Hier (Breda) ook..quote:Op maandag 24 januari 2005 09:54 schreef flugeltje het volgende:
Het valt hier allemaal hartstikke mee. Het is wel wat wit, maar veel is het niet. De straten zijn alweer helemaal schoongereden. Er ligt nog wat op boomtakken en auto's... Het moet vandaag nog wat gaan sneeuwen anders is het over een paar uur weg... De zon schijnt hier trouwens...
Temperatuur ligt te hoog nu. Ik zie de buien hier in het westen ook voorbij trekken, ziet er wel mooi uit met de zon er opquote:Op maandag 24 januari 2005 13:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Aan de kust (Beverwijk) af en toe een kort sneeuwbuitje, maar de vlokken probéren zelfs niet om te blijven liggen...
bron? pics?quote:Op maandag 24 januari 2005 08:39 schreef buzzer het volgende:
Vanochtend een enorme bolbliksem in Velsen/Wijk aan Zee....
Ooggetuige, ik zat in de bus en heb hem gezien... De donder was binnen de seconde. Het was ook maar één klap. Ik stond op station Beverwijk en het was om 7:00. Ik vermoed dat het ter hoogte van de hoogovens wasquote:
Heftig! Hoe lang was de bol zichtbaar?quote:Op maandag 24 januari 2005 14:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ooggetuige, ik zat in de bus en heb hem gezien... De donder was binnen de seconde. Het was ook maar één klap. Ik stond op station Beverwijk en het was om 7:00. Ik vermoed dat het ter hoogte van de hoogovens was
Het wordt straks weer kouder als het donker isquote:Op maandag 24 januari 2005 15:37 schreef Drifter__ het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor de komende uren?( Amsterdam)![]()
Nou! Geen sneeuwquote:Op maandag 24 januari 2005 16:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het wordt straks weer kouder als het donker is
En er wordt niet veel sneeuw meer verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |