abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24736894
40th microbiologist to die under suspicious circumstances in four years and was perhaps among those specializing in vaccines and bio-weapons research

A few days after firefighters found Im's body, a national radio talk-show guest theorized the killing was part of a plot to kill off key microbiologists in the world before unleashing the ultimate epidemic.

Voor de rest van dit artikel:

http://www.columbiatribune.com/2005/Jan/20050123News004.asp
maakt niet uit
pi_24737037
Kan je dan weer linken aan die laatste nieuwsberichten over dat ze een pandemie verwachten ...

BWa, geen paniek ... ik lees hier juist dat Bill Gates 580 miljoen schenkt voor vaccinaties

[ Bericht 49% gewijzigd door UncleScorp op 25-01-2005 09:43:55 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 12:35:10 #3
89763 spiritual
The ultimate style
pi_24739667
750 miljoen dollar (575 miljoen euro) tegen difterie, tetanus, polio, kinkhoest, mazelen, hepatitis B en gele koorts, hebben we niet veel aan
pi_24739829
Het is een mooi gebaar ... maar conspiracies waarschuwen ons voor vaccinaties
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_24753608
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 12:45 schreef UncleScorp het volgende:
Het is een mooi gebaar ... maar conspiracies waarschuwen ons voor vaccinaties
ja zodat ze lekker makkelijk een chip naar binnen kunnen spuiten
  woensdag 26 januari 2005 @ 03:32:35 #6
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24753897
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 09:26 schreef UncleScorp het volgende:
Kan je dan weer linken aan die laatste nieuwsberichten over dat ze een pandemie verwachten ...

BWa, geen paniek ... ik lees hier juist dat Bill Gates 580 miljoen schenkt voor vaccinaties
nee geen paniek vooraal negeren dat na de vorige golf vaccinaties spontaan aids uitbrak..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_24765641
Weinig reactie op dit topic ...

Zo niemand opgevallen dat er de laatste tijd berichten verschijnen over wetenschappers die vrezen voor een komende pandemie, de opkomst van dat vogelgriepvirus van dier op mens, de vrees voor gepruts met pokkenvirus in rusland, dan deze moord op die microbioloog, en dat alles geserveerd op een achtergrondje van wereldwijd terrorisme ?
pi_24765797
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 03:32 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

nee geen paniek vooraal negeren dat na de vorige golf vaccinaties spontaan aids uitbrak..
ohw ja en wie zijn ook alweer de grootste sponsor van de komende vaccinaties in Afrika, USA en UK?

ik las geloof ik ergens de kennedy's?
pi_24767164
Met als doel?
De overbevolking een beetje inperken?
pi_24768763
UncleScorp, ik ben best benieuwd wat je nog meer is opgevallen de laatste tijd.
Ik denk dat het supermutantvirus slechts nog een kwestie van tijd is en dat we snel moeten handelen om het tij te keren!
pi_24768773
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 21:19 schreef birger_j het volgende:
Met als doel?
De overbevolking een beetje inperken?
.....de meeste angstaanjagende vorm van angst geven om zo tot overlevring te komen van de resterende mensheid?
pi_24783420
Hoe was het ook alweer, 80% van de wereldbevolking moet dood, de resterende 20% als slaaf?
pi_24784984
quote:
Hoe was het ook alweer, 80% van de wereldbevolking moet dood, de resterende 20% als slaaf?
LoL, 80+20= 100%, door wie worden we dan bestuurd? ET?
pi_24786165
Vraag me toch af hoe die ultieme epidemie eruit zal moeten zien...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_24793363
Vervolg ...
28/01 Al tien dodelijke slachtoffers vogelgriep in Vietnam
In het noorden van Vietnam is donderdag een 32-jarige man aan vogelgriep overleden, het tiende Vietnamese slachtoffer in minder dan een maand. Dat melden medische bronnen vrijdag. Sinds 30 december zijn er in Vietnam 10 mensen aan vogelgriep overleden; sinds het jaar 2003 zijn dat er 30. In het zuiden van Vietnam bevinden twee met vogelgriep besmette meisjes zich in kritieke staat in het ziekenhuis.
pi_24793426
Het zal allemaal wel meevallen denk ik. 10 doden aan vogelgriepvirus is natuurlijk nog niet eens een druppeltje op de hete plaat he. Er sterven al meer mensen aan ebola.

@Maiar: what the hell is een supermutant virus?
pi_24794011
Jaja DarkSoulz ... maar dit begint pas op te komen ...

Supermutantvirus heb ik ook es proberen opzoeken , maar zonder resultaat
pi_24794466
Ik denk dat als de Ultieme Epidemie eenmaal zal losbarsten dat we over vele vele miljoenen mensen praten die in een rap tempo het lootje zullen leggen aan een overdraagbaar virus dat zich via de lucht zal verspreiden, en waar dan geen enkel middel tegen bestand zal zijn !! Een virus dat zich vele malen sneller zal verspreiden dan AIDS etc etc etc.. Als er 40 zeeeer vooraanstaande microbiologen wereldweid binnen zo'n korte tijd op verdachte wijzen om het leven komen kan ik me niet anders indenken dat de epidemie wat er aan zit te komen wel iets gigantisch moet zijn. En dat zal zeker geen volgergriepje of S.A.R.S zijn. Het zou het ultieme wapen zijn om hele bevolkingsgroepen in één keer uit te roeien zonder dat er een dader is aan te wijzen, categorie natuurlijk dood noemen ze dat geloof ik dan. Alles in het kader van Population reduction. Walgelijk als je er toch over nadenkt dat er dat soort monsters bestaan !!

Even wat anders, toen ik gisteren naar de Auschwitz herdenking zat te kijken probeerde ik me een voorstelling te maken wat er in die hoofden van de grote wereld leiders omging terwijl ze naar al die verschrikkelijk trieste speaches van overlevenden moesten luisteren. Ik vroeg me af of dit ze zou wakker schudden van al het nadere onheil waar ze zelf mede schuldig aan zullen zijn of dat ze nu juist nog vastberadener te werk zouden gaan. Ik vrees het laatste.
En dan opeens dat hoofd van Dick Cheney in beeld, alsof je iemand zag die genietend naar een voetbalwedstrijd zat te kijken. AFSCHUWELIJK !!
Het viel me tevens op dat elke keer als er gespeached werd door een overlevenden dat er bij CNN het geluid werd weggedraaid of door de presentator doorheen werd gelult zodat het allemaal onverstaanbaar was en dat hele essentiele stukken (vaak indirecte beschuldigingen richting wereld leiders) simpelweg niet werden vertaald. BBC, BRT, NEDERLAND, DUITSLAND, werd het gelukkig ongecensureerd vertoond. Wat worden onze verre westburen toch dom gehouden op die manier, het is gewoon te triest voor woorden.
maakt niet uit
pi_24794668
Maar hold up just a second

Er zijn wereldwijd al 40 microbiologen op verdachte wijze om het leven gekomen? En dit is aanleiding om te denken dat er een grote epidemie uit zal breken die miljoenen mensen zal doden??

Of zijn er nog andere aanwijzingen

@Unclescorp: Ja maar een echt rap tempo vind ik het niet gaan. Sars ging zelfs nog sneller volgens mij. En Sars had trouwens ook een wereld epidemie kunnen worden, maar de WHO was er toch snel bij om het zo snel en zo goed mogelijk te isoleren. Dan kan dit toch ook met andere virussen? Ik bedoel de ene zal een snellere incubatietijd hebben dan de ander, maar om nou gelijk te zeggen dat 80% van de wereldbevolking zal sterven. Ik denk dat de WHO toch wel erg snel is bij het isoleren van dit soort virussen.
pi_24795019
Dat van die 80% van de wereldbevolking komt uit1 van die films over de NWO ...
En voor de rest hoop ik ook dat gij gelijk hebt hoor.
pi_24795138
Laat de WHO nou net ook tot dat gezellige clubje behoren wat helemaal niet geinteresseerd is het welzijn van de mens en ook gewoon onder dezelfde paraplu werkt als de rest. Ik weet het, schijn kan bedriegen. Was er maar een oprechte WHO in de wereld, maar helaas zijn we van deze stink toko afhankelijk.

Even een kort overzichtje van de NWO
http://educate-yourself.org/nwo/

En nee dat virus of wat het ook mogen zijn zal niet verantwoordelijk zijn voor de 80% waar jij het over had. Het zal één van de zovele dingen zijn om "tegelijkertijd" de SUM OF ALL FEAR te creeren zodat wij allen zullen smeken aan onze fijne leiders, alsjeblieft "wat er ook moet gebeuren" help ons. En op dat moment zullen wij onze laatste vrijheid in handen geven van de NWO, en zal de NWO zegen vieren.

"Some bioengineered pathogens were designed to target certain ethnic groups for elimination. These groups likely include blacks, hispanics, Black Africans, Native Americans, and homosexuals. The preferred Iluminati method to introduce disease is via vaccinations. Dr. Len Horowitz firmly established in his 1995 book, Emerging Viruses, that the HIV virus which causes AIDS was introduced and spread throughout the majority of black populations in Africa via the World Health Organization (WHO) during their mandatory smallpox vaccine campaigns of 1976-1980"
maakt niet uit
pi_24795912
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:40 schreef Casual het volgende:
Laat de WHO nou net ook tot dat gezellige clubje behoren wat helemaal niet geinteresseerd is het welzijn van de mens en ook gewoon onder dezelfde paraplu werkt als de rest. Ik weet het, schijn kan bedriegen. Was er maar een oprechte WHO in de wereld, maar helaas zijn we van deze stink toko afhankelijk.
Dat zeg jij wel even heel makkelijk, maar waarom zetten ze dan zo'n vaart achter het isoleren van het sars virus een tijd terug? Waarom hebben ze dan iets gedaan als het ze toch niets interesseert. Ik bedoel, als ze van datzelfde clubje zijn die graag de wereld wil uitroeien tot 20% over is dan zullen ze nu dus wel flink op hun donder hebben gekregen van dat clubje want ze hebben maar mooi voorkomen dat jij in Nederland niet zit te kuchen en dat er sars bij je is geconstateerd. Zal dat clubje denk ik niet op prijs hebben gesteld.

Of zie ik het verkeerd?
pi_24796368
Ik ben er wat cynisch door geworden allemaal, als je het allemaal tot je door laat dringen wat ze van plan zijn en al gedaan hebben wordt je soms helemaal gek van angst. Not trying to offend someone.

"Dat zeg jij wel even heel makkelijk, maar waarom zetten ze dan zo'n vaart achter het isoleren van het sars virus een tijd terug?"

Is dat niet weer de schijn die bedriegt, dat het lijkt alsof de WHO er zo'n vaart achter zetten om de verspreiding van SARS de kop in te drukken. En ja hoor het is de WHO weer gelukt. Het vertrouwen staat weer hoog in het vandaal van de organisatie. Wat nou als het volgende plan is de verspreiding van THE MOTHER of all virusus en dat volgens de WHO de enige remedie een vaccinatie is, nog sterker ze kunnen het misschien wel verplichten. Tja zullen we dan denken, die club doet goeie dingen ze hebben SARS tenslotte ook kunnen uitroeien etc etc.. En hoppa je hebt je vaccinatie (een cocktail met de meeste gore troep die je maar kan bedenken) , net zoals al die afrikaanse kinderen die hun smallpox prikjes krijgen en elke keer binnen no time breekt er weer een zware AIDS epidemie in de betreffende regio uit!! Vreemd he......En daar horen we niks over in onze onafhankelijke media!!!
maakt niet uit
pi_24797025
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:40 schreef Casual het volgende:
Ik ben er wat cynisch door geworden allemaal, als je het allemaal tot je door laat dringen wat ze van plan zijn en al gedaan hebben wordt je soms helemaal gek van angst. Not trying to offend someone.

"Dat zeg jij wel even heel makkelijk, maar waarom zetten ze dan zo'n vaart achter het isoleren van het sars virus een tijd terug?"

Is dat niet weer de schijn die bedriegt, dat het lijkt alsof de WHO er zo'n vaart achter zetten om de verspreiding van SARS de kop in te drukken. En ja hoor het is de WHO weer gelukt. Het vertrouwen staat weer hoog in het vandaal van de organisatie. Wat nou als het volgende plan is de verspreiding van THE MOTHER of all virusus en dat volgens de WHO de enige remedie een vaccinatie is, nog sterker ze kunnen het misschien wel verplichten. Tja zullen we dan denken, die club doet goeie dingen ze hebben SARS tenslotte ook kunnen uitroeien etc etc.. En hoppa je hebt je vaccinatie (een cocktail met de meeste gore troep die je maar kan bedenken) , net zoals al die afrikaanse kinderen die hun smallpox prikjes krijgen en elke keer binnen no time breekt er weer een zware AIDS epidemie in de betreffende regio uit!! Vreemd he......En daar horen we niks over in onze onafhankelijke media!!!
Hmm ik vind dit wel een enigszins negatieve kijk op de zaken. Dat mensen in Afrika besmet zijn met AIDS en dat dit niet vaak of nooit in het nieuws te zien is heeft denk ik meer te maken met het feit dat we "het nou wel weten". Het NOS journaal gaat niet dagelijks of wekelijks melden dat er weer mensen zijn overleden aan de gevolgen van AIDS in Afrika. Daar kan je wel een heel dagvullend programma dan mee maken. Eens in de zoveel tijd breekt die epidemie weer extra uit en dan hoor je er weer eens wat van. Denk ook dat als het Westen met een epidemie zit, er veel meer wordt gedaan. Niet eens zozeer omdat wij onszelf nou zoveel meer belangrijk vinden maar we hebben er gewoon veel meer geld voor om onszelf te kunnen onderhouden. In Afrika is dit over het algemeen niet zo en zijn ze afhankelijk van de Westerlingen en of de corrupte regering daar niet een stokje ervoor steekt. Als ze rotzooi in die vaccinaties zouden gooien zal dit snel aan het licht komen denk ik. Er zullen dan wel een heel aantal mensen doodgaan maar ik denk niet dat dat in de honderden loopt aangezien ze dan wel een onderzoek starten. Desnoods een onafhankelijke partij. Als het dan al een bewuste poging was om mensen te besmetten zal het snel weer de kop ingedrukt worden. Als vele mensen ziek worden na een vaccinatie zal dat snel gezien worden en zullen die vaccinaties weer ingetrokken worden. Ik denk niet dat je je echt zoveel zorgen hoeft te maken.
En over dat sars geval. Ze staan weer in een goed licht. Ach goed licht. Als ze hadden gedaan alsof ze hun vreselijke best hadden gedaan, maar stiekum niet en het was doorgesijpeld, had sars nu naast AIDS een evenbelangrijke ziekte kunnen zijn in de wereld waar dagelijks duizenden mensen aan zouden kunnen sterven. Het had DE oplossing kunnen zijn voor the club. Ze hebben het geisoleerd dus ik denk dat dat wel anders had gegaan als er echt die intentie was. WHO mag een belangrijke rol spelen in de wereld maar er zijn altijd nog onafhankelijke artsen en virologen. Dat er 40 microbiologen op verdachte wijze zijn gestorven is misschien vreemd. Maar er zijn wereld wijd nog wel meer microbiologen die ook mee denken hoor, je kan ze niet allemaal uitroeien denk ik
pi_24797341
Mja we weten toch nooit met wat ze allemaal bezig zijn ...
Zo las ik onlangs over die homo-bom van de amerikanen, ik dacht zelf wtf ???
Bleek dat een soort bom te zijn die sexuele gevoelens zou opwekken bij de vijand. Stel u voor ... bestormt ge zo een bunker , liggen die daar allemaal te ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')