Dan lijken de Baltische Staten mij toch wel wat spannender als een gemiddelde zonbestemming in Spanje of Griekenland. Overigens zeker prima te combineren, maar 10 dagen (incl 2 reisdagen van/naar huis) blijft krap voor het programma waar die ene vraag over gaat.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:33 schreef boeiuh2 het volgende:
[..]
Ontspanning is zo af en toe ook niet verkeerdBijna alle vakantiegangers gaan naar plekken toe waar het niet echt spannend is, als je het mij vraagt.. Maargoed, dat was niet het punt dat ik wilde maken. De Baltische staten zijn prima te combineren in een trip.
dat moet je zeer zeker doen. Eind van deze maand ga ik weer naar Litouwen voor een aantal dagen. Ook dan weer wat dingen ontdekken in Vilnius en waarschijnlijk nog naar Birstonasquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:57 schreef Zenschaatser het volgende:
Altijd leuk als je op stap gaat met mensen uit de plaats zelf. Volgende keer zal ik ook naar Trakai gaan!
Als je in Vilnius moet wezen is dat goedkoop idd vergeleken met Baltic Air of KLM, maar een retourtje Riga/Kaunas met Ryanair heb je al vanaf 20 euroquote:Op maandag 1 november 2010 11:20 schreef PLAE@ het volgende:
Zie net dat je vanaf April voor een prikkie ( 30 euro enkele reis) vanaf Eindhoven naar Vilnius kunt vliegen met wizzair.
Ben inmiddels weer terug van me 2de tripje Litouwen, weer enorm genoten. En ben ook naar Birstonas gegaan. Ligt op 2 uur busreizen vanaf Vilnius, maar wat een heerlijk rustgevend dorpje is dat zeg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:05 schreef Party_P het volgende:
[..]
dat moet je zeer zeker doen. Eind van deze maand ga ik weer naar Litouwen voor een aantal dagen. Ook dan weer wat dingen ontdekken in Vilnius en waarschijnlijk nog naar Birstonas
Heb er zin an
Je kan prima online bustickets boeken (via ollex.lt) die je voor 8 euro naar Vilnius brengtquote:Op maandag 1 november 2010 19:57 schreef PLAE@ het volgende:
Klopt maar dat is vanuit Düsseldorf wat lastiger voor bepaalde groepen qua vervoer (OV) etc.
Wizzair heeft vaak net zulke goedkope vluchten overigens maar zag nu dat het gemiddeld zo'n 30 euro is.
quote:Tallinn nieuwe bestemming Ryanair
AMSTERDAM - Ryanair krijgt er vanaf 13 december een nieuwe bestemming bij: de Estse hoofdstad Tallinn. Vanaf Düsseldorf Weeze zal er drie keer per week een vliegtuig naar de stad aan de Finse golf vetrekken.
Tallinn is een volledig nieuwe bestemming voor Ryanair, en daarmee de derde in de Baltische Staten. De low-cost maatschappij vliegt vanaf Weeze ook al rechtstreeks naar Kaunas (Litouwen) en Riga (Letland).
Ook vanaf andere plaatsen in Europa zal Ryanair op Tallinn gaan vliegen. In Dublin, Edinburgh, Londen Luton, Milaan Bergamo, Oslo Rygge en Stockholm Skavsta start de maatschappij in december en januari lijndiensten naar Estland.
De route vanaf Weeze is vanaf 1 oktober boekbaar.
Volgens mij ging het meer om het feit dat je lastig met openbaar vervoer bij Airport Weeze komtquote:Op woensdag 3 november 2010 14:06 schreef Party_P het volgende:
Je kan prima online bustickets boeken (via ollex.lt) die je voor 8 euro naar Vilnius brengtMet een grote groep wordt het wat lastiger.
Wizzair is inderdaad ook wel interessant.
Klopt. Vanuit nijmegen gaan er wel bussen, maar als je vliegt om 8 uur 's ochtends en de bus al om 3.30 gaat, moet je wel erg lang wachten op Weeze, waar echt geen ruk te doen is. Zelf ben ik beide keren met de auto gegaan en koste het parkeren me 35 euro, wat nog meevalt.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:44 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Volgens mij ging het meer om het feit dat je lastig met openbaar vervoer bij Airport Weeze komtwat op zich een redelijk goed punt is overigens....
Ja, echt hele mooie stad en super mooi land. Incl de Esten die gewoon super zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:07 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik vond Tallinn ook heel mooi, vandaar dat we daar ook heenwillen in onze vakantie volgend jaar.
Hehe.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:34 schreef Staaf het volgende:
@:TS beetje raar om nu naar Rusland te gaan tijdens een rondreis, vind je zelf niet?
Edit: damn zie nu passss, bericht van ts van 2003. Lol!
Naja hopelijk was het leuk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |