Ik officieel ook 31 januari, maar kan ook pas een week later beginnen...quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:56 schreef Viper_74 het volgende:
Ik begin 31 januari, maar de afstudeeroprdracht is nog niet helemaal rond. Het bedrijf kan op z'n vroegst 16 februari beginnendus ik loop 2 weken uit
Dat topic gaat over scriptieschrijven... en hier kan je voor afstudeeropdrachten terechtquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:00 schreef clauwheee het volgende:
Ik begin komende maandag ook aan mn afstudeeropdracht, voor een gemeente, ook op het gebied van marketingcommunicatie (hier ook HBO-Communicatie). Ik ga onderzoek doen naar en een promotieplan opstellen voor de binnenstad van deze gemeente. Lijkt me een leuke opdracht!
Hoop hiemee ergens juni/juli klaar mee te zijn. Daarnaast moet ik nog ergens 5 puntjes inhalen, maar wil toch eigenlijk wel zorgen dat dat ook in dit voorjaar kan! Ga ik afgestudeerd de zomer in
Er is al wel een soortgelijk topic hierover: Scriptie schrijven deel 4
Volgens mij is de norm bij TN juist dat je ontzettend uitlooptquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:58 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ben al meer dan een jaar bezig (Technische Natuurkunde), terwijl de norm 9 maanden is. Gaat dus niet heel soepel allemaal, maar dit voorjaar moet het dan toch af gaan komen. Experimenteel ben ik al klaar. Het is dus nu vooral een kwestie van opschrijven...
Wat ga je doen voor iets?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:40 schreef mhr-zip het volgende:
31-1 beginnen, hoop ik.........
Ja ik moet bij de opdracht ook een deel onderzoek bij doen. Daar kickt school opquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:02 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik officieel ook 31 januari, maar kan ook pas een week later beginnen...
Zorg dat je redelijk wat vooronderzoek kunt doen enzo, dat scheelt dan wel weer als je moet beginnen.
Congrats!!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben vandaag afgestudeerdHBO informatica
Vandaag om 13.15 had ik mijn presentatie
eindcijfer : 8 [afbeelding]
Kom er gezellig bij!quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:14 schreef Lemmeb het volgende:
Ik ben ook al een jaar of 5 aan het 'afstuderen'.
Mag ik ook meedoen?
Dank je welquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kom er gezellig bij!
* BBQ-kip aai over de bol geeft
Laten we niet te hard van stapel lopen, lieve schat. Iedere biecht heeft zijn moment.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Vertel je afstudeerleed maar aan tante BBQ-kip!
* BBQ-kip gaat wel eerst even nog naar de V&D als je het niet erg vindt, maar praat gerust verder! 14.gif
WBMT, neem ik aan? Das tenminste nog een echte die-hard technische studie.quote:Op donderdag 27 januari 2005 02:33 schreef Drive-r het volgende:
Damm, mijn eerste verkenning op afstudeer gebied is ook een feit. Deze zomer mijn stage erdoor en eigenlijk daarna meteen richting bedrijf voor 9 maanden afstudeerfeest... Dus eigenlijk voor de stage alles al geregeld hebben. Hopelijk stage in Monaco....
-> Offshore Engineering TuD
Offshore Engineering is algemeen gezegd alles wat op zee plaats vindt, maar niet vaart... Het komt er voornamelijk op neer dat het om alle mogelijke manieren om grondstoffen te winnen op zee. Daarnaast offshore windparken enzo. Een laatste richting is het diepzee baggeren. Het is sinds dit jaar een apart Msc opleiding, daarvoor was het interfacultaire tussen civiel, werktuigbouw en maritiem. Ik kom van werktuigbouwkunde. Het heeft nu 4 majors, Subsea Engineering, Floating Structures, Bottom Founded Structures en Deepsea Dredging. Bevalt me trouwens erg goed, leuk wereldje...quote:Op donderdag 27 januari 2005 02:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Even een waarschijnlijk domme vraag hoor, maar WTF is offshore?
Ik kan er alleen aan aanrollende golven op het stand van Durness bij denken... haha
Maar goed, ben benieuwd, dus vertel op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |