abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2005 @ 12:18:19 #181
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25440364
Het probleem is dat ik werk voor een adviesbureau die weer voor het bedrijf werkt. Indirect dus. En ze weten zelf ook niet precies wat ze willen.

Het gaat om een opdracht voor een banketbakker, die wil dat bedrijven bekend gemaakt worden met de mogelijkheid om via de website te bestellen. Het gedeelte voor particulieren, daar is al een plan voor en dat wordt momenteel uit gevoerd, dus ik moet me geheel richten op de benadering van bedrijven.

Het probleem daarbij is: hoe kun je precies weten wie je binnen zo'n bedrijf moet aanschrijven. Hoe komt de informatie op de juiste plaats terecht, zodat er steeds meer bedrijven op de hoogte gebracht worden van het feit dat er ook via de internetsite besteld kan worden. Het doel hierbij is eigenlijk dat deze bakker een top-of-mind positie krijgt bij degenen die binnen een bedrijf verantwoordelijk zijn voor het bestellen van het gebak.

Nou hebben ze eigenlijk twee doelgroepen: de relatiegeschenken, denk bijvoorbeeld aan banketletters die het bedrijf aan haar personeel kan laten bezorgen rond sinterklaas, maar ook de jubilarissen. Wanneer iemand jarig is, of een jubileum gaat vieren, dan moet iemand dat gebak regelen en dus het liefst via de website van deze banketbakker.

Mijn hulp is ingeroepen om te onderzoeken op welke manier die bedrijven nu het beste benaderd kunnen worden. Ik had het meteen op de direct marketing tour gegooid, maar de plannen die ik daarvoor had (SP-actie organiseren, respons meten, etc) vonden ze niet helemaal de bedoeling. Zij denken zelf meer aan acties als het verspreiden van verjaardagskalenders of iets anders waardoor de mensen in zo'n bedrijf dagelijks geconfronteerd worden met de vraag: "Is er iets te vieren?" Maar daar zie ik dan weer geen drie maanden durend afstudeeronderzoek in.

Vorige week heb ik dus met mijn begeleider erover gesproken, en hij vroeg eerst of ik een andere opdracht wilde zoeken. Aangezien ik dan studievertraging op ga lopen, heb ik gevraagd of we niet kunnen proberen deze opdracht uit te bouwen op zo'n manier dat ik er een voldoende zware afstudeeropdracht aan over houd. Dus dat is op zich de koers die ik voorlopig ga volgen nog.

Nu zat ik zelf te denken om misschien een onderzoekje te starten door verschillende bedrijven te interviewen over hun inkoopbeleid ten opzichte van gebak voor jubilarissen. Misschien dat ik door die interviews een soort profiel kan maken van bedrijven, waardoor de bakker in het vervolg een beter idee heeft welke mensen ze binnen een bedrjif kunnen benaderen.

De vraag is alleen, hoe ga ik dat aanpakken. En daar zit ik nu een beetje mee.

Pff dit stukje typen was op zich al heel verhelderend voor mezelf
  woensdag 9 maart 2005 @ 12:22:57 #182
48008 TheRoman
Smee 'gain
pi_25440424
5 april verdedigen

Na 4,5 jaar Bedrijfskunde klaar!
Appartement in Leidschendam *te huur* of *te koop*. 20 minuten van Den Haag Centraal, vlak bij A12, A4 en winkelcentrum Leidsenhage!
Meer informatie op Funda ~ ¤ 130.000
pi_25440447
Wellicht handig om niet alleen te kijken naar de personen binnen een bedrijf die je moet benaderen, maar ook naar het soort bedrijven dat loont om te benaderen.... Veel kleine bedrijven zullen niet snel zoiets bestellen, die halen het zlef wel bij de bakker om de hoek...

Wellicht dat je een aantal criteria kunt opstellen, waarmee de banketbakker kan beslissen of het de moeite loont om een bedrijf te benaderen? En ja, wie je binnen een bedrijf moet benaderen voor dit soort dingen? Dat komt bij middelgrote bedrijven toch al gauw neer op een secretaresse van de directie of per afdeling, lijkt me... Veel middelgrote bedrijven maken tegenwoordig ook gebruik van de bezorgdienst van supermarkten. Wellicht dat je kunt kijken wie dat binnen een bedrijf regelt (bedrijven die ik ken allemaal secretaresse werk) ? Wellicht kan de banketbakker zijn producten zelfs via een dergelijke bezorgdienst aanbieden, zo hoeft de klant niet apart gebak te bestellen en komt hij vanzelf onder de juiste aandacht...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 9 maart 2005 @ 12:25:11 #184
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25440457
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 12:22 schreef TheRoman het volgende:
5 april verdedigen

Na 4,5 jaar Bedrijfskunde klaar!
Spannend
Scriptie enzo allemaal af?
  woensdag 9 maart 2005 @ 12:27:14 #185
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25440494
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 12:24 schreef Drive-r het volgende:
Wellicht handig om niet alleen te kijken naar de personen binnen een bedrijf die je moet benaderen, maar ook naar het soort bedrijven dat loont om te benaderen.... Veel kleine bedrijven zullen niet snel zoiets bestellen, die halen het zlef wel bij de bakker om de hoek...

Wellicht dat je een aantal criteria kunt opstellen, waarmee de banketbakker kan beslissen of het de moeite loont om een bedrijf te benaderen? En ja, wie je binnen een bedrijf moet benaderen voor dit soort dingen? Dat komt bij middelgrote bedrijven toch al gauw neer op een secretaresse van de directie of per afdeling, lijkt me... Veel middelgrote bedrijven maken tegenwoordig ook gebruik van de bezorgdienst van supermarkten. Wellicht dat je kunt kijken wie dat binnen een bedrijf regelt (bedrijven die ik ken allemaal secretaresse werk) ? Wellicht kan de banketbakker zijn producten zelfs via een dergelijke bezorgdienst aanbieden, zo hoeft de klant niet apart gebak te bestellen en komt hij vanzelf onder de juiste aandacht...
Dank voor je tips

Maar dan moet ik eerst een onderzoeksplan etc. opstellen he? Dat ik daar dan maar eerst mee moet beginnen, toch?
pi_25440579
Ja, gewoon eerst veel info verzamelen, maar structureer het een beetje voor jezelf. Probeer uit te vinden hoeveel bedrijven bijvoorbeeld al gebruik maken van zo'n bezorgdienst. Wat halen ze daar? Hoe werken die bezorgdiensten eigenlijk? Hebben die eigen inkoop of werken ze bijvoorbeeld samen met supermarkten? Zou er interesse zijn om banketproducten aan hun assortiment toe te voegen? Nou ja, vragen opstellen, waar je zelf vervolgens iets meer denkt te kunnen.
Het is lastig om direct uit te vinden wie je bij elke bedrijf moet benaderen, dan zou je bij elk bedrijf info daarover moeten vragen. Je kunt beter zoeken naar een goeie manier om het bij hun te brengen. Een manier waarop ze er aandacht aan willen besteden, dan komt het vervolgens wel bij de juiste persoon terecht.
Maar goed, dit hangt ook weer af van het soort bedrijf. Bij grotere bedrijven met een kantine kun je bijvoorbeeld weer beter kijken naar de cateringservice die hun kantine (zeer waarschijnlijk) runt. Vervolgens kijken of je via hun je producten in de kantine kunt opnemen....

Lekker commercieel denken...
pi_25440716
Ik denk dat je met de tips van Drive-r een eind in de goede richting zit. Ik had zelf geen beter voorbeeld kunnen noemen zo 1,2,3. Stel inderdaad ook eerst een onderzoeksplan/plan van aanpak voor jezelf op als houvast, en laat dit op tijd checken bij opdrachtgevers/begeleiders, zodat je niet weer voor nieuwe verrassingen komt te staan.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_25440766
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 12:43 schreef clauwheee het volgende:
Ik denk dat je met de tips van Drive-r een eind in de goede richting zit. Ik had zelf geen beter voorbeeld kunnen noemen zo 1,2,3. Stel inderdaad ook eerst een onderzoeksplan/plan van aanpak voor jezelf op als houvast, en laat dit op tijd checken bij opdrachtgevers/begeleiders, zodat je niet weer voor nieuwe verrassingen komt te staan.
Hoe zo'n plan exact in elkaar moet zitten weet ik niet, da's misschien ook beetje afhankelijk van leermethode enzo... Ik ben zelf maar ingenieur in opleiding, dus niet echt iets met marketing gehad...
pi_25441071
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 12:47 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Hoe zo'n plan exact in elkaar moet zitten weet ik niet, da's misschien ook beetje afhankelijk van leermethode enzo... Ik ben zelf maar ingenieur in opleiding, dus niet echt iets met marketing gehad...
Ze kan voor het algemenere gedeelte bijvoorbeeld de boeken van Gritt en Kempen en Keizer gebruiken. Daarnaast vermeld de school vaak ook wel richtlijnen voor zo'n plan, bij ons wel tenminste. De boeken van Baarda en de Goede zijn voor het onderzoeksdeel handig. Specifiek voor marketing lijkt me Alsem en Floor en van Raaij een handige. Maar ik weet natuurlijk niet of Christine andere literatuur tijdens de opleiding heeft gehad. Ik gebruik deze voorbeelden veel, en ik heb een marketingcommunicatie-opdracht.
  woensdag 9 maart 2005 @ 13:46:14 #190
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25441435
SUPER Drive-r!

Ontzettend bedankt voor het meedenken
Die bezorgdiensten dat zie ik alleen niet zo zitten, omdat die vaak per bakker of supermarkt geregeld is. Zo heeft de bakker waarvoor ik werk ook een eigen bezorgdienst, dus ik denk niet dat daar zaken mee te doen zijn.
Maar ik zie het weer wat meer zitten nu... bedankt!
  woensdag 9 maart 2005 @ 13:49:15 #191
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25441468
Ik heb Baarda en de Goede liggen inderdaad Daar worstel ik nu mee.
pi_25441914
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 12:01 schreef Christine het volgende:
HELP!

Ik zie het niet meer zitten
Ik ben al anderhalve maand bezig, en ben al op de helft qua tijd, maar ik heb echt geen idee hoe ik het nou eigenlijk aan moet gaan pakken. Vorige week heb ik met mijn begeleider gesproken, en toen hebben we wel een soort richting aangegeven, maar op het moment dat ik weer thuis ben, zie ik weer wolken voor de heldere opdracht trekken, en kan ik er helemaal niet mee uit de voeten

Is er iemand die me kan vertellen WAAR ik moet beginnen, en hoe ik dit het beste aan kan pakken? Ik kan er absoluut niet tegen dat er zo weinig structuur in deze hele opdracht zit, en ik krijg ook weinig feedback van het bedrijf. Die kan ik wel gewoon krijgen als ik erom vraag, maar ik weet ook niet wát ik precies moet vragen.
Is dat niet juist een stuk zelfstandigheid/kennis dat je moet hebben en nu in praktijk moet kunnen brengen? Ik kan hier prima in mn eentje uit de voeten..
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:35:34 #193
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25441988
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 14:28 schreef devv05 het volgende:

[..]

Is dat niet juist een stuk zelfstandigheid/kennis dat je moet hebben en nu in praktijk moet kunnen brengen? Ik kan hier prima in mn eentje uit de voeten..
Heb je wel gelijk in hoor, maar ik kan niet zonder structuur en ik zit hier maar een beetje thuis te zitten
Ik heb al helemaal doemscenario's in m'n hoofd hoe het straks moet als ik afgestudeerd ben.
pi_25442033
beetje afstuderen door een kwart tijd aan opdracht werken, kwart tijd lunchen/roken, kwart tijd msn-en en fokken en kwart tijd kloten met collega's.

ik vermaak me wel
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_25442134
18 april moet ik beginnen

dus nog ff afwachten hoe het wordt
  woensdag 9 maart 2005 @ 18:38:48 #196
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25443950
Nou ik heb vandaag weer overleefd.. mijn begeleider zag toevallig dat er iets niet helemaal goed was aan de opstelling. (Studeer chemische technologie en doe onderzoek met een bak heel fijne glasdeeltjes waar ik lucht in blaas).Dus wij checken voor lekken.. nou daar waren er dus wel een stel van. Kwam uiteindelijk dus uit dat ik een stuk uit mijn opstelling moet vervangen maar aan het nieuwe gedeelte moet ook nog wat gebeuren voor het lekvrij is.
Nou is dat nog niet zo gevaarlijk, het linke gedeelte zit in de verwarming. ik heb een stuk pijp waaromheen elektrisch verwarmingslint gewikkeld is (max aangeraden bedrijfstemperatuur 450 graden) daarmee hou ik de temperatuur van mijn lucht op ~50 graden. Ging 2 keer fout, eerste keer had ik de lucht dichtgedraaid en de verwarming aangelaten. De regelaar van die verwarming meet vlak na dat stukje pijp dus als er geen lucht doorheen gaat meet die een lage temperatuur en blijft dus lekekr verwarmen. dat merkte ik toen bij 450 graden het wat begon te roken.. tweede keer was nog wat erger.... toen was die pijp verstopt op een of andere manier.. en merkte ik het pas bij 550 graden op morgen maar eens kijken wat die verstopping is.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 9 maart 2005 @ 18:48:33 #197
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_25444133
Dat klinkt erg spannend nixxx.
Wel fixen he, we willen geen ongelukken in de krant lezne natuurlijk
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_25444402
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 14:35 schreef Christine het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in hoor, maar ik kan niet zonder structuur en ik zit hier maar een beetje thuis te zitten
Ik heb al helemaal doemscenario's in m'n hoofd hoe het straks moet als ik afgestudeerd ben.
Waarom zit je dan niet bij een bedrijf ofzo? Lijkt mij ten eerste leerzamer, leuker en je hebt meteen contacten voor na je stage... Doemscenario's moet je helemaal niet aan denken... Eerst maar eens afstuderen en dat papiertje halen, daarna zie je wel weer verder.
pi_25455765
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 13:49 schreef Christine het volgende:
Ik heb Baarda en de Goede liggen inderdaad Daar worstel ik nu mee.
Verschrikkelijk boek is dat zeg. En ik heb ook werkgroepen van ze gehad, het zijn ook verschrikkelijke mannetjes

Ik ben al sinds september bezig met afstuderen. Ik doe een onderzoek naar sekseverschillen in depressie. Tot nu toe heb ik mijn literatuuronderzoek en stage afgerond. Tijdens mijn stage heb ik onderzoek gedaan naar onder andere de resultaten van de behandeling van depressie bij allochtonen, aan de hand van interviews met behandelaars. Begin deze week heb ik mijn onderzoeksopzet ingeleverd en nu ben ik langzaam begonnen met mijn onderzoek (wat bestaat uit het analyseren van autobiografisch materiaal).
pi_25471967
Mijn opdracht is, op het eerste gezicht, goedgekeurd!!
Zoals het er nu naar uit ziet gaan wij een opdracht doen voor een advocatenkantoor. Een zeer beknopte omschrijving: een onderzoek doen naar de behoefte aan een juridisch abonnement voor het MKB.

We moeten nu een iets concretere invulling gaan geven aan de opdrachtomschrijving, maar we gaan in de goede richting!
pi_25472137
baarda en de goede

ik heb nog niet vaak zo'n saai boek gezien. Voor de vorm stond het op de literatuurlijst maar echt veel heb je er niet aan. Het meeste wat erin staat weet je al en de rest kan je beter uit een statistiek boek halen.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_25472184
He Zabbie mooi zo! Ga je het wel met zn 2en doen?

Baarda en de Goede, tja..het 'moet' eigenlijk ook op onze literatuurlijst staan maar idd, je hebt er niet verschrikkelijk veel aan..
pi_25472273
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 12:41 schreef clauwheee het volgende:
He Zabbie mooi zo! Ga je het wel met zn 2en doen?
Ja deze opdracht gaan we wel met z'n tweeen doen! Ik vind het eigenlijk wel prettig want ik ben soms een typ die graag iets overlegd, en ook graag iets kwijt wil aan een ander!
  zondag 13 maart 2005 @ 12:23:04 #204
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25504955
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 12:27 schreef Tania18 het volgende:
-knip-
En hoe lang ga je er nog over doen denk je?
Ik dacht dat jij allang klaar was joh...
pi_25509040
quote:
Op zondag 13 maart 2005 12:23 schreef Christine het volgende:

[..]

En hoe lang ga je er nog over doen denk je?
Ik dacht dat jij allang klaar was joh...
Nee joh
Bij ons ben je toch wel ongeveer een jaar (10 maanden) bezig, wil je al je punten krijgen. Het zijn natuurlijk ook allemaal verschillende onderdelen. Literatuurstudie van 3 maanden, stage van 3 maanden en de rest van de tijd voor je onderzoek. Ik hoop dat ik eind juli klaar ben
  zondag 13 maart 2005 @ 20:19:42 #206
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_25509057
Net afgelopen woensdag afgestuurd!!! HBO werktuigbouwkunde!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Archie op 13-03-2005 20:20:53 (typo) ]
Laag vliegen is ook een kunst!!!
  maandag 14 maart 2005 @ 08:40:00 #207
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25511669
besprekingen plannen om negen uur maandagmorgen is best stom
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_25516928
quote:
Op zondag 13 maart 2005 20:19 schreef Archie het volgende:
Net afgelopen woensdag afgestuurd!!! HBO werktuigbouwkunde!!
ing. Archie
  dinsdag 15 maart 2005 @ 07:55:54 #209
96937 Myriam7
En amor..
pi_25517017
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 18:38 schreef nixxx het volgende:
Nou ik heb vandaag weer overleefd.. mijn begeleider zag toevallig dat er iets niet helemaal goed was aan de opstelling. (Studeer chemische technologie en doe onderzoek met een bak heel fijne glasdeeltjes waar ik lucht in blaas).Dus wij checken voor lekken.. nou daar waren er dus wel een stel van. Kwam uiteindelijk dus uit dat ik een stuk uit mijn opstelling moet vervangen maar aan het nieuwe gedeelte moet ook nog wat gebeuren voor het lekvrij is.
Nou is dat nog niet zo gevaarlijk, het linke gedeelte zit in de verwarming. ik heb een stuk pijp waaromheen elektrisch verwarmingslint gewikkeld is (max aangeraden bedrijfstemperatuur 450 graden) daarmee hou ik de temperatuur van mijn lucht op ~50 graden. Ging 2 keer fout, eerste keer had ik de lucht dichtgedraaid en de verwarming aangelaten. De regelaar van die verwarming meet vlak na dat stukje pijp dus als er geen lucht doorheen gaat meet die een lage temperatuur en blijft dus lekekr verwarmen. dat merkte ik toen bij 450 graden het wat begon te roken.. tweede keer was nog wat erger.... toen was die pijp verstopt op een of andere manier.. en merkte ik het pas bij 550 graden op morgen maar eens kijken wat die verstopping is.
Heej nixxx, hoe staat het met je afstudeerproject...
Alle lekken gedicht, en temperatuur onder controle? verstopping gevonden?
Ik hoop dat alles volgens plan verloopt, en dat je geen brokken maakt
Stel je voor.....nee hoor ik heb er alle vertrouwen in

Dus suc6 ermee
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 08:36:51 #210
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25517221
Vandaag echt goed beginnen met experimenten, heb alleen nog maar lege videobandjes nodig voor de rest werkt alles.... en veilig nu
  dinsdag 15 maart 2005 @ 08:46:09 #211
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_25517292
Lees het topic nu pas
Vorige week (donderdag) mijn colloquium gehouden (was in Den Haag aan het afstuderen voor mijn studie Bestuurskunde, Universiteit Twente) en had een 7! Eindelijk klaar........!

Maar nu: het zwarte gat..........
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:51:57 #212
96937 Myriam7
En amor..
pi_25518479
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 08:36 schreef nixxx het volgende:

Vandaag echt goed beginnen met experimenten, heb alleen nog maar lege videobandjes nodig voor de rest werkt alles.... en veilig nu
Wat timide...
* waar is die lieve, grappige, zorgzame nixx gebleven?
(ok, sorry het is een serieus, belangrijk onderwerp)

Ik hoop dat je experimenten lukken, en dat je goede resultaten boekt vandaag
Je weet het.. een goede voorbereiding is het halve werk..

Uit mijn handen komt momenteel niets productiefs..bah!!
Ik heb me goed een uur kunnen concentreren en nu is het over...en ik lig nog wel achter...
ik ben wel goed in motiveren en goede raad geven...dat dan weer wel
pi_25518512
Hoi mensen Ik ben officieel met mijn scriptie begonnen (beetje literatuur verzamelen), maar over drie weken begint het echt. Dan heb ik mijn laatste toets gehad en heb ik max. vier maanden de tijd om full-time aan de scriptie te gaan knutselen
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:33:11 #214
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25520987
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 10:51 schreef Myriam7 het volgende:
Wat timide...
* waar is die lieve, grappige, zorgzame nixx gebleven?
(ok, sorry het is een serieus, belangrijk onderwerp)

Ik hoop dat je experimenten lukken, en dat je goede resultaten boekt vandaag
Je weet het.. een goede voorbereiding is het halve werk..
Timide... dat valt wel mee... serieus bezig noemen ze dat ... hoef nu alleen nog maar op te passen voor electrische schokken door statische electriciteit. maar daar ga ik zo wat aan doen

Kamillethee is goed om je te concentreren weet je ?? Bij deze

[edit]... hmm toch nog een schok gekregen [/edit]

[ Bericht 17% gewijzigd door nixxx op 15-03-2005 15:39:30 ]
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:45:50 #215
96937 Myriam7
En amor..
pi_25521214
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:33 schreef nixxx het volgende:

[..]

Timide... dat valt wel mee... serieus bezig noemen ze dat ... hoef nu alleen nog maar op te passen voor electrische schokken door statische electriciteit. maar daar ga ik zo wat aan doen

Kamillethee is goed om je te concentreren weet je ?? Bij deze

[edit]... hmm toch nog een schok gekregen [/edit]
Zet jij m dan? de thee bedoel ik.. Ik ben bezig met een brood te bakken met mn nieuwste aanschaf...

Alles verder goed met je...of staan je haren nu rechtop je kop, door die schok..
arme ziel.. kijk je wel uit met je experimenten... anders moet ik dadelijk voor jou thee zetten, niet dat ik dat niet wil doen hoor....

En je hebt gelijk ..belangrijke dingen moet je serieus benaderen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Myriam7 op 15-03-2005 15:56:59 ]
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:45:33 #216
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_25527194
HVJNN post: weet je Myriam, ik zou je best een keer echt kamillethee in willen schenken.. je zegt altijd precies het goede Geniet van je brood, studeerze en zie je morgen
  maandag 21 maart 2005 @ 12:45:51 #217
22273 Dizer
Save the beard!
pi_25632711
TVP!!!
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 21 maart 2005 @ 12:46:01 #218
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25632713
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 10:53 schreef ChrisJX het volgende:
Hoi mensen Ik ben officieel met mijn scriptie begonnen (beetje literatuur verzamelen), maar over drie weken begint het echt. Dan heb ik mijn laatste toets gehad en heb ik max. vier maanden de tijd om full-time aan de scriptie te gaan knutselen
Waar gaat je scriptie over?
Ik zit mijn hoofd nog te breken over een leuk onderwerp.
pi_25632838
Ben in februari begonnen met een praktijk/literatuurstudie over IFRS (International Financial Reporting Standards) in het kader van de opleiding HEAO Accountancy. Eerste deel wordt een algehele inleiding. Het tweede deel ga ik een bestaande jaarrekening ombouwen tot een IFRS jaarrekening en dan een soort van verschillenanalyse maken. Daarnaast aanbevelingen voor toepassen van IFRS voor een MKB onderneming

In juni moet 't af zijn
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_25632880
Klinkt leuk mark_03!

Christine hoe gaat het nu bij jou, is de lucht alweer iets geklaard?

Ik heb een week stil gestaan door ziekte, maar lig prima op schema volgens de begeleiders!
pi_25632897
Nog paar maandjes dan heb ik mn MBO diploma binnen .

Ticket to HBO heb ik altijd maar gezegd, doe geen fuck voor school .
  maandag 21 maart 2005 @ 12:55:54 #222
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25632944
quote:
Op maandag 21 maart 2005 12:53 schreef clauwheee het volgende:
Christine hoe gaat het nu bij jou, is de lucht alweer iets geklaard?
Nee het gaat nog steeds niet goed. Qua opdracht wel intussen, maar qua privéomstandigheden niet mijn relatie staat op springen, en aan afstuderen kom ik gewoon nauwelijks toe. Maar ik heb nog een maand voor mijn opdracht en nog twee maanden voor m'n scriptie, dus ik moet er echt hard tegenaan nu.
pi_25633147
Das balen! Dat kun je er inderdaad niet echt bij hebben..
  maandag 21 maart 2005 @ 13:07:21 #224
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25633205
Maar we gaan stug verder
Ik moet en zal een hele goede opdracht af hebben binnen de tijd
pi_25634121
sow het is op eens druk hier, iedereen veel succes
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties