slijmkutquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:32 schreef Suijk het volgende:
Maar wel respect voor het werk dat je er in steekt, AMD64.
+1quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:31 schreef AMD64 het volgende:
Kunnen jullie nu is opzouten hier? Ga naar de Hool topic. Ksst!
sorryquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:31 schreef AMD64 het volgende:
Kunnen jullie nu is opzouten hier? Ga naar de Hool topic. Ksst!
Maar ik meen het! Het is een werk hoor, om na iedere wedstrijd zo'n nieuw tabelletje te maken, in de code tags. Je moet goed kunnen tellen, want voor je het weet, vergeet je de goals bijvoorbeeld erbij op te tellen. Als er een nominatie was voor kwaliteitstopics, dan wist ik het wel.quote:
Jij bent normaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar ik meen het! Het is een werk hoor, om na iedere wedstrijd zo'n nieuw tabelletje te maken, in de code tags. Je moet goed kunnen tellen, want voor je het weet, vergeet je de goals bijvoorbeeld erbij op te tellen. Als er een nominatie was voor kwaliteitstopics, dan wist ik het wel.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar ik meen het! Het is een werk hoor, om na iedere wedstrijd zo'n nieuw tabelletje te maken, in de code tags. Je moet goed kunnen tellen, want voor je het weet, vergeet je de goals bijvoorbeeld erbij op te tellen. Als er een nominatie was voor kwaliteitstopics, dan wist ik het wel.
dus ik kan door baggeren?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:36 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jij niet. Jij en Suijk zijn normaal. Maar die anderen!
Ik steek hier veel werk in ja!
whehehequote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:40 schreef Suijk het volgende:
Kan het ook sticky, trouwens?
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:41 schreef rubbereend het volgende:
waar blijven de modjes nou als je ze nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |