Met een gewone dvd speler is het mij nog niet gelukt. Wel als ik 'm afspeel op de pc want dan kun je rechtstreeks naar de betreffende chapters / titles. Wel gaaf overigens, Marilyn Manson die opduikt in Starfuckers inc. en een hele strakke uitvoering van The Beautiful people.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:28 schreef Devlinsect het volgende:
Ik had het een tijdje terug over de zogenaamde secret menu in de NIN dvd. Ik kan deze niet bereiken. Jij wel? MIsschien alleen voor de Amerikaanse dvd versie?
Check hier voor meer info:
http://dvd.ign.com/articles/317/317783p1.html
"NIN plan to hit the road in the next few months to preview the new material"quote:Op woensdag 21 april 2004 12:07 schreef Aneurism het volgende:
2005? erghuuuuuu
The Gathering doet juist lekker waar het zin in heeft. En soft? ja als je metal alleen goed vind is het waarschijnlijk wel soft. Maar verder is het naar mijn mening geweldige Triprock. Zeer relaxed en zeker tijdens concertjes van the Gathering die nog steevast uitverkocht zijn. Dus of de achterban er last van heeft? Ja misschien de fans van de gothic Gathering, maar dat zijn ze niet meer. Die Metalfans zijn voor een deel vervangen door andere fans....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:33 schreef Aneurism het volgende:
[..]Kijk naar de band The Gathering, totaal ander genre, band die begon met The machine en keiharde rock met een groeiende achterban tot een nu softe meuk en totaal niet de smaak van de meeste achterban. [..]
Ze begonnen wel eerder, hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:33 schreef Aneurism het volgende:
The Gathering, totaal ander genre, band die begon met The machine en keiharde rock
Zie ik nu skinny puppy in een alinea genoemd worden met the gathering,... ehhhhquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:33 schreef Aneurism het volgende:
Skinny puppy is leuk, maar er is er maar 1. Keiharde meuk is soms lekker maar NIN vond ik juist relaxed om te relaxen, en niet om dezelfde soort keiharde meuk als Skinny puppy te maken. Kijk naar de band The Gathering, totaal ander genre, band die begon met The machine en keiharde rock met een groeiende achterban tot een nu softe meuk en totaal niet de smaak van de meeste achterban. De NIN formule is toch enig sinds uniek, en trekt veel mensen. Dat veranderen is vergelijkbaar met Kopspijkers formule veranderen: Eerst goeie bak met muziek die uniek was/is, naar een andere variant die misschien minder is om naar te luisteren/slechter is. Ik ben fan geworden vanwege die formule van NIN, niet omdat het de zoveelste ministry/skinny puppy was.
Juist, fans zijn vervangen zoals je het al zegt. Kortom ze krijgen een ander publiek. En dat kan bij elke band gebeuren: Erg leuk dat verder ontwikkelen, maar de fans die speciaal voor _DIE_ muziek komen en _DIE_ muziek die ze naam heeft laten krijgen en de ruimte heeft gegeven om verder te experimenteren houd dan op. Kortom ik als fan van die formule heb geen reet aan verder ontwikkeling van een band als de ontwikkeling niet in mijn straatje past, en daarom ben ik altijd een beetje huiverig tegenover het "groeien" van een band. Ben altijd bang mijn muziekje kwijt te raken, mijn ding... Maar ben er kennelijk enige in. :|quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:00 schreef Betse het volgende:
Ik weet het is offtopic maar hier moet ik ff op reageren...!
[..]
The Gathering doet juist lekker waar het zin in heeft. En soft? ja als je metal alleen goed vind is het waarschijnlijk wel soft. Maar verder is het naar mijn mening geweldige Triprock. Zeer relaxed en zeker tijdens concertjes van the Gathering die nog steevast uitverkocht zijn. Dus of de achterban er last van heeft? Ja misschien de fans van de gothic Gathering, maar dat zijn ze niet meer. Die Metalfans zijn voor een deel vervangen door andere fans....
Gebruik dan de vergelijking van Smashing Pumpkins naar Swan, van geweldig harde muziek met goeie teksten naar overblije hippy muziek waar ik alleen maar van het podium wil wegrennen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zie ik nu skinny puppy in een alinea genoemd worden met the gathering,... ehhhh![]()
![]()
Maar NIN is (of was) idd wel cool, ik heb ze destijds gezien in paradiso... spijkerhard concert!! Ik heb echter geen idee wat er van trent is geworden na downward spiral, vond het toch teveel formuletje worden allemaal..
Gelukkig heb ik met die castraatstem van smahing pumkins ook nooit wat gehad, dus kom ook zeker niet in de verleiding latere projectjes te checkenquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:33 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Gebruik dan de vergelijking van Smashing Pumpkins naar Swan, van geweldig harde muziek met goeie teksten naar overblije hippy muziek waar ik alleen maar van het podium wil wegrennen.
Dus jij hebt liever een band die 6 albums uitbrengt die precies hetzelfde klinken? Ik wil juist dat er nieuwe elementen in de muziek van mijn favorieten komen en dat ze experimenteren. Van bands die vast zitten aan een formule hoef ik maar 1 cd te hebben, want dan weet ik toch wel hoe de andere albums klinken.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Juist, fans zijn vervangen zoals je het al zegt. Kortom ze krijgen een ander publiek. En dat kan bij elke band gebeuren: Erg leuk dat verder ontwikkelen, maar de fans die speciaal voor _DIE_ muziek komen en _DIE_ muziek die ze naam heeft laten krijgen en de ruimte heeft gegeven om verder te experimenteren houd dan op. Kortom ik als fan van die formule heb geen reet aan verder ontwikkeling van een band als de ontwikkeling niet in mijn straatje past, en daarom ben ik altijd een beetje huiverig tegenover het "groeien" van een band. Ben altijd bang mijn muziekje kwijt te raken, mijn ding... Maar ben er kennelijk enige in. :|
Verre van, maar er zit wat meer afwisseling in... als je 'the fragile' luisterde zaten er in verhouding met eerdere cd's wat meer rustige nummers tussen. Maar nog steeds erg NIN.quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:55 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik met die castraatstem van smahing pumkins ook nooit wat gehad, dus kom ook zeker niet in de verleiding latere projectjes te checken![]()
Maar heeft NIN dan zo'n koersverandering doorgemaakt? Ik volg ze al ruim 8 jaar niet meer, maar kan me toch niet voorstellen dat het nu ineens muziek voor mietjes is geworden
Dat klinkt nogal egoistisch. De band moet doen wat ik wil.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Juist, fans zijn vervangen zoals je het al zegt. Kortom ze krijgen een ander publiek. En dat kan bij elke band gebeuren: Erg leuk dat verder ontwikkelen, maar de fans die speciaal voor _DIE_ muziek komen en _DIE_ muziek die ze naam heeft laten krijgen en de ruimte heeft gegeven om verder te experimenteren houd dan op. Kortom ik als fan van die formule heb geen reet aan verder ontwikkeling van een band als de ontwikkeling niet in mijn straatje past, en daarom ben ik altijd een beetje huiverig tegenover het "groeien" van een band. Ben altijd bang mijn muziekje kwijt te raken, mijn ding... Maar ben er kennelijk enige in. :|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |