Denken ze na 7 jaar nog iets te kunnen vinden?quote:Scotland Yard gaat de Mercedes onderzoeken waarin prinses Diana in 1997 verongelukte. De auto zal later dit jaar in het geheim worden vervoerd van Frankrijk naar Groot-Brittannië. Dat heeft de Daily Mail maandag gemeld.
De Franse politie heeft toestemming verleend. Het is voor het eerst dat de Britse recherche het wrak uitvoerig onderzoekt. Mede nadat vorig jaar brieven van Diana verschenen waarin ze zei bang te zijn om te worden gedood, is een nieuw onderzoek begonnen.
Bij het ongeval in 1997, in Parijs, kwamen ook Diana's vriend Dodi Al Fayed en chauffeur Henri Paul om het leven.
Er vanuit gaande dat Scotland Yard wel verstand van zaken heeft, zou ik zeggen dat ze misschien nieuwe dingen kunnen vinden. Maar dit had inderdaad misschien net even 'iets' eerder plaats moeten vinden...quote:Op maandag 24 januari 2005 17:33 schreef static het volgende:
[..]
Denken ze na 7 jaar nog iets te kunnen vinden?
dat d8 ik ookquote:Op maandag 24 januari 2005 18:08 schreef BaZEC0Re het volgende:
Die chauffeur is toch niet dood?? Die leefde nog....of ben ik nou gek?
En die Trevor kan zich helemaal niets meer herinneren van het ongelukquote:Op maandag 24 januari 2005 18:33 schreef Oblivion het volgende:
Nee, de chauffeur Henri Paul is wel degelijk overleden, maar de bodyguard van Dodi niet. Trevor Rees-Jones heet de beste man.
Het wrak was gestolen en pas geleden weer teruggevonden.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:56 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik vat niet helemaal dat dat wrak überhaupt nog ergens staat.
Gestolen?quote:Op maandag 24 januari 2005 23:58 schreef static het volgende:
[..]
Het wrak was gestolen en pas geleden weer teruggevonden.
Waarschijnlijk om e.e.a. te maskeren. Om de conspiracy nog maar even aan te wakkeren.quote:
Ja, dat bedoel ik dus.quote:mean, WTF?!?!? Wie wil er nou een wrak stelen vraag ik me dan af. Het enige dat ik me kan bedenken is dat er opzet in het spel was en dat iemand die er iets mee te maken had eventueel achtergebleven sporen wil verwijderen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |