Maar het werd wel vooraf gegaan door grote sneeuwvlokken. Heel vaag.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:22 schreef Drifter__ het volgende:
Rustig aan het regenen in Amsterdam..![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Indrukwekkent Crash!!!
Tevens bezorg je me gelijk weer werk
Ik ga die foto erbij zetten (Website)
Die andere foto's zijn hast gewoon hetzelfde dus niet de moeite waard
Tevens heb ik ook wat aanpassingen gedaan.
Heb de foto's bekeken en die oude adres stond nog in die foto's geprint, gevolg: Moest alle foto's opnieuw opzoeken.
Daarvoor heb ik nu een simpele oplossing.
[afbeelding]
Mocht het adres weer veranderd worden dan kan ik het heel simpel aanpassen.
Tevens ook nog paar fouten verbeterd.
Nu het weer.
Beetje regen bij tact: 2.5 graad.
Zo voorkom je dat de foto verpest wordt
Zitten hele mooie bij Crash, alleen zoals ik laast ook al heb verteld.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
![]()
Op Deze foto site staan nog meer
wolken foto's... Maar die zijn van 2004
niet gewoon iridisatie (goed geschreven?) alleen dan nu toevallig in een rondje als een corona? bij toeval? En zo niet. Even insturen bij www.spaceweather.com en dan hebben zij experts in optische verschijnselen die er hun uitleg bij geven (DOEN!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:26 schreef -CRASH- het volgende:
Rond 15:20 heb ik een 5tal foto's gemaakt van deze "wierde" ijskristallenboog/bol...
[afbeelding]
De andere foto's
Het was puur toeval dat ik deze foto(s) maakte...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:50 schreef drelletje het volgende:
[..]
niet gewoon iridisatie (goed geschreven?) alleen dan nu toevallig in een rondje als een corona? bij toeval? En zo niet. Even insturen bij www.spaceweather.com en dan hebben zij experts in optische verschijnselen die er hun uitleg bij geven (DOEN!!!)
Als je de orginele foto's wilt zonder die ezelsorenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mooie foto -Crash-
Die zal ik ook even toevoegen
Website is veranderd, er zijn geen problemen ontstaan
Het maakt mij niet echt veel uitquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als je de orginele foto's wilt zonder die ezelsoren
moe je het maar zeggen...
Ben op dit moment niet thuis
Ik pas het wel ff aanquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:33 schreef Christine het volgende:
Grr ik heb mezelf verkeerd op de kaart gezetIk woon nu midden in de noordzee. Kan dat aangepast worden? (De goede staat er ook op)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |