Ohh als het tot daar zou komen., heb ik ook vast wat vlokkenquote:Op maandag 24 januari 2005 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hell yeah!!Kom maar op
Het zou zomaar Amsterdam kunnen bereiken, het is hier nu opeens bewolkt terwijl het daarnet nog helemaal helder was!
Gaaf 'kaartje'quote:Op maandag 24 januari 2005 22:50 schreef Oom_Agent het volgende:
Ja precies, in de omgeving van Enkhuizen wat onweer. Toch leuk zo'n verrassing vanuit de Duitse Bocht..........
[afbeelding]
'ergens in zuid holland' is een ruim begrip, maar gezien de activiteit nu in Amsterdam is die kans zeker aanwezigquote:Op maandag 24 januari 2005 23:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh als het tot daar zou komen., heb ik ook vast wat vlokken
ja, dat klopt dus nietquote:Alleen in de kustprovincies vallen nog
enkele sneeuwbuien.Landinwaarts blijft
het zo goed als droog en vooral boven
een sneeuwdek gaat het fors afkoelen.
Inderdaad, altijd leuk zoietsquote:Op maandag 24 januari 2005 23:14 schreef clauwheee het volgende:
Nee dat klopt zeker niet...wel leuk zo'n verrassing!
Mooie fotoquote:Op maandag 24 januari 2005 23:17 schreef Ymke het volgende:
Zo ziet het er nu uit in Utrecht
[afbeelding]
Het is nu helemaal dichtgetrokken , maar nog geen sneeuwquote:Op maandag 24 januari 2005 23:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mooie foto
Zo te zien komt er daar ook een bui aan, of vergis ik mij
ff Erwin Krol bellenquote:Op maandag 24 januari 2005 23:21 schreef Poerkie het volgende:
Maar enig idee of we aardig wat sneeuw kunnen verwachten de komende nacht?
Dit buienlijntje was ook niet voorspeld, dus het enige wat ik kan zeggen: geen ideequote:Op maandag 24 januari 2005 23:21 schreef Poerkie het volgende:
Maar enig idee of we aardig wat sneeuw kunnen verwachten de komende nacht?
Daar had hij wel gelijk in, de modellen voor de lange termijn spreken elkaar tegen.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die durfde bij het 18.00 uur journaal geen voorspelling te doen.
Dit komt er nog sowiesoquote:Op maandag 24 januari 2005 23:41 schreef aloa het volgende:
Het is alweer droog ook. Misschien komt er nog meer, dit was echt niets.
Volgensmij zijn dat valse echo's, anders zou het hier nu nog moeten sneeuwenquote:Op maandag 24 januari 2005 23:45 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Dit komt er nog sowieso![]()
[afbeelding]
Ja, daar heb je wel een puntquote:Op maandag 24 januari 2005 23:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Volgensmij zijn dat valse echo's, anders zou het hier nu nog moeten sneeuwen
Nog steeds helder, alhoewel, er komen nu wel weer wolken te voorschijn als ik het goed zie.quote:
Toch lijkt er daar nog wat in de lucht te hangen, maar nu ga ik echt naar bed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |