gegrepen uit het leven dat GoT heet.quote:Hier momenteel ook, maar gewoon MSN 6.2. Algemeen probleem van MSN, eerder al hadden anderen (andere delen van de wereld) ook het probleem.
Eerder lag het er in China al helemaal uit,daar deed alles het net weer en toen begon hier het gerommel. En bedankt Microsoft
ja, ik zit hier met 1 van mn 2 accounts ingelogd.. maar daar is niemand online, want niemand kan nog inloggenquote:Op zondag 23 januari 2005 16:49 schreef Ms_Furious het volgende:
Hier werkt messenger gewoon hoor
*even afkloppen*
SKYPE!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 16:28 schreef XQZ-me het volgende:
idd......msn doet ut nie........dmsn ook nie.........dan maar skype!!
skype ruleert....kun je chatten en kletsen tegelijk!! EN het werkt altijd!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 17:03 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
SKYPE!!!![]()
Ik vind het trouwens betreurenswaardiger dat Fok! weer zo fokking langzaam is![]()
Hoezo, ik heb MSN 7 en het werkt voor geen meter hoorquote:Op zondag 23 januari 2005 16:54 schreef Caithlinn het volgende:
T viel me al op dat iedereen offline was, terwijl er normaal gesproken altijd een stuk of 10 mensen online zijn.
Messenger 7.0 rulessssssssssss
we betalen er wel voor hoor.. ik gebruik trillian, en trillian moet microsoft geld betalen om het protocol te mogen gebruikenquote:Op zondag 23 januari 2005 17:15 schreef MrUber het volgende:
stelletje losers...
Jullie betalen niks voor de service en dan nog klagen dat het down is ook!
Ditoquote:Op zondag 23 januari 2005 17:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb MSN 7 en het werkt voor geen meter hoor![]()
Aangezien ik voor windoos ikspee betaald heb, heb ik ook voor de messenger betaald. de updates waren wel gratis. en dan verwacht ikdat de service ook goed isquote:Op zondag 23 januari 2005 17:15 schreef MrUber het volgende:
stelletje losers...
Jullie betalen niks voor de service en dan nog klagen dat het down is ook!
Hier ook nietquote:Op zondag 23 januari 2005 16:35 schreef Rowdie het volgende:
hier werkt het nog niet hoor
en jezus wat is FOK! weer zo traag
quote:Op zondag 23 januari 2005 17:43 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Hier ook niet
Nu kan ik je niet lastig v..... eh.. nu kan ik niet met je kletsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |