hoe weet jij dat nou?? misschien is ze wel zo lelijk als de nachtquote:Op maandag 24 januari 2005 01:20 schreef EggsTC het volgende:
Laat dat andere meisje knap zijn, jij bent knapper. Daarom heb jij je vriend, en niet zij. Zo moet je denken.
Ducktape over je muilk plakken of eens gaan nadenken...quote:Op zondag 23 januari 2005 23:33 schreef jadelovespat het volgende:
Heeft iemand een idee hoe dat kan verkomen?
Wie bepaalt wat lelijk of knap is?quote:Op maandag 24 januari 2005 01:26 schreef laffer het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou?? misschien is ze wel zo lelijk als de nacht
dat zeg ik tochquote:Op maandag 24 januari 2005 01:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat lelijk of knap is?
Ieder voor zichzelf.
Je kan pas van een ander houden als je van jezelf houd en jezelf dus accepteerd zoals je bent. En je accepteerd je zelf zoals je bent als je met je uiterlijk kan leven en jezelf dus niet zo lelijk als de nacht vind.quote:Op maandag 24 januari 2005 01:56 schreef laffer het volgende:
[..]
dat zeg ik toch![]()
waarom quote jij een post met een een bericht die dezelfde inhoud heeft![]()
Wel eens van werkwoorden juist vervoegen gehoord?quote:Op maandag 24 januari 2005 01:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kan pas van een ander houden als je van jezelf houd en jezelf dus accepteerd zoals je bent. En je accepteerd je zelf zoals je bent als je met je uiterlijk kan leven en jezelf dus niet zo lelijk als de nacht vind.
IQ niveau 23.
Sorry dat ik deze taal niet zo goed beheers als jullie.quote:Op maandag 24 januari 2005 02:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wel eens van werkwoorden juist vervoegen gehoord?
moet ik de rest van de taalfouten ook nog markeren??quote:Op maandag 24 januari 2005 01:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kan pas van een ander houden als je van jezelf houd en jezelf dus accepteerd zoals je bent. En je accepteerd je zelf zoals je bent als je met je uiterlijk kan leven en jezelf dus niet zo lelijk als de nacht vind.
IQ niveau 23.
quote:Op maandag 24 januari 2005 02:05 schreef laffer het volgende:
[..]
moet ik de rest van de taalfouten ook nog markeren??![]()
dom wicht, maak gebruik van het enige wat nog toegankelijk is bij jou, je anus....
stel de toegangsprijs in op € 10,- ofzo en laat je nog suffer neuken dan je nu al bent![]()
Kunnen we weer ontopic flamekids?quote:Op maandag 24 januari 2005 02:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sorry dat ik deze taal niet zo goed beheers als jullie.
Ja, graag want het doet nog steeds pijn aan mijn ogenquote:Op maandag 24 januari 2005 02:05 schreef laffer het volgende:
[..]
moet ik de rest van de taalfouten ook nog markeren??![]()
och, die EggsTC is toch een duffe slet, waarom moeite doenquote:Op maandag 24 januari 2005 02:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, graag want het doet nog steeds pijn aan mijn ogen
Omdat ik graag wil weten of jij in staat bent alle fouten eruit te halenquote:Op maandag 24 januari 2005 02:15 schreef laffer het volgende:
[..]
och, die EggsTC is toch een duffe slet, waarom moeite doen![]()
Wat een onderbouwing. Je kent me niet eens.quote:Op maandag 24 januari 2005 02:15 schreef laffer het volgende:
[..]
och, die EggsTC is toch een duffe slet, waarom moeite doen![]()
ik begin al een aardig beeld van je vormen, en dat ziet er triest uitquote:Op maandag 24 januari 2005 02:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat een onderbouwing. Je kent me niet eens.
ik zie er nog twee.quote:Op maandag 24 januari 2005 02:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil weten of jij in staat bent alle fouten eruit te halen
nu plaats jij mij ook in een hokjequote:Op maandag 24 januari 2005 02:23 schreef EggsTC het volgende:
Dus jij bent er zo1tje die mensen in hokjes plaatst, hmm ziet er erg triest uit dan ja.
Ok je hebt helemaal gelijk. Wat jij wil.quote:Op maandag 24 januari 2005 02:25 schreef laffer het volgende:
[..]
nu plaats jij mij ook in een hokje![]()
jij kent me niet eens![]()
kijk, zo wil ik mijn hoertjes graag hebbenquote:Op maandag 24 januari 2005 02:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ok je hebt helemaal gelijk. Wat jij wil.
Ik heb ook zo m'n periodesquote:Op maandag 24 januari 2005 02:40 schreef cerror het volgende:
Nog een pessimist.
Ik ben ook erg negatief ingesteld helaas....
Sterk verbaal zijn is niet jouw sterkste punt he?quote:
Besnijdenis is een heel ander probleem, zelfs als je zelf het mes hanteertquote:
voel je je aangesproken snijhuilie?quote:Op maandag 24 januari 2005 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Sterk verbaal zijn is niet jouw sterkste punt he?
hey zuigslet! wordt het niet weer eens tijd om samen met je pa je zusje te mishandelen? of was de eerwraak jullie voor?quote:Op maandag 24 januari 2005 02:55 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
voel je je aangesproken snijhuilie?
verzin iets nieuws en blijf ontopicquote:Op maandag 24 januari 2005 02:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey zuigslet! wordt het niet weer eens tijd om samen met je pa je zusje te mishandelen? of was de eerwraak jullie voor?
quote:Op maandag 24 januari 2005 03:00 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
verzin iets nieuws en blijf ontopic![]()
oke klootzakquote:Op maandag 24 januari 2005 03:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij ook dan? niet-afwasser, maar luie generatie macho.
Spreek je uit ervaring?quote:Op maandag 24 januari 2005 03:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch maar even een andere vraag....
TS, Hoe lang heeft die vriend van je het al met je uitgehouden?
Normaal iemand pikt dit niet... FYI
Ik ben bijna een keer een relatie begonnen met zo iemand, gelukkig kwam ik er op tijd achter na een paar weken...jezus...om tequote:Op maandag 24 januari 2005 03:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring?
Dit is slechts één kant van haar persoonlijkheid.
Dat heb je wel vaker rond deze tijdquote:Op maandag 24 januari 2005 03:14 schreef jadelovespat het volgende:
Zo bedankt voor de serieuse reply's.
Misschien een idee om bij serieuse onderwerpen wat strenger te zijn met modden?
Jij zet het toch op FOK? Of was het niet serieus bedoeldquote:Ik stoor me er niet aan, maar als iem echt een probleem heeft gaat tie dat niet op Fok zetten. Jammer
Sommige types passen inderdaad niet bij elkaar. Je kunt een blije heaumeau nu eenmaal niet kruisen met een zwartgallige treurwilg. Alhoewel ze alletwee hun interessante punten hebben.quote:Op maandag 24 januari 2005 03:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben bijna een keer een relatie begonnen met zo iemand, gelukkig kwam ik er op tijd achter na een paar weken...jezus...om te
flikker op, jehovaslet!!quote:Op maandag 24 januari 2005 03:14 schreef jadelovespat het volgende:
Zo bedankt voor de serieuse reply's.
Misschien een idee om bij serieuse onderwerpen wat strenger te zijn met modden?
Ik stoor me er niet aan, maar als iem echt een probleem heeft gaat tie dat niet op Fok zetten. Jammer
ja maar vriend ik moet geen ban hebben ik heb proeftijdquote:Op maandag 24 januari 2005 03:21 schreef laffer het volgende:
[..]
flikker op, jehovaslet!!
dit topic is gekaapt, zie je dat dan niet![]()
nou en, dit topic is gewoon gekaaptquote:Op maandag 24 januari 2005 03:24 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
ja maar vriend ik moet geen ban hebben ik heb proeftijd![]()
je bent wel een lastige kloon moet ik zeggen. maar ik zal je proeftijd niet op het spel zetten. morgen zeg jij uit jezelf tegen je ma dat je wíl afwassen ok? deal?quote:Op maandag 24 januari 2005 03:24 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
ja maar vriend ik moet geen ban hebben ik heb proeftijd![]()
Tis echt gewoon heel triest om te vitten op iemand anders die je amper kent. Ik kreeg bijvoorbeeld te verduren dat ik niet zoveel met een goeie vriendin (iemand die ik al 8 jaar ken en een volstrekte platonische relatie mee heb) mocht praten en mocht ik haar bijvoorbeeld spreken op MSN, dat ze gaat vragen wat ik allemaal met haar aan het bespreken was.quote:Op maandag 24 januari 2005 03:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Sommige types passen inderdaad niet bij elkaar. Je kunt een blije heaumeau nu eenmaal niet kruisen met een zwartgallige treurwilg. Alhoewel ze alletwee hun interessante punten hebben.
ik ben geen kloon oetlulquote:Op maandag 24 januari 2005 03:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent wel een lastige kloon moet ik zeggen. maar ik zal je proeftijd niet op het spel zetten. morgen zeg jij uit jezelf tegen je ma dat je wíl afwassen ok? deal?
Ik wil graag garantie dat ik geen ban krijg morgen van jouquote:Op maandag 24 januari 2005 03:26 schreef laffer het volgende:
[..]
nou en, dit topic is gewoon gekaapt![]()
ok, is het een deal of niet? bovendien is 3.29 te laat voor een jochie van 15quote:Op maandag 24 januari 2005 03:26 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
ik ben geen kloon oetlulmaari k krijg een maandban als ik me misdraag
omdat het niet gekaapt is en ts zich beter kan wenden tot een prof. shrink.quote:Op maandag 24 januari 2005 03:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom post ik hier nog een serieuze reactie?![]()
Negativiteit gekoppeld aan een extreem jaloerse instelling is inderdaad een dodelijke combi.quote:Op maandag 24 januari 2005 03:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tis echt gewoon heel triest om te vitten op iemand anders die je amper kent. Ik kreeg bijvoorbeeld te verduren dat ik niet zoveel met een goeie vriendin (iemand die ik al 8 jaar ken en een volstrekte platonische relatie mee heb) mocht praten en mocht ik haar bijvoorbeeld spreken op MSN, dat ze gaat vragen wat ik allemaal met haar aan het bespreken was.
Dan denk ik toch meid, donder toch een eind op...met je kut jaloersheid. Terwijl ik van te voren al heb gezegd dat dit één van m'n beste vriendinnen beschouw en gewoon als soort "zus" zie...
ik SPAAR voor mijn computersquote:Op maandag 24 januari 2005 03:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok, is het een deal of niet? bovendien is 3.29 te laat voor een jochie van 15
hoeveel tasjes heb je nog nodig?quote:
ik heb al een computer door een bijbaantjequote:Op maandag 24 januari 2005 03:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoeveel tasjes heb je nog nodig?
ok schatje, maar help je moeder en zussen nou eens met het huiselijk gedoe. dat zal je minder macho maken in de toekomst.quote:Op maandag 24 januari 2005 03:32 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
ik heb al een computer door een bijbaantjewaar ik nu op zit en die staat op me kamer
![]()
ik hou niet van afwassenquote:Op maandag 24 januari 2005 03:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoeveel tasjes heb je nog nodig?ik had het over de deal dat je eens je moeder en zussen helpt met afwassen, zonder geld te vragen.
ik beloof het jequote:Op maandag 24 januari 2005 03:27 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
Ik wil graag garantie dat ik geen ban krijg morgen van jou![]()
Ja, ik ook sorry modsquote:Op maandag 24 januari 2005 03:35 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga weer teveel offtopic met een muslim, sorry mods. heb mijn ontopic wel gezegd lijkt me
Kom op zeg, jouw username is gewoon een verkapte homocontact advertentie...Turk boy 15 (inch zekerquote:
ga ontopicquote:Op maandag 24 januari 2005 03:42 schreef Laton het volgende:
[..]
Kom op zeg, jouw username is gewoon een verkapte homocontact advertentie...Turk boy 15 (inch zeker)
was ie maar je vader dan zou er net zoals je zusjes nu een dikke riem op je rug staan. en zou je allang slapen. machoquote:
jij slaapt ook nietquote:Op maandag 24 januari 2005 03:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
was ie maar je vader dan zou er net zoals je zusjes nu een dikke riem op je rug staan. en zou je allang slapen. macho
Zijn zusjes slaan hem met een dikke riem?quote:Op maandag 24 januari 2005 03:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
was ie maar je vader dan zou er net zoals je zusjes nu een dikke riem op je rug staan.
offtopic: nee ik slaap ook niet, ik ben dan ook geen verwend macho jochie dat verwacht dat zijn zusjes de afwas doen en meneer lekker kan gaan fokken. on topic, ts zoek proff hulp, ik meen het want anders ga je er niet alleen zelf onderdoor maar ook je vriend.quote:
misschien als je beter kan lezen ooit dat je het wel begrijpt. voor nu, ontopic, ts zorg voor een goede psychische hulp.quote:Op maandag 24 januari 2005 03:54 schreef Laton het volgende:
[..]
Zijn zusjes slaan hem met een dikke riem?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |