abonnement Unibet Coolblue
pi_24884986
Zo komen al die advertenties op Fok!, is gewoon precies wat ze willen, zijn economische meestebreinen die mensen
pi_24885069
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 16:37 schreef PAA-053 het volgende:
Zo komen al die advertenties op Fok!, is gewoon precies wat ze willen, zijn economische meestebreinen die mensen
lol

Ja ze beramen dit met zijn allen om gratis te kunnen adverteren op andere websites zonder er zelf moeite voor te hoeven doen
pi_24885151
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 16:37 schreef PAA-053 het volgende:
Zo komen al die advertenties op Fok!, is gewoon precies wat ze willen, zijn economische meestebreinen die mensen
rofl
}]_*_Marinus is mijn makker_*_[{
"Hetzelfde, ero. Een geil 2005."
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:12:46 #279
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_24885377
Omfg...
The Internets, I needs it..
pi_24886829
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 16:45 schreef Darksoulz het volgende:

[..]

lol

Ja ze beramen dit met zijn allen om gratis te kunnen adverteren op andere websites zonder er zelf moeite voor te hoeven doen
Ja idd, en het mooiste is nog dat wij allemaal denken dat zei ontzettend dom zijn! Maar eigenlijk worden we gewoon keihard beetgenomen, en lachen zij zich helemaal kapot
  woensdag 2 februari 2005 @ 19:02:31 #281
8215 GKLQuake
mijn alter-ego
pi_24887298
Jaa, wei laagen ons kapod!!!
haahaahaah!

ijndeluk hebbe juli het dor!!
Fok! en GoT together forever! Lets make peace not war!
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:06:52 #282
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_24889762
Hier de echte!
quote:
Gezocht: Boodschappenlijstje

Beschrijving: Brood (1 bruin,halfje wit)
Melk
Piepers
Boter
Liefde
Lucifers
Choc.hagel
Uien
Knoflook
Bloemkool
Spercieboontjes
Chips
Wc papier
Bier
Ontbijtkoek
Pannekoekmix (4-granen)
Vleeswaar (ham,ardenner boterhamworst)
Buoillonblokjes
Spliterwten (wortel,prei,rookworst....voor de snert)
Liefde?
Broodmix wit
Kaas,belegen (+kaaspapier)
Koffie+filters nr 2
Jus d'orange
Appelsap
Waxinelichtjes
Liefde??
Kattebrood
Gel
Shampoo
Saucijsjes
Bami en nasi-groentemix
Zilvervliesrijst
Bami nestjes
Mix voor macaroni en spaghetti
500 gr rundergehakt
Olijfolie
Liefde???

Alles is te koop,behalve wat ik niet in de winkel kon vinden.
Wat was 't ook al weer? Olijfolie? Nee,,,heb ik toch! Uien? Nee.....heb ik ook!!
Ben ik dan gehaktkruiden vergeten? Nee hoor,die heb ik al in huis.
Ik weet 't niet meer...U wel?

Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 26-01-2005, 00:07
Gezien: 692 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: winkelwagen (E-mail de adverteerder)
Telefoonnummer: -
Woonplaats: Noord-Holland
Regio: Noord-Holland
Wat deze persoon nou wil
deze ruimte is te huur
pi_24890088
Ze zoekt een liefde die kan koken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:39:47 #284
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24890495
of een goeie psychiater

zoiets zet je toch niet op marktplaats.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:48:20 #285
73888 DIA
die ja .....
pi_24890671
Prijs: Bieden
Beschrijving: Ik heb de handleiding van de Samsung D500 in het Engels en Frans over.Als je interesse hebt, dan stuur maar een berichtje.

http://www.marktplaats.nl(...)zoek.php3%3Fq%3Dd500
pi_24891072
quote:
Gezocht: Surapee
Beschrijving: Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen ik ben Surapee uit thailand.

Ik woon hier al 25 jaar in thailand, ik heb al veel gehoord van een vriendin van mij die heeft al 3 jaar in nederland gewoond en ze wil graag terug en ik wil ook mee naar nederland.

Welke lieve rijke aardige man wil mij helpen?

mail me kusjes

Foto's: Klik hier om de foto's te bekijken
Datum: 02-02-2005, 20:12
Gezien: 1216 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: Surapee (E-mail de adverteerder)
Boxnummer:
Woonplaats: chiang mai
Regio: Buitenland
Hier wordt ik nu kotsziek van , van dit soort advertenties!!! Dit is gewoon een verhulde vorm van prostitutie. En ik mag me vergissen, maar dat is volgens mij nog altijd verboden.

Echt ik kan me daar gruwelijk aan irriteren!!! Snap ook niet dat daar eens tegen opgetreden wordt. In plaats van dat ze constant lopen te zeiken over zogenaamde "importhuwelijken" van Marokkanen. Maar ja Marokkanen zijn de laatste tijd natuurlijk een geliefder doelwit om op te zeiken.
  woensdag 2 februari 2005 @ 22:27:11 #287
8215 GKLQuake
mijn alter-ego
pi_24891238
quote:
Aangeboden: Hallo ik heb een handel ecko pakken voor de egt hip hopers
Prijs: Bieden
Beschrijving: vet shit mooi handel voor ook de egt handelaar
vet shit mooi handel man!
quote:
Aangeboden: Zeer Mooie Vesterker
Prijs: ¤ 25,00
Beschrijving: Hallo menssen ik heb nog een vesterker liggen en ik moet hem kwijt maar ik zou je wat vertellen er zitten geen vin die eind dingen achter waar je een gewoon stekkertje in kan doen het staat ook op die foto die uitijnde maar voor de rest is ie in goede staat en zeer mooi geluid 80-90 watt heeft uw intresse doe wat want ik mot hem egt kwijt groetjes remon
ik zou je ook wat vertellen kep egt geen intresse
quote:
Aangeboden: Mooie stund fiets
Prijs: T.e.a.b.
Beschrijving: heel mooie stund fiets te koop

heb er zelf niet egt veel mee gestund wels over een bultje mee gereden en zow en ok wel is gevallen maar de fiets heeft er geen schaden aan over gehouden je moet hem aleen een keer schoon maken en dan ziet hij er weer goed uit het eenige naadeel is dat er een klein slag in het achterwiel zit maar dat was al toen ik hem kocht aleen nooit egt last van gehad
ik hoef er niet zow veel voor ong. 60 euro tel. op aan vraag

mvg.
p.s. foto kan je krijgen op msn
stundfiets? met slag in achterwiel, maar dat was al zo, tevens is ie smerig
quote:
Aangeboden: Schilderij
Prijs: T.e.a.b.
Beschrijving: Ik heb een schilderij te koop met bos en een waterval erop tegen elk aannemelijk bod(fotos zijn niet egt zuiver) de maten zijn :64cm hoog en 74 cm breed met noten lijst
ik denk dat je schilderij niet egt zuiver is:
Fok! en GoT together forever! Lets make peace not war!
  woensdag 2 februari 2005 @ 22:27:31 #288
73888 DIA
die ja .....
pi_24891244
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 22:20 schreef 51cent het volgende:

[..]

Hier wordt ik nu kotsziek van , van dit soort advertenties!!! Dit is gewoon een verhulde vorm van prostitutie. En ik mag me vergissen, maar dat is volgens mij nog altijd verboden.

Echt ik kan me daar gruwelijk aan irriteren!!! Snap ook niet dat daar eens tegen opgetreden wordt. In plaats van dat ze constant lopen te zeiken over zogenaamde "importhuwelijken" van Marokkanen. Maar ja Marokkanen zijn de laatste tijd natuurlijk een geliefder doelwit om op te zeiken.
1216 keer bekeken.
waarschijnlijk word ze hier zwaar misbruikt...... of de prostitutie in geloosd
pi_24893117
quote:
http://static.marktplaats.nl/fotos/antiek/kunstschilderijen/2/111708.jpg

Ziet eruit als zo'n Bob Ross schilderij

[ Bericht 12% gewijzigd door Beach op 02-02-2005 23:56:38 ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_24893238
http://www.marktplaats.nl(...)ubmit%3DZoek%26b%3D0
quote:
Tot voor kort had ik, vijftiger, een heel leuk e-mailcontact met een leuk meisje van zeventien. We hebben gedurende 5 weken heel plezierig met elkaar gemaild en wat mij betreft had dat veel langer mogen duren. Ik vind het namelijk fijn contact te hebben met jonge mensen. En, ja ik zeg het maar eerlijk, liever met een vrouw dan met een man. Ik heb nu al weken niets meer gehoord en daarom ga ik er maar van uit dat ze geen zin meer heeft om ons mailcontact voort te zetten. Jammer, maar zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.
En ja, je snapt het al. Ik vraag me af of er een andere jonge vrouw is die met me wil mailen. Ik ben goed opgeleid, actief, sta positief in het leven, veel leuke dingen meegemaakt maar ook vervelende zaken natuurlijk. Het interesseert me wat jongeren bezig houdt en ik wil ook eigenlijk wel vertellen wat mij bezig houdt. Ik ben ongebonden en zoek geen relatie. Uiteraard ben ik niet altijd ongebonden geweest, maar gelukkig heb ik geen nare gevoelens overgehouden van mijn huwelijk.
Welke jongedame waagt hier een mailtje aan?

Boris
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 2 februari 2005 @ 23:56:24 #291
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_24893345
deze ruimte is te huur
pi_24893469
http://www.marktplaats.nl(...)ubmit%3DZoek%26b%3D0
quote:
Aangezien er geen speciale rubriek voor bestaat plaatsen wij deze advertentie maar in deze rubriek. Ter info: wij zijn dus twee hetero vrouwen, op zoek naar een platonische vriendschap met een homo.
Lange tijd zijn wij in bezit geweest van een heuse huishomo!! Helaas zijn wij deze onlangs verloren door omstandigheden. Schrik niet, hij is niet dood, slechts uit ons leven verdwenen. We merken dat we toch behoefte beginnen te krijgen aan aandacht ;-) We hebben elkaar wel, maar zijn door de kids en door gebrek aan oppas genoodzaakt meestal thuis te blijven, dus het blijft meestal bij bellen etcetera. We missen ons dagelijks praatje, houden koffie over, zitten met teveel eten en een overvolle wijnkelder, missen een derde Catanspeler, om nog maar te zwijgen over onze telefoonrekeningen die schandalig laag geworden zijn. Dus.....wie komt er bij ons een bakkie doen, gaat af en toe met ons shoppen en voorziet ons van volledig nutteloos maar wel zeer gewaardeerd kledingadvies. Past af en toe op onze kids, zodat wij ook samen eens wegkunnen. Kraamverhalen en vrouwengeleuter moeten geen bezwaar zijn. Wie durft deze uitdaging aan en is niet van plan na jarenlange vriendschap zomaar zonder enige reden het contact te verbreken?????
Wij geven de voorkeur aan goeduitziende, goedgeklede, slanke, niet dagelijks datende en dus redelijk monogame homo´s, zonder zelf-destructieve neigingen, maar dit zijn geen absolute voorwaardes. Schoonfamilie is uiteraard welkom en eventuele aanhang....graag. Hoe meer huishomo´s, hoe meer vreugd.....
Leuke vakanties niet uitgesloten.


Homo´s van Nederland (liefst Achterhoek of in bezit van auto/helikopter/boot) wees niet bescheiden en reageer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ter info: we hebben al een hetero man, dus die hoeven niet te reageren.
Na de Senseo de nieuwe rage in het huishouden: de huishomo.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_24893678
heee boris ik zag je bericht op marktplaats ik ben best geintereseerd om met jou te mailen
ik heb nog niet vaker met iemand van deze leeftijd gemaild maar het lijkt me wel intressant

xxxx

sarah

je kunt me mailen op

sarah_loves_sexy@hotmail.com

gemaild nu wachten op de reactie
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
pi_24893695
Haha "de huishomo, ook u kunt er één bemachtigen!"
pi_24893826
quote:
Aangeboden: 3310,3410,alle soorten Nokia''s Niew in doos
Prijs: ¤ 60,00
Beschrijving: Ik Heb 3310,3410, en een paar andere toestels zijn allemaal nieuw in doos nooit gebruikt heb ook 2e hands telefoons maar wil je wat hebben dan hoor ik het graag van je en GEEN EMAILS want daar reageer ik toch niet op alvast bedankt.. 0627556276 of 0615550548..

Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 14-01-2005, 00:13
Gezien: 97 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: Kas (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 0627556276
Woonplaats: Rotterdam
Regio: Zuid-Holland
mooie niew toestels
pi_24893829
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 23:45 schreef Beach het volgende:

[..]


Ziet eruit als zo'n Bob Ross schilderij
En dan hebben we hier nog een lief boompje en ik zet er nog wat vriendjes voor hem omheen.
Refuse/Resist/Innerself
pi_24896463
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:39 schreef Klonk het volgende:
of een goeie psychiater

zoiets zet je toch niet op marktplaats.
Ziet ze er een beetje goed uit? Dan is het nog wel te overwegen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_24897178
quote:
Gezocht: Gezocht pw
Prijs: ¤ 125,00
Beschrijving: Ik ben een scholier en ik zoek een pw 80 ik hep geen genoeg geld en ik hep ook geen uoders maar ookkal is kapot maar ik wil hem graag bel me snel mensen

Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 01-02-2005, 23:16
Gezien: 79 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: yassin (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 0638352037
Woonplaats: kanalijland
Regio: Utrecht
En hoe wil jij een PW80 (wat het ook is...) kopen als jij hep geen genoeg geld, want ik hep geen medelijden dat jij hep geen uoders.

En let ook vooral op waar dit ongelooflijke lichtpunt vandaan komt.....
pi_24898513
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 00:12 schreef tommy4487 het volgende:
heee boris ik zag je bericht op marktplaats ik ben best geintereseerd om met jou te mailen
ik heb nog niet vaker met iemand van deze leeftijd gemaild maar het lijkt me wel intressant

xxxx

sarah

je kunt me mailen op

sarah_loves_sexy@hotmail.com

gemaild nu wachten op de reactie
! Hoera, een nieuwe soap
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:07:32 #300
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24898531
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 09:33 schreef Shagadelic het volgende:

een PW80 (wat het ook is...)
Soort AK47?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')