nou en, dit topic is gewoon gekaaptquote:Op maandag 24 januari 2005 03:24 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
ja maar vriend ik moet geen ban hebben ik heb proeftijd![]()
je bent wel een lastige kloon moet ik zeggen. maar ik zal je proeftijd niet op het spel zetten. morgen zeg jij uit jezelf tegen je ma dat je wíl afwassen ok? deal?quote:Op maandag 24 januari 2005 03:24 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
ja maar vriend ik moet geen ban hebben ik heb proeftijd![]()
Tis echt gewoon heel triest om te vitten op iemand anders die je amper kent. Ik kreeg bijvoorbeeld te verduren dat ik niet zoveel met een goeie vriendin (iemand die ik al 8 jaar ken en een volstrekte platonische relatie mee heb) mocht praten en mocht ik haar bijvoorbeeld spreken op MSN, dat ze gaat vragen wat ik allemaal met haar aan het bespreken was.quote:Op maandag 24 januari 2005 03:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Sommige types passen inderdaad niet bij elkaar. Je kunt een blije heaumeau nu eenmaal niet kruisen met een zwartgallige treurwilg. Alhoewel ze alletwee hun interessante punten hebben.
ik ben geen kloon oetlulquote:Op maandag 24 januari 2005 03:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent wel een lastige kloon moet ik zeggen. maar ik zal je proeftijd niet op het spel zetten. morgen zeg jij uit jezelf tegen je ma dat je wíl afwassen ok? deal?
Ik wil graag garantie dat ik geen ban krijg morgen van jouquote:Op maandag 24 januari 2005 03:26 schreef laffer het volgende:
[..]
nou en, dit topic is gewoon gekaapt![]()
ok, is het een deal of niet? bovendien is 3.29 te laat voor een jochie van 15quote:Op maandag 24 januari 2005 03:26 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
ik ben geen kloon oetlulmaari k krijg een maandban als ik me misdraag
omdat het niet gekaapt is en ts zich beter kan wenden tot een prof. shrink.quote:Op maandag 24 januari 2005 03:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom post ik hier nog een serieuze reactie?![]()
Negativiteit gekoppeld aan een extreem jaloerse instelling is inderdaad een dodelijke combi.quote:Op maandag 24 januari 2005 03:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tis echt gewoon heel triest om te vitten op iemand anders die je amper kent. Ik kreeg bijvoorbeeld te verduren dat ik niet zoveel met een goeie vriendin (iemand die ik al 8 jaar ken en een volstrekte platonische relatie mee heb) mocht praten en mocht ik haar bijvoorbeeld spreken op MSN, dat ze gaat vragen wat ik allemaal met haar aan het bespreken was.
Dan denk ik toch meid, donder toch een eind op...met je kut jaloersheid. Terwijl ik van te voren al heb gezegd dat dit één van m'n beste vriendinnen beschouw en gewoon als soort "zus" zie...
ik SPAAR voor mijn computersquote:Op maandag 24 januari 2005 03:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok, is het een deal of niet? bovendien is 3.29 te laat voor een jochie van 15
hoeveel tasjes heb je nog nodig?quote:
ik heb al een computer door een bijbaantjequote:Op maandag 24 januari 2005 03:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoeveel tasjes heb je nog nodig?
ok schatje, maar help je moeder en zussen nou eens met het huiselijk gedoe. dat zal je minder macho maken in de toekomst.quote:Op maandag 24 januari 2005 03:32 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
ik heb al een computer door een bijbaantjewaar ik nu op zit en die staat op me kamer
![]()
ik hou niet van afwassenquote:Op maandag 24 januari 2005 03:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoeveel tasjes heb je nog nodig?ik had het over de deal dat je eens je moeder en zussen helpt met afwassen, zonder geld te vragen.
ik beloof het jequote:Op maandag 24 januari 2005 03:27 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
Ik wil graag garantie dat ik geen ban krijg morgen van jou![]()
Ja, ik ook sorry modsquote:Op maandag 24 januari 2005 03:35 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga weer teveel offtopic met een muslim, sorry mods. heb mijn ontopic wel gezegd lijkt me
Kom op zeg, jouw username is gewoon een verkapte homocontact advertentie...Turk boy 15 (inch zekerquote:
ga ontopicquote:Op maandag 24 januari 2005 03:42 schreef Laton het volgende:
[..]
Kom op zeg, jouw username is gewoon een verkapte homocontact advertentie...Turk boy 15 (inch zeker)
was ie maar je vader dan zou er net zoals je zusjes nu een dikke riem op je rug staan. en zou je allang slapen. machoquote:
jij slaapt ook nietquote:Op maandag 24 januari 2005 03:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
was ie maar je vader dan zou er net zoals je zusjes nu een dikke riem op je rug staan. en zou je allang slapen. macho
Zijn zusjes slaan hem met een dikke riem?quote:Op maandag 24 januari 2005 03:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
was ie maar je vader dan zou er net zoals je zusjes nu een dikke riem op je rug staan.
offtopic: nee ik slaap ook niet, ik ben dan ook geen verwend macho jochie dat verwacht dat zijn zusjes de afwas doen en meneer lekker kan gaan fokken. on topic, ts zoek proff hulp, ik meen het want anders ga je er niet alleen zelf onderdoor maar ook je vriend.quote:
misschien als je beter kan lezen ooit dat je het wel begrijpt. voor nu, ontopic, ts zorg voor een goede psychische hulp.quote:Op maandag 24 januari 2005 03:54 schreef Laton het volgende:
[..]
Zijn zusjes slaan hem met een dikke riem?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |