Ik had foto's van de 404quote:Op maandag 24 januari 2005 23:48 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, dan mag de titel veranderd worden
Maar het had lang genoeg geduurd, dan maar geen Pug 404
Chrysler ME Four-Twelvequote:Op maandag 24 januari 2005 23:48 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, dan mag de titel veranderd worden
Maar het had lang genoeg geduurd, dan maar geen Pug 404
als je het niet kan moet je het zeggen hequote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:34 schreef Hugster het volgende:
Ik ben nu net pas terug van Media Center installatie![]()
en ben nog niet eens klaar
Wel zieke elektrostaat speakersen een zooi Ixos kabels
Geen idee, ik wil gewoon een projector kopen voor in huisquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:26 schreef alki het volgende:
hey d-devil, wanneer komt er bij jou een mediacenter het huis in?
WTF hahahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:14 schreef D-Devil het volgende:
Holy shit. Mét geluid zeker 3 keer zo leuk dan zonder
.
Vettig?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:16 schreef Youp het volgende:
ik vind sneeuw tofkan je op snowboarden... alleen hier in nederland niet
hier is t altijd vettig als het sneeuwt
gister geregeld met 6 vrienden naar oostenrijk in het huisje van mijn tante snowboarden op 20 februariquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:16 schreef Youp het volgende:
ik vind sneeuw tofkan je op snowboarden... alleen hier in nederland niet
hier is t altijd vettig als het sneeuwt
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:18 schreef alki het volgende:
[..]
gister geregeld met 6 vrienden naar oostenrijk in het huisje van mijn tante snowboarden op 20 februari
vettig, smerig, vies etc.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vettig?.
Ik vind het niet zó tof.. Ik heb schoenen met een gladde zool, dus ik ben de hele dag mensen aan het vastgrijpen omdat ik weer eens uit glij..
Je woont in een stadje?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:21 schreef Youp het volgende:
[..]
vettig, smerig, vies etc.
en ik ben op de fietsdus de sneeuw is nu ook niet tof... maar dat is dus altijd in nl.
sneeuw op zich is wel gaaf
damn.. ik ga in maart naar de alpen in frankrijk... 370 euro pp een week apartementquote:
buitenwijk van roermondquote:
of naar snowworldquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:24 schreef Fugie het volgende:
sneeuw is hier altijd troep, voor sneeuw moet je naar de alpen
Dorpen hebben veeeeel meer voordeel dan stadjes/steden, muahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:23 schreef Youp het volgende:
[..]
buitenwijk van roermondmaar ik bedoel met smerig dat het gewoon gaat smelten en dat t nat en guur is enzo...
maar idd in een dorp blijft het langer fijn liggen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |