Wie houdt er nu niet van Motörhead.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:08 schreef tong80 het volgende:
G.B.H :
Als je vanj Motörhead houdt zijnj dit je mannen.
Hoogtij dagen 81/82 Hou je van overkill over de top extreem moet je City baby attacked by Rats de Elpee maar eens luisteren.
Buldozers.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 07:20 schreef Ulx het volgende:
Ivy Green - Im sure were gonna make it
Wienerschnitzelquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet dat nummer van de Descendents ook al weer dat 5 seconden duurt ?
Hamburger ofzo ?
goedgekeurd door de bond van huisvrouwen?quote:
To each his own, en The Jam ten tijde van In The City was zeker punk. Ook is het waar dat hardcore van oorsprong een punkvariant is (vgl. techno en house) en dus vrijelijk in dit topic rondgestrooid kan worden. Maar The Sonics zijn 60's punk, dat was toch een heel ander fenomeen, sociaal-cultureel gesproken, en de MC5 is pre-punk - dat heette toen gewoon rock & roll. En wat Screamin' Jay Hawkins en Link Wray betreft... really, you must me jokin'.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
goedgekeurd door de bond van huisvrouwen?
Jam - In the city
Sonics - Strychnine
Screamin Jay Hawkins - Frenzy
Link Wray - Rumble
MC5 - Kick out the jams
quote:
Fuck the USA is tof jaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:09 schreef Tu5 het volgende:
Pennywise- Bro Hymn![]()
Exploited - Fuck the USA![]()
Wat heet, je bent nog piep. Je weet wat ze zeggen: het leven begint bij 40.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:43 schreef tong80 het volgende:
42 is niet zo oud hoor. Althans dat maak ik mezelf wijs.
Mijn god is dat zo ? Dat staat me nog heel wat te wachten.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Wat heet, je bent nog piep. Je weet wat ze zeggen: het leven begint bij 40.
Ik dacht eerder iets met m'n lever.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:11 schreef =HellFire= het volgende:
Nou ja, 42 is vrij oud in punkjaren... 50.. 55, meer geef ik je niet. Hartklachten of prostaatkanker wordt het.
Sorry.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:11 schreef =HellFire= het volgende:
Nou ja, 42 is vrij oud in punkjaren... 50.. 55, meer geef ik je niet. Hartklachten of prostaatkanker wordt het.
Sorry.
Ach, 1977 ligt ook al weer wat jaartjes achter ons.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:11 schreef =HellFire= het volgende:
Nou ja, 42 is vrij oud in punkjaren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |