abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24730661
Bron: http://www.skepsis.nl/indigo.html

Meester Kryon is een soort engel die al een jaar of tien wordt gechanneld door de voormalige zakenman Lee Carroll. Hij heeft een hele serie boeken op zijn naam staan. Daarin legt hij onder meer uit hoe wij onze eigen realiteit creëren. Kryon verricht bovendien werkzaamheden aan de magnetische veldlijnen rond onze planeet. Die moeten worden gewijzigd voordat de aarde en de mensheid kunnen overgaan naar de hogere spirituele frequentie van de nieuwe tijd.

Enkele jaren geleden begon Kryon te spreken over de Indigo-kinderen die momenteel massaal naar de aarde komen. Zij zijn vernoemd naar de donkerblauwe kleur van hun aura. Deze kinderen zijn hier met een speciale missie. Ze ondersteunen de overgang naar een hoger vibratieniveau en bereiden ons voor op een nieuwe tijd waarin hun bijzondere kwaliteiten op de voorgrond zullen staan. Zij zijn de voorlopers van een evolutionaire stap in de geschiedenis van de mensheid, de transformatie naar de spirituele en intuïtieve mens. Ze zijn onze hoop voor de toekomst als leiders van een liefdevolle en rechtvaardige wereld zonder geweld en concurrentie. De Indigo's beschikken reeds over het nieuwe bewustzijn. Vaak zijn het 'oude zielen' die al vele levens achter zich hebben en de wijsheid van Atlantis of van het oude Egypte nog met zich meedragen. Er zijn ook Indigo's die uit een ander zonnestelsel of uit een hogere dimensie komen.

Bron: http://www.indigokinder.de/die_indigo_kinder_holland_2.htm

Die nieuwe kinderen zijn gearriveerd.

Het valt steeds meer mensen, vooral ouders en leraren op, dat de kinderen anders zijn en sich anders gedragen. Het lijkt wel of de kloof, die er altijd wel tussen de generaties is, dit keer groter is en wij, als collectief, de kinderen meer ruimte en aandacht moeten geven om in onze samenleving hun plaats te kunnen vinden om zich te ontwikkelen. Veel kinderen tonen bijzondere gedragspatronen als para-normaliteit of hyperintelligentie. Zijn fijngevoelig, intuitief, hebben veel liefde voor de mensen, de dieren en de natuur of tonen tekenen van hyperactiviteit, ADD of dyslexie en worden van velen als lastig, ongemakkelijk, a-normal, niet goed opgevoed, rebellisch, opstandig en niet geinteresseerd "bevonden".
Hoewel onze hectische, materialistische, mental georienteerde samenleving eigenlijk intuitie niet echt toelaat, is het interessant te zien dat deze kinderen toch proberen sich van hun gevoelens en intuitie te laten leiden. Toch komt het te vaak voor dat ze niet herkend worden, dat hun eigenschappen niet aangenomen worden. Ze dwingen vaak hun ouders, leerkrachten, therapeuten en anderen tot aan hun eigen grenzen te gaan. Dit resulteert vaak in onharmonische toestanden en onnodige maatregelen. Vaak voelen de kinderen zich tussen de volwassenen en ook tussen de kinderen eenzaam, niet echt begrepen en ten onrechte behandeld, wat wederom tot nog grotere complicaties voert. Hun intuitie, hun instelling, hun gaves en hun capaciteiten zorgen ervoor dat de indigo kinderen of de nieuwetijdskinderen het leven heel anders betrachten en ervaren als wij het doen. Dat ze vaak niet begrepen worden kan grote invloed op hun gedrag hebben en ertoe leiden, da ze zich dan ook vaak niet op hun gemak, niet beschermd of geliefd voelen.

Bron: http://www.wirehub.nl/~wvandenberg/indigo%5Bnl%5D.htm

Vanaf het begin van de aarde zijn er cycli ontstaan, zoals de jaargetijden, dagen, maanden, jaren, eeuwen, etc.
Een grotere cylcus is die van ongeveer 26.000 jaar (13 x 2000). Iedere 26.000 jaar loopt deze af en begint een nieuwe.

Het jaar 2000 is niet alleen een nieuwe eeuw, maar vormt ook binnen een aantal jaar ook het begin van een nieuwe grote cyclus. De grote cyclus kenmerkt zich iedere keer door een verandering van het bewustzijn van de mensen, die dan op aarde aanwezig zijn.

Ruim voor deze verandering worden er al kinderen geboren, die het nieuwe bewustzijn al meegekregen hebben. Dit voormkomt o.a. dat de veranderingen te sterk zouden gaan verlopen.

Sinds het begin van de jaren negentig zijn het merendeel van de kinderen, die geboren worden indigo kinderen. Maar ook daarvoor kwamen zij al.

Waarom Indigo kinderen?

Deze kinderen worden Indigo kinderen genoemd, omdat ze geboren worden onder de straal van de nieuwe tijd. Wij zijn voor het merendeel geboren onder de violette straal en Indigo kinderen onder de Indigo straal.

Indigo us eeb diepe kleur blauw (een mengeling van violet en paars). Sommige mensen kunnen deze kleur ook rond de kinderen waarnemen (in de Aura).

Verschil tussen Violet en Indigo

Mensen die onder dViolette straal geboren worden hebben een twee of drie dimensionaal bewustzijn. Wij werken dan ook vaak in platte vlakken, het maximum zelfs van ons voorstellings vermogen is drie dimensionaal.

Kinderen of mensen van de nieuwe tijdm Indigo's, hebben een vier of vijf dimensionaal bewustzijn. Dit houdt in dat ze alles wat op hun af komt op een andere manier waarnemen en opslaan dan wij.

Voorbeelden (Indigo's zijn)

Bijzonder gevoelig voor impulsen uit hun omgeving.
Bijzonder intuitief
Zien, horen, proeven, ruiken en voelen dingen, die wij niet kunnen waarnemen.
Wij proberen door allerlei cursussen en workshops deze gevoeligheid weer te ontwikkelen. Zij komenop aarde met deze vermogens.
Belangrijkste verschil

De indigo kinderen weten hun missie in dit leven. Ze weten waarom ze op aarde gekomen zijn en ze zijn er trots op.

Wij zijn vaak op zoek naar wat we willen zijn, doen en hebben. De indigo's weten precies wat ze willen, doen en hebben en vragen zich af waarom wij dat niet weten. Zij als kind weten het wel en wij als volwassenen weten het niet. Ze worden geboren met een gevoel van trots en zijn heel blij met zichzelf en deze wereld

ik ben zo'n kind dat is zeker maar nu ben ik al twee jaar ziek en doktoren kunnen er nog steeds niet achterkomen wat het is en ik weet zeker dat ik de pijn heb kan het hier iets mee te maken hebben en weten jullie een oplossing

[ Bericht 0% gewijzigd door sasser op 25-01-2005 23:10:14 ]
Humor is een moment van inzicht waarbij tegenstellingen in het leven heel even zijn opgelost.
Dus: in humor ligt de waarheid; niet in het serieuze.
Dit meen ik niet serieus; is maar een grapje. Want anders is het niet waar.
pi_24731051
quote:
Op maandag 24 januari 2005 21:41 schreef sasser het volgende:
ik ben zo'n kind dat is zeker maar nu ben ik al twee jaar ziek en doktoren kunnen er nog steeds niet achterkomen wat het is en ik weet zeker dat ik de pijn heb kan het hier iets mee te maken hebben en weten jullie een oplossing
mail/msn: sander_coolboy@hotmail.com
Kun je misschien iets meer vertellen over je klachten?

Ikzelf hou niet zo van hokjes, maar voila, het beestje heeft een naam "Indigo" "Nieuwetijdskind". Ik heb er veel over gelezen en herkende er veel in ook ivm mijn eigen kinderen.

Ik vraag me af of het niet "gewoon" hooggevoeligheid is, maar dat is ook weer een hokje Ik kan er verder niet zoveel mee, behalve dat ik weet dat ik ermee kan leven al voel ik me vaak een vreemde eend in de bijt. En nee, das niet zielig, das gewoon een constatering.

Het zou kunnen dat je nog heel jong bent en je nog geen raad weet met de dingen die sterker oppikt als een ander? Ik heb een jaar of 4 de deur platgelopen bij de HA omdat ik ervan overtuigd was dat ik vanalles mankeerde. Nu weet ik dat ik heel veel oppik van de mensen uit mijn omgeving en dat sterk overdreven voel. Ik heb me erin getraint om te herkennen wat van mezelf is en wat niet. Hoe? Geen idee, dat ging een soort van vanzelf (zeker toen ik er van overtuigd was dat ik ECHT gezond was). En nog ga ik weleens "de fout in".

Nou ja, goed, een echte oplossing heb ik dus niet voor je. Misschien wel een raad: Verlies je niet in bepaalde termen. Het is fijn te weten dat er -heel veel- meer mensen zijn die hetzelfde als jij ervaren, maar eigenlijk is het heel normaal (en toch ook weer niet ).
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_24731199
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:01 schreef Morwen het volgende:

Kun je misschien iets meer vertellen over je klachten?
oja vergeten ik heb continu buikklachten de heledag door non stop en daar wil ik vanaf
Humor is een moment van inzicht waarbij tegenstellingen in het leven heel even zijn opgelost.
pi_24731360
jaaa of je hebt als kind aandachtstekort gehad en heb nu flink de behoefte om je speciaal te voelen

Seriously though, kinderen gaan er gelukkig op vooruit, anders zou het doel van voortplanten een beetje verloren raken als de ene generatie nog dommer is dan de andere.

Zou me niks verbazen als kinderen dat soort 'rare trekjes' gaan vertonen.

Hoop alleen wel dat ze met hun '6dimensionale bewustzijn' instaat zijn geld te verdienen, anders is het alsnog een redelijke mislukking in de ' evolutie ' ;P

Of dat ze even een welvarend wereldje zonder geld voor me scheppen, is ook goed.

[ Bericht 7% gewijzigd door Nynex op 24-01-2005 22:25:36 ]
Senatus Populus Que Romanus
pi_24731387
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:09 schreef sasser het volgende:

[..]

oja vergeten ik heb continu buikklachten de heledag door non stop en daar wil ik vanaf
Is dat al eens onderzocht (lichamelijk)? Juist de bevestiging dat je op dat gebied niks mankeert kan al zoveel rust geven dat de klachten verminderen of verdwijnen.

Natuurlijk kan er een connectie zijn tussen "Hooggevoeligheid" (of hoe je het wilt noemen ) en lichamelijke klachten, maar om het daar per definitie op te gooien is wat kort door de bocht.

Als je je nog niet hebt laten onderzoeken op je lichamelijk klachten, zou ik dat zeker als eerste doen. Vanaf daar kun je weer andere stappen ondernemen (misschien meditatie, ontspanningsoefeningen, ademhalingsoefeningen etc. etc.).

Heel veel sterkte
Only Human
pi_24731553
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:18 schreef Morwen het volgende:

[..]

Is dat al eens onderzocht (lichamelijk)? Juist de bevestiging dat je op dat gebied niks mankeert kan al zoveel rust geven dat de klachten verminderen of verdwijnen.

Natuurlijk kan er een connectie zijn tussen "Hooggevoeligheid" (of hoe je het wilt noemen ) en lichamelijke klachten, maar om het daar per definitie op te gooien is wat kort door de bocht.

Als je je nog niet hebt laten onderzoeken op je lichamelijk klachten, zou ik dat zeker als eerste doen. Vanaf daar kun je weer andere stappen ondernemen (misschien meditatie, ontspanningsoefeningen, ademhalingsoefeningen etc. etc.).

Heel veel sterkte
das het groote probleem ze hebben nu al twee jaar lichamelijk gezocht ze hebben zelfs de blindedarm eruit gehaald om te kijken of dat het was we hebben al acupentuur gedaan, homiopaat, een psygoloog heeft mij helpen met onstaninngs oefeningen en we gaan naar een manueel therapeut niets helpt en nu ik al tijdje weet dat ik een indgo ben miss dat dat wat is/
pi_24731750
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:17 schreef Nynex het volgende:
jaaa of je hebt als kind aandachtstekort gehad en heb nu flink de behoefte om je speciaal te voelen

Seriously though, kinderen gaan er gelukkig op vooruit, anders zou het doel van voortplanten een beetje verloren raken als de ene generatie nog dommer is dan de andere.

Zou me niks verbazen als kinderen dat soort 'rare trekjes' gaan vertonen.

Hoop alleen wel dat ze met hun '6dimensionale bewustzijn' instaat zijn geld te verdienen, anders is het alsnog een redelijke mislukking in de ' evolutie ' ;P
Misschien moet je je eens inlezen in de materie voordat je een mening geeft?

Het heeft niks te maken met aandacht vragen, het heeft te maken met het "je anders voelen" "je anders gedragen" en meer "voelen" dan een ander. Van jongs af aan.

Dat stuk over "geld verdienen" is helemaal onzin. Bergen "Hooggevoelige" mensen hebben hogere functies in het bedrijfsleven etc. "Wij" staan ons mannetje heus wel, don't worry

Ik kan je (en anderen) het boek "Hoogsensitieve mensen" van E.N. Aron van harte aanbevelen. Ik herken er niet alles in, maar slaakte wel een zucht van verlichting dat ik niet alleen ben
Only Human
pi_24731956
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:26 schreef sasser het volgende:

[..]

das het groote probleem ze hebben nu al twee jaar lichamelijk gezocht ze hebben zelfs de blindedarm eruit gehaald om te kijken of dat het was we hebben al acupentuur gedaan, homiopaat, een psygoloog heeft mij helpen met onstaninngs oefeningen en we gaan naar een manueel therapeut niets helpt en nu ik al tijdje weet dat ik een indgo ben miss dat dat wat is/
Jee, wat een ellende, joh

Heb je als diagnose misschien PDS (prikkelbare darm syndroom) gekregen?

Verder zou je bovenstaande leestip eens kunnen proberen, ik weet bijna wel zeker dat je daar veel in herkent. Ook voor de mensen om je heen is het handig zich hier eens in te verdiepen.

Je bent echt niet raar of vreemd. Juist als je weet "wie" je bent (ik zag in je profiel dat je nog heel jong bent) kan je prima fuctioneren en soms nog meer gebalanceerd als een ander.
Only Human
pi_24732013
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:35 schreef Morwen het volgende:

[..]

Misschien moet je je eens inlezen in de materie voordat je een mening geeft?

Het heeft niks te maken met aandacht vragen, het heeft te maken met het "je anders voelen" "je anders gedragen" en meer "voelen" dan een ander. Van jongs af aan.

Dat stuk over "geld verdienen" is helemaal onzin. Bergen "Hooggevoelige" mensen hebben hogere functies in het bedrijfsleven etc. "Wij" staan ons mannetje heus wel, don't worry

Ik kan je (en anderen) het boek "Hoogsensitieve mensen" van E.N. Aron van harte aanbevelen. Ik herken er niet alles in, maar slaakte wel een zucht van verlichting dat ik niet alleen ben
Je kan je ook anders voelen zonder jezelf 'indigo' te noemen..

Iemand die zichzelf als indigo whatever aanduid, daarvan denk ik eerder dat die persoon gewoon zich apart WIL voelen, hetzij omdat 'ie some kind of afwijking heeft waardoor hij niet normaal met vriendjes kon omgaan, of whatever, of door andere freudiaanse redenen in de vorm van als kind opgelopen traumatjes.

As for de TS, vroeger noemden we mensen met jouw 'klachten' gewoon een neukfout, 'verkeerd gebakken', geen 'indigo' kind of whatever..

Allicht dat er echte ahum " indigo " kinderen zijn, maar kunnen die dan ook iets (een kunstje ofzo) behalve veel klachten hebben waaraan ze niet kunnen worden geholpen?

Maar like I said, Indigo kinderen, best mogelijk, als een soort next stage in spiritual evolution of whatever.. Maar dan ben je het nog niet met wat buikklachten en je ' anders ' voelen.. Of is dat de hele definitie van het indigo zijn..
  maandag 24 januari 2005 @ 22:52:03 #10
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_24732126
In 2012 begint volgens de Mayas het nieuwe tijdperk der mensen.

Voorspeld is dat wij dan van 2 stringen naar 12 stringen DNA gaan.

Nieuwe tijdskinderen is een heel normaal Fenomeen, zo is er al een jongen in India die zowel Aids als Kanker kan genezen (algoritme berekeningen).

Na 2012 zullen er kinderen geboren worden, die "telekinese en telepathie" beheersen.. kinderen die in een kamer zitten.. en moedwillig objecten met hun brein kunnen gaan bewegen.

Verschillende vormen van meditatie richten zich overigens al eeuwenlang op het verhogen van de menselijke geestelijke, en Hersen- mogelijkheden.

Edit: Oh overigens worden bij de effecten verteld in dit stukje.. juist effecten verteld Tegenovergesteld aan dat wat in de O.P. staat.

[ Bericht 5% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 24-01-2005 23:07:31 ]
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_24732376
Ook weer gelul, kinderen die weten waarvoor ze hier op aarde zijn, ask anyone van die indigo kiddo's en die zeggen ook gewoon dat ze later 'brandweerauto' willen worden. Ik ben benieuwd hoe indigo pubers zich trouwens gedragen ;D

@ TS, hoezo vind jij jezelf zo indigo? Kan jij toevallig kanker genezen of telekinese beoefenen?

@ EK: Oppassen met die Maya profetiën, er zit een HELE zooi onzin tussen the real deal, waar zelfs oude maya's van zouden zeggen ok, dat slaat nergens op.
pi_24732411
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:46 schreef Nynex het volgende:

[..]

Je kan je ook anders voelen zonder jezelf 'indigo' te noemen..
Ik had al aangegeven dat ik (en vele anderen met mij.....jij ook misschien) niet houd van dat soort hokjes
quote:
Iemand die zichzelf als indigo whatever aanduid, daarvan denk ik eerder dat die persoon gewoon zich apart WIL voelen, hetzij omdat 'ie some kind of afwijking heeft waardoor hij niet normaal met vriendjes kon omgaan, of whatever, of door andere freudiaanse redenen in de vorm van als kind opgelopen traumatjes.
Die vlieger gaat voor mij al niet op. Het heeft ook niks met de term op zich te maken, maar het gevoel dat je je gewoon anders voelt (daar is geen willen bij)
quote:
As for de TS, vroeger noemden we mensen met jouw 'klachten' gewoon een neukfout, 'verkeerd gebakken', geen 'indigo' kind of whatever..
Dat kan ook wel wat minder, dacht ik zo. De TS is nog erg jong, misschien eerst even je post nalezen voordat je er wat uitblaat.
quote:
Allicht dat er echte ahum " indigo " kinderen zijn, maar kunnen die dan ook iets (een kunstje ofzo) behalve veel klachten hebben waaraan ze niet kunnen worden geholpen?
Lees eens wat boeken en verwonder je over wat "wij" allemaal kunnen ;-)
quote:
Maar like I said, Indigo kinderen, best mogelijk, als een soort next stage in spiritual evolution of whatever.. Maar dan ben je het nog niet met wat buikklachten en je ' anders ' voelen.. Of is dat de hele definitie van het indigo zijn..
Lees er eens wat over voor je je conclusies trekt. ik lijk wel een LP met een kras erop

[/quote]
Only Human
pi_24732450
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:46 schreef Nynex het volgende:

3 mensen zonder het vanelkaar te weten hebben het mij verteld waarvan 1 het zomaar in een winkel tegen mij zei dat zij kon zien dat ik het heel erg was en er is over moest lezen. maar ik wil er niet bijzonder mee zijn ik wil van mijn buikklachten af en ik heb al zoveel onderzoeken gehad dat ik dacht dat dit miss kon zijn en het jullie vraag of jullie er wat van weten
  maandag 24 januari 2005 @ 23:09:11 #14
94904 ExtremeKnowledge
pi_24732492
quote:
Op maandag 24 januari 2005 23:03 schreef Nynex het volgende:

@ EK: Oppassen met die Maya profetiën, er zit een HELE zooi onzin tussen the real deal, waar zelfs oude maya's van zouden zeggen ok, dat slaat nergens op.
True, Maar ik heb op de Maya kalender de 5000 jarige cyclus zien eindigen op 2012.
But now we are awake!.
pi_24732716
quote:
Op maandag 24 januari 2005 23:05 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik had al aangegeven dat ik (en vele anderen met mij.....jij ook misschien) niet houd van dat soort hokjes
[..]

Die vlieger gaat voor mij al niet op. Het heeft ook niks met de term op zich te maken, maar het gevoel dat je je gewoon anders voelt (daar is geen willen bij)
[..]

Dat kan ook wel wat minder, dacht ik zo. De TS is nog erg jong, misschien eerst even je post nalezen voordat je er wat uitblaat.
[..]

Lees eens wat boeken en verwonder je over wat "wij" allemaal kunnen ;-)
[..]

Lees er eens wat over voor je je conclusies trekt. ik lijk wel een LP met een kras erop
Telt het als ik even oud als de TS ben?

Anyway, je hebt succesvol een hele post gemaakt zonder ook maar iets inhoudelijks te zeggen over het indigo gebeuren, nice hoor.

Je doet hetzelfde als al die zweverige kutsites van verveelde huishoud moeders waar wat vage symptomen worden beschreven die op elk moeilijk opvoedbaar kind van toepassing zijn, of die elke ouder wel in zijn kind WIL zien, als je graag jezelf wijsmaakt dat je een 'zeer gifted' indigo kindje hebt.

Zeg dan gewoon we kunnen dit heel goed, of we zijn heel goed in dat, of we kunnen niet tegen sus, en niet tegen zo, of in ieder geval IETS. Maar dat is er natuurlijk niet, want indigo zijn is 'een gevoel'

Waar je groot gelijk in hebt, is dat indigo een onzinhokje is ja, een reden te meer waarom ik al snel denk dat als iemand zichzelf erin plaatst, wel ERG graag in dat hokje wil zitten.

@ TS: Ok, je hebt me helemaal overtuigd, geen speld tussen te krijgen, jij _moet_ wel indigo zijn..........

(evengoed klote van je buikpijn though, heb je al een biostabil geprobeerd? )
pi_24732751
quote:
Op maandag 24 januari 2005 23:07 schreef sasser het volgende:

[..]

3 mensen zonder het vanelkaar te weten hebben het mij verteld waarvan 1 het zomaar in een winkel tegen mij zei dat zij kon zien dat ik het heel erg was en er is over moest lezen. maar ik wil er niet bijzonder mee zijn ik wil van mijn buikklachten af en ik heb al zoveel onderzoeken gehad dat ik dacht dat dit miss kon zijn en het jullie vraag of jullie er wat van weten

Goeie tip.....just kidding

Wel bijzonder, zeg, 3 mensen die hetzelfde tegen jou zeiden Wat zeiden ze dan precies? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig, hoor.......
Only Human
pi_24732974
quote:
Op maandag 24 januari 2005 23:19 schreef Nynex het volgende:

[..]

Uhm, lees er eens wat over en kom dan terug Misschien snap je er dan wat meer van en begrijp je ook dat het niks te maken heeft met "verveeld zijn" of "aandacht vragen" of iets dergelijks.

Al zal er altijd Kaf onder het Koren zijn. Uitleggen is welhaast onmogelijk, juist omdat er niks uit te leggen valt, het is een gevoel
Only Human
pi_24732985
quote:
Op maandag 24 januari 2005 23:20 schreef Morwen het volgende:

[..]

Goeie tip.....just kidding

Wel bijzonder, zeg, 3 mensen die hetzelfde tegen jou zeiden Wat zeiden ze dan precies? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig, hoor.......
nou die ene vrouw in de winkel zei dat ze goed kon zien dat ik een nieuwe tijds kind ben en dat ik er over moest gaan lezen wat het inhield dat ik dan veel problemen zou oplossen( was voor de buikpijn dus die problemen niet denk ik ) de andere twee op een paranormale beurs ze konden zien dat in een nieuwe tijds kind ben en de een was ik bij de ander was mijn moeder met een foto geweest maar hoe zei het wisten weet ik niet maar we hebben er niet veel aandacht aangeschonken.
pi_24733124
Morwen, geef mij dan eens een url met naar jouw mening wat degelijke informatie..
En nee ik ga hier geen boeken voor kopen

En Morwen, even over die sasser, please don't tell me you believe that clown
Hij is net zoveel Indigo als de wereldbank een liefdadigheidsfonds, take my word for it
  maandag 24 januari 2005 @ 23:39:03 #20
94904 ExtremeKnowledge
pi_24733271
Ik wil ook Indigo zijn!!! ik kan mezelf in alle eisen vinden , behalve ADHD en Dyslectie..
But now we are awake!.
pi_24733417
quote:
Op maandag 24 januari 2005 23:33 schreef Nynex het volgende:
Morwen, geef mij dan eens een url met naar jouw mening wat degelijke informatie..
En nee ik ga hier geen boeken voor kopen
Google maar eens op de termen. je bent stiekum best wel geinteresseerd, heh
quote:
Hij is net zoveel Indigo als de wereldbank een liefdadigheidsfonds, take my word for it
Ik denk niet dat hij een clown is, ik haat clowns en ik haat hem vooralsnog niet En of hij een "Indigo" (of welke naam je het wilt geven) is, dat weet ik niet. Ik ken hem verder niet. Ik leef met hem mee en probeer hem te helpen.......meer niet

Vreemd, heh
Only Human
pi_24733439
quote:
Op maandag 24 januari 2005 23:33 schreef Nynex het volgende:
heej, ik kan het ook lezen en als je het allemaal niet gelooft oké, maar kun je dan andereen irriteren
pi_24733624
quote:
Op maandag 24 januari 2005 23:44 schreef Morwen het volgende:

[..]

Google maar eens op de termen. je bent stiekum best wel geinteresseerd, heh
[..]
Heb ik gedaan, hence de referentie naar zweverige websites van verveelde huishoudmoeders met vage symptomen..

Interesse heb ik nooit ontkend, al vanaf mijn allereerste post al niet. Wat doe ik anders in TRU
quote:
Ik denk niet dat hij een clown is, ik haat clowns en ik haat hem vooralsnog niet En of hij een "Indigo" (of welke naam je het wilt geven) is, dat weet ik niet. Ik ken hem verder niet. Ik leef met hem mee en probeer hem te helpen.......meer niet
Help hem dan door 'm een biostabil aan te bevelen ofzo, maar what the fuck good is it gonna do voor die arme jongen door hem nog even verder wijs te maken dat hij een 'indigo kind' is omdat 2 mensen UITGEREKEND op een paranormale beurs het tegen hem hebben gezegd
Oja en de mevrouw 'in de winkel'. (New Age winkel I presume, toen je net some duur voodoo artikel stond te bekijken?)

@ sasser, 2e keer: Probeer eens een biostabil, als je denkt dat je oplossing (en probleem) binnen het New Age genre ligt.
pi_24733756
quote:
Op maandag 24 januari 2005 23:53 schreef Nynex het volgende:

@ sasser, als je denkt dat je oplossing (en probleem) binnen het New Age genre ligt.
dat denk ik niet dat hoop ik want als ik weet wat de oorzaak is valt het vast ook optelossen.
pi_24733801
quote:
Op maandag 24 januari 2005 23:59 schreef sasser het volgende:

[..]

dat denk ik niet dat hoop ik want als ik weet wat de oorzaak is valt het vast ook optelossen.
Volgens jouw redenering is toch het "feit" dat je indigo bent de oorzaak van je klachten? Of heb ik dat verkeerd begrepen (kan hoor).

[ Bericht 1% gewijzigd door Nynex op 25-01-2005 00:07:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')