quote:Op maandag 24 januari 2005 11:20 schreef D-Devil het volgende:
Youp : post# 24720460
Fugie : post# 24720515
55 posts te laat.
ik zette mij dan ook in voor een leuke pta sc waardige op, geen alexxxkuttopic verhoerde treinopquote:Op maandag 24 januari 2005 11:20 schreef D-Devil het volgende:
Youp : post# 24720460
Fugie : post# 24720515
55 posts te laat.
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zette mij dan ook in voor een leuke pta sc waardige op, geen alexxxkuttopic verhoerde treinop![]()
maatk niet uit, bewaar hem wel voor de volgende scquote:Op maandag 24 januari 2005 11:25 schreef Youp het volgende:
[..]
is mij ook pas 100x gebeurd hoor dat ie dan dichtgesmeten werd omdat ene of andere teringlijer een tering topic maakte zoals ik nu doe![]()
goed ideequote:Op maandag 24 januari 2005 11:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
maatk niet uit, bewaar hem wel voor de volgende sc
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zette mij dan ook in voor een leuke pta sc waardige op, geen alexxxkuttopic verhoerde treinop![]()
violgende week weer naar school, moet ik ook weer veel te vaak gebruik maken van de nsquote:
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Snap je dat welquote:Op maandag 24 januari 2005 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
Moggûh![]()
Kenne jullie mij nou es FF uitleggen waarom zo'n übergeile wagen dichtgepleurd wordt, en we nu naar zo'n stuk oud ijzer zitten te gluren![]()
Volgens mij snap ik geen hol van dat SC OP verhaal![]()
deze was eerder en voldoet aan de regels (de andere was mooier en voldeed natuurlijk ook aan de regels maar was te laat)quote:Op maandag 24 januari 2005 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
Moggûh![]()
Kenne jullie mij nou es FF uitleggen waarom zo'n übergeile wagen dichtgepleurd wordt, en we nu naar zo'n stuk oud ijzer zitten te gluren![]()
Volgens mij snap ik geen hol van dat SC OP verhaal![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
Hmmzz. dus als de gaykrant eerder op de mat valt als het RD, dan ga je díe eerst lezuh ???![]()
wat is rd ?quote:Op maandag 24 januari 2005 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
Hmmzz. dus als de gaykrant eerder op de mat valt als het RD, dan ga je díe eerst lezuh ???![]()
regels..quote:Op maandag 24 januari 2005 11:44 schreef Youp het volgende:
[..]
deze was eerder en voldoet aan de regels (de andere was mooier en voldeed natuurlijk ook aan de regels maar was te laat)
en ik ga nu ff leren want ik moet zo een evaluatietje mondeling doen...
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
tjabbo is ook gewoon een prutz0r mod
Rotterdams Dagbladquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |