Ik heb hem hiervandaan:quote:Op maandag 30 januari 2006 23:21 schreef Weakling het volgende:
Waar halen jullie Architect vandaan? Ik ben een beetje aan het rondkijken geweest, maar kan 'm niet vinden ...
Precies het gevoel wat ik er bij kreeg: "Wanneer begint het nou?" Bijzonder minimaal die plaat. Zo via internet trok het me niet zo aan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je er wel ingetrokken kan worden als je er via je koptelefoon naar luistert. Ik stel me dan zo voor savonds laat in bed voor het slapen gaan of zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:37 schreef keeper het volgende:
Ah, hier was ik al een tijdje naar op zoek.
Iemand hier bekend met Ryoji Ikeda? Zijn laatste album, Dataplex, stond laatst op de Luisterpaal. Heel erg minimaal. De eerste 8 nummers lijken ook meer een intro voor de rest van het album. Op eerste keer luisteren erg vreemd, maar door je koptelefoon weet het toch een hele aparte sfeer op te roepen.
En de dag ervoor in Paradiso.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:52 schreef zwareshag het volgende:
Volgens de site van de Effenaar speelt Plaid daar op 8 Juni.
ik gaquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:07 schreef zwareshag het volgende:
[..]
En de dag ervoor in Paradiso.
Aangezien niemand reageert op het bericht dat Plaid in ons land speelt, verklaar ik dit topic officieel dood.
Hee vet spulquote:Op maandag 27 februari 2006 09:40 schreef BJB het volgende:
Gratisss muziek.
Via online netlabels kom je soms de vreemdste en meest experimentele electronica tegen. Ren-Ga heeft een Nederlander (Breda) gestrikt voor een stevige portie donkere IDM waarover ik met geen mogelijkheid kan zeggen wát het precies is. Intrigerend, verfrissend en abstract is het in ieder geval zeker. En het artwork is wederom erg knap, maar da's bij Ren-Ga geen unicum.
Lucid Reflections - Surfsteamer
[afbeelding]
hij staat in de luisterpaal:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:48 schreef teknomist het volgende:
Heeft iemand de nieuwe Kettel al gehoord en zo ja, is het wat?
http://www.kindamuzik.net/recensie/kettel/my-dogan
Check, de nieuwe BoC is ook erg lekker trouwens!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:29 schreef timbob het volgende:
[..]
hij staat in de luisterpaal:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/luisterpaal/
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:06 schreef Yorrit het volgende:
de bronnen blijven ok
Die ochreplaat is toch released op Toytronic? Is het wat?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:59 schreef kamagurka het volgende:
Jezus, dit topic ligt weg te rotten!
Nog wat dingen uitgecheckt op IDM gebied, zoals Ochre (A Midsummer Nice Dream) en Keef Baker (Wideness Development) en wat andere losse namen.
Heb het gevoel dat de rek in dit genre er alweer uit is, of dat naar de bronnen moet worden teruggegrepen
paar weken geleden gekocht ja, juweeltjequote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die ochreplaat is toch released op Toytronic? Is het wat?
Een absolute aanraders is trouwens de Datasette en plant43 split EP, onlangs uitgebracht op A.I. records
[afbeelding]
http://www.datassette.net/
Yep! Als je van hele rustige, bijna klassieke, muziek houdt die bijna tegen het esotherische aanligt zal dit je zeker bevallenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die ochreplaat is toch released op Toytronic? Is het wat?
mnsquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:21 schreef kipknots het volgende:
Weet iemand nog een fatsoenlijke zaak voor IDM?
Ik heb nu Architect - the analysis of noise trading al een maandje of 4 in bestelling staan bij de plato maar hij is blijkbaar bijna niet meer te krijgen. En de enige zaak in enschede waar ze nog wel eens wat IDM hadden staan is jammer genoeg een jaartje geleden falliet gegaan.
Lang leve de creditcard.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:21 schreef kipknots het volgende:
Weet iemand nog een fatsoenlijke zaak voor IDM?
Dude! Check mijn post van 1 april 2005 (!) op pagina 2 van dit topic 's. Is zelfs persoonlijk aan jou gericht nota bene!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:11 schreef kamagurka het volgende:
Al bekend met dit bombastische meesterwerk?
[afbeelding]
Stendeck - Can You Hear My Call?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:34 schreef BJB het volgende:
[..]
Dude! Check mijn post van 1 april 2005 (!) op pagina 2 van dit topic 's. Is zelfs persoonlijk aan jou gericht nota bene!
hijs relaxedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:29 schreef timbob het volgende:
[..]
hij staat in de luisterpaal:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/luisterpaal/
Ik zie ook een nieuwe Plaid (CD+DVD) op Warp, gaat het dan toch nog goedkomen met dat label ?!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Check, de nieuwe BoC is ook erg lekker trouwens!
Die DJ Meho plaat klinkt ook erg goed moet ik zeggen, net zoals de lekker duister klinkende subcode en die vette ragga-breakcore plaat van Cardopusher.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:40 schreef BJB het volgende:
Gratisss muziek.
Via online netlabels kom je soms de vreemdste en meest experimentele electronica tegen. Ren-Ga heeft een Nederlander (Breda) gestrikt voor een stevige portie donkere IDM waarover ik met geen mogelijkheid kan zeggen wát het precies is. Intrigerend, verfrissend en abstract is het in ieder geval zeker. En het artwork is wederom erg knap, maar da's bij Ren-Ga geen unicum.
Lucid Reflections - Surfsteamer
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:25 schreef kipknots het volgende:
Nu toch nog de plaat van Architect via de plato binnen gekregen.Geweldig stuk muziek idd.
The analysis of noise trading is het idd.quote:
check vooral de 2e release op dat label:quote:Op zondag 23 juli 2006 15:55 schreef HAL9000S het volgende:
Iemand bekend hier met het Nederlands IDM/Ambient label Databloem? Ik luister nu voor 't eerst een plaat van Off The Sky en moet zeggen dat het werkelijk fantastisch klinkt... als zoete, bijna sereen klinkende glitchy ambient je ligt.
[afbeelding]
http://www.discogs.com/release/437251
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |