Van een Pauli-fansite.quote:Wie dem auch sei - eine Aufzählung der für den Zugehörigkeitsgefühlsvorbehalt Verantwortlichen wäre nicht vollständig ohne die Nennung der Herren Kicker selbst. Es wird wohl eines der ungelösten Rätsel der Menschheitsgeschichte bleiben, wie Cory Gibbs es fertigbringen konnte, Rigobert Song auf der Torlinie anzuschießen, anstelle das Spielgerät ins 7,32 Meter breite Gehäuse zu befördern. Um exemplarisch eine von zahllosen Aktionen zu nennen, die dem Beobachter die Frage nahelegten, inwieweit die Ausführenden den Tatbestand der Erstligazugehörigkeit verinnerlicht hatten. Das "Wissen wir eigentlich, was wir hier wollen ?"-Syndrom war allgegenwärtig.
Dat deed echt pijn aan m'n ogen, hoe Gibbs die bal zomaar klaarlegde voor Landzaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:23 schreef rotskibo het volgende:
Bij Gibbs valt het mij op dat bij het uitverdedigen (weliswaar onder druk, maar Saidi overkomt het stukken minder) bijna alle ballen bij de tegenstander terecht komen. Zo gaf Gibbs ook de 'assist' op Landzaat.
Maargoed, laat hij zich maar bewijzen nu.
Hij is dan ook een lompe beuker zonder inzicht.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:23 schreef rotskibo het volgende:
Bij Gibbs valt het mij op dat bij het uitverdedigen (weliswaar onder druk, maar Saidi overkomt het stukken minder) bijna alle ballen bij de tegenstander terecht komen. Zo gaf Gibbs ook de 'assist' op Landzaat.
Maargoed, laat hij zich maar bewijzen nu.
Even afwachten nog. Waardeer je mening over Gibbs, maar dat wil niet zeggen dat ik daar hetzelfde over denk.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Lompe beukers als John de Wolf en Henk Fräser okee, maar dat niveau benadert Gibbs nooit.
Feijenoord heeft de 0 gehouden. Dat is progressie die we maken. En met 1 punt ben ik nog tevreden ook. Tja, de bittere realiteit.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:21 schreef golfer het volgende:
En weer 2 verliespunten. Nog even en jullie moeten nog gaan knokken om UEFA-voetbal te halen aan het eind van het seizoen.
Je bent gewoon tevreden omdat je deze toto-voorspelling goed had.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord heeft de 0 gehouden. Dat is progressie die we maken. En met 1 punt ben ik nog tevreden ook. Tja, de bittere realiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |