Ach, de rest zegt helemaal niks boeiends, dus zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 24 januari 2005 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie grap Rotskibo!
Dieptepuntje...quote:Op maandag 24 januari 2005 22:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wat een afsluiter....
Genee krijgt nog een veer in zn reet...
Het leek het meest op een stukje ijzerdraad. Vermoedelijk is het een gsm-antenne die, rectaal ingebracht, rechtstreeks verbonden is met zijn hersens.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:47 schreef sooty het volgende:
Wat moet dat stiksel op de linkermouw van het jasje van Wim Kieft voorstellen ?
Foppe de Haan geeft alleen zijn gepeperde mening bij Frysk tv. Heb hem al een jaar niet meer gehoord sinds ie door Henk Kesler op de vingers is getikt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Foppe de Haan is een felle kikker hoor, vergis je daar niet in. Nietszeggende trainers, dan heb ik het over van Marwijk, die ik ook overigens wel hoog heb zitten.
Ik vind dat juist mooi, zijn mening wordt gevraagd en hij geeft naar eer en geweten antwoord. Waarom moet je bij een topclub trainen om een eigen mening te hebben ?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat bedoel ik niet. Dat hij zijn mening geeft vind ik prima, om dezelfde reden als dat jij noemt. Het is voor de rest een kleurloze wereld, de trainerswereld in Nederland. Maar dat met die definities, dat vind ik bloedirritant. Alsof een trainertje van AZ dat gaat bepalen.
Hij mag best zijn mening geven van mij, alleen vind ik hem af en toe irritant worden. Verder vind ik het een leuk trainerspersonage die ik graag voorbij zie komen in Voetbal Insite omdat hij wel wat te vertellen heeft, in tegenstelling tot een grijze muis als Foppe de Haan of Bert van Marwijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist mooi, zijn mening wordt gevraagd en hij geeft naar eer en geweten antwoord. Waarom moet je bij een topclub trainen om een eigen mening te hebben ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |