hehehe jij bent te VVD minded met je geld !quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:08 schreef Zwansen het volgende:
Nee werken is ook niet mijn grootste hobby, maar het geld is een welkome bijkomstigheid.. plus dat je andere leuke mensen ontmoet, en zelfs je werkervaring is meegenomen voor later.
tja verslavend dat wel !quote:
Hoezo later !?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:11 schreef Zwansen het volgende:
Kerel, jij wordt echt zo'n BHFH later..
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:14 schreef Zwansen het volgende:
Hehe, wat een figuur ben jij ook...
Werkze ... Ik werk dus trouwens wel in de vakantie dus op een melkfabriekquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:15 schreef Zwansen het volgende:
Maar goed, ik ga ff slapen. Morgen om 7 uur moet er weer gewerkt worden!
Maar zwans rozen knippen is voor jouw toch ook geen uitdaging zat je niet liever in een deeltjesversneller oid ?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:15 schreef Zwansen het volgende:
We kunnen nog wel wat gemotiveerde mensen gebruiken..
uitdagingen zijn overal te vinden!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar zwans rozen knippen is voor jouw toch ook geen uitdaging zat je niet liever in een deeltjesversneller oid ?
ook in een kas bij amerlaanquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
uitdagingen zijn overal te vinden!
weltruste fijne vvdertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |