Tong,SCH,ik,MMquote:Op maandag 25 april 2005 11:39 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij was MM de grootste poster in VBL, Acree had een lijstje gemaakt een tijd terug
nog maar 2250 posts en dan zijn we er langsquote:Op maandag 25 april 2005 15:59 schreef rubbereend het volgende:
dat zeker, het succes van PSV zal ons voorbij FTR brengen
quote:Op maandag 25 april 2005 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tong,SCH,ik,MM
dat was destijds het lijstje met de meeste posts
daar stond me idd ook iets van bijquote:Op maandag 25 april 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
[..]De laatste keer niet meer, beste DG. Ik sta toch echt bovenaan.
wel het laatste lijstje wat ik destijds gezien hadquote:Op maandag 25 april 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
[..]De laatste keer niet meer, beste DG. Ik sta toch echt bovenaan.
blijkbaarquote:Op maandag 25 april 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Nu dus wel. Maar dat was dan een oud lijstje wat je zag?
Het is wel een lijstje van November, denk dat sommigen hun totaal al weer flink omhoog geschroefd hebben..quote:Op maandag 25 april 2005 20:40 schreef ASSpirine het volgende:
ik zal wel ergens in de subtop zitten ofzo
Alhoewel, zelfs dat betwijfel ik...
Aangezien ik geen hoolie ben, datscheelt al veel aan posts...
edit:
ooh, plaats 44
nog niet zo slecht
ooh, dus Ben misschien nog meer gestegenquote:Op maandag 25 april 2005 20:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Het is wel een lijstje van November, denk dat sommigen hun totaal al weer flink omhoog geschroefd hebben..
Dat zou goed kunnen jaquote:Op maandag 25 april 2005 20:52 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ooh, dus Ben misschien nog meer gestegen
Want ben tegenwoordig voornamelijk actief in VBL
en deze telt er ook nog eens bij
maar ik zie dat Arcee geen lijstjes meer maakt?
Geen idee, ik dacht dat dat hij dat ooit eens gepost heeft...maar we kunnen hem eens vragenquote:Op maandag 25 april 2005 20:57 schreef rubbereend het volgende:
waarom maakt ie geen lijstjes meer? doet ie dat alleen in even jaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |