quote:Komt zo zo\'n Tweaker op IRC.
Roept ie \"Ik heb echt een lekkere vriendin!\"
Vraagt zo\'n andere tweaker : \"Cool, wat zijn haar maten??\"
Roept ie zo : \"Ehh... 1600 bij 1200 pixels!\"
:\')
Komt er iemand met:quote:Kom zo zo\'n Tweaker op IRC
Roept ie \'\'Ik heb echt een lekkere vriendin\'\'
Vraagt zo\'n andere tweaker: \'\'Heeft ze grote tieten?\'\'
Roept ie zo: \'\'Nee, ze is maar 40 kb\'\'
quote:Komt zo\'n Tweaker op IRC.
Roept ie: \"Ik heb echt een lekkere vriendin!\"
Zegt zo\'n andere tweaker: \"Das nie netjes hè, liegen...\"
quote:Komt zo zo'n Tweaker op IRC.
Roept ie "Ik heb echt een lekkere vriendin!"
Vraagt zo\'n andere tweaker : "enne heb je haar geneukt?"
Roept ie zo : "Nee, haar webcam was kapot."
Vorig topic klopt niet maar je hebt het topicnummer wel goedquote:Op maandag 24 januari 2005 12:15 schreef gazylady2 het volgende:
verder!
*knip*
Links!
de enige echte OP v2Openingpost
vorig topicEindhoven 705 - Nu allemaal lieV doen!
Loopt dat topic nou nog steeds?quote:Op maandag 24 januari 2005 12:18 schreef blieblie het volgende:
Uit: Tweakers in de liefde :)
[..]
[..]
Komt er iemand met:
[..]![]()
Ik zal der ff over denkenquote:Op maandag 24 januari 2005 12:51 schreef slakkie het volgende:
Mijn vriendin vind die koud anders helemaal niet prettig. Nog tips om mijn lichaam te verwarmen alvorens in bed te klimmen?
Yeahhh i'm back!quote:gazylady2
andddd... He's BACK!! (in the game)
Oeh, een hele ouwe DIG modquote:Op maandag 24 januari 2005 12:51 schreef slakkie het volgende:
Mijn vriendin vind die koud anders helemaal niet prettig. Nog tips om mijn lichaam te verwarmen alvorens in bed te klimmen?
Ik had zaterdag 21 briefjes van 50 Euro in m'n portemonnaiequote:Op maandag 24 januari 2005 13:55 schreef Blueman het volgende:
Zo... wederom even wat biljetjes ingeklopt
Die heb je kib ook niet laten invoeren.quote:Op maandag 24 januari 2005 15:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik had zaterdag 21 briefjes van 50 Euro in m'n portemonnaie
voor de rest alles goed?quote:Op maandag 24 januari 2005 18:02 schreef FlowDesign het volgende:
[weblog-mode]
::
A ding ding ding ding dididing ding bing bing pscht,
Dorhrm bom bom bedom bem bom bedom bom bum ba ba bom bom,
Bouuuuum bom bom bedahm, Bom be barbedarm bedabedabedabeda
Bbrrrrrimm bbrrrrramm bbbrrrrrrrrraammmmm ddddddraammm,
Bah bah baah baah ba wheeeeeee-eeeee-eeeee!
De Bosswaffelaars
Schnapsi das Alcodil
Ficki das Krokodil [18+]
Meer tsunami filmpjes:
1
2
[/weblog-mode]
Had ff geen zin meer om aan website te werkenquote:
Ik ben vanmiddag veel met Adobe Illustrator bezig geweest... kan me soms echt kapot ergeren aan dat programma. Maar dat is denk ik omdat ik het nog niet zo goed ken. Meestal is het resultaat toch wel mooi gelukkig.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:45 schreef blieblie het volgende:
En een guteabend.
Hele middag ge-actionscript met een huisgenoot.
Hetgene wat ik wilde trok een 100% CPU belastingmaar het alternatief is ook wel geinig en is iets zuiniger met de CPU cycles
.
Dat suckedquote:Op maandag 24 januari 2005 19:10 schreef Inu het volgende:
Tentamen ging n btje poep
En die jongen waar ik de kamer van zou krijgen gaat niet doorHij wil niet meer verhuizen
Wat een heaumeau zeg...quote:Op maandag 24 januari 2005 19:10 schreef Inu het volgende:
Tentamen ging n btje poep
En die jongen waar ik de kamer van zou krijgen gaat niet doorHij wil niet meer verhuizen
Ja hoor, Veldhoven wordt toch wel geannexeerd binnen een paar jaarquote:Op maandag 24 januari 2005 19:17 schreef XQZ-me het volgende:
en ja hoor.....de intercity reed weer es niet naar eindhoven!!! (vanuit breda) pfff.......
ben ik btw wel gewenst hier aangezien ik een veldhovenaartje ben???![]()
Dat is bagger... Moet je weer verder zoeken, en je hebt nog een maandje?quote:Op maandag 24 januari 2005 19:25 schreef Inu het volgende:
nja, die andere kamer is dus al weggegeven omdat ik zei dat ik zei dat ik toch een kamer had... En nu moet ik dus een nieuwe kamer
En ik kom ook niet uit Eindhoven xqz-me (vanwaar de naam)
tjah....ut schijnt dak nogal vaak "excuus me" zeg zodra ik wat wil zegge....duz tjah vandaar die naamquote:Op maandag 24 januari 2005 19:25 schreef Inu het volgende:
nja, die andere kamer is dus al weggegeven omdat ik zei dat ik zei dat ik toch een kamer had... En nu moet ik dus een nieuwe kamer
En ik kom ook niet uit Eindhoven xqz-me (vanwaar de naam)
aah kejquote:Op maandag 24 januari 2005 19:32 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
tjah....ut schijnt dak nogal vaak "excuus me" zeg zodra ik wat wil zegge....duz tjah vandaar die naam![]()
![]()
eminem IS ook gewoon 'vet'quote:Op maandag 24 januari 2005 19:26 schreef blieblie het volgende:
Die Accordeon remix van Eminem is echt vet![]()
Ga je shoppen? En ja kon niet opstap afgelopen zaterdag vanwege je financiele gesteldheid. Niet dat ik me ergens mee bemoei. Maar goed.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:33 schreef Partygurl het volgende:
Jeujj morgen vrij, lekker shoppen, wat ishet leven toch fijn
Ik vanmiddag nog niet. Straks nog een checken dan.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:52 schreef Partygurl het volgende:
Kleedgeld nippy83, kleedgeld.
en sneak komt ook goed -> studiefinanciering binnen
Whateverquote:Op maandag 24 januari 2005 20:10 schreef Inu het volgende:
Blade 3: Trinity
De film heet gewoon Trinity en is toevallig Blade 3
ik wil naar National Treasure.. en naar Spongebobfilm.. en naar Alfie.. * Inu krijgt het druk
Vriend van me vond hem erg saai...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Whatever![]()
Ik wil ook nog naar The Aviator.
Jah, moeten alleen nog ff uitzoeken waar ensowquote:Op maandag 24 januari 2005 20:30 schreef blieblie het volgende:
Ja maar die laatste ga je al heen.
En The Aviator... Die man was gewoon vet. Daarom wil ik em zien.
En hoeveel km moet je nu zachter voor de drempels??quote:Op maandag 24 januari 2005 20:30 schreef Helmunt het volgende:
morgen ligt mijn auto'tje voor 50mm en achter 40mm dichter bij de weg
quote:Op maandag 24 januari 2005 20:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
En hoeveel km moet je nu zachter voor de drempels??
Hoor je al bij de club "ik moet schuin derover heen"??
had ik al verteld dat er binnenkort lipjes onder mijn bumpers komen?quote:
Ik mag niks zeggen want mijn auto is (standaard) al verlaagdquote:Op maandag 24 januari 2005 21:33 schreef Helmunt het volgende:
[..]
had ik al verteld dat er binnenkort lipjes onder mijn bumpers komen?
Downloading...quote:Op maandag 24 januari 2005 21:21 schreef Helmunt het volgende:
Depeche Mode - Remixes 1981-2004 (3 CD)\12 - Enjoy The Silence (Timo Maas Extended Mix) - Timo Maas.mp3goddamn wat een lekkere plaat
Tupperware.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:42 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Dan ga je toch huilen als je daar in moet zitten.
Diffuserquote:Op maandag 24 januari 2005 21:49 schreef Inu het volgende:
Hoe heet sown ding dat onder de auto zit voor die luchtstroom enzo? Toch ook een spoiler?
Valt best meequote:Op maandag 24 januari 2005 21:48 schreef blieblie het volgende:
Zolang het mooi staat kunnen lipjes en spoilers best.
Maar helaas hebben de meeste optische tuners een giga wansmaak.
En als je moeite moet doen om je auto heelhuids aan de andere kant van de drempel te krijgen vind ik ook geen porum.
Een ding onder de auto voor luchtstroom??quote:Op maandag 24 januari 2005 21:49 schreef Inu het volgende:
Hoe heet sown ding dat onder de auto zit voor die luchtstroom enzo? Toch ook een spoiler?
Auto van mijn ma ook... Maar er is een verschil tussen tikje afremmen voor een auto en beetje voorzichtig zijn en schuin over de drempel heen omdat je de boel volgehangen hebt met plasticquote:Op maandag 24 januari 2005 21:57 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Valt best mee
De Alfa 147 van me pa komt standaard uit de fabriek al nauwelijks over een drempel
- Welk type auto was het?quote:Op maandag 24 januari 2005 22:00 schreef Inu het volgende:
Jah, wat is het nou
Want wij reden een keertje over een drempel en toen zei er iets *schuur* en toen zei mn vader dat het de spoiler was, maar toen ik een tijdje daarna met dinnetjes erover had, vonden ze me allemaal erg grappig, want een spoiler kan niet onder een auto zitten zeiden ze, want die zit erbovenop...
geen paniek, je dinnetjes hadden het mis. Spoilers kunnen ook onderaan bumpers zitten (een spoiler is namelijk niet altijd zo'n ontbijttafel op de achterklep). Wat echt onder de auto zit (bodemplaat) is zoals flow zegt een diffuser (hoewel je dat alleen tegenkomt bij supercars/racecars)quote:Op maandag 24 januari 2005 22:00 schreef Inu het volgende:
Jah, wat is het nou
Want wij reden een keertje over een drempel en toen zei er iets *schuur* en toen zei mn vader dat het de spoiler was, maar toen ik een tijdje daarna met dinnetjes erover had, vonden ze me allemaal erg grappig, want een spoiler kan niet onder een auto zitten zeiden ze, want die zit erbovenop...
Waar zie je me voor aan, ik veracht die 2F2F plastic bakken anders aardigquote:Op maandag 24 januari 2005 22:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Auto van mijn ma ook... Maar er is een verschil tussen tikje afremmen voor een auto en beetje voorzichtig zijn en schuin over de drempel heen omdat je de boel volgehangen hebt met plastic.
De enige auto waar ik af fabriek een diffuser onder heb zien zitten was een 360 Modena.quote:Op maandag 24 januari 2005 22:03 schreef Helmunt het volgende:
[..]
geen paniek, je dinnetjes hadden het mis. Spoilers kunnen ook onderaan bumpers zitten (een spoiler is namelijk niet altijd zo'n ontbijttafel op de achterklep). Wat echt onder de auto zit (bodemplaat) is zoals flow zegt een diffuser (hoewel je dat alleen tegenkomt bij supercars/racecars)
hehehehe, mijn reden dat ik overstapte naar ADSLquote:Op maandag 24 januari 2005 22:07 schreef Juup© het volgende:
Hmm wazig, ik heb net iets gepost hier en kan het niet terugvinden.
Chello zuigt. Krijg een mail dat ik de datalimiet met een factor 3 heb overschreden. Notabene 3 x 8GB= 24GB.
Wat is 8GB voor een belachelijk lage datalimiet als je 1024/4096 snelheden hebt. Ga nu dus serieus op zoek naar een provider die wel minimaal 40GB toestaat tegen een schappelijke prijs.
Gelukkigquote:Op maandag 24 januari 2005 22:05 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan, ik veracht die 2F2F plastic bakken anders aardig
Ik gebruik maar een kleine 2gb per maand... met Chello classic...quote:Op maandag 24 januari 2005 22:07 schreef Juup© het volgende:
Chello zuigt. Krijg een mail dat ik de datalimiet met een factor 3 heb overschreden. Notabene 3 x 8GB= 24GB.
Wat is 8GB voor een belachelijk lage datalimiet als je 1024/4096 snelheden hebt. Ga nu dus serieus op zoek naar een provider die wel minimaal 40GB toestaat tegen een schappelijke prijs.
Datalimiet Chello Clasic is bij mijn weten 40 GB. Heb jij Chello Lite dan?quote:Op maandag 24 januari 2005 22:07 schreef Juup© het volgende:
enige wat er bij mij nog onder komt aan plastic:quote:Op maandag 24 januari 2005 22:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik was al bang voor another plastic met een civic eronder.
uhuh limiet is 40GB, ze gaan uit van een gemiddeld gebrui van 8GB wat je maximaal 5x mag overschrijden: 40GBquote:Op maandag 24 januari 2005 22:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Datalimiet Chello Clasic is bij mijn weten 40 GB. Heb jij Chello Lite dan?
40 GB is hier trouwens niet een genoeg
Wij gaan ook z.s.m. over op ADSL.
Vervelende is dat wij te ver van de centrale af zitten om een fatsoenlijke snelheid te halen. Tenzij is bij Tiscali ga of Speedlinq (Compuserve) via het Tiscali netwerk. Maar ik heb het niet op Tiscali en Compuserve. Maar wil ik de 1024/4096 halen dan zal ik wel moeten. Ben mezelf aan het oriënteren, maar Chello gaat eruit.quote:Op maandag 24 januari 2005 22:09 schreef Helmunt het volgende:
[..]
hehehehe, mijn reden dat ik overstapte naar ADSL
Waarom zijn de banden te klein voor de velgenquote:Op maandag 24 januari 2005 22:13 schreef Helmunt het volgende:
[..]
enige wat er bij mij nog onder komt aan plastic:
[afbeelding]
[afbeelding]
Complete videotheek enzoquote:Op maandag 24 januari 2005 22:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik gebruik maar een kleine 2gb per maand... met Chello classic...
Wat doooownloaden jullie allemaal.
dunno zeiksnor, het gaat om de lipjesquote:Op maandag 24 januari 2005 22:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waarom zijn de banden te klein voor de velgen.
Ist een Duitser ofzo.
duh, ze bieden toch ook onbeperkt internet aanquote:Op maandag 24 januari 2005 22:25 schreef NiPpY83 het volgende:
Op de site van chello staat niks gegeven hierover. Alleen de max bij starter en light
www.adsl.nlquote:Op maandag 24 januari 2005 22:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vervelende is dat wij te ver van de centrale af zitten om een fatsoenlijke snelheid te halen. Tenzij is bij Tiscali ga of Speedling (Compuserve) via het Tiscali netwerk. Maar ik heb het niet op Tiscali en Compuserve. Maar wil ik de 1024/4096 halen dan zal ik wel moeten. Ben mezelf aan het oriënteren, maar Chello gaat eruit.
Nice lipjesquote:Op maandag 24 januari 2005 22:24 schreef Helmunt het volgende:
[..]
dunno zeiksnor, het gaat om de lipjes
geen idee, dat zie ik wel als ik ze in mijn handen hebquote:Op maandag 24 januari 2005 22:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nice lipjes.
Ga je die er zelf onder hangen?
En zoja, hoe werkt dat?
Het is idd 40GB.quote:Op maandag 24 januari 2005 22:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Datalimiet Chello Clasic is bij mijn weten 40 GB. Heb jij Chello Lite dan?
40 GB is hier trouwens niet een genoeg
Wij gaan ook z.s.m. over op ADSL.
Best goedquote:Op maandag 24 januari 2005 22:31 schreef blieblie het volgende:
Ga je die er zelf onder hangen?
En zoja, hoe werkt dat?
Pffffff....quote:
makkelijk, met een beetje handigheid en inzicht lukt heel veelquote:Op maandag 24 januari 2005 22:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Pffffff....
Maareh... Ik vraag me echt af of dat nu voor een beetje hobbyist prima te doen is... Een spoiler aan je auto hangen.
Als je maar niet 2 linkerhanden hebt en een beetje technisch bent dan lukt het wel iddquote:Op maandag 24 januari 2005 22:49 schreef Helmunt het volgende:
[..]
makkelijk, met een beetje handigheid en inzicht lukt heel veel
Uhm... jahquote:Op maandag 24 januari 2005 23:16 schreef blieblie het volgende:
Dus eigenlijk een kwestie van schroeven & ducktape does the job.
Hmmmm... Waarom vragen ze dan voor het monteren + spuiten van een spoilerset bij een bepaald bedrijf 4000 euroquote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 23:16 schreef J.A.N.A. het volgende:
Vandaag weer een leuke een: beltbuckle, je weet wel voor je riem.
link
Het kan natuurlijk ook moderner:
Maar deze moet je wel zelf even in elkaar knutselen.
link
de NSquote:Op maandag 24 januari 2005 19:17 schreef XQZ-me het volgende:
en ja hoor.....de intercity reed weer es niet naar eindhoven!!! (vanuit breda) pfff.......
ben ik btw wel gewenst hier aangezien ik een veldhovenaartje ben???![]()
*aai*quote:Op maandag 24 januari 2005 23:50 schreef Blueman het volgende:
Kutzooi... PSV - Volendam is morgen pas om 20.00
Betekend dat ik pas om 18.00 daar moet zijn. Hoerige is dat ik om 17.00 klaar ben met werken en dus het beste op de zaak wachten kan aangezien ik geen zin heb om het stewardhome te wachten.
En dan is het ook nog redelijk laat voordat ik thuis ben en dat allemaal voor zo'n hoerige kutwedstrijd tegen Volendam waar ook nog eens heel ander soort supporters op af komen dan normaal op oost zitten. Zolang er maar geen scholen/voetbalclub zijn die ik moet gaan fouilleren...
Pffff
Neej, ik hoef gewoon niet te kwijlen... dohquote:Op maandag 24 januari 2005 23:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jij kwijlt wel in andere eeeeeeeeeehhhhh
Waaaaarom???quote:Ruud de Wild geeft Aukje van Ginneken een borstvergroting. In ruil daarvoor zal Aukje ergens op haar lichaam de twee stippen van Radio 538 laten tatoeëren.
Ex-soapie Aukje van Ginneken maakt er geen geheim van dat ze al jaren haar borsten wil laten vergroten maar nu gaat ze het ook daadwerkelijk doen!
In de uitzending bij het radioprogramma ruuddewild.nl deed Ruud de Wild haar een voorstel: "ik betaal je borstvergroting als jij het logo van radio538 laat tatoeëren!"
Daar had de actrice wel oren naar!
Wanneer het allemaal plaats gaat vinden en welke cup maat het zal gaan worden is nog niet bekend.
In haar gesprek met de Wild liet ze ook nog weten dat haar relatie met Jamie (Di-rect) op de klippen is gelopen. Het stel woonde al geruime tijd samen maar ze hebben nu toch besloten om de relatie te beeindigen.
Uhh neuh hoeft niet.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
*aai*
Moet ik vragen of je met ons mee mag eten??
Is op de hoek van het PSV stadion.
Linkse is Tim, die ken ik ... middelste ken ik ook, alleen die rechter komt me niet bekend voor.quote:http://fotoboek.fok.nl/sh(...)rpics/27605_kiss.jpg dat is mijn school! op een of andere stunt dag.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:07 schreef omegaproject het volgende:
Mogguh
Vanavond naar PSV - Volendam (VIP lounge)
[..]
Linkse is Tim, die ken ik ... middelste ken ik ook, alleen die rechter komt me niet bekend voor.
En jij bent? Zusje van één van die mafkezen?
@ BlieBlie:
Ik gister in de Wiener. Moest een mini USB kabeltje hebben voor mijn PSP; tegen die kerel achter de balie: "ik moet hiervoor een usb kabel hebben" *PSP uit jaszak haalt en aan kerel geeft*
*kerel met grote ogen naar PSP kijkt* "Ehhh [stilte] ehhh ohja ... jah die moet ik wel ergens hebben"
Die middelste is Mathijs oid.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:07 schreef omegaproject het volgende:
Mogguh
[..]
Linkse is Tim, die ken ik ... middelste ken ik ook, alleen die rechter komt me niet bekend voor.
En jij bent? Zusje van één van die mafkezen?
@ BlieBlie:
Ik gister in de Wiener. Moest een mini USB kabeltje hebben voor mijn PSP; tegen die kerel achter de balie: "ik moet hiervoor een usb kabel hebben" *PSP uit jaszak haalt en aan kerel geeft*
*kerel met grote ogen naar PSP kijkt* "Ehhh [stilte] ehhh ohja ... jah die moet ik wel ergens hebben"
Jaaa dalijk weer lekker autorijdenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:00 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Smorgens
Daar ook wittigheid?
Kben helderziendquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:34 schreef febster het volgende:
BB; yep ben zaterdagavond in Mierlo, hoe weet je dat trouwens?
Das juist leuk, autorijden met een beetje gladdigheidquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:01 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Jaaa dalijk weer lekker autorijdenvond ik gister heel eng
ja maar hier op dat landweggetje is het zo glad, gister ook, allemaal autos in de sloot, dan rij ik daar niet graagquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das juist leuk, autorijden met een beetje gladdigheid.
Moet je defensief rijden, en rekening houden met glijden enzo. Net iets spannender dan normaal.
Een Fok-avondje PSV dusquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:07 schreef omegaproject het volgende:
hehe... I can imagine...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:11 schreef Partygurl het volgende:
[..]
ja maar hier op dat landweggetje is het zo glad, gister ook, allemaal autos in de sloot, dan rij ik daar niet graag
Das niet Matthijs.... weet niet meer hoe hij wel heet, maar geen matthijs volgensmij.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die middelste is Mathijs oid.
Roger en die broervan hem (Je weet wel de gebroeders Harley) waren ook onderdeel van Kiss.
Whehehe... grappig... Maar hadden we het kabeltje wel??
Valt me weer mee.
Mjaaah... shit... Febster weet het wel... Die dude komt volgens mij ook uit Geldrop.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:18 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Das niet Matthijs.... weet niet meer hoe hij wel heet, maar geen matthijs volgensmij.
En ja .. in tegenstelling tot de MyCom, Computerland, Para hadden jullie dat kabeltje wel
Helaas maar USB 1.1 .... maar das niet zo erg.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:23 schreef Inu het volgende:
Wat mooi wit allemaal
Toch ben ik van plan om volgend jaar een winterslaap te gaan houden*bibber*
Mogguh
Doe je mee?quote:
Saampjes overwinteren is cutequote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Doe je mee?![]()
En kheb dus geen auto gekregen vandaag overdag, maar das oowk niet zo'n ramp met dit weer
Sta op oost met zo'n gele jas aanquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:39 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Saampjes overwinteren is cute![]()
Niet boos zijn als ik dat niet gezien hebquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:51 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik zal wel een keertje zwaaien vanachter het glas
Lamme takquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:02 schreef FlowDesign het volgende:
* Flow is wakker... uit bed... en gaat ontbijten
Neh, jij hebt het vast veel te druk met het in toom houden van die zielige Oost-relschoppersquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Niet boos zijn als ik dat niet gezien heb
ik denk dat het er om gaat dat je :quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:34 schreef NiPpY83 het volgende:
Ik heb nog nooit een poep tentamen gemaakt, weet niet eens wat ik me daarbij moet voorstellen
Droogquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:34 schreef NiPpY83 het volgende:
Ik heb nog nooit een poep tentamen gemaakt, weet niet eens wat ik me daarbij moet voorstellen
Denk dat er bij zo'n wedstrijd als vanavond weinig van die lui zullen zijn en juist mensen zijn die er normaal nooit zijn en zich stoer voor doen..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:25 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Neh, jij hebt het vast veel te druk met het in toom houden van die zielige Oost-relschoppers
Ik krijg deze week te horen of ik in Tilburg bij de Rooy Pannen of bij een advocatenkantoor aan de slag kan. Tot die tijd alleen bezig met een website bouwen.quote:
bedoel je nou dat Debby net als ik ook niet full-time werkt of wat?quote:Ik werk practisch fulltime tegenwoordig, op enkele uitzonderingen na dan.
*naar _DeBje_ knipoogt
Kennen niet..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:54 schreef Partygurl het volgende:
Hehehe blauwe ken jij pluis?
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:54 schreef FlowDesign het volgende:
bedoel je nou dat Debby net als ik ook niet full-time werkt of wat?
Ja zadel ons maar op met je problemenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:59 schreef Inu het volgende:
Hmz... studiekeuze maken is lastig
Zal ik nou dit jaar afmaken of toch proberen in Leiden wat te gaan doen?...
Ik vraag alleen jullie hulpquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:52 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja zadel ons maar op met je problemen![]()
*Rondje Jagermeisterquote:
Verstandig Inu, Verstandig!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vraag alleen jullie hulpAlleen ik denk dak in Utrecht blijf iig dit jaar nog, want het is een beetje te lastig regelen om wat vakken in Leiden te gaan doen en ik was ook n btje gestresst toen ik dat besloot ensow
Dus ik maak denkik dit jaar gewoon af en dan kijk ik aan het einde van het jaar wat ik ga doen
![]()
hak ok al gelezen, maarrr..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:16 schreef daNpy het volgende:
'Rijvaardigheid vrouwen toch hormonenkwestie'
Duidelijk door iemand geschreven die nooit biologie gehad heeft ... mannen worden in de baarmoeder niet meer blootgesteld aan testosteron. Mannen produceren dit hormoon zelf voornamelijk tijdens en na de pubertijd. Vrouwen maken dit hormoon veel minder aan dan mannen, that's what makes de verschilquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:10 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hak ok al gelezen, maarrr..
'Dat veel vrouwen moeite hebben met kaartlezen en inparkeren, komt omdat zij al in de baarmoeder te weinig zijn blootgesteld aan het mannelijke hormoon testosteron.'
Kan iemand mij uitleggen waarom MANNEN in de baarmoeder worden blootgesteld aan meer testosteron
K schnap er niks van....
precies! stelletjequote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Duidelijk door iemand geschreven die nooit biologie gehad heeft ... mannen worden in de baarmoeder niet meer blootgesteld aan testosteron. Mannen produceren dit hormoon zelf voornamelijk tijdens en na de pubertijd. Vrouwen maken dit hormoon veel minder aan dan mannen, that's what makes de verschil
quote:Het minimum(jeugd)loon per 1 januari 2005 voor 18-jarigen bedraagt ¤3,32 bruto per uur
Owquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:19 schreef NiPpY83 het volgende:
hahaha ze bedoeld volgens mij Pluizig en blauw, ik ben zo pluizig en blauw, is een LIEDJE
Niet ? Is van Sesamstraat... Grover en Koekiemonster zingen datquote:
Doe ik morgen wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:58 schreef kib het volgende:
[..]
Niet ? Is van Sesamstraat... Grover en Koekiemonster zingen dat
download maar : http://music.kibje.com/va(...)zig%20en%20Blauw.mp3
Hoe kom je d'r bij?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik verdien ook meer hoor
Ik ben vrij vandaag... valt het op?
Werken is OKquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:39 schreef Inu het volgende:
Jah, iedereen heeft óf tentamens óf moet werkenIs toch saai
Dus kben mezelf maar een btje aan het vermaken op IRC
Er was deze week geen werk voor me dusjah...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:59 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Werken is OK
Dan kan ik tenminste nieuwe gadgets kopen en lekker uitgaan enzo
Hoezo was er geen werk voor je? Waren de telefoonnummer op? Of heeft die werkgever van jou eindelijk door dat zijn klantwervingsmethodes nogal ongewenst zijn, en stuurt hij nu postduiven?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Er was deze week geen werk voor me dusjah...
En ik kan oowk lekker uiten op vakantie ensow
Het werdt tijd dat vrouwen eens met hun neus op de feiten gedrukt worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:27 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
precies! stelletje- ken om er dan een landelijk mediabericht van te gaan maken. Beetje grove fout toch?
We hadden te goed doorgewerkt en nu zaten de agenda's van de mensen die we op pad sturen ongeveer volquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:26 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hoezo was er geen werk voor je? Waren de telefoonnummer op? Of heeft die werkgever van jou eindelijk door dat zijn klantwervingsmethodes nogal ongewenst zijn, en stuurt hij nu postduiven?
Ja, KAN. Maar dan moeten ze niet gaan lullen over een of andere onmogelijke oorzaak, maar dan met de ECHT goede argumenten komen puntquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het werdt tijd dat vrouwen eens met hun neus op de feiten gedrukt worden.
Julle kunnen niet autorijden, nu niet en nooit niet, want jullie hebben géén ruimtelijk inzicht punt
Meer mensen aannemen. Sim-pel!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:28 schreef Inu het volgende:
[..]
We hadden te goed doorgewerkt en nu zaten de agenda's van de mensen die we op pad sturen ongeveer vol![]()
hmm.. dit wordt weer een leuke discussie... :pquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:49 schreef daNpy het volgende:
Jullie maken zelf onvoldoende testosteron aan EN komen in de baarmoeder er ook niet (veel) mee in aanraking.
Dus is het voor mij compleet logisch. Als je in de baarmoeder wél met testosteron in aanraking gekomen zou zijn (dmv mannelijk zaad) kon je dus beter autorijden
kom op! waar ben jij met je geemancipeerde girlpower?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:52 schreef Inu het volgende:
Jah, maar we hebben dat testosteron en het goed kunnen auto-rijden helemaal niet nodig. Wij hebben charmes meegekregen om mannen zover te krijgen dat voor ons te doen![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:56 schreef daNpy het volgende:
Ja, maar jongens maken het ook nog eens zelf aan.
1+1=2.
En roep je moeder maar eens idd
Die geemancipeerde girlpower komt eruit wanneer ik goed kan rijdenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:57 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
kom op! waar ben jij met je geemancipeerde girlpower?![]()
Bewijs het tegendeel?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:00 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
wow!! jij verwacht dus dat alle vrouwen van embryo af aan al sliksletten zijn??
Welkomquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:51 schreef Twinky het volgende:
* Twinky wil ook in het Eindhoventopic wonen.
Dies vaag hequote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kennen niet..
Maar ik weet wel wie pluisje is ja..
Je had het dus toch over die persoon ipv het liedjequote:
Dan ben ik nu richting PSVquote:
veel gekocht ?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:14 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Dies vaag he
Nieuwe kleertjes gekoopt, ole ole ole
Iemand vanaaf ook naar de sneak?
Nope..nieuwe zwarte broek en truitje voor zaterdag. Maar denk dat ik toch een andere ook nog ga halen..quote:
dat laatste heb jij toch helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:33 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nope..nieuwe zwarte broek en truitje voor zaterdag. Maar denk dat ik toch een andere ook nog ga halen..
Oja plamuursel heb ik ook gehaald
oh. my. god.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:20 schreef _DeBje_ het volgende:
[afbeelding]
Kib & Bint... You'll love 'm together![]()
Denk niet dat Kib nog ooooit meegaat naar de visagieles bij mij op school![]()
ik ben trouwens alleen verantwoordelijk voor kib's looks![]()
dude, je probeerde vorige week nog met me te zoenen...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:59 schreef blieblie het volgende:
Heel mooi hoor Kib, heel mooi.
Wanneer ga je zo zondag op stad?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:00 schreef kib het volgende:
[..]
dude, je probeerde vorige week nog met me te zoenen...
heb je je wantjes al terug ?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:41 schreef Inu het volgende:
Kheb zin in donderdagavond en vrijdagLekker uit en vrijdagavond uit eten
![]()
Jahquote:
en daarom haat ik dus receptionistes....ik heb DUIDELIJK jou achternaam gezegd, en dat je moeder daar werkte.... ze was blond though...kbedoel ze had ook nog even kunnen vragen naar de achternaam als ze die niet goed zou hebben verstaan, maar ze had meer interesse in haar krant dan ik jou wanten. de volgende keer (als ik een auto heb) rijd ik wel naar stiphoutquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:30 schreef Inu het volgende:
[..]
JahHet was dus een best gedoe, omdat je mn achternaam er niet bij had gezegd
Wisten ze dus niet echt wie de moeder van Lotte was
Juistquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:09 schreef Inu het volgende:
Summer moet echt die Zack dumpen. Alhoewel ie wel lekkerder is dan Seth mja, Seth is toch leujkerEn Marissa is een dooie kut en Ryan moet iets met Lindsay krijgen
En Alex heeft vreemd haar
the oc *zwijmel* MIJN soap
Mja, echt lekkere kerels lopen der daar ook niet rondquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:15 schreef febster het volgende:
[..]
Juist
Zie alleen trouwens weinig van dat soort mooie vrouwen hier rondlopen
en jij bent er niet achteraan gegaan....pfft slecht hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:28 schreef amaranta het volgende:
Ik ben net min of meer getuige geweest van een brute tasjesroof
Nou ja, mijn auto stond op een prive-parkeerplaats op een binnenplaats....lijkt me niet dat daar hoeren rondlopen....alhoewel....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:35 schreef Inu het volgende:
Klinkt meer als een prostituee die der tas is verloren fso
Nja, maar waarom zit er anders hele logeerspullen in dat dingquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja, mijn auto stond op een prive-parkeerplaats op een binnenplaats....lijkt me niet dat daar hoeren rondlopen....alhoewel....
nee het was echt bizar.. Die agenten moesten ook kei hard lachen toen ze het zagen liggen..,,
Agent 1: moet je je make up nog bijwerken (vraag aan mannelijke collega)
Agent 2:nee
Agent 1: heeft jouw vrouw ook zoveel in dr tas zitten
Agent 2: geloof het niet mee
Agent 1: die van mij wel
Neukuh?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:56 schreef kib het volgende:
[afbeelding]
geil kijken is ook een vak....een beetje zelfspot is nooit mis
foto's ???quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:38 schreef r8ality het volgende:
Aan de mensen die ooit nog Neon, danwel Leds onder hun auto willen hangen, doe het ASJEBLIEFT op een brug. Met mijn bodemvrijheid en een krik is het prima gelukt, maar wat een gekloot. Die buizen is het ergste niet, maar die kabels, ARG!
Maar het hangt er wel mooi onder..
Controller moet er nog in, dat is morgen een uurtje werk + nog wat afwerking, post morgenavond wel ergens foto's.quote:
Nu nog een vette boete.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:38 schreef r8ality het volgende:
Aan de mensen die ooit nog Neon, danwel Leds onder hun auto willen hangen, doe het ASJEBLIEFT op een brug. Met mijn bodemvrijheid en een krik is het prima gelukt, maar wat een gekloot. Die buizen is het ergste niet, maar die kabels, ARG!
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:38 schreef r8ality het volgende:
Tja, dan is het een verschil van smaak.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
R8al is een verstandige jongemanen die zet die klets alleen aan op de parkeerplaats
.
Handjes boven de dekens!quote:
Jah, tiept zo lastig anders hequote:Op woensdag 26 januari 2005 00:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens!
Ik is slapen
Jah, want je mag ook geen 'rijles' krijgen op een parkeerplaats, want dat is openbare wegquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:12 schreef blieblie het volgende:
Hmmm, valt een parkeerplaats tot openbare weg??
Volgens mij wel ja....
Hangt er vanaf, of het een openbare parkeerplaats is of een particuliere parkeerplaats. Als het een parkeerplaats is van bv IKEA dan is het niet openbaar tenzij er een bord hangt dat de wegenverkeerswet toegepast wordt dan ben je de lul. Maar is het een (gemeentelijke) parkeerplaats van bv de woenselse markt dan is het openbaar.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:12 schreef blieblie het volgende:
Hmmm, valt een parkeerplaats tot openbare weg??
Volgens mij wel ja....
Caaaliforniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:09 schreef Inu het volgende:
Summer moet echt die Zack dumpen. Alhoewel ie wel lekkerder is dan Seth mja, Seth is toch leujkerEn Marissa is een dooie kut en Ryan moet iets met Lindsay krijgen
En Alex heeft vreemd haar
the oc *zwijmel* MIJN soap
Blij dat je, ondanks de wat matige wedstrijd, je toch vermaakt hebtquote:Op woensdag 26 januari 2005 08:44 schreef omegaproject het volgende:
<PSV verhaal>
Heb de helft van de wedstrijd niet gevolgdquote:Op woensdag 26 januari 2005 08:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Blij dat je, ondanks de wat matige wedstrijd, je toch vermaakt hebt
quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:46 schreef omegaproject het volgende:
Mogguh PG
naar de sneak geweest gister?
Achter het stationquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar???
Zelfde wijk als je nu woont of meer naar het centrum?
Niet eens??quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:17 schreef Inu het volgende:
Nja, kga niej kei popi jopi doen hoorDan zou ik dat half jaar dat ik daar woon ook zo moeten doen, echniej dus
![]()
Tijdelijke kamer... daarna mag ik in de woningbouwflatquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Niet eens??
Wat flauw.
MAar is het een tijdelijke kamer of een kamer voor altijd die je maar tijdelijk wil?
Ken het... veel te veel geouwehoert..quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:11 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heb de helft van de wedstrijd niet gevolgd![]()
Van dat boekje "Kikker"quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Tijdelijke kamer... daarna mag ik in de woningbouwflat
Wie is dat? Zn naam komt me wel bekend voor mja...
Jij hebt vanmorgen 538 geluisterd?quote:
Aahja... Komen daar massaal mensen op af? Op een tijdelijke kamer kijkavond??quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Tijdelijke kamer... daarna mag ik in de woningbouwflat
Wie is dat? Zn naam komt me wel bekend voor mja...
De eerste illustraties voor een kinderboek dateren uit 1962quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:37 schreef Inu het volgende:
Ohw, maar kikker is van na mijn tijdOf ik vond het nooit leujk, kan ook al
Tjah, dat is uit jouw tijd hè?quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:41 schreef Partygurl het volgende:
aaah ik heb de kikkerboekjes
Die zijn heel leuk
Nietquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:41 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Tjah, dat is uit jouw tijd hè?
Ik heb ze echt pas ontdekt toen ik te oud was voor die dingen... Mijn ouders hebben de Kikker boekjes gewoon niet aan me laten lezenquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
De eerste illustraties voor een kinderboek dateren uit 1962![]()
Dan ben je wel heel oud.
En ik denk dat het meer iets is wat je van je ouders meekrijgt omdat het boekjes voor een leeftijd zijn dat je niet zelf kan lezen.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:44 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nietheb ik vorig jaar van ouders gekregen toen ik klaar was met mijn stage
Idem:quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:41 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Tjah, dat is uit jouw tijd hè?
Wat een heerlijk slechte bedrijfskundige conclusiequote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:49 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Meer mensen aannemen. Sim-pel!Plus meer omzet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |