Ik heb ook een marketingplan geschreven als afstudeeropdracht. Wat voor een soort bedrijf is t?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:47 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Ik schijf momenteel voor mij opleiding CE ook een marketingplan... Bij een heel leuk bedrijf nog wel, in Hilversum. Achtste week alweer haha, de tijd gaat zooooo hard.
Nou ik zou een onderzoek doen, maar dat hebben ze afgeblazen. Dus dat liep niet helemaal zoals t moest. Uiteindelijk is t een grondige analyse van het bedrijf geworden, (voor zover dat kon zonder cijfersquote:Op maandag 21 maart 2005 16:05 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Een schitterend pand van Endemol geweest! Nu zit er een bedrijf dat voornamelijk actief is op de incassomarkt.
Waren ze tevreden met jouw marketingplan trouwens en waar heb je die voor egschreven
Als ik je (als afgestudeerd HTS-er) een tip mag geven: ik hoop dat je een eigen kantoor hebt, en anders claim je een eigen muur. Wat je doet:quote:Op maandag 21 maart 2005 13:07 schreef Christine het volgende:
Maar we gaan stug verder
Ik moet en zal een hele goede opdracht af hebben binnen de tijd
Ik ken het ja. Best irritant, maar volgens mij ontkom je er niet aan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:11 schreef greatgonzo het volgende:
beetje frusti hier,
heb eigenlijk weinig te doen, beetje dingen inzetten, en dan weer een wachttijd van een uurtje of 2. Ik zit hier verdorie de hele dag te fokken![]()
Ik heb het ook een beetje..af en toe fokken, dan weer even bezig, dan weer fokken.... al gaat het nu wel redelijk goed met mijn opdracht.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:11 schreef greatgonzo het volgende:
beetje frusti hier,
heb eigenlijk weinig te doen, beetje dingen inzetten, en dan weer een wachttijd van een uurtje of 2. Ik zit hier verdorie de hele dag te fokken![]()
Oe leuk! Watvoor onderzoek/opdracht??quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:10 schreef WeirdMicky het volgende:
Ah, dit topic is geschikt voor mij
Straks belangrijk gesprek met belangrijke mensen, hopelijk komen veel vraagstukken dan wat beter aan het ligt.
Ik werk trouwens bij PCM, afdeling magazinesEcht een aanrader
Een strategisch marketingplan maken voor Unzip en Unzip XS, de tijdschriften van het CJP. Die culturele jongeren paspoort dus. Er zijn nogal wat problemen qua advertentieopbrengsten en een goed marketingplan ontbreekt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe leuk! Watvoor onderzoek/opdracht??
Leuk! Ligt ook wel een beetje in mijn straatje. Ik ben op dit moment bezig met een onderzoek voor een stad (citmarketing/binnenstadmanagement). Aan de hand van groepsdiscussies die ik organiseer, een enquete die ik heb gemaakt en wat literatuurstudie moet ik een marketingcommunicatieplan opstellen voor die stad/gemeente. Best omvangrijk, maar erg leuk!quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:59 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Een strategisch marketingplan maken voor Unzip en Unzip XS, de tijdschriften van het CJP. Die culturele jongeren paspoort dus. Er zijn nogal wat problemen qua advertentieopbrengsten en een goed marketingplan ontbreekt.
Dat maak ik, erg lastig soms maar een leuke uitdaging![]()
Wat doe jij? Kheb het topic niet doorgelezen, dus als het er al staat ergens, mijn excuus
Heeft dat dan te maken met je opdracht? Ik hoef verder geen werkzaamheden naast mijn opdracht te doen...kan ook niet echt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:05 schreef Christine het volgende:
Ik zit de hele middag adressen over te typen voor een mailing die de deur uit moet
Echt HBO-niveau weer
Ow nou dan is het in ieder geval geen tijdverspilling! Zal toch moeten worden gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:10 schreef Christine het volgende:
Ja, het heeft te maken met m'n opdracht
We gaan bedrijven benaderen, en dit is een bestand die niet digitaal is, dus iemand moet het doen...
Leuk, toch redelijk anders, maar lijkt me wel lekker leuk om te moeten communiceren met allemaal mensen in discussies en dergelijke.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Leuk! Ligt ook wel een beetje in mijn straatje. Ik ben op dit moment bezig met een onderzoek voor een stad (citmarketing/binnenstadmanagement). Aan de hand van groepsdiscussies die ik organiseer, een enquete die ik heb gemaakt en wat literatuurstudie moet ik een marketingcommunicatieplan opstellen voor die stad/gemeente. Best omvangrijk, maar erg leuk!
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:05 schreef Christine het volgende:
Ik zit de hele middag adressen over te typen voor een mailing die de deur uit moet
Echt HBO-niveau weer
Je had me verkeerd begrepen hequote:Op donderdag 31 maart 2005 13:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
wat een vooroordeel Christine, doe eens lief.
Altijd lekker zon moraal boost jaquote:Op maandag 4 april 2005 18:39 schreef clauwheee het volgende:
Ik had vandaag een terugkomdag van school omdat we op de helft zitten (nu alweer, slik..). Als ik dan verhalen van sommigen hoor...ben ik volgens mij toch best goed bezig..
Nou, om eerlijk te zijn wel ja...ik zat de laatste week ook een beetje in de stress, omdat ik twee weken ziek ben geweest en afgelopen week mijn begeleider met vakantie was zodat ik weinig dingen kon kortsluiten. Maar sommigen moesten nog aan hun opdracht/onderzoek beginnen! Nou daar ben ik toch echt al volop mee bezig..lijkt me toch ook nodig. Ik ging dus iets geruster weer wegquote:Op maandag 4 april 2005 19:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Altijd lekker zon moraal boost ja
Ik heb wel een goed gevoel over het tentamen, dus hopelijk zit dat wel goed!quote:Op maandag 4 april 2005 18:39 schreef clauwheee het volgende:
Hee Zabbie! Lekker gevoel zeker? Denk je dat dit echt de laatste keer was?Heb je al een concrete(re) opdrachtomschrijving inmiddels?
Ik had vandaag een terugkomdag van school omdat we op de helft zitten (nu alweer, slik..). Als ik dan verhalen van sommigen hoor...ben ik volgens mij toch best goed bezig..
Dat schiet ook niet op he, als mensen de verantwoordelijkheden afschuivenquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zit momenteel in een opdrachtdipje, de problemen met de magazines zijn nog vele malen erger dan ik dacht. Verschillende belangen bij verschillende instanties zorgen ervoor dat de schuld elke keer bij anderen wordt gelegd.
Leuk zo'n plan verzinnen waar niemand zich wat van gaat aantrekken. Als ik mn optie ga uitwerken met het punt: "Acceptatie van de belanghebbenden", dan weet ik wel dat dat niks zal zijn.
Maar goed, gister wel met de O20/010 magazinegroep uit eten geweest. Heel chique, erg lekker en leuk te zien dat deze regionale magazines goed gaan. Veel jonge mensen enzo, wellicht iets om te solliciteren later.
Jij bent afgestudeerd?!quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:14 schreef QyRoZ het volgende:
Als ik alles zo hoor ben ik blij dat mijn afstuderen echt supergoed ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |