Op woensdag 26 januari 2005 15:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan altijd aan kleinere jongen?![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Meeste jongens zijn wel langer dan 1,80 hoor
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:39 schreef omegaproject het volgende:
Heej ik ben best gemiddeld
waag het niet om nu met een 'breedte- of gewichtscurve jongens 1 - 24 jaar' aan te komen ...
Indeedquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:48 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Beter kijken .... vanaf 13 dus
*verhuisd*quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
- Hij mag niet uit Helmond komen
- Hij mag geen Subaru Jumbo hebben
Ik doe wel alleen dan aan het gemiddelde hequote:Op woensdag 26 januari 2005 15:48 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Beter kijken .... vanaf 13 dus
Die 13 jarige jongetjes horen ook op jouw te crossenquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:55 schreef Inu het volgende:
Ik ga NIET crossen op een jongetje van 13 jahDat jij dat doet
Duhuh!quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:55 schreef Inu het volgende:
Ik ga NIET crossen op een jongetje van 13 jahDat jij dat doet
quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die {skip} jongens horen ook op jouw te crossen.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die 13 jarige jongetjes horen ook op jouw te crossen.
Ik deed mijn best, maar ik kende der niet goed genoeg geloof ikquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:11 schreef Inu het volgende:
[..]Zoek eens een dominant meisje jij, dan merk je wel verschil
Doe eens lief tegen de BBquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:11 schreef Inu het volgende:
[..]Zoek eens een dominant meisje jij, dan merk je wel verschil
Dit is wel een heel erg inkoppertje!quote:
Dat is alleen voor mensen die op dat forum komenquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:02 schreef r8ality het volgende:
http://sodoma.xs4all.nl/af_forum/index.php?showtopic=689&hl=.
doe wat je niet laten kuntquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dit is wel een heel erg inkoppertje!
Achter de keeper offcourse...quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:16 schreef blieblie het volgende:
Waar moet ik em in koppen?
Tlicht valt me tegen.... Neon geeft meer lichtquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:17 schreef r8ality het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alstu.
Zeker geen 30.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:19 schreef NaRRaToR het volgende:
nice r8ality...hoe lang zijn die led bars? 30 of 60 cm..zal wel 60 zijn....
Herstel:quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zeker geen 30.
Meestal douwen ze 1 meter onder auto's
Zal ik het eens verduidelijken voor de simpelen onder ons schat?quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:22 schreef NaRRaToR het volgende:
heb je altijd van die leuke monologen...of zie ik de onzichtbare topicbewoners gewoon niet waar je op reageert
+ verschillende programma's (Looplicht, faden enzo)quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:24 schreef r8ality het volgende:
2x 1.20 (zijkanten)
2x 0.90 (voor + achter)
remote controlled.
Op de foto lijkt het er wel een behoorlijk stuk onder te hangenquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:24 schreef r8ality het volgende:
2x 1.20 (zijkanten)
2x 0.90 (voor + achter)
remote controlled.
Dat is wel fout lijkt me...quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
+ verschillende programma's (Looplicht, faden enzo)
Whehehehe.... die was gewoon te saaiquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is wel fout lijkt me...
zo'n licht dat rond loopt
nee geen zin in...jou intelligentie gaat mij vast te bovenquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zal ik het eens verduidelijken voor de simpelen onder ons schat?
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:49 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee geen zin in...jou intelligentie gaat mij vast te boven![]()
![]()
Inu bij jou ofzo?quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:49 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee geen zin in...jou intelligentie gaat mij vast te boven![]()
![]()
hahaha nee inu is niet bij mij......wat denk je wel niet zegquote:Op donderdag 27 januari 2005 01:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Inu bij jou ofzo?
Aan je reacties te zien
en nee daarmee bedoel ik niet dat je slimmer bent, maar dat ik meer belangrijke zaken aan mijn hoofd hebquote:
Weet je nooit bij Inu hequote:Op donderdag 27 januari 2005 01:05 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hahaha nee inu is niet bij mij......wat denk je wel niet zeg
Net IRL gezien, veel meer licht dan op die foto'squote:Op donderdag 27 januari 2005 00:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tlicht valt me tegen.... Neon geeft meer licht(Maar dat wist ik van te voren al
)
Nee.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat is alleen voor mensen die op dat forum komen.
Kan de heer daNpy niet een Ehv-topic account maken ofzo?
En een optie bouwen dat mensen die een sessie bouwen vanuit een ehvtopic alleen leespermissie hebben fzo.
Ja dat doe ik..maar krijg toch nooit een baan. Moet wel doorstromenquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:58 schreef Inu het volgende:
Jawel, doorstromen naar het hboOf meehelpen lesgeven
(onderwijsassistent deed je toch?)
en je zou een overkill aan smilies plaatsen zoals nuquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:39 schreef Inu het volgende:
Leujk, zo'n discussies over waar ik benEn Narra, jij kent me beter
En ik zat heel liev netjes thuis te leren voor mijn tentamen van vandaag
Als ik erbij had gezeten, had ik de spelfout er wel uitgehaald
Mogguh
"jouw intelligentie"quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:39 schreef Inu het volgende:
Leujk, zo'n discussies over waar ik benEn Narra, jij kent me beter
En ik zat heel liev netjes thuis te leren voor mijn tentamen van vandaag
Als ik erbij had gezeten, had ik de spelfout er wel uitgehaald
Mogguh
Ik postte dat niet, dat was Joost.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ah... dan blijft het redelijk zinloos om topicthreads van je forum hier te posten.
bb hier: Ik zag dat het Joost was... Maar ik ben eerder een url naar je forum hier in deze reeks tegengekomen waar ik niet in mocht. En tis beetje loos als mensen hier urls posten waar 80% van de bezoekers van dit topic niets mee kan. Maar das mijn mening.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik postte dat niet, dat was Joost.
Daarnaast is alleen dat deel van het forum voor leden die iets meer toevoegen aan de vereniging. Dus ook 'gewone' en nieuwe leden kunnen er niet in, maar de rest van het forum is gewoon leesbaar.
Voortaan niet zo blaten met je voorbarige conclusie's![]()
Ja ... luister naar ons opper-ukkie!quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik postte dat niet, dat was Joost.
Daarnaast is alleen dat deel van het forum voor leden die iets meer toevoegen aan de vereniging. Dus ook 'gewone' en nieuwe leden kunnen er niet in, maar de rest van het forum is gewoon leesbaar.
Voortaan niet zo blaten met je voorbarige conclusie's![]()
Kan me niet herinneren dat ik een post heb gedaan met een link naar de prive fora van onze site, want daar heeft bijna niemand hier wat aan en dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:32 schreef febster het volgende:
[..]
bb hier: Ik zag dat het Joost was... Maar ik ben eerder een url naar je forum hier in deze reeks tegengekomen waar ik niet in mocht. En tis beetje loos als mensen hier urls posten waar 80% van de bezoekers van dit topic niets mee kan. Maar das mijn mening.
En ik vind het fijn dat je gelijk de aanvallende techniek incl.smilies aanneemt. Het was niet lullig bedoeld ofzo hoor.
Jij weet hetquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:15 schreef Partygurl het volgende:
Jullie zijn nog erger dan een stelletje wijven
ja idd, want een stelletje wijven zou ik nog sex mee willen hebben en met hen nietquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:15 schreef Partygurl het volgende:
Jullie zijn nog erger dan een stelletje wijven
Heb je het ook door?quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:30 schreef Partygurl het volgende:
Nou..jij wil volgens mij overal wel sex mee hebben![]()
Vooral met lantaarnpalenquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:30 schreef Partygurl het volgende:
Nou..jij wil volgens mij overal wel sex mee hebben![]()
Èèèèèèèèèèèhh!!!quote:
Ik had het ten eerste niet specifiek tegen jou maar in het algemeen. Ik had het over posten van urls waar niemand iet aan heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik een post heb gedaan met een link naar de prive fora van onze site, want daar heeft bijna niemand hier wat aan en dat weet ik ook wel.
En als je wil dat je posts anders gelezen moeten worden, moet je zo ook niet zo "vanuit de hoogte" posten, met argumenten waar je de feiten niet eens van weet.
wat wil je met dat sfeertje hier?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:35 schreef NiPpY83 het volgende:
Het is hier ook rustig zeg, vandaag
ThanQ!quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeerd!!!links
rechts
links
quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:56 schreef blieblie het volgende:
Voor het papiertje I presume...
Hebben ze ook allemaal leuke tjap georganiseerd?
Feliquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:43 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ThanQ!nou alleen zondag nog nr school
![]()
APK afkeurquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:17 schreef r8ality het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alstu.
146 euro nog watquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:18 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Hoeveel?
vast niet hoger dan mijne
Dat is echt ziekquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
146 euro nog wat.
Hebben ze snachts geen daltarief ofzo.
Doe ik ook niet!!! Meerquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:26 schreef Partygurl het volgende:
Oh my god, das wel erg, das t dubbele van mij
Moet je maar niet zoveel met inu bellen!
Ouch... Mocht je dat in termijnen terugbetalen?quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:30 schreef Partygurl het volgende:
Mijn hoogste rekening was 350 pleuri, van turkye naar spanje bellen was niet zo slim
Ja aan mijn papa, en hij moest t nog allemaal terug hebben ookquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ouch... Mocht je dat in termijnen terugbetalen?
Grmpfffquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:17 schreef febster het volgende:
Moet je maar geen vrachtschip als vervoermiddel kiezen
Wat had je afgesproken dan?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:31 schreef Partygurl het volgende:
ik word zo moe van die mensen die 1min van tevoren afbellen
Op de bank gaat zitten
Hmmm.... Das wel jammer jah.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:45 schreef Partygurl het volgende:
Zwemmen, maarja..
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:52 schreef FlowDesign het volgende:
Quotes verneuken is echt zooo 2004
quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Feli
Alleen je eindstage nogEitje!
Die telefoonrekeningen van tegenwoordig ook!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:45 schreef Inu het volgende:
Dalijk Tivoli... Dus kzal morgen ff verder vertellen enzo
Ennuhm, mijn foonrekening was ook behoorlijk hoog idd BB, maar niet zo hoog als de jouwe
ik was weer eens heel zuinig, de mijne was maar 42 eurietjesquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die telefoonrekeningen van tegenwoordig ook!
* NaRRaToR gaat op weg naar zijn examen discrete wiskundequote:
Da's echt kut jaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:38 schreef Partygurl het volgende:
Ik begin maandag met mijn stage, ik baal er echt van dat ik daar geen cent voor krijg
Goedemorgen
Nog 1 dagje
Ze waren op en moeten uit een ander filiaal komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:30 schreef Inu het volgende:
Ohw, Blueman... kijken of ze wel onder je handschoenen passenDat was mijn fout
Waar ga je naartoe op wintersport??quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ze waren op en moeten uit een ander filiaal komen.
Moet eigenlijk ook nog nieuwe handschoenen.. maargoed.. komt goed
Briancon als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe op wintersport??
Zuid Frankrijk richting de Alpen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:11 schreef blieblie het volgende:
Klinkt okee... al heb ik geen idee waar het precies ligt. Het klinkt iig frans
Nej, ik heb er niks mee van doen gehad... Maar het is echt beter voor je polsen als je polsbeschermers omdoet...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:16 schreef blieblie het volgende:
Hebben ze daar geen all in one oplossing voor??
Van die skatepolsbeschermers onder je handschoenen lijkt me redelijk waardeloos zitten...
Ik had al zoon vermoeden dat jij derachter zat.
Ik ken namelijk niemand die met polsbeschermers snowboard.
Dat heb ik dus ook..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:49 schreef Inu het volgende:
En ik ga naar Le Corbier op wintersportGeen idee waar het is, maar dat zie ik wel als ik er ben
Ennnnn opgelostquote:Doorgedraaide leerling van school getrapt
Blijf eens van de maatschappijleraar af!Het stukje leerlingengeweld waar we gisteren over publiceerden in DIT filmpje, blijkt afkomstig te zijn van het ROC-Gildevaart te Nieuwegein. Navraag leert ons dat de bewuste leerling na het incident door de politie van het schoolplein is afgevoerd. De daaropvolgende dag is hij uitgeschreven als leerling. Volgens de directie had meneer wel de mogelijkheid om in beroep te gaan, maar dat is niet gebeurd. De directie roemt het optreden van de leraar die professioneel en kalm bleef: "een schoolvoorbeeld van ons draaiboek voor dit soort incidenten." De ROC-directeur is zeker niet van plan cameratelefoontjes te verbieden: "het is nu eenmaal de dagelijkse werkelijkheid, daar doen we niet geheimzinnig over. Het filmpje vormde juist een mooie aanleiding om er op de hele school over te discussieren". Bij deze presenteert GeenStijl dus de nieuwste oplossing voor al het schoolgeweld! Geef leerlingen een telefoontje met goede camera en filmen maarrr. Agressors denken wel tien keer na voordat ze iets flikken, en anders schamen ze zich toch rot bij het terugzien van de film. Trouwens, een aantal leerlingen liet ons via de mail weten dat de bewuste maatschappijleraar en leerjaarcoordinator een zeer gewaardeerd persoon is. En EditieNL, wees vanavond nou eens lief en geef ons de credits voor de noeste research!
Van al dat bier moet je pissen jaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:55 schreef blieblie het volgende:
*jaloers is* en ik zit volgende week tussen die piscarnavallers![]()
.
Ik kom ookquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:55 schreef blieblie het volgende:
.
Maandag in Eindhoven was vorig jaar de leukste dagquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:56 schreef Inu het volgende:
Jah, moet je ff shockwave installeren he
En mn plannen voor carnaval zijn omgedraaidmaandag helmond en dinsdag eindhoven
is er dan nog wel iets te doen?
Carnaval zuigtquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maandag in Eindhoven was vorig jaar de leukste dag
beter dan al die zatte "piscarnavallers" te freten moeten geven. die denken namelijk grappig te zijn als je hun bestellingen opneemtquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:55 schreef blieblie het volgende:
.
Gezoend? Geneukt? Gebeft? Gepijpt?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:04 schreef blieblie het volgende:
Goedemorrege!!!!
Whoooooooooooooooooooooooow
Whoooooooooooooooooooooooow
Whoooooooooooooooooooooooow!!!!!.
Rest leg ik morgen wel uit.
Getrokken?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gezoend? Geneukt? Gebeft? Gepijpt?
Neej trouwens ik denk dat ie gepijpt heeft.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gezoend? Geneukt? Gebeft? Gepijpt?
Anders ga je slapen ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2005 05:13 schreef kib het volgende:
[..]
Neej trouwens ik denk dat ie gepijpt heeft.
Flow, was het lekker ?
Was wat lekker?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 05:13 schreef kib het volgende:
[..]
Neej trouwens ik denk dat ie gepijpt heeft.
Flow, was het lekker ?
Nja, als iedereen die vorig jaar op maandag kwam nu ook op dinsdag komt is het goedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maandag in Eindhoven was vorig jaar de leukste dag
Wie waren er allemaal dan behalve Ben, Ant, Ilse en Niels (die ik ken?)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:05 schreef blieblie het volgende:
En Feb!!! Was gewoon gekomen dude!!! Je hebt echt veel gemist.
Ik werk gewoon die dag hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:27 schreef Inu het volgende:
Nej, want de hele bedoeling van carnaval is dat het ook overdag is en iedereen werkt altijd op zaterdag, behalve met carnaval
bierquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:35 schreef Blueman het volgende:
Verklaar u nou eens nader over je woooooooooh gedoe BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |