quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mja, woonplaats er "spottend" bij vermelden is zoooo RandstadMaar banden van de Copa América kun je zelfs op Ameland krijgen
Het was wel een gruwelijk lekker mokkel.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze kan inmiddels 16 zijn, maar vorig jaar stond hij nog in VI en toen zei hij toch echt dat ze 15 was.
hij zegt ook dat de Mol mag bellen en dat hij open staat voor nieuwe dingen maar dat hij niet persé weg hoeft...... oftewel als de Mol belt is hij wegquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
In de wandelgangen klinkt het verhaal dat Genee hét gezicht van De Mol moet worden straks. Zou het waar zijn? Zelf zegt hij van niks te weten en dat hij bij RTL genoeg kansen heeft.
Dat gaten schieten is klassiek man. Maar ze hadden die gaten niet groter moeten maken. Ik vond het gisteren eigenlijk nog wel aardig, omdat tussen het gewauwel van Kees van W. door het stukje over Sir George mooi was en Hugo en Beukering ook hun club leuk vertegenwoordigden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van mij mag heel Voetbal Insite wel over, zodat het een nieuw leven ingeblazen kan worden. Nu is het wel erg triest geworden met al die domme spelletjes.
quote:Op zondag 30 januari 2005 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen zit Johnny Heitinga bij VI.
Er is gewoon wekelijks nog een aflevering bij gekomen. De Maandag aflevering is ngo steeds ouderwets.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van mij mag heel Voetbal Insite wel over, zodat het een nieuw leven ingeblazen kan worden. Nu is het wel erg triest geworden met al die domme spelletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |