quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:35 schreef melismay het volgende:
Maar ik ben wel geslaagdMet een dikke 6... Niet echt super, maar ik heb t gehaald
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:35 schreef melismay het volgende:
Hahahaha... Bedankt allemaal!Ik drink niet, dus dat zat worden is niet echt mogelijk...
Maar ik ben wel geslaagdMet een dikke 6... Niet echt super, maar ik heb t gehaald
De verdediging viel me mee. Ik praat graag, dus kon t niet misgaan. Mijn bedrijfsbegeleiders waren ook ineens supertof! Dus tja... Ik ben niet heel erg blij, maar goed... Het is gebeurd!
Hele dag visite gehad, heel veel bloemen gekregen en een heeeeeele mooie digitale camera van mijn moeder en broertje(ook vast voor mijn verjaardag
)
Ja ik heb mijn scriptie, afstudeeropdracht rapport en porfolio allemaal af en moet het dinsdag inleveren. De eerste week van maart moet ik een presentatie houden en mijn scriptie verdedigen. Hierna hoor ik dus mijn cijfer, maar als je op mag voor de presentatie ben je redelijk zeker van een voldoende... Dus kan al wat opgelucht ademhalen....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 18:58 schreef clauwheee het volgende:
Achterop23 gefeliciteerd! Goed hoor, een acht! En inderdaad, erg fijn die baan!
vaio meeste werk is dus al gedaan, ook wel een lekker gevoel dan. Wanneer hoor je je cijfer dan? Na die presentatie?
Nice!!quote:Op zondag 6 februari 2005 15:28 schreef deodupke het volgende:
ik vlieg de 15e feb richting sydney, en ga dan de 21e beginnen met mijn afstudeeropdracht. Zit op Fontys Hogere Informatica, afstudeerrichting commerciele techniek. Ben nog niet helemaal zeker over mijn opdracht maar ik zal gaan zorgen voor IT zaken in een soort van 'huis/wijk in de toekomst' project. Er moet zowieso een website gemaakt worden en wat dingetjes uitgezocht worden zoals voice over ip, internet toegang. En ik moet zorgen dat het beste geregeld word binnen het budget, das wat ik ervan denk, maar moet de 21e maar eens kijken wat precies de bedoeling is.
bij OCE, krijg je meestal 400, maarjah, ik krijg ook niks, terwijl het leven zo duur is in Sydney, toch maar eens kijken of ik wat kan regelen als ik daar ben.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:50 schreef achterop23 het volgende:
Vergoeding hangt af van het bedrijf.
De een krijgt niets, de ander 400 in de maand.
Ik bij Arriva Nederland: 220
Bij Gasunie NV: 300
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |