k was gister de hele dag weggeweest naar eindhoven, ik sta op Gouda CS die avond. Je kon duidelijk zien dat t had gesneeuwd die dag. Ik verder naar huis in gouda goverwelle, ik vraag zo aan mn ma: zeg heeftt hier vandaag nog gesneeuwd?quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:36 schreef diesel_boy het volgende:
In Gouda? Hier in Waddinxveen is echt alles weg...........vaag........
Die elke keer ook weer veranderen... De GFS weet niet wat die wilt..quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:29 schreef wortels het volgende:
Nog even kwakkel, dooi zondag. Daarna echter allerlei Magische Kaarten bij GFS, het ia afwachten!
ik geloof er niet meer inquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:03 schreef -Mk- het volgende:
Volgende week knalt de echte winter door Nederland?
Mah, moet het nog maar zien![]()
Waarom is dat allemaal niet op de radar te zien?quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:37 schreef -CRASH- het volgende:
Hier in Venlo sneeuwt het ook al sindts 30 min..... eindelijk.
Het blijft bleef FF liggen....
Zie eens naar de datumquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom is dat allemaal niet op de radar te zien?
[afbeelding]
hier begint het nu flink te sneeuwenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier zonet flink wat sneeuw.
Nu weer droog.
Ik zwijg wijselijkquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zie eens naar de datum![]()
Zeg al genoeg
Als dit regen is, dan droom ik waarschijnlijkquote:In de loop van de middag wordt de bewolking dikker en gaat het vanuit
het noorden af en toe wat (mot)regenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |