quote:Op woensdag 26 januari 2005 03:32 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
nee geen paniek vooraal negeren dat na de vorige golf vaccinaties spontaan aids uitbrak..

euh,,, waarschijnlijk als 1 van de weinigen heb ik die (overigens erg slechte) grondwet wel gelezen.. enne.. dit ben ik echt niet tegen gekomen.. Een bronvermelding zou wel prettig zijn....quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:31 schreef Casual het volgende:
Fijn ook om te weten dat de Europese Grondwet de mensen kan verplichten zich te laten vaccineren. Alles loopt precies volgens schema..............![]()
En denk maar niet dat die vaccinaties tzt zullen helpen, dat is eerder een middel om je nog sneller om zeep te helpen. zie o.a. http://www.educare.nl/content.php?PID=37
En dan te bedenken dat er nog steeds onverlaten rondlopen die het grotere geheel niet willen, kunnen en durven zien, zonde. Onee, ik zie spoken, dat is het ! Domme ik ook altijd....................![]()

quote:Op zondag 29 mei 2005 21:26 schreef UncleScorp het volgende:
29/05 Wachttijd levering griepvirusremmer Tamiflu loopt op
Inmiddels hebben 25 landen extra orders geplaatst bij Roche. Het concern zal in de tweede helft van dit jaar een fabriek in de VS openen om aan de Amerikaanse vraag te voldoen. De explosie van de vraag naar Tamiflu kwam, nadat de Wereldgezondheidsorganisatie WHO eind vorig jaar had gewaarschuwd voor een uitbraak van vogelgriep bij mensen.

Don't worry about that.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:55 schreef UncleScorp het volgende:
Ik voel me hier de eenzame poster ...

Nu alleen maar hopen dat ook hij uit "oprecht en nederig" hout gesneden is.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Don't worry about that.
Jij bent Truth's enige eigen onheilsprofeet![]()

What else is new.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:56 schreef UncleScorp het volgende:
Volgens een recent onderzoek zijn de gezondheidsdiensten in Nederland niet op een grote griep-uitbraak voorbereid.

De normale vaccinaties zijn geen verplichting, maar als ze je kwaad willen kunnen ze dit wel mis/gebruiken in een zaak om aan te tonen dat je je kinderen verwaarloost.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh,,, waarschijnlijk als 1 van de weinigen heb ik die (overigens erg slechte) grondwet wel gelezen.. enne.. dit ben ik echt niet tegen gekomen.. Een bronvermelding zou wel prettig zijn....

Ben de linkjes kwijt, maar er zijn heel wat sites over het misbruik van verplichte vaccinaties. Niet in Europa natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
De normale vaccinaties zijn geen verplichting, maar als ze je kwaad willen kunnen ze dit wel mis/gebruiken in een zaak om aan te tonen dat je je kinderen verwaarloost.
Daarnaast is het wél zo dat afgezien van de nromale vaccinaties ze je kunnen verplichten bepaalde vaccinaties wél te nemen. Ze zouden ook knap stom zijn als ze dit niet zouden kunnen.
Stel je voro dat er een zeer besmettelijke ziekte uitbreekt en 100 mensen beslissen zich niet te willen vaccineren en de ziekte dus lekker de wereld over gaat.

ikzelf ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben de linkjes kwijt, maar er zijn heel wat sites over het misbruik van verplichte vaccinaties. Niet in Europa natuurlijkDat doet men elders.
Als je hier bij bijvoorbeeld een consultatiebureau aangeeft je kind niet te willen laten vaccineren dan moet je die gezichten zien. Alsof je een moord op je geweten hebt en je ouderschap je zou moeten worden afgenomen. Heb daar zelf niet mee te maken gehad maar vriendinnen van me wel.

Dus gewoon ordinaire dwang. Met de hypocritische facade van vrije keus. Typerend!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
ikzelf ookIk wilde het nieuwe prikje ipv het oude dus heb een paar maand gewawcht met die betreffende vaccinatie. Ik had meermaals gezien dat de originele iets te heftige bijverschijnselen had.
maar ik heb nog meer problemen met het consultatiebureau.
Ze nodigden zichzelf bij mij thuis uit en ik was er niet.
Vind ik een kattig briefje in de brievenbus.
Ik heb ze dus gezegd dat de zaken bij mij niet zo werken.
Op een gegeven moment was ik zo geïrriteerd dat ik heb gezegd niet mee te doen aan huisbezoeken en dat ik dus gewoon dáár wilde komen.
Nou dat mocht niet en dan kon ik geen vaccinaties ophalen want de intake MOEST bij mij thuis plaatsvinden.....![]()
Ik heb geweigerd.
Toen ik uiteindelijk toch een afspraak heb weten te maken, gewoon in hun pand voor de prikjes.
Werd ik niet geholpen.
Ze had mij namelijk op de lijst zien staan dat ik de prikjes kwam halen en heeft zichzelf een paar dagen voor die dag wederom zelf uitgenodigd bij mij thuis ( dus terwijl ik heel duidelijk gezegd had dat ik daar absoluut niet aan mee doe ! de brutaliteit ! Ze passeren je gewoon). Ik was weer niet thuis, tsja.. ik heb meer dingen te doen. Ik ga niet wachten op iemand waarvan ik niet weet dat ze komt.
Toen ze weer niemand thuis aantrof heeft ze eenzijdig de afspraak voor het gewone ( prikjes) consult afgezegd.

gelukkig kan je als je genoeg ophef maakt de prikjes ook gewoon via de huisarts/ ggd krijgenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus gewoon ordinaire dwang. Met de hypocritische facade van vrije keus. Typerend!!!

juist, ik pleit dus ook voor gewoon naar de kinderboerderij gaan en opeten dat zandbak zand !quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:00 schreef nokwanda het volgende:
Een aantal van die prikken zijn niet eens nodig. Er is niet zo heel veel mis met het krijgen van de gewone kinderziektes. Heb ze allemaal gehad en ben er niet slechter van geworden. Bouw je juist weerstand mee op. Veel kids van nu hebben weinig weestand en veel allergieen omdat het allemaal TE clean is. Ze krijgen de kans niet eens om weerstand op te bouwen.

Om daar via de kippenuitwerpselen hoogstpersoonlijk het vogelgriepvirus te muterenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
juist, ik pleit dus ook voor gewoon naar de kinderboerderij gaan en opeten dat zandbak zand !![]()

precies !quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om daar via de kippenuitwerpselen hoogstpersoonlijk het vogelgriepvirus te muteren

Ziektes.......quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
precies !
maar dan hebben we het iig op natuurlijke manier opgelopen![]()

Jaja ... tijden veranderen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus gewoon ordinaire dwang. Met de hypocritische facade van vrije keus. Typerend!!!
Weest zuinig op kinderen... mede ook zij dienen behouden te worden.quote:(oh die heeft m'n hond ook... nou dan is het vast niet erg....)

En toevallig dat killer bird flue virus na honderdduizenden jaren aan mogelijke kansen "ineens" pas in de 21ste eeuw opduikt in huidige vorm.quote:Op woensdag 6 juli 2005 07:11 schreef UncleScorp het volgende:
Het gaat hier over ziektes ...
God stuurt al eeuwen ziektes over ons heen
so ?

Plagen idd... geen virussen.. bacterieële ziektes=(ook schepping) zijn weer anders dan (gemaakte)virussen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:18 schreef UncleScorp het volgende:
mja, zo hebde altijd gelijk.
typisch katholiek ...
vergeet de verschillende soorten pest niet , en cholera en tyfus en wat nog allemaal ... en dat in tijden dat er nog geen labo's bestonden ...
quote:V: Wat is eigenlijk het verschil tussen een virus en een bacterie?
A: Een virus is niet alleen honderd keer kleiner dan een bacterie; het valt het lichaam op een geheel andere manier aan. Een bacterie is een eencellig organisme dat schade aanricht door lichaamsweefsel te vergiftigen of kapot te maken. Een virus is een pakketje erfelijk materiaal dat als een stoorzender werkt op de manier waarop een cel normaal werkt.

Dan heb jij niet goed opgelet, van tabak is het al heel lang bekend dat het op enkele ziektes een positieve werking heeft, alzheimer is er ook 1 van.quote:Op donderdag 14 juli 2005 04:47 schreef Tiesemans het volgende:
Dat roken en tabak op zich niet positief genoemd mag worden, even terzijde.
Doch met betrekking op deze thread vond ik de info in de tweede kolom bovenaan met betrekking tot Tabak rook als medicijn tegen ziekten zoals Pest en Cholera toch wel vrij intressant.
Zeker gezien het feit dat mij dit door de overheid, laat staan fabrikanten, whatever nooit verteld is.
Notabene dat ik hierachter moet komen via een artikeltje in het brabant dagblad, aangaande het tabak museum in Amerongen.
Mmmm
U moet stoppen met roken zodat ons virusje u ff te grazen kan nemen, en jij die (nog) niet rookt vooral houden zo..... "Leef je lang genoeg" voor ons marcabre virus plannetje???
Ennuh Respect voor Paus Benny... smoke em !
EENMAAL OP FOTO CLICKEN VOOR EXTRA SIZE
[afbeelding]

Nuh joh ..... VET leest gewoon makkelijker en duidelijker.quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan heb jij niet goed opgelet, van tabak is het al heel lang bekend dat het op enkele ziektes een positieve werking heeft, alzheimer is er ook 1 van.
vind je je reactie zo interessant dat alles vet moet?

Mischien heb je een nieuwe monitor nodig, vind het zelf nogal schreeuwerig overkomen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:00 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Nuh joh ..... VET leest gewoon makkelijker en duidelijker.

Misschien dat jij wat minder schreeuwers in je persoonlijke omgeving kan gebruiken, gezien je reactie lijdt je er werkelijk onder ?!!.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mischien heb je een nieuwe monitor nodig, vind het zelf nogal schreeuwerig overkomen.

Okay dan.... Drie muizen lopen rond.... komen andere muizen tegen en veroorzaken jonge muisjes. Vraag me af of de bacterie op die manier op andere muizen over te dragen zijn. Met de snelheid waarmee die beestjes vermeningvuldigen........quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:37 schreef UncleScorp het volgende:
15/09 Met pest besmette muizen vermist uit Amerikaans laboratorium
Drie met de pestbacterie besmette muizen worden sinds ongeveer twee weken vermist uit een laboratorium in de Amerikaanse staat New Jersey.
Dat heeft de directie van het lab, het Public Health Research Institute, donderdag bekendgemaakt. Het is niet bekend of de muizen zijn ontsnapt, dan wel gestolen. Ook is het mogelijk dat ze zijn opgegeten door andere dieren, aldus de directie.
Volgens de lokale autoriteiten is er nauwelijks gevaar voor de volksgezondheid, zelfs als de muizen zijn ontsnapt of gestolen. De muizen werden gebruikt voor onderzoek naar het gebruik van biologische wapens. In de VS raken per jaar ongeveer tien tot twintig mensen besmet met de builenpest. De ziekte, die in vroegere tijden miljoenen mensen het leven kostte, is vaak goed te behandelen met antibiotica. Toch overlijdt gemiddeld een op de zeven mensen aan een besmetting, die meestal wordt overgebracht door vlooien van ratten. Builenpest is niet besmettelijk van mens op mens, maar als een infectie niet wordt behandeld kan de ziekte overgaan in longpest, een zeer besmettelijke ziekte.
Amerikaanse laboratoria doen in opdracht van de regering onderzoek naar de mogelijke inzet van biochemische wapens door terroristen.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)0-9759-2FE858EB1AAF}

http://www.airconsulting.nl/Plasmacluster%20Ions%20Eng%200606.pdfquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:10 schreef nokwanda het volgende:
laatst raadde iemand mij aan een voorraadje coloidaal zilver aan te leggen. Moet nog eens uitzoeken hoe dat werkt. Maar het schijnt een natuurlijk antibioticum te zijn dat je tegen een boel van dit soort enge epidimieen kan beschermen.
Ik lees u, o Onheilsprofeet, en probeer gelijk te bedenken wat je als mens kunt doen om jezelf te beschermen zonder je onmiddelijk over te geven aan massale overheidsprogramma´s. Want ook dat onheil zal ons treffen.

Ben ik nu gek, of dood dat ding gewoon alle virussen/bacterien/schimmels in de lucht?quote:Op zondag 18 september 2005 10:25 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
http://www.airconsulting.nl/Plasmacluster%20Ions%20Eng%200606.pdf
Werd er toevallig op gewezen door de man die mij een Sharp FU-40 SES luchtreiniger unit heeft verkocht.
Nou is toch weer mooi meegenomen.
(Al eerder gepost... deze luchtreiniger (met plasma cluster) dood ook allerlei virussen waaronder ook het "gevaarlijke" vogelgriep virus.
Lekker toch ..![]()

Uhm nou gek ben je niet hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 11:37 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ben ik nu gek, of dood dat ding gewoon alle virussen/bacterien/schimmels in de lucht?
Dat lijkt mij toch niet echt handig.
Genoeg van deze micro-organismen die wel handig zijn voor het menselijk leven.
(Nog erger, zonder deze organismen kunnen we niet eens leven.)

Ach het begon in Azie, en moet je kijken waar het nu al allemaal weer zit. Zodra dit echt overslaat op mensen denk ik dat we in 1 klap van de overbevolking af zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tsja ..... ik vind het nog steeds niet iets uberdodelijks/gevaarlijk er gaan wel mensen aan dood maar niet zoveel tegelijk dat ik me zorgen ga maken

quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ach het begon in Azie, en moet je kijken waar het nu al allemaal weer zit. Zodra dit echt overslaat op mensen denk ik dat we in 1 klap van de overbevolking af zijn.

en ik ook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:14 schreef Mirage het volgende:
@UncleScorp,
ik wil even kwijt dat ondanks dat ik weinig reageer, ik dit topic wél volg.
dank je wel voor de moeite van het bijhouden

Ontspan ontspan...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat wel. maar denk dat dit virus te traag en te opvallend is.
eigenlijk moet je een virus hebben speciaal voor mensen dat 2 weken nodig heeft voordat je het merkt en dan binnen 2 dagen dodelijk is. dan heb je een virus waar we een probleem mee hebben... nu gaan er meer mensen dood aan een hartaanval dan aan de vogelgriep
quote:Wetenschappers wekken Spaanse-griepvirus tot leven.
ATLANTA (ANP) - Amerikaanse wetenschappers hebben in een zwaar beveiligd laboratorium het griepvirus dat in de periode 1918-1919 tientallen miljoenen mensen doodde weer tot leven gewekt.
Zij deden dat voor onderzoek naar de mogelijkheid dat het huidige vogelgriepvirus een wereldwijde epidemie kan veroorzaken die vele doden zou kunnen eisen.
Het virus dat de dodelijke pandemie kort na de Eerste Wereldoorlog veroorzaakte was volgens de onderzoekers van het Amerikaanse instituut CDC een virus dat bij vogels voorkwam en dat op de mens is overgegaan.
Het onderzoek wordt door CDC-onderzoeker Terence Tumpey beschreven in een artikel in het Amerikaanse wetenschappelijke blad Science.
Longweefsel
Voor het onderzoek gingen de wetenschappers naar Alaska, waar zij bevroren longweefsel wegnamen bij een vrouw die aan griep was overleden en die in de bevroren grond was begraven. In hun laboratorium reconstrueerden zij aan de hand van weefseldeeltjes de code voor de acht genen van het virus.
Daarna besmetten zij muizen, kippenembryo's en menselijke longcellen met het virus, waarin zij enkele genen hadden vervangen door die van andere griepvirussen.
Zij denken er nu achter te zijn waarom het virus zo'n snelle dood door longbloedingen veroorzaakte.
(En de wereldbevolking word niets verteld)![]()
Deze ontdekking draagt bij aan de zoektocht naar een gemeenschappelijke eigenschap van griepvirussen die dan door medicijnen en vaccins kan worden aangepakt.
Ook kunnen de Amerikaanse ontdekkingen het onderzoek naar de gevaren van vogelgriep vooruit helpen.
Wetenschappers hopen dat het Spaanse-griepvirus hen kan tonen op welke genetische veranderingen in het huidige vogelgriepvirus zij alert moeten zijn.

nee zeker niet. ik ben ook wel degelijk van mening dat het iets is wat in de komende 50 jaar gaat spelen. alleen vind ik de vogelgriep nu nog geen bedreiging. als je bij zou houden hoeveel mensen er aan een hersenbloeding doodgaan zou je hoger scoren toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:42 schreef UncleScorp het volgende:
Struisvogelpolitiek ...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |