Dan zat je er met Henny Sybian nog dichter bij...quote:Op maandag 24 januari 2005 22:45 schreef Modus het volgende:
Divine?
Rieleks,manquote:
Humor?quote:Op maandag 24 januari 2005 22:55 schreef Modus het volgende:
Ted de Braak?
quote:Op maandag 24 januari 2005 23:00 schreef Oblivion het volgende:
Catherine deneuve!
Spek is beautiful hoor !!quote:Op maandag 24 januari 2005 23:20 schreef Oblivion het volgende:
Ja zeg!![]()
Waar blijven de mooie mannen?![]()
Ik zal zo een foto van tong posten...quote:Op maandag 24 januari 2005 23:20 schreef Oblivion het volgende:
Ja zeg!![]()
Na de twee mooiste vrouwen uit de geschiedenis krijgt Oblivion ditquote:Op maandag 24 januari 2005 23:20 schreef Oblivion het volgende:
Ja zeg!![]()
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na de twee mooiste vrouwen uit de geschiedenis krijgt Oblivion dit
Treinhomo is ook nog een spekkie...quote:Op maandag 24 januari 2005 23:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
I'm not fat !!!![]()
I'm big-boned !!!![]()
Ik wacht....quote:Op maandag 24 januari 2005 23:22 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ik zal zo een foto van tong posten...
Spekkie en dan een kruisje plaatsen...quote:
F5 maar 's...quote:Op maandag 24 januari 2005 23:32 schreef Oblivion het volgende:
Spekkie en dan een kruisje plaatsen...![]()
Wat heb jij voor plannen met je afgetrainde tong?quote:Op maandag 24 januari 2005 23:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
F5 maar 's...![]()
En ik ben om de godverdomme geen spekkie !
Ik ben een jonge god met een afgetraind kickbox-lichaam...
Beetje quasi-nonchalant naar buiten laten hangen...Schijnt bij tong ook goed te werken...quote:Op maandag 24 januari 2005 23:35 schreef fotoloog het volgende:
Wat heb jij voor plannen met je afgetrainde tong?
Lovehandles....quote:Op maandag 24 januari 2005 23:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
F5 maar 's...![]()
En ik ben om de godverdomme geen spekkie !
Ik ben een jonge god met een afgetraind kickbox-lichaam...
Pheauteaubouque...quote:Op maandag 24 januari 2005 23:37 schreef Oblivion het volgende:
Waar blijven de foto's?
[Henk Spaan]quote:Op maandag 24 januari 2005 23:41 schreef Oblivion het volgende:
Ik ga het niet eens opzoeken, treinspekkie...![]()
![]()
quote:
Watte !quote:
Homo !!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 18:33 schreef Oblivion het volgende:
Nee, de chauffeur Henri Paul is wel degelijk overleden, maar de bodyguard van Dodi niet. Trevor Rees-Jones heet de beste man.
Zeurpiet!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
Raad je plaatje...
NIET raad je postzegel...![]()
Well done, Bimmel.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:01 schreef Bimmel het volgende:
C.C. Babcock of tewel Lauren Lane.
Me too.quote:
4x neequote:
Yepquote:
Betty Wright ?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:21 schreef fotoloog het volgende:
Tonight's the night zegt ook niemand iets...![]()
ok danquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:05 schreef sooty het volgende:
Rutger Hauer ?
Ik ken alleen maar die tovernaar aan de rechterzijde (ton lensink idd)quote:
deze man hield alles en iedereen voor de gek.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
Laatste plaatje ken ik niet.
Wil je hinten ?
filosoof die zoveel heeft geschreven dat je onderhand 10 zou moeten zijn om zijn werk te gaan lezen, misschien dat je dan al zijn werk zou kunnen lezen....quote:
Die tweedfe zin maakt veel goedquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:45 schreef prupke het volgende:
het is een duitser. een dode.
Aber sie wurten allien mar weißer vonquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:01 schreef tong80 het volgende:
Mein god was ein harber befallung war dies.
tong is den innige die de mag hier op ut forum. lat um nou merquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:09 schreef Oblivion het volgende:tong is gewoon aan het slowchatten....
![]()
Tja, en daaraan twijfel ik. Tenzij het die knappe van Charlie's Angels is natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:25 schreef pos het volgende:
Hee pyl natuurlijk kan jij haar wel. Amerikaanse actrice die beroemd werd door een
serie waar jij vast elke week naar keek
zie je welquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, en daaraan twijfel ik. Tenzij het die knappe van Charlie's Angels is natuurlijk.
het is schele pos bimmelquote:
Ik ben niet scheel pylquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:41 schreef pyl het volgende:
HeyIk zie nu pas dat Bimmel me voor was.
Scheel? Jammer. Maar bruin en blond maakt veel goed.![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:43 schreef pos het volgende:
Ik ben niet scheel pyl![]()
Schele pos is een vis en daar komt mn nick vandaan pyl.
pff tss pffquote:Op woensdag 26 januari 2005 09:44 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben je er toch weer ingetrapt, posje!
quote:De (schele) pos, Gymnocephalus cernua
Deze vis, die tot de echte baarzen (familie Percidae) behoort, heeft een gedrongen gestalte met een dikke, stompe kop. De lichaamslengte bedraagt gemiddeld 12 tot 15 cm, zelden tot 25 cm. De rugvin is ongedeeld. De rug is olijfachtig tot grijsgroen met daarop donkere vlekken. De rug- en staartvinnen zijn eveneens donker gevlekt. De flanken hebben een bruinachtige kleur.
Verspreidingsgebied: Europa en dan ten noorden van de Pyreneeën en de Alpen. De soort komt niet voor in Ierland, Schotland, West- en Noord-Noorwegen en ook niet op de Balkan met uitzondering van de Donaudelta. Ze houden zich op in de grotere beken, rivieren en grotere, stilstaande wateren. Als bewoner van zuurstofrijke wateren is deze vis niettemin opvallend goed bestand tegen waterverontreiniging. Hij verblijft bij voorkeur op een niet al te vlakke zandbodem.
Het voedsel bestaat uit wormen, kleine kreeftachtigen, waterinsecten en kleine weekdieren (waterslakken). Ook vissen-, slakken- en kikkereieren worden graag gegeten. De afzettijd loopt van maart tot mei. De eieren worden in ondiep water in geleiachtige snoeren en kluiten aan stenen en planten vastgezet. Na 8 - 12 dagen komen de larven uit. Meestal worden ze aan het eind van het tweede levensjaar geslachtsrijp. De (schele) pos is erg goed te houden in volbeplante en daardoor voedselrijke vijvers. Men moet hem echter ook plaatsen met vrije zwemruimte boven de zand- of grindbodem geven.
Is een lang verhaal en ik weet het zelf ook niet meer precies.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:03 schreef pyl het volgende:
En hoe ben je zo aan die nick gekomen, pos, als ik mag vragen? Een erg tot de verbeeldig sprekend beestje is het immers niet:
[..]
Het is blond, bruin en het rookt pyltjesquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:26 schreef pyl het volgende:
Dank voor de toelichting, pos, ofschoon ik er niet veel wijzer van word.
Dat van dat pyltjes roken is wel weer interessant natuurlijk.![]()
Drugs !!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:28 schreef pos het volgende:
[..]
Het is blond, bruin en het rookt pyltjes
Ja, en wat is nu het antwoord?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:30 schreef Bimmel het volgende:
* Bimmel krijgt opeens zin in haring na dit hele verhaal....
Neuh...quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:42 schreef pyl het volgende:
Ella Fitzgerald?
Neuh...quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:42 schreef Oblivion het volgende:
Etta James?
quote:Unless you've been living in a cave since the late '70s, you have heard Jocelyn Brown's voice at one point or another. As clichéd as it sounds, if the term "disco diva" appeared in a dictionary, a picture of Jocelyn Brown would most likely be placed next to its definition. Brown's immensely power-packed and impassioned voice has been the lead behind several definitive and timeless disco classics, and it has also been present in background roles on numerous others. Short-lived disco groups like Inner Life and Musique hit the upper reaches of the dance charts in large part due to Brown's contributions, and she has also had success as a solo performer.
En dan gaat ze toch nog met de grote kar naar de PC...ligt verdomme om de hoekquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:24 schreef fotoloog het volgende:
Jah,ze woont trouwens in de apollobuurt in A'dam-zuid
Donkerblauwe benz 320quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:29 schreef Bimmel het volgende:
[..]
En dan gaat ze toch nog met de grote kar naar de PC...ligt verdomme om de hoek
Neem gewoon lekker de fiets....patser!
Min of meer,m'n beide kids moeten met regelmaat naar de orthodontist,die zit daar om de hoekquote:
Die bos hout was mij idd onbekend en die scheiding eveneens.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:12 schreef fotoloog het volgende:
Nooit geweten dat die zo'n bos hout voor de deur had....
Songvestivalwinnaresje?quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:24 schreef Bimmel het volgende:
Wellicht dat ze met de scheidingsbonus zichzelf getracteerd heeft op een paar stevige memmen
[afbeelding]
Ik draag mijn verlies......quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:32 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Tokay steekt je de loef af foto!
[afbeelding]
Oh dat was Vanessa Paradis, ofcourse!quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:40 schreef Bimmel het volgende:
Jongens, ik moet wieberen.
Raden jullie even wie dit 'paradijslijke' zangerinnetje is en dan zie ik jullie manana weer.
Blimey! Ta pyl!quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:41 schreef pyl het volgende:
Dat zal Caroline Aherne zijn.
heel goedquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:30 schreef Tokay het volgende:
Ehm, ehm, Mia Farrow, ex van Woody Allen?
yeah!quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:43 schreef dolle_hond het volgende:
alides hidding
Ja sorry hoor.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:21 schreef Tokay het volgende:
Ja sorry hoor.
Ik herkende die vent rechts meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |