quote:Op maandag 24 januari 2005 11:20 schreef D-Devil het volgende:
Youp : post# 24720460
Fugie : post# 24720515
55 posts te laat.
ik zette mij dan ook in voor een leuke pta sc waardige op, geen alexxxkuttopic verhoerde treinopquote:Op maandag 24 januari 2005 11:20 schreef D-Devil het volgende:
Youp : post# 24720460
Fugie : post# 24720515
55 posts te laat.
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zette mij dan ook in voor een leuke pta sc waardige op, geen alexxxkuttopic verhoerde treinop![]()
maatk niet uit, bewaar hem wel voor de volgende scquote:Op maandag 24 januari 2005 11:25 schreef Youp het volgende:
[..]
is mij ook pas 100x gebeurd hoor dat ie dan dichtgesmeten werd omdat ene of andere teringlijer een tering topic maakte zoals ik nu doe![]()
goed ideequote:Op maandag 24 januari 2005 11:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
maatk niet uit, bewaar hem wel voor de volgende sc
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zette mij dan ook in voor een leuke pta sc waardige op, geen alexxxkuttopic verhoerde treinop![]()
violgende week weer naar school, moet ik ook weer veel te vaak gebruik maken van de nsquote:
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Snap je dat welquote:Op maandag 24 januari 2005 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
Moggûh![]()
Kenne jullie mij nou es FF uitleggen waarom zo'n übergeile wagen dichtgepleurd wordt, en we nu naar zo'n stuk oud ijzer zitten te gluren![]()
Volgens mij snap ik geen hol van dat SC OP verhaal![]()
deze was eerder en voldoet aan de regels (de andere was mooier en voldeed natuurlijk ook aan de regels maar was te laat)quote:Op maandag 24 januari 2005 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
Moggûh![]()
Kenne jullie mij nou es FF uitleggen waarom zo'n übergeile wagen dichtgepleurd wordt, en we nu naar zo'n stuk oud ijzer zitten te gluren![]()
Volgens mij snap ik geen hol van dat SC OP verhaal![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
Hmmzz. dus als de gaykrant eerder op de mat valt als het RD, dan ga je díe eerst lezuh ???![]()
wat is rd ?quote:Op maandag 24 januari 2005 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
Hmmzz. dus als de gaykrant eerder op de mat valt als het RD, dan ga je díe eerst lezuh ???![]()
regels..quote:Op maandag 24 januari 2005 11:44 schreef Youp het volgende:
[..]
deze was eerder en voldoet aan de regels (de andere was mooier en voldeed natuurlijk ook aan de regels maar was te laat)
en ik ga nu ff leren want ik moet zo een evaluatietje mondeling doen...
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
tjabbo is ook gewoon een prutz0r mod
Rotterdams Dagbladquote:
Was al bang dat ik een voorzetje gafquote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:55 schreef Sounddragon het volgende:
Eej Hugster ; nog naar de Roadsterversie van je avatar gekeken gisteravond ????![]()
![]()
![]()
ik heb gister ook een voorzet gegeven, alleen zat er net een tegenstander aanquote:Op maandag 24 januari 2005 11:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was al bang dat ik een voorzetje gaf![]()
nog niet, woensdag (of morgen) gesprek. Moet ik een training geven aan een team manager en de general manager.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:05 schreef Fugie het volgende:
ben je al 2de lijn of niet ?
Jeh, mócht ik ooit zo'n strijkijzer like voertuig aanschaffen ivbm chronisch geld teveel, wordt het zoiets denk ik....Dat gehuil van die motorquote:Op maandag 24 januari 2005 11:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi eh
in de regen door de bergen met de 7.3 V12
spannend hoooorrrrrrquote:Op maandag 24 januari 2005 12:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog niet, woensdag (of morgen) gesprek. Moet ik een training geven aan een team manager en de general manager.
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja psies, breedbandje, met gratis datalimiet![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:29 schreef D-Devil het volgende:
We hebben een beheerd parkeerterrein hier voor de deur, en er is wat te doen in het Mecc. Maar het terrein is gewoon hartstikke vol. De slagboom is dicht, de rode lamp brandt, er staan pionnen voor de inrit.
En nog gaan ze uitstappen, de pionnen wegzetten en naar binnenrijden.
De slagboom gaat niet open, dughhh. Stapt er zo'n lompe sul uit, zet de pionnen weg, rijdt tot voor de boom, ding gaat niet open.. Hij stapt uit, loopt naar het controlehuisje en probeert wat knoppen in te drukken
.
Het werkt allemaal niet. Dus trekt ie aan de boom... Hoppa !! Heeft ie de hele boom in de hand
.
.
.
Ik heb het op foto en filmpjequote:
Limbabwanenquote:Op maandag 24 januari 2005 13:29 schreef D-Devil het volgende:
We hebben een beheerd parkeerterrein hier voor de deur, en er is wat te doen in het Mecc. Maar het terrein is gewoon hartstikke vol. De slagboom is dicht, de rode lamp brandt, er staan pionnen voor de inrit.
En nog gaan ze uitstappen, de pionnen wegzetten en naar binnenrijden.
De slagboom gaat niet open, dughhh. Stapt er zo'n lompe sul uit, zet de pionnen weg, rijdt tot voor de boom, ding gaat niet open.. Hij stapt uit, loopt naar het controlehuisje en probeert wat knoppen in te drukken
.
Het werkt allemaal niet. Dus trekt ie aan de boom... Hoppa !! Heeft ie de hele boom in de hand
.
.
.
Het filmpje kan ik niet posten, een aantal foto's moet wel lukkenquote:
waarom filmpie niet?quote:Op maandag 24 januari 2005 13:43 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Het filmpje kan ik niet posten, een aantal foto's moet wel lukken.
en dan verzoek je ze vriendelijk of ze hun schrale aars zo snel mogelijk willen verwijderen uit jou gezichtsveld, of niet ?quote:Op maandag 24 januari 2005 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
Die losers hebbie altijd, die denken dat die afzetting niet voor hun geldt ofzo![]()
Heb ik met me werk ook nog wel eens, straatje afgezet, lekker aan het werk, staat er ineens zo'n sufkut/lul achter je, ovvie FF opzij wil gaan
Het zijn nét mensen af en toe![]()
uploaden via karboquote:Op maandag 24 januari 2005 13:49 schreef D-Devil het volgende:
Ik kan niets op webspace plaatsen, het filmpje is dik 4Mb, je ziet die gozer nog net de boom wegzetten, instappen en dan weer vrolijk verder naar het terrein op gaan.
Nou...het blijft openbare weg natuurlijk he, en ik zit dan vrij hoog in mijn cabine, maar het helpt vaak wel als je , wat je op dat moment hebt bungelen, ff rustig in hun richting slingertquote:Op maandag 24 januari 2005 13:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
en dan verzoek je ze vriendelijk of ze hun schrale aars zo snel mogelijk willen verwijderen uit jou gezichtsveld, of niet ?
De laatste keren dat ik geen foto's online kreeg op webspace en niet op Picserver probeerde ik Karbo en daar werkte de boel ook niet.. Imageshack was het enige wat werkte.quote:
als het goed is werkt karbo upload wel.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:57 schreef D-Devil het volgende:
[..]
De laatste keren dat ik geen foto's online kreeg op webspace en niet op Picserver probeerde ik Karbo en daar werkte de boel ook niet.. Imageshack was het enige wat werkte.
Ik vind hem ook niet mooiquote:Op maandag 24 januari 2005 14:00 schreef Fugie het volgende:
nog nieuwe motorkap nodig ddevil:
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=12058
Karbo werkt welquote:Op maandag 24 januari 2005 13:57 schreef D-Devil het volgende:
[..]
De laatste keren dat ik geen foto's online kreeg op webspace en niet op Picserver probeerde ik Karbo en daar werkte de boel ook niet.. Imageshack was het enige wat werkte.
Spuit 11quote:Op maandag 24 januari 2005 14:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Karbo werkt wel
Je moet alleen even het brunswijck.no-ip.com deel vervangen door het ip: 130.89.33.251
Ik moet me eerst registrerenquote:Op maandag 24 januari 2005 14:00 schreef Fugie het volgende:
nog nieuwe motorkap nodig ddevil:
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=12058
Voor de lurkers jaquote:Op maandag 24 januari 2005 14:29 schreef Tjabbo het volgende:
gewoon met hotmail een login 'pta' maken en de gegevens hier posten.
Vorige week al gezien jaquote:Op maandag 24 januari 2005 14:33 schreef Fugie het volgende:
http://www.exbyte.net/showit.php?videoid=606
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 14:52 schreef Fugie het volgende:
http://www.exbyte.net/showit.php?videoid=600 <-- dat is te lijp
Is ook al eerder eens langs geweest, maar al een hele tijd geleden, die gasten zijn goedddddddddquote:
Gymnastiek is voor homo'squote:Op maandag 24 januari 2005 14:52 schreef Fugie het volgende:
http://www.exbyte.net/showit.php?videoid=600 <-- dat is te lijp
Nuh, via Ebay gekocht en keurig in originele verpakkingquote:
Sja, vette pech: rood = rood dus gewoon dokken.quote:en GVD KANKER HOERENMOEDER NEUKENDE KUT WOUTEN![]()
![]()
![]()
![]()
Rij ik voor t eerst in mn leven perongeluk door rood, kost t me 95 euroalsof ik espress door rood ga rijden als je overduidelijk in de weg links van me staat
![]()
Vind je dat zou zelf niet heeeel knullig op zo'n mooie autoquote:Op maandag 24 januari 2005 17:26 schreef Alfisti het volgende:
Logo voor de GTV binnen heeft
[afbeelding]
edit: en Baf! ligt plat
Ik jaag altijd gewoon 140 ook als ik dan een wout inhaal, pas als ze mijn snelheid dan gaan rijden rem ik af tot 120.quote:Op maandag 24 januari 2005 17:40 schreef Fugie het volgende:
hihi ik heb toenet constant achter een pliesiewagen aangeredenGing 140 ofzo en gewoon 10 km lang en toen stoof ie er opeesn vandoor
318 heeft geen turbo en een M3 ook nietquote:Op maandag 24 januari 2005 17:40 schreef Alfisti het volgende:
verschil is dat ik wel een Turbo hebAfijn, hij zit er nog niet op dus ik koekeloer nog wel.
Geinig filmpie: http://autoshow.msn.com/XML/as/autoshow2005/asx/09Michelin.asx
eens...quote:Op maandag 24 januari 2005 17:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vind je dat zou zelf niet heeeel knullig op zo'n mooie auto
en dan lachen naar mensen met een 318i met een ///M badge zeker
ik zou hem lekker zonder badges houden
Had ik al gezegt dat ik chromen spinner wieldoppen gekocht heb?quote:Op maandag 24 januari 2005 17:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
en ik vind de typografie niet echt bij Alfa passen
zonde als je hem fout maakt
quote:Op maandag 24 januari 2005 18:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Had ik al gezegt dat ik chromen spinner wieldoppen gekocht heb?
om bij Bojo onder zijn 155 te knallen
![]()
http://www.marktplaats.nl(...)s%253D50%2526m%253D0quote:Op maandag 24 januari 2005 18:21 schreef Fugie het volgende:
ik wil ook chrome spinner wieldoppe! Waar kan ik die ergens vandaan halen ?
4x98quote:Op maandag 24 januari 2005 18:29 schreef Fugie het volgende:
wat voor steek zit er op een alfa 155?
je moet wel teruggroete als ik je groet gekkie, nu voel me verwaarloosdquote:Op maandag 24 januari 2005 18:30 schreef ook_gek het volgende:
haha spinner wieldoppenTV kaart voor media center is binnen
In steekwoorden, tell me!quote:Op maandag 24 januari 2005 18:41 schreef PeuRac het volgende:
Tering man, je hebt weet ik niet hoeveel gemist
quote:Op maandag 24 januari 2005 19:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
tjabbo is mod, meer hoef je niet te weten.
quote:Op maandag 24 januari 2005 19:24 schreef PeuRac het volgende:
verder is t idd standaard SC, veel gelul, weinig geen zaken
Nouja, achter de schermen gebeurt wel eens watquote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik jaag altijd gewoon 140 ook als ik dan een wout inhaal, pas als ze mijn snelheid dan gaan rijden rem ik af tot 120.
Alleen zaterdag was er een kansloze woutwij haalden haar in met 140, gaat zij versnellen terwijl ze naast ons zit, tot onze snelheid, wijst ze naar de snelheids meter
![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, achter de schermen gebeurt wel eens wat![]()
BoJo's Auto Forum, voor als Fok weer eens plat ligtquote:Op maandag 24 januari 2005 19:55 schreef Sjoewe het volgende:
Baf? Bojo's Alfa Forum?
quote:Op maandag 24 januari 2005 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
*denkt erover om een 2 liter Sierra te kopen*
Spamquote:Op maandag 24 januari 2005 20:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
BoJo's Auto Forum, voor als Fok weer eens plat ligt
http://forum.haaima.com
Nope... ben het weekend in tilburg gebleven, maar moet morgenochtend voor deel 2 naar de tandarts.... dus vanaav in Vorden.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:29 schreef PeuRac het volgende:
Gozer, ben je niet in Tilburg?
Ik donderdag ook.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:37 schreef Sjoewe het volgende:
Nee, Utrecht hoezo?
Succes bij de tandartsquote:Op maandag 24 januari 2005 20:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nope... ben het weekend in tilburg gebleven, maar moet morgenochtend voor deel 2 naar de tandarts.... dus vanaav in Vorden.
Morgen middag in Tilburg naar de GGD voor Tuberculose onderzoek![]()
Volgens mij was t vrij duidelijk dat ik t tegen Xtreem hadquote:Op maandag 24 januari 2005 20:37 schreef Sjoewe het volgende:
Nee, Utrecht hoezo?
I wish....quote:Op maandag 24 januari 2005 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Succes bij de tandarts
Turberculose onderzoekOm geld te vangen ofso?
Dat is zwaar klotequote:Op maandag 24 januari 2005 20:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
I wish....
Een kennis van me had open TBC... en toen een andere kennis ook.... en dus wordt een paar honderd man ter controle onderzocht
Valt mee.... kans is minimaal dat ik het heb.... alleen die eerste kerel is een van de meest actieve studenten van de uniquote:Op maandag 24 januari 2005 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
dat is goed ruk X
Dat is ruim 3wkn geleden, als Xtreem okay is, hoef jij al helemaal niks te vrezenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
en jij bent ook in contact met hem geweest![]()
en ik weer met jou![]()
Ik heb volgens mij niet over je heen gehoest....toch?quote:Op maandag 24 januari 2005 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ruim 3wkn geleden, als Xtreem okay is, hoef jij al helemaal niks te vrezen
da's goed klote dan... damn...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Valt mee.... kans is minimaal dat ik het heb.... alleen die eerste kerel is een van de meest actieve studenten van de uni(studievereniging hier, overleg orgaan daar, commissie hier etc etc)
lekker danquote:Op maandag 24 januari 2005 20:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Valt mee.... kans is minimaal dat ik het heb.... alleen die eerste kerel is een van de meest actieve studenten van de uni(studievereniging hier, overleg orgaan daar, commissie hier etc etc)
quote:Op maandag 24 januari 2005 20:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Er zat eenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niet over je heen gehoest....toch?
quote:Op maandag 24 januari 2005 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]de hele uni zit morgen dus in t ziekenhuis
quote:Op maandag 24 januari 2005 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zat eenmeisje tussen, dus zij heeft alles voor me opgevangen
LOL, dan krijg je een beste bende, als ik t heb, zijn al mn cliënten ook de sjaakquote:Op maandag 24 januari 2005 20:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]Dat is welhet horror scenario.... en als er dan een paar studenten besmet zijn moeten hun ouders/vrienden/ .... ook getest worden.... Half nederland is zo de sjaak
quote:Op maandag 24 januari 2005 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, dan krijg je een beste bende, als ik t heb, zijn al mn cliënten ook de sjaak![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 21:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]en zij is nu ziek
![]()
griep, denk/hoop ik![]()
Weet ik, ben er ook absoluut niet bang voor, zelfs al heb ik t, gewoon ff wat medicijnen slikken en t is weer overquote:Op maandag 24 januari 2005 21:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
troostje... de kans dat jij het hebt is echt minimaal.....![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
moet ik verdomme weer van die hoerenverslagen maken
Lekker aan de racequote:
lekker heetquote:Op maandag 24 januari 2005 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker aan de race
Ik wacht wel ff tot ik d'r uit vraag
pff.... jouw soort zal nooit leren plannen......quote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker aan de race
Ik wacht wel ff tot ik d'r uit vraag
mijn soortquote:Op maandag 24 januari 2005 21:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
pff.... jouw soort zal nooit leren plannen......
dus....quote:Op maandag 24 januari 2005 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij was t vrij duidelijk dat ik t tegen Xtreem had![]()
blablabla.... over het paard getild rijkeluiszoontje.... je weet niet wat hard werken is he?quote:Op maandag 24 januari 2005 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mijn soort
ik WIL niet plannen... lekker 9 weken kloten en niets doen en dan even een weekje buffelen... zo doe ik het al jaaaaaaren en gaat prima!![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 21:23 schreef Fugie het volgende:
ik wil dat mijn 24 afleveringein werken, maar mijn vraag hier is al weggeedit om het om warez gaat, fokin schijnheilige kankermodjes.
quote:Op maandag 24 januari 2005 21:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
blablabla.... over het paard getild rijkeluiszoontje.... je weet niet wat hard werken is he?daar gaaaat je carriere
Toch maar niet doen?quote:
Wat heb je over voor haar email adres?quote:
Gratis vervoer naar de 1e 5 PTA meetingsquote:Op maandag 24 januari 2005 21:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat heb je over voor haar email adres?
quote:Op maandag 24 januari 2005 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gratis vervoer naar de 1e 5 PTA meetings![]()
LP'squote:Op maandag 24 januari 2005 21:36 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, wat doe je als je geen internet hebt? Juist, platen kopen:
http://icecanoe.nl/sjoewe/platen.txt
69 alweer
zo moet die :quote:
Vraagprijs is ¤75quote:
Dat kolpt wel ja, die oude muziek luister je echt naar, daar ga je voor zitten, terwijl moderne muziek puur en alleen voor de achtergrond is.quote:Op maandag 24 januari 2005 21:43 schreef Sjoewe het volgende:
Man, juist niet! Kijk ik waardeer nieuwe muziek heel erg, maar voor mij is dat een wereld van verschil LP's en gewone muziek. LP's luister ik echt. Dan ga ik op de bank zitten met de krant, koffie en een shaggie, en luisteren maar. Achter de PC en op de diskman alleen maar MP3's en daar zit geen oud spul tussen. Zonder de oude meesters had er een hoop nu niet bestaan!
5 euro voor d'r naam, google, cu2 en msn doen wonderenquote:
CU2....quote:Op maandag 24 januari 2005 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
5 euro voor d'r naam, google, cu2 en msn doen wonderen
Ik was niet dronken, dus dat herinner ik me nog wel, net zoals dat ze in Nijmegen studeert en een kamer in t centrum heeftquote:Op maandag 24 januari 2005 22:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
CU2....
ze is geen breezah slet! ze studeert Biomedische Wetenschappen ofzo
okay, valt meequote:Op maandag 24 januari 2005 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was niet dronken, dus dat herinner ik me nog wel, net zoals dat ze in Nijmegen studeert en een kamer in t centrum heeftalleen ik kan nooit namen onthouden
Was meer een standaard lijstje wat ik afwerk als ik iemand zoekquote:Op maandag 24 januari 2005 22:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
okay, valt mee
is alleen wel een flinke belediging dat je haar van cu2 verdenkt
quote:Op maandag 24 januari 2005 22:09 schreef D-Devil het volgende:
Iedereen maakt fouten en stond ooit op CU2 geloof ik.
ik ookquote:Op maandag 24 januari 2005 22:09 schreef D-Devil het volgende:
Iedereen maakt fouten en stond ooit op CU2 geloof ik.
vorige week zei je nog dat jij juist wel namen kon onthouden, evenals kontjes van dames. BoJo kon echter alleen de kontjes onthouden?quote:Op maandag 24 januari 2005 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was niet dronken, dus dat herinner ik me nog wel, net zoals dat ze in Nijmegen studeert en een kamer in t centrum heeftalleen ik kan nooit namen onthouden
Er is een verschil tussen werk (waar je elke keer elkaars naam noemt) en een feestje tussen 1 en 6u 's nachts waar je je voorsteld en verder een naam niet meer noemt of hoort.quote:Op maandag 24 januari 2005 22:23 schreef BazzoS het volgende:
[..]
vorige week zei je nog dat jij juist wel namen kon onthouden, evenals kontjes van dames. BoJo kon echter alleen de kontjes onthouden?
zo te zien ben ik de enige hier die er geen heeft of heeft gehadquote:
beetje jammer dat ik niet thuis ben deze week... sleutelruimte zat bij mijn oudersquote:Op maandag 24 januari 2005 22:31 schreef PeuRac het volgende:
btw, ik zoek vanaf morgen t/m uiterlijk vrijdag, maar ws woensdag/donderdag een sleutelruimte, gewoon een droge niet te koude schuur, met stroom waar met gemak een auto naar binnen kan
quote:Op maandag 24 januari 2005 22:30 schreef hermandeperman het volgende:
Bas je lijkt wel een vrouw met je geheugen
LOL, om nou die volvo daar heen te slepenquote:Op maandag 24 januari 2005 22:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik niet thuis ben deze week... sleutelruimte zat bij mijn ouders
Moet wel een beetje in de buurt zijn hequote:Op maandag 24 januari 2005 22:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik niet thuis ben deze week... sleutelruimte zat bij mijn ouders
quote:Op maandag 24 januari 2005 22:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die onthouden ook altijd al het kleins wat je zegt![]()
graag gedaanquote:
Een andere oom van me heeft een brug in zijn garage, zou hem kunnen bellen morgenquote:
't gaat........quote:Op maandag 24 januari 2005 22:38 schreef BazzoS het volgende:
Herm, is fok bij jou zo snel dat je binnen een minuut kan posten?
Eindelijk in de bewoonde wereld wonenquote:Op maandag 24 januari 2005 22:42 schreef PeuRac het volgende:
ik zal t onthouden, ik ben een kamer in utrecht aan t zoeken, wil voor de zomer nog een kamer als t kan
iig ergens waar ik gratis kan parkerenquote:Op maandag 24 januari 2005 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Eindelijk in de bewoonde wereld wonen
waar wil je in Utrecht?
quote:Op maandag 24 januari 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
heel snel is't idd niet nee
maarre...
niet te ver van't centrum en gratis parkeren gaat niet samenquote:Op maandag 24 januari 2005 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iig ergens waar ik gratis kan parkerenmaar niet te ver van t centrum en de HvU ergens Zuid oost dus ws, maar als er een mooie kamer ergens anders wordt aangeboden zal ik em niet snel afslaan.
En als je nog een kamer in t centrum weet, een goede vriendin van me zoekt er nog een
Economiequote:Op maandag 24 januari 2005 22:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
niet te ver van't centrum en gratis parkeren gaat niet samen
en welke HvU bedoel je? er zijn er 5 ofzo
ik oud klasgenoot van me heeft nog een huis in Utrecht met ik geloof nog wel en kamer over ja... zal het eens vragen voor je... is vlakbij de technische faculteit van de HvU
dat is toch de Uithof of niet?? want dat is helemaal aan de andere kant van de stad nlquote:Op maandag 24 januari 2005 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Economiemaar als er een bus heen gaat is t niet zo'n probeem, plus dat ik de auto ws toch hou (hij is niet zo duur), daarom is t belangrijk dat ik gratis kan parkeren, zeker omdat ik tot de zomer de auto nodig heb voor mn stage
uithof idd, maar dan boeit t me niet zo, als t relax is daar, internet en niet te ranzigquote:Op maandag 24 januari 2005 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat is toch de Uithof of niet?? want dat is helemaal aan de andere kant van de stad nl
maar bussen gaan er GENOEG naar de uithof
Als in om de twee minuten...quote:Op maandag 24 januari 2005 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat is toch de Uithof of niet?? want dat is helemaal aan de andere kant van de stad nl
maar bussen gaan er GENOEG naar de uithof
wat heb je gekocht dan ?quote:Op maandag 24 januari 2005 23:12 schreef D-Devil het volgende:
Ja. Ik heb wat nieuws gekocht deze keer, en dan ben ik opeens wel goed genoeg voor bezoek, dus technisch gesproken heb ik er wel voor moeten betalen
.
same here! lekker fietsenquote:Op maandag 24 januari 2005 23:11 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe, ik pak altijd de fiets. Liever tien minuten op de fiets dan vijf in die kut bus.gelukkig heb ik maar één keer per week college op de Uithof, de rest in de good ol'binnenstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |