Ze kan inmiddels 16 zijn, maar vorig jaar stond hij nog in VI en toen zei hij toch echt dat ze 15 was.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
hahaha.. ik hoop dat je een grap maakt!
Maar hij spreekt een mooi dialect.
Klopt ja, lol.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Die komt uit Velp en heeft een vriendin van 15.
Is ook zo, ik hoorde dat vorig jaar van Koen Middeldorp (jeugdspeler Graafschap, die binnenkort naar het 1e gaat), die woont ook in Velp en voetbalt vaak samen met Jhon. Maar ja moet ie zelf wetenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze kan inmiddels 16 zijn, maar vorig jaar stond hij nog in VI en toen zei hij toch echt dat ze 15 was.
Idd toffe kerelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:01 schreef tong80 het volgende:
Hugo is leuk.Hij houdt van boerekool en andré Hazes.
Wilde niet reageren en sowieso niet in de uitzending van VI omdat ze hem te negatief zouden hebben benaderd.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:27 schreef JeroenV het volgende:
Wat deed ie nou weer dan?
Ze hebben hem dan ook Jhon genoemd ipv John. Dan valt zijn schrijffaut niet zo op.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:35 schreef F1Bas het volgende:
Die van Beukering is nog dommer dan Hofs
Wat maakt het uit, hij kan voetballen, that's all that mattersquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:35 schreef F1Bas het volgende:
Die van Beukering is nog dommer dan Hofs
Hij zit bij mij op fitness.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:01 schreef tong80 het volgende:
Hugo is leuk.Hij houdt van boerekool en andré Hazes.
Joh? Als hij Hofs een topaankoop noemt (wat een nuttige Feyenoorder kan worden, maar meer ook niet), dan zegt dat toch wel genoeg over de spelerskennis van Derksenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:13 schreef gras het volgende:
Ik vond Johan met die snor niet echt overtuigend toen hij het had over die nieuwe Braziliaan van PSV. Ik had sterk het idee dat hij volkomen uit z'n nek zat te kletsen. Ja, doet hij wel vaker, maar toch.
Mja, woonplaats er "spottend" bij vermelden is zoooo Randstadquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:26 schreef gras het volgende:
Zeg Cultheld, Zuid-Amerika kenner van heel Zelhem en omstreken, lul toch niet zo slap. Jij bent de grootste nekkletser hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |