Hoe?quote:op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:26 schreef daNpy het volgende:
Bewijs het tegendeel?![]()
maar als nou blijkt dat ze -tijdelijk- uit hun jasje gegroeid zijn, kunnen ze toch nog wel inspelen op de wensen, dmv bv oproepkrachten?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Gewoon beter plannenResourcemanagement heet dat
Om bij klanten langs te gaan?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:59 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
maar als nou blijkt dat ze -tijdelijk- uit hun jasje gegroeid zijn, kunnen ze toch nog wel inspelen op de wensen, dmv bv oproepkrachten?
Olifanten dodersquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:05 schreef gazylady2 het volgende:vandaag weer naar de grote beek geweest.. echt zin om maandag te beginnen!
ps voor de mensen die niet veel van de psychiatrie afweten http://www.omroepbrabant.nl/olifantendoders/ bij menu Uitzending aanklikken, aflevering 6 et voila: een kei mooi filmpje over oa de grote beek
OMG!! Daar moet je echt niet langer dan vijf seconden naar kijken...quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:06 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Olifanten doders
[afbeelding]
Sorryquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:20 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
OMG!! Daar moet je echt niet langer dan vijf seconden naar kijken...
Juist wel, dan ontdek je steeds meer dimensiesquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:20 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
OMG!! Daar moet je echt niet langer dan vijf seconden naar kijken...
Inu!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Juist wel, dan ontdek je steeds meer dimensiesZoals die mooie lichtblauwe string
Eh .... tjah, d'r zal vast wel iemand geilen op hele dikke zwarte vrouwenquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:33 schreef gazylady2 het volgende:
ja sorry, maar dat snap ik echt in de verste verte niet dat iemand DAT mooi/lekker,
hier zitten de meest mannen he: uberhaupt 'neukbaar' kan vinden..
k kan me alleen geen beeld bij die iemand vormenquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:35 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Eh .... tjah, d'r zal vast wel iemand geilen op hele dikke zwarte vrouwen
Dude, daar hoor ik niet bij..quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:35 schreef omegaproject het volgende:
Eh .... tjah, d'r zal vast wel iemand geilen op hele dikke zwarte vrouwen
Tuurlijk welquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:38 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
weet nog niet zeker of het eenwordt
weet nog niet zeker of het eenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:39 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Zaterdag ging je niet he?
Dus een kippetje?quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:34 schreef Partygurl het volgende:
En weer trug
Ben ik blij dat ik niet heb geleerd, totaal onverw8 een open boek toets
Maar hij hoort wel tot die groep die van dikke zwarte vrouwen houden, kijk maar:quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:45 schreef gazylady2 het volgende:
okeej iets wat WEL erg aangenaam is om naar te kijken:
[afbeelding]
Compensatie in de vorm van?quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:58 schreef gazylady2 het volgende:
oh my!!! wat bende gij toch ook een vervelende stomme vieze vuile......!!
dat heeft weer veeel compensatie nodig!!!
ps komt ie eruit gekropen ofzo![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:58 schreef gazylady2 het volgende:
oh my!!! wat bende gij toch ook een vervelende stomme vieze vuile......!!
dat heeft weer veeel compensatie nodig!!!
ps komt ie eruit gekropen ofzo![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:03 schreef omegaproject het volgende:
[..]
hij ligt er naast/op ... duidelijk toch? Ik zie trouwens niet wat ik misdaan heb, híj gaat er op liggen ... je doet net alsof ik hem er op gelegd heb![]()
Ahhh beetje jammer...quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:07 schreef gazylady2 het volgende:
@blauwe:
compensatie: meer mooie foto's!
maar nou doet net de mooiste het niet![]()
Wat een onzin ..quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:09 schreef blieblie het volgende:
stel dat je die vrouw in der kont wil nemen moet je echt een olifantenpiemel hebben.
Dat is aan jouquote:
De "graaf" techniek dusquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:12 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wat een onzin ..
Je wurmt gewoon heel je lichaam tussen d'r billen (gaat makkelijk) en dan kom je wel tot het gaatje hoor
hahaquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:09 schreef blieblie het volgende:
stel dat je die vrouw in der kont wil nemen moet je echt een olifantenpiemel hebben.
precies..quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ahhh beetje jammer...
Waar google toch allemaal niet goed voor is he
Ik kijk zo..quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:18 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
precies..
you've got mail ff btw![]()
Jah .. deze is gepimptquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:56 schreef febster het volgende:
Moet hij wel rood zijnen ik vind de velgen al weer iets te "bling" wat bij zo'n type (historische) auto niet nodig is imho.
Zie je wel ... Boss =quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Net met Boss Woman gedoesjt*snift lekker*
Hij heeft t niet gehaaldquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:35 schreef Partygurl het volgende:
Ik was vergeten dat een vriendin op moest
Die belde net om te vertellen dat ze het heeft gehaald, slechte zaak van ik.
Kom je d'r nu al achter?quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:21 schreef Inu het volgende:
Ik reed ook lompIk had ook wat aanmerkingen achteraf... moest mn stuur beter vasthouden op rotondes en beter naar links kijken ensow
iemand zin om naar de film te gaan fso vanavond? Helmond is echt te saai![]()
Nee, alleen toen ging ik altijd film kijken bij Bart als ik me verveeldequote:
Nah .. dacht het niet neequote:Op woensdag 26 januari 2005 14:32 schreef febster het volgende:
Hey, Laurens, kan me niet voorstellen dat het gebruik van UMD discjes zoals in je icon goed voor je PSP is
Helmonds vriendje zoeken.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, alleen toen ging ik altijd film kijken bij Bart als ik me verveeldeEn nu niet meer ensow
Ooh oké, ben overigens van mening dat beiden hun voor en nadelen hebben en dat het gewoon een persoonlijke keuze is waar je voor zou kiezenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:38 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nah .. dacht het niet nee
Dat is één van de 'vele mankementen' van de PSP als je die Nintendo kindjes mag geloven ...
Schijnbaar schiet de UMD er tijdens het spelen nog wel eens uit als je wilde bewegingen maakt![]()
Nou ik zeg je, ik heb wat gewrongen en geschud en whatever, maar d'r uit komen ho maar
Bovendien betrap ik de gebruiker uit mijn icon er op dat hij stiekum zijn vingertje op de ejectknop heeft zitten, en omdat hij de PSP naar beneden richt valt de UMD er uit (wat inderdaad gebeurt zodra je het eject-knopje indukt ... daar is ie immers voor gemaakt) Het lijkt nu alleen alsof hij er uit 'schiet'maar dat is maar schijn
Nog een Helmonder?quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
Helmonds vriendje zoeken.
Of iemand die je filmbuddy wil worden![]()
Dat wil ik ook weleens wetenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:14 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wie haalt er nou niet zijn rijbewijs
Ik ga ff afwachten wat voor spellen er uitkomen voor de DS, en als die een beetje leuk zijn koop ik gewoon ook een DSquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:45 schreef febster het volgende:
[..]
Ooh oké, ben overigens van mening dat beiden hun voor en nadelen hebben en dat het gewoon een persoonlijke keuze is waar je voor zou kiezen
Dan kan ik niet met je mee aangezien ik een Helmonder benquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Nog een Helmonder?Heb ik al lang genoeg volgehouden jah
En daarom vraag ik ook of iemand zin heeft om mee naar de film te gaan
Jawel, want ik stel wel eisen aan mn vriendje, maar niet aan mn filmbuddyquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dan kan ik niet met je mee aangezien ik een Helmonder ben
Yeah, ik mag je filmbuddy wordenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, want ik stel wel eisen aan mn vriendje, maar niet aan mn filmbuddyJah, behalve dan dat hij/zij gezellig moet zijn
Nou vertel ... wat voor eisen stel jij aan je vriendje die je niet aan je 'filmbuddy' stelt?quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, want ik stel wel eisen aan mn vriendje, maar niet aan mn filmbuddyJah, behalve dan dat hij/zij gezellig moet zijn
Dat wordt een layout verneukende lijstquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:04 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nou vertel ... wat voor eisen stel jij aan je vriendje die je niet aan je 'filmbuddy' stelt?
Flauw hoorquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat wordt een layout verneukende lijst
Beslis ik per persoontje wel, alleen groter dan ik staat er zeker op
- Hij mag niet uit Helmond komenquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:04 schreef omegaproject het volgende:
Nou vertel ... wat voor eisen stel jij aan je vriendje die je niet aan je 'filmbuddy' stelt?
En wat gaat mevrouw allemaal doen in haar vakantie?quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:44 schreef XQZ-me het volgende:
en mijn 3 weken vakantie zijn in gegaan![]()
Meeste jongens zijn wel langer dan 1,80 hoorquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat wordt een layout verneukende lijst
Beslis ik per persoontje wel, alleen groter dan ik staat er zeker op
Hoe kom ik dan altijd aan kleinere jongen?quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Meeste jongens zijn wel langer dan 1,80 hoor
Ja dah weet ik niequote:Op woensdag 26 januari 2005 15:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan altijd aan kleinere jongen?![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Meeste jongens zijn wel langer dan 1,80 hoor
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:39 schreef omegaproject het volgende:
Heej ik ben best gemiddeld
waag het niet om nu met een 'breedte- of gewichtscurve jongens 1 - 24 jaar' aan te komen ...
Indeedquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:48 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Beter kijken .... vanaf 13 dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |