Heeft dat dan te maken met je opdracht? Ik hoef verder geen werkzaamheden naast mijn opdracht te doen...kan ook niet echt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:05 schreef Christine het volgende:
Ik zit de hele middag adressen over te typen voor een mailing die de deur uit moet
Echt HBO-niveau weer
Ow nou dan is het in ieder geval geen tijdverspilling! Zal toch moeten worden gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:10 schreef Christine het volgende:
Ja, het heeft te maken met m'n opdracht
We gaan bedrijven benaderen, en dit is een bestand die niet digitaal is, dus iemand moet het doen...
Leuk, toch redelijk anders, maar lijkt me wel lekker leuk om te moeten communiceren met allemaal mensen in discussies en dergelijke.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Leuk! Ligt ook wel een beetje in mijn straatje. Ik ben op dit moment bezig met een onderzoek voor een stad (citmarketing/binnenstadmanagement). Aan de hand van groepsdiscussies die ik organiseer, een enquete die ik heb gemaakt en wat literatuurstudie moet ik een marketingcommunicatieplan opstellen voor die stad/gemeente. Best omvangrijk, maar erg leuk!
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:05 schreef Christine het volgende:
Ik zit de hele middag adressen over te typen voor een mailing die de deur uit moet
Echt HBO-niveau weer
Je had me verkeerd begrepen hequote:Op donderdag 31 maart 2005 13:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
wat een vooroordeel Christine, doe eens lief.
Altijd lekker zon moraal boost jaquote:Op maandag 4 april 2005 18:39 schreef clauwheee het volgende:
Ik had vandaag een terugkomdag van school omdat we op de helft zitten (nu alweer, slik..). Als ik dan verhalen van sommigen hoor...ben ik volgens mij toch best goed bezig..
Nou, om eerlijk te zijn wel ja...ik zat de laatste week ook een beetje in de stress, omdat ik twee weken ziek ben geweest en afgelopen week mijn begeleider met vakantie was zodat ik weinig dingen kon kortsluiten. Maar sommigen moesten nog aan hun opdracht/onderzoek beginnen! Nou daar ben ik toch echt al volop mee bezig..lijkt me toch ook nodig. Ik ging dus iets geruster weer wegquote:Op maandag 4 april 2005 19:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Altijd lekker zon moraal boost ja
Ik heb wel een goed gevoel over het tentamen, dus hopelijk zit dat wel goed!quote:Op maandag 4 april 2005 18:39 schreef clauwheee het volgende:
Hee Zabbie! Lekker gevoel zeker? Denk je dat dit echt de laatste keer was?Heb je al een concrete(re) opdrachtomschrijving inmiddels?
Ik had vandaag een terugkomdag van school omdat we op de helft zitten (nu alweer, slik..). Als ik dan verhalen van sommigen hoor...ben ik volgens mij toch best goed bezig..
Dat schiet ook niet op he, als mensen de verantwoordelijkheden afschuivenquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zit momenteel in een opdrachtdipje, de problemen met de magazines zijn nog vele malen erger dan ik dacht. Verschillende belangen bij verschillende instanties zorgen ervoor dat de schuld elke keer bij anderen wordt gelegd.
Leuk zo'n plan verzinnen waar niemand zich wat van gaat aantrekken. Als ik mn optie ga uitwerken met het punt: "Acceptatie van de belanghebbenden", dan weet ik wel dat dat niks zal zijn.
Maar goed, gister wel met de O20/010 magazinegroep uit eten geweest. Heel chique, erg lekker en leuk te zien dat deze regionale magazines goed gaan. Veel jonge mensen enzo, wellicht iets om te solliciteren later.
Jij bent afgestudeerd?!quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:14 schreef QyRoZ het volgende:
Als ik alles zo hoor ben ik blij dat mijn afstuderen echt supergoed ging.
Thanks, met name dat eerste deel bedoel ik met die multimediale aanpak, dus de inzet van internet ter ondersteuning van de magazines en visa versa.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:31 schreef Christine het volgende:
De grootste kans is nog wel de combinatie leggen met andere media zoals het internet. Ik weet niet of dat hetgene is wat jij bedoelt met dat tweede punt?
Ik heb zelf een abonnement op flair, en daar krijg je steeds cadeautjes bij, kortingsflyers, aanbiedingen, of dingen waarbij je icm internet prijzen kan winnen of van acties gebruik kan maken. Ook hebben ze op de website van flair een forum, waar je kan reageren op artikelen uit het tijdschrift, of waar ze topics gebruiken om artikelen op te baseren.
Dat is dus een steeds grotere factor in de tijdschriftenwereld
Andere kansen kun je zoeken in het feit dat het tijdschrift altijd een streepje voor heeft boven andere media... een tijdschrijft kun je vasthouden, meenemen, aan je vrienden laten zien, je kunt plaatjes uitknippen, etc. allemaal dingen die je niet zo gemakkelijk met een internetpagina kunt doen.
Ook kun je kansen zien in het aanspreken van nieuwe doelgroepen, of het specificeren van je doelgroep. Er komen steeds meer tijdschrijften voor steeds specifiekere doelgroepen, dus misschien zit er ergens nog een "gat in de markt" voor een doelgroep waar nog geen tijdschrijft op toegespitst is.
Klopt, bewaarfunctie, mooiere advertenties en het feit dat mensen voor een magazine echt gaan zitten zijn allemaal mooie sterktes.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:38 schreef clauwheee het volgende:
Ja de bewaarfunctie is er sowieso eentje denk ik. *nog even verder gaat denken*
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:48 schreef clauwheee het volgende:
Mja moeilijk, ik snap je punt. * clauwheee weer verder gaat met denken..ondertussen geen steek verder komt met dr eigen enquete
You're welcomequote:Op woensdag 6 april 2005 16:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
liev
Als jij nog algemene vragen hebt, stel ze gerust
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
Voorlopig afstudeer verslag is meteen de 1e keer goed gekeurd
Idd ben al op de helftquote:Op donderdag 7 april 2005 14:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Prima! Waar ging het over? Je bent nu bijna klaar?
quote:Op donderdag 7 april 2005 15:01 schreef HugoBoss1982 het volgende:
De meesten zullen net als ik op de helftvan hun afstudeerstage zitten. Nu de andere helft nog dus
Jouw verslag is vast al verder dan het mijnequote:Op dinsdag 12 april 2005 09:09 schreef ChrisJX het volgende:
* ChrisJX wacht tot dit topic dicht is
En in de volgende ga ik niet reagerenIedereen zit al te zeuren
Ik hoef er niet constant aan herinnerd te worden dat ik moet gaan schrijven
Ah dan zijn we even verquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:46 schreef ChrisJX het volgende:
Mijn verslagIk moet nog beginnen met schrijven
Maar volgende week maandag begin ik
Heb deze week nl geen tijd...
De opdracht is op zich wel leuk, maar het wordt aan alle kanten tegen gewerkt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:54 schreef clauwheee het volgende:
Wat is er niet leuk Christine? De opdracht zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |