ja zodat ze lekker makkelijk een chip naar binnen kunnen spuitenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:45 schreef UncleScorp het volgende:
Het is een mooi gebaar ... maar conspiracies waarschuwen ons voor vaccinaties
nee geen paniek vooraal negeren dat na de vorige golf vaccinaties spontaan aids uitbrak..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:26 schreef UncleScorp het volgende:
Kan je dan weer linken aan die laatste nieuwsberichten over dat ze een pandemie verwachten ...
BWa, geen paniek ... ik lees hier juist dat Bill Gates 580 miljoen schenkt voor vaccinaties
ohw ja en wie zijn ook alweer de grootste sponsor van de komende vaccinaties in Afrika, USA en UK?quote:Op woensdag 26 januari 2005 03:32 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
nee geen paniek vooraal negeren dat na de vorige golf vaccinaties spontaan aids uitbrak..
.....de meeste angstaanjagende vorm van angst geven om zo tot overlevring te komen van de resterende mensheid?quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:19 schreef birger_j het volgende:
Met als doel?
De overbevolking een beetje inperken?
LoL, 80+20= 100%, door wie worden we dan bestuurd? ET?quote:Hoe was het ook alweer, 80% van de wereldbevolking moet dood, de resterende 20% als slaaf?
Dat zeg jij wel even heel makkelijk, maar waarom zetten ze dan zo'n vaart achter het isoleren van het sars virus een tijd terug? Waarom hebben ze dan iets gedaan als het ze toch niets interesseert. Ik bedoel, als ze van datzelfde clubje zijn die graag de wereld wil uitroeien tot 20% over is dan zullen ze nu dus wel flink op hun donder hebben gekregen van dat clubje want ze hebben maar mooi voorkomen dat jij in Nederland niet zit te kuchen en dat er sars bij je is geconstateerd. Zal dat clubje denk ik niet op prijs hebben gesteld.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:40 schreef Casual het volgende:
Laat de WHO nou net ook tot dat gezellige clubje behoren wat helemaal niet geinteresseerd is het welzijn van de mens en ook gewoon onder dezelfde paraplu werkt als de rest. Ik weet het, schijn kan bedriegen. Was er maar een oprechte WHO in de wereld, maar helaas zijn we van deze stink toko afhankelijk.
Hmm ik vind dit wel een enigszins negatieve kijk op de zaken. Dat mensen in Afrika besmet zijn met AIDS en dat dit niet vaak of nooit in het nieuws te zien is heeft denk ik meer te maken met het feit dat we "het nou wel weten". Het NOS journaal gaat niet dagelijks of wekelijks melden dat er weer mensen zijn overleden aan de gevolgen van AIDS in Afrika. Daar kan je wel een heel dagvullend programma dan mee maken. Eens in de zoveel tijd breekt die epidemie weer extra uit en dan hoor je er weer eens wat van. Denk ook dat als het Westen met een epidemie zit, er veel meer wordt gedaan. Niet eens zozeer omdat wij onszelf nou zoveel meer belangrijk vinden maar we hebben er gewoon veel meer geld voor om onszelf te kunnen onderhouden. In Afrika is dit over het algemeen niet zo en zijn ze afhankelijk van de Westerlingen en of de corrupte regering daar niet een stokje ervoor steekt. Als ze rotzooi in die vaccinaties zouden gooien zal dit snel aan het licht komen denk ik. Er zullen dan wel een heel aantal mensen doodgaan maar ik denk niet dat dat in de honderden loopt aangezien ze dan wel een onderzoek starten. Desnoods een onafhankelijke partij. Als het dan al een bewuste poging was om mensen te besmetten zal het snel weer de kop ingedrukt worden. Als vele mensen ziek worden na een vaccinatie zal dat snel gezien worden en zullen die vaccinaties weer ingetrokken worden. Ik denk niet dat je je echt zoveel zorgen hoeft te maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:40 schreef Casual het volgende:
Ik ben er wat cynisch door geworden allemaal, als je het allemaal tot je door laat dringen wat ze van plan zijn en al gedaan hebben wordt je soms helemaal gek van angst. Not trying to offend someone.
"Dat zeg jij wel even heel makkelijk, maar waarom zetten ze dan zo'n vaart achter het isoleren van het sars virus een tijd terug?"
Is dat niet weer de schijn die bedriegt, dat het lijkt alsof de WHO er zo'n vaart achter zetten om de verspreiding van SARS de kop in te drukken. En ja hoor het is de WHO weer gelukt. Het vertrouwen staat weer hoog in het vandaal van de organisatie. Wat nou als het volgende plan is de verspreiding van THE MOTHER of all virusus en dat volgens de WHO de enige remedie een vaccinatie is, nog sterker ze kunnen het misschien wel verplichten. Tja zullen we dan denken, die club doet goeie dingen ze hebben SARS tenslotte ook kunnen uitroeien etc etc.. En hoppa je hebt je vaccinatie (een cocktail met de meeste gore troep die je maar kan bedenken) , net zoals al die afrikaanse kinderen die hun smallpox prikjes krijgen en elke keer binnen no time breekt er weer een zware AIDS epidemie in de betreffende regio uit!! Vreemd he......En daar horen we niks over in onze onafhankelijke media!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |