Wie wat waar wanneerquote:
Doe alsjeblieft niet zo stoer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Kwartfinale Match 47 [Parkstad Limburg, Kerkrade]
Z13 Row 4 Seat 8 Ingang Zuid, CAT 1
25-06-2005
15:30
Round-16 Match 39 + 40 [Willem II Stadion, Tilburg]
H, Row 20 Seat 9, CAT 1
21-06-2005
17:30
Mijn kaarten voor de openingswedstrijd zijn al voor 60 euro verkocht
Waar blaat jij nu weer over?quote:
Ik doe toch niet stoer. Waar heb jij last van?quote:
Openingskaarten voor 60 euro verkopen en daar trots op zijn. Erg laag.quote:
Nee, ik wou duidelijk maken dat ik ook kaarten voor de openingswedstrijden had.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Openingskaarten voor 60 euro verkopen en daar trots op zijn. Erg laag.
Ik bedoel meer dat je die kaartjes koopt om ze door te verkopen voor meer geld. Ik heb een hekel aan die profiteurs. Voor jou 10 anderen die wel zouden gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ik wou duidelijk dat ik ook kaarten voor de openingswedstrijden had.
Maar dat ik ze heb verkocht. Niet om er over op te scheppen. Het is maar wat je erin wilt zien.![]()
Sorry maar ten eerste heb ik ze via Marktplaats verkocht. Mijn vraagprijs was 40 euro voor de 2 kaarten, wat ook de prijs was waarvoor ik ze heb verkocht. Maar er bleken zoveel bieders te zijn dat de bod al snel opliep en wie ben ik dan om de hoogste bieder te weigeren?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je die kaartjes koopt om ze door te verkopen voor meer geld. Ik heb een hekel aan die profiteurs. Voor jou 10 anderen die wel zouden gaan.
Maar wat als het een Nederland - Argentinië wedstrijd wordt?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:39 schreef Spideyman het volgende:
25 eero per kaart is inderdaad afzetterij. helemaal als het een wedstrijd van benin tegen honduras wordt, want je weet niet vantevoren wie er in de 1/16, 1/8 en 1/4 finale komen te spelen.
Hij begrijpt het.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:41 schreef heiden6 het volgende:
Je kunt er best trots op zijn dat je veel geld voor zoiets hebt gevangen, lijkt mij. Goed gehandeld. Niemand is gedwongen om 60 euro te betalen; blijkbaar hadden mensen het ervoor over.
onzin,niemand verplicht die mensen dat te betalen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:39 schreef Spideyman het volgende:
25 eero per kaart is inderdaad afzetterij.
blijft voor mij persoonlijk jammer dat er in Utrecht geen aansprekende wedstrijden zijn !quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:25 schreef pfaf het volgende:
Ik vind de prijzen gigantisch laag, ook 25 Euro voor 2 WK-voetbalwedstrijden, dat is toch bijna niets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |