Niet ! ik begin net aan mijn avond !quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:33 schreef Zwansen het volgende:
op zich een mooie tijd om te gaan slapen!
iddquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:36 schreef Ruis het volgende:
ja, jij ligt morgen weer met je luie reet tot 12 uur in bed waarschijnlijk
Werken is voor werkers !quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:38 schreef Zwansen het volgende:
Ja er zijn ook nog mensen die werken enzo...
vroeg is overrated ! en te vroeg ook nog !quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:39 schreef Ruis het volgende:
of iig vroeg hun bed weer uitmoeten
nee dat moeten ze niet ze hebben al 50 euro huursubsidie van me afgepaktquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:46 schreef Zwansen het volgende:
Ze moeten jou je stufi afpakken!
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:56 schreef Zwansen het volgende:
Eén tip: Zoek eens een bijbaantje... Ooit zul je toch moeten gaan werken.
nee! * Bosbeetle gruwelt van werk buiten het lab !quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:00 schreef Zwansen het volgende:
Het voordeel van het geld weegt voor jou niet op tegen de nadelen?
Heeft ook van doen met mijn innerlijke haat tegen moe zijn !quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:00 schreef Zwansen het volgende:
Het voordeel van het geld weegt voor jou niet op tegen de nadelen?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:02 schreef Zwansen het volgende:
In de kassen hoef je ook niet representatief te zijn... Werk is trouwens ook een leuke manier om wijven te scoren!
Hoezo? De hele dag slapen, dat is geestverruimend!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Ja maar wat doe je dan de hele dag rozen knippen dat is toch geestdodend !
nouja de hele dag maarja das beter als zoiets als rozen knippen want je wordt er iig niet moe van !quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? De hele dag slapen, dat is geestverruimend!
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:06 schreef Zwansen het volgende:
socializen enzo.
hehehe jij bent te VVD minded met je geld !quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:08 schreef Zwansen het volgende:
Nee werken is ook niet mijn grootste hobby, maar het geld is een welkome bijkomstigheid.. plus dat je andere leuke mensen ontmoet, en zelfs je werkervaring is meegenomen voor later.
tja verslavend dat wel !quote:
Hoezo later !?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:11 schreef Zwansen het volgende:
Kerel, jij wordt echt zo'n BHFH later..
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:14 schreef Zwansen het volgende:
Hehe, wat een figuur ben jij ook...
Werkze ... Ik werk dus trouwens wel in de vakantie dus op een melkfabriekquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:15 schreef Zwansen het volgende:
Maar goed, ik ga ff slapen. Morgen om 7 uur moet er weer gewerkt worden!
Maar zwans rozen knippen is voor jouw toch ook geen uitdaging zat je niet liever in een deeltjesversneller oid ?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:15 schreef Zwansen het volgende:
We kunnen nog wel wat gemotiveerde mensen gebruiken..
uitdagingen zijn overal te vinden!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar zwans rozen knippen is voor jouw toch ook geen uitdaging zat je niet liever in een deeltjesversneller oid ?
ook in een kas bij amerlaanquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
uitdagingen zijn overal te vinden!
weltruste fijne vvdertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |