met gladde schoenenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dorpen hebben veeeeel meer voordeel dan stadjes/steden, muahaha.
t liefste nog zonder regenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:27 schreef Tjabbo het volgende:
Sneeuw
Van mij mag het warm water regenen
* Tjabbo zin heeft in zomer. lekker warm
sshhhttttt straks zit de hele Opel GSI club er weerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:21 schreef Youp het volgende:
* Youp die zin heeft in de Baf! snowworld meet
ze weten toch niet wanneer het isquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
sshhhttttt straks zit de hele Opel GSI club er weer![]()
Ik kreeg ooit eens van mijn vader van die dingen die je om je schoenen vastbindt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:27 schreef Youp het volgende:
[..]
met gladde schoenen
maar in onze straat komen nooit strooiwagens enzo... en daar komt ook geen verkeer dus het is er straks nog mooi wit(en spekglad
)
geen ideequote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit eens van mijn vader van die dingen die je om je schoenen vastbindt.
IJsschoentjes ofzo? Ik heb ze 1 keer aangehad..
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:30 schreef Fugie het volgende:
ik onderschatte de gladheid bij ons in de straat dus ook, moet nog even kijken of ik het boompje niet heb geraakt vanochtend.
trouwens youp, ik heb 600 km piste ofzo met 1 skipas
Warm weer = suup naar buiten, dakje open en cruisen babyquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:28 schreef Youp het volgende:
[..]
t liefste nog zonder regen
lekker crossen
Het was geen humorquote:
warm weer = 500 naar buiten... lekker lawaai maken tussen de wandelende mensenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Warm weer = suup naar buiten, dakje open en cruisen baby
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het was geen humor. Want ik gleed nog uit.
Toen was ik 11 ofzo, toen ging ik snoep ophalen met nieuwjaar.
Ik had toen iets van 10 snoepjes opgehaald, gleed uit en ben toen maar naar huis gegaan. Met weinig snoep. En dat vond ik toen niet leuk.
ja ben daar ook al 2 keer geweest is mooi gebied om te boardenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:26 schreef Youp het volgende:
wij hebben 350km piste ter beschikking met 1 pas
trauma's?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het was geen humor. Want ik gleed nog uit.
Toen was ik 11 ofzo, toen ging ik snoep ophalen met nieuwjaar.
Ik had toen iets van 10 snoepjes opgehaald, gleed uit en ben toen maar naar huis gegaan. Met weinig snoep. En dat vond ik toen niet leuk.
was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja.
Dus koop nooit van die dingen.
* Fugie gaat ook maar eens op zoek naar mooie off piste stukkies, on piste is het toch te drukquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:34 schreef alki het volgende:
[..]
ja ben daar ook al 2 keer geweest is mooi gebied om te boarden
midden in maart (dus niet in een vakantie) lekker nietquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
* Fugie gaat ook maar eens op zoek naar mooie off piste stukkies, on piste is het toch te druk
Al druk met het demonteren?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:34 schreef Youp het volgende:
[..]
mooi weer = Tii naar buiten... geen dak open maar wel de ramen en lekker cruisen
vanavond gaat hij naar de plaatwerkerquote:
In een dag? Dan word je er nog flink druk mee. Hopen dat alles dan in 1x precies past en zoquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:40 schreef Youp het volgende:
[..]
vanavond gaat hij naar de plaatwerkerals hij daar klaar is (k denk over n week ofzo) gaat hij naar mijn garage en bouw ik m op in n dagje ofzo
![]()
Neem vrijquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:41 schreef D-Devil het volgende:
De helft is vrij hier, of zelfs ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |