Hehe ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
He, ik dacht dat het er nooit meer van kwam.
Yep.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je er nu meer vaart achter zetten?
Niet veel verschil zeg!quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:59 schreef VoreG het volgende:
hele lijst
Over 1 week.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:11 schreef Moreno het volgende:
Wanneer worden de stemmen geteld?
Nee, juist niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:37 schreef WasQ het volgende:
Oh heb je het liever zo?
Juiste voorbeeld geven?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:53 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Maar ik vind het teveel moeite om alles vet te maken. En ik ken daar de snelle manier niet voor![]()
Het kan nu veel sneller. Je gaat naar het reageer scherm, selecteert de spits van jouw keuze en drukt op dat 'vet' knopje.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:18 schreef WasQ het volgende:
[..]
Juiste voorbeeld geven?
Ik doe gewoon een keer [.b] en kopieer het dan en plak het vervolgens 32 keer. Zo ook met, je raadt het al, [./b]... Tis niet extreem handig, maar ja, het maakt het voor jou handiger
ik deed het voorheen in een html editor, gewoon ctrl B etc, en dan in Kladblok zoeken en vervangen doenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het kan nu veel sneller. Je gaat naar het reageer scherm, selecteert de spits van jouw keuze en drukt op dat 'vet' knopje.
Waarom Rooney nietquote:
okquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat Berbatov veel beter is, waarschijnlijk?
Dat is grote onzin, hij wordt steeds beter.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:20 schreef 9christensen het volgende:
ach die Berbatov bakt er ook niks meer van.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat doet Greetings altijd op z'n eigen tempo.
idd dat doen ze met het EK/WK/CL toch ook?!quote:Op zondag 31 juli 2005 12:33 schreef Tobbes het volgende:
Ik vind het een waardeloos topic geworden. Als je Ibrahimovic VS Henry loot, sjoemel je natuurlijk even met de loting omdat je niet wilt dat 1 van de beste 5 spitsen ter wereld eruit vliegt.
Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd dat doen ze met het EK/WK/CL toch ook?!
Dat kan je geloof ik wel stellen ...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat doet Greetings altijd op z'n eigen tempo.
Henry is toch wel meer een doelpuntenmaker, verder vind ik hem completer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:18 schreef Tobbes het volgende:
Hoe kun je Henry nou laten winnen ten koste van RaulRaul scoort meer, veel meer. Henry is dan wel een betere voetballer; maar Raul duidelijk een betere spits ;?
Dat vind ik nou ook. ondanks dat ie bij Arsenal speelsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Henry is toch wel meer een doelpuntenmaker, verder vind ik hem completer.
Raúl scoort meer?? Waar haal je dat dan vandaan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:18 schreef Tobbes het volgende:
1 Raul - Henry
2 Adriano - Shevchenko
3 Rooney - Trezeguet
4 Makaay - Eto'o
Hoe kun je Henry nou laten winnen ten koste van RaulRaul scoort meer, veel meer. Henry is dan wel een betere voetballer; maar Raul duidelijk een betere spits ;?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |