Ja deze opdracht gaan we wel met z'n tweeen doen!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:41 schreef clauwheee het volgende:
He Zabbie mooi zo! Ga je het wel met zn 2en doen?
En hoe lang ga je er nog over doen denk je?quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:27 schreef Tania18 het volgende:
-knip-
Nee johquote:Op zondag 13 maart 2005 12:23 schreef Christine het volgende:
[..]
En hoe lang ga je er nog over doen denk je?
Ik dacht dat jij allang klaar was joh...
ing. Archiequote:Op zondag 13 maart 2005 20:19 schreef Archie het volgende:
Net afgelopen woensdag afgestuurd!!!HBO werktuigbouwkunde!!
Heej nixxx, hoe staat het met je afstudeerproject...quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:38 schreef nixxx het volgende:
Nou ik heb vandaag weer overleefd.. mijn begeleider zag toevallig dat er iets niet helemaal goed was aan de opstelling. (Studeer chemische technologie en doe onderzoek met een bak heel fijne glasdeeltjes waar ik lucht in blaas).Dus wij checken voor lekken.. nou daar waren er dus wel een stel van. Kwam uiteindelijk dus uit dat ik een stuk uit mijn opstelling moet vervangen maar aan het nieuwe gedeelte moet ook nog wat gebeuren voor het lekvrij is.
Nou is dat nog niet zo gevaarlijk, het linke gedeelte zit in de verwarming. ik heb een stuk pijp waaromheen elektrisch verwarmingslint gewikkeld is (max aangeraden bedrijfstemperatuur 450 graden) daarmee hou ik de temperatuur van mijn lucht op ~50 graden. Ging 2 keer fout, eerste keer had ik de lucht dichtgedraaid en de verwarming aangelaten. De regelaar van die verwarming meet vlak na dat stukje pijp dus als er geen lucht doorheen gaat meet die een lage temperatuur en blijft dus lekekr verwarmen. dat merkte ik toen bij 450 graden het wat begon te roken.. tweede keer was nog wat erger.... toen was die pijp verstopt op een of andere manier.. en merkte ik het pas bij 550 graden opmorgen maar eens kijken wat die verstopping is.
Wat timide...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:36 schreef nixxx het volgende:
Vandaag echt goed beginnen met experimenten, heb alleen nog maar lege videobandjes nodig voor de rest werkt alles.... en veilig nu
Timide... dat valt wel mee...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:51 schreef Myriam7 het volgende:
Wat timide...
* waar is die lieve, grappige, zorgzame nixx gebleven?![]()
(ok, sorry het is een serieus, belangrijk onderwerp)
Ik hoop dat je experimenten lukken, en dat je goede resultaten boekt vandaag![]()
Je weet het.. een goede voorbereiding is het halve werk..
Zet jij m dan? de thee bedoel ik..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Timide... dat valt wel mee...serieus bezig noemen ze dat
... hoef nu alleen nog maar op te passen voor electrische schokken door statische electriciteit. maar daar ga ik zo wat aan doen
Kamillethee is goed om je te concentreren weet je ?? Bij deze
[edit]... hmm toch nog een schok gekregen[/edit]
Waar gaat je scriptie over?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:53 schreef ChrisJX het volgende:
Hoi mensenIk ben officieel met mijn scriptie begonnen (beetje literatuur verzamelen), maar over drie weken begint het echt. Dan heb ik mijn laatste toets gehad en heb ik max. vier maanden de tijd om full-time aan de scriptie te gaan knutselen
Nee het gaat nog steeds niet goed. Qua opdracht wel intussen, maar qua privéomstandigheden nietquote:Op maandag 21 maart 2005 12:53 schreef clauwheee het volgende:
Christine hoe gaat het nu bij jou, is de lucht alweer iets geklaard?
Ik heb ook een marketingplan geschreven als afstudeeropdracht. Wat voor een soort bedrijf is t?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:47 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Ik schijf momenteel voor mij opleiding CE ook een marketingplan... Bij een heel leuk bedrijf nog wel, in Hilversum. Achtste week alweer haha, de tijd gaat zooooo hard.
Nou ik zou een onderzoek doen, maar dat hebben ze afgeblazen. Dus dat liep niet helemaal zoals t moest. Uiteindelijk is t een grondige analyse van het bedrijf geworden, (voor zover dat kon zonder cijfersquote:Op maandag 21 maart 2005 16:05 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Een schitterend pand van Endemol geweest! Nu zit er een bedrijf dat voornamelijk actief is op de incassomarkt.
Waren ze tevreden met jouw marketingplan trouwens en waar heb je die voor egschreven
Als ik je (als afgestudeerd HTS-er) een tip mag geven: ik hoop dat je een eigen kantoor hebt, en anders claim je een eigen muur. Wat je doet:quote:Op maandag 21 maart 2005 13:07 schreef Christine het volgende:
Maar we gaan stug verder
Ik moet en zal een hele goede opdracht af hebben binnen de tijd
Ik ken het ja. Best irritant, maar volgens mij ontkom je er niet aan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:11 schreef greatgonzo het volgende:
beetje frusti hier,
heb eigenlijk weinig te doen, beetje dingen inzetten, en dan weer een wachttijd van een uurtje of 2. Ik zit hier verdorie de hele dag te fokken![]()
Ik heb het ook een beetje..af en toe fokken, dan weer even bezig, dan weer fokken.... al gaat het nu wel redelijk goed met mijn opdracht.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:11 schreef greatgonzo het volgende:
beetje frusti hier,
heb eigenlijk weinig te doen, beetje dingen inzetten, en dan weer een wachttijd van een uurtje of 2. Ik zit hier verdorie de hele dag te fokken![]()
Oe leuk! Watvoor onderzoek/opdracht??quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:10 schreef WeirdMicky het volgende:
Ah, dit topic is geschikt voor mij
Straks belangrijk gesprek met belangrijke mensen, hopelijk komen veel vraagstukken dan wat beter aan het ligt.
Ik werk trouwens bij PCM, afdeling magazinesEcht een aanrader
Een strategisch marketingplan maken voor Unzip en Unzip XS, de tijdschriften van het CJP. Die culturele jongeren paspoort dus. Er zijn nogal wat problemen qua advertentieopbrengsten en een goed marketingplan ontbreekt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe leuk! Watvoor onderzoek/opdracht??
Leuk! Ligt ook wel een beetje in mijn straatje. Ik ben op dit moment bezig met een onderzoek voor een stad (citmarketing/binnenstadmanagement). Aan de hand van groepsdiscussies die ik organiseer, een enquete die ik heb gemaakt en wat literatuurstudie moet ik een marketingcommunicatieplan opstellen voor die stad/gemeente. Best omvangrijk, maar erg leuk!quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:59 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Een strategisch marketingplan maken voor Unzip en Unzip XS, de tijdschriften van het CJP. Die culturele jongeren paspoort dus. Er zijn nogal wat problemen qua advertentieopbrengsten en een goed marketingplan ontbreekt.
Dat maak ik, erg lastig soms maar een leuke uitdaging![]()
Wat doe jij? Kheb het topic niet doorgelezen, dus als het er al staat ergens, mijn excuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |