quote:
Co had gelijk imho. En volgens Co's definitie is-ie zelf ook geen topcoach (en dat erkent-ie zelf ook) en toch gekozen als beste coach van de HCE. Houdt in dat-ie geen prutser is maar ook geen top-coach.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:14 schreef tong80 het volgende:
Nee Co moet lekker doorgaan met Co te zijn.Hij is niet anders dan tien jaar geleden of 3 maanden geleden. Heerlijk iemand die z'n nek durft uit te steken in het wereldje van Foppe de Haantjes en andere niks zeggende trainertjes die we oh zo sympathiek vinden
ja idd hij heeft goeie media-training gehad wat dat betreft kan die zo 1 stap hoger de politiek inquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Mooi, Simone Blumchen. Verder teveel saai spul van Henk.
Hoe was zijn bezoek? Is er nog iets uitgekomen?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee hoor, hij heeft geen vakantie gehad..
Hij zat een paar weken in Amerika voor zaken, en is redelijk kort geleden terugkomen... vanavond stapt hij weer op het vliegtuig naar Barca ivm het nieuwe blad "Nummer 14" of zo...
Overleg met Cruijff
quote:Nee, ik werd laatst gebeld door hem ...
Zijn manager en hij vinden het wel leuk als ik bij hem in dienst treed. Dan gaat de fansite weg en word ik onder andere verantwoordelijke voor een professionele site over hem...
Die zal ook wel commercieler worden aangepakt maar er zal ook ruimte zijn voor de fans.
We gaan daar dan over vergaderen, om te kijken of we een plan kunnen opstellen en tot overeenstemming kunnen komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |