Owkee dan, weet ik dat ook weer! Thanks voor de uitleg!quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:36 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Offshore Engineering is algemeen gezegd alles wat op zee plaats vindt, maar niet vaart... Het komt er voornamelijk op neer dat het om alle mogelijke manieren om grondstoffen te winnen op zee. Daarnaast offshore windparken enzo. Een laatste richting is het diepzee baggeren. Het is sinds dit jaar een apart Msc opleiding, daarvoor was het interfacultaire tussen civiel, werktuigbouw en maritiem. Ik kom van werktuigbouwkunde. Het heeft nu 4 majors, Subsea Engineering, Floating Structures, Bottom Founded Structures en Deepsea Dredging. Bevalt me trouwens erg goed, leuk wereldje...
1 2 3 4 5 6 7 | Activiteit Aanvang Afronding Aantal dagen Oriëntatie op de opdracht 17 januari 28 januari 10 Opstellen DM plan 31 januari 18 februari 15 Uitvoeren DM plan 21 februari 18 maart 20 Evaluatie 21 maart 1 april 10 Schrijven adviesrapport 4 april 15 april 10 Totaal 17 januari 15 april 65 |
Nou ja, in totaal doe ik er drie maanden over he?!quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:45 schreef clauwheee het volgende:
Christine ik weet niet hoe dat bij jullie opleiding zit en hoe lang de afstudeerperiode bij jullie doorgaans duurt, maar voor het echt schrijven van het adviesrapport staat hier wel iets meer dan 10 dagen...
sinds wanneer is 65 dagen 3 maanden, je neemt steeds 3 dagen rust ofzo zie ik id planning...quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou ja, in totaal doe ik er drie maanden over he?!
Wat dacht je van weekenden?quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:41 schreef superbient het volgende:
[..]
sinds wanneer is 65 dagen 3 maanden, je neemt steeds 3 dagen rust ofzo zie ik id planning...
He melismay, zie je wel alles komt goed. Nog even doorbijten en dan is het zover?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:58 schreef melismay het volgende:
Verdediging komt steeds dichterbij. Vandaag mijn docent nog even aan de telefoon gehad over de dingen die ik moet voorbereiden. Begin nu wel de zenuwen te krijgen moet ik zeggen.... Zucht.. morgen maar eens gaan voorbereiden....
Dat was ik absoluut van planquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:11 schreef komrad het volgende:
Dat is toch wel erg vervelend christine, uit ervaring wil ik je meegeven vooral snel je begeleiders plat te bellen want dat scheelt je veel tijd.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:03 schreef m-niki het volgende:
Meldt!
Ik ben rond oktober begonnen met afstuderen en hoop in juli/augustus klaar te zijn
Ik schrijf een case study over het behandelen van een milde depressie bij een adolescent (student) door middel van een nieuwe (derde generatie) gedragstherapie (acceptance and commitment therapy) als master thesis voor klinische psychologie (blbmondvolwoordenblb). Heel erg leuk en interessant (ja gelukkig maar anders zat ik dus alsnog bij de verkeerde studie), inleiding schrijven is nogal piece of cake aangezien het stikt van de literatuur over depressies en adolescenten (goh..) en nu is het tijd voor het Methoden van onderzoek gedeelte (ben halve protocol aan het schrijven en natuurlijk volgens case-study richtlijnen aan het werken..) de therapie moet nog beginnen
hm...ik vind het wel prima zo!
Ja je moet natuurlijk wel weten tegen wie je moet aan gaan zeuren anders werkt het niet echtquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat was ik absoluut van plan
Alleen het toewijzen van begeleiders duurt zo langMaar ze zijn niet van me af hoor
Succes! 't Gaat allemaal goed komen. Je hebt morgen je verdediging? Die viel mij destijds heel erg mee, als je al zover gekomen bent dan wordt dit een eitjequote:Op donderdag 3 februari 2005 00:15 schreef melismay het volgende:
Morgen is t zover, ben bang dat ik niet slaap vannacht, ben echt zo ontzettend zenuwachtigNet hele avond zitten studeren, maar ben zo bang voor een black-out... Zucht... Was t maar morgen half 4 ofzo...
hoe laat is het grote moment?quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:43 schreef melismay het volgende:
AHHHHHHH word helemaal gek van mezelf... ben al lang niet zo zenuwachtig geweest....
13.00 uur, ga hier om 12 uur weg, zodat ik zeker weten op tijd ben....quote:
Hopelijk is ze niet flauwgevallen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:16 schreef komrad het volgende:
Melismay, is er al een uitslag???
en niet TE zat he, je moet nog wel thuis kunnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |