abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18375451
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 22:28 schreef Devlinsect het volgende:
Ik had het een tijdje terug over de zogenaamde secret menu in de NIN dvd. Ik kan deze niet bereiken. Jij wel? MIsschien alleen voor de Amerikaanse dvd versie?

Check hier voor meer info:

http://dvd.ign.com/articles/317/317783p1.html
Met een gewone dvd speler is het mij nog niet gelukt. Wel als ik 'm afspeel op de pc want dan kun je rechtstreeks naar de betreffende chapters / titles. Wel gaaf overigens, Marilyn Manson die opduikt in Starfuckers inc. en een hele strakke uitvoering van The Beautiful people.

Nine Inch Nails in de Fragility-tour bezetting is wat mij betreft sowieso één van de beste live bands ooit.

@ Aneurism:

Van een nieuwe tour is alleen nog sprake in het geruchtencircuit, maar ik ga er van uit dat met een release in het voorjaar van 2005 (???!!!)er direct wel weer getoured zal worden. (Ik zal wel vast moeten beginnen met kruipen vrees ik )
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_18582106
2005? erghuuuuuu
pi_18631557
quote:
Op woensdag 21 april 2004 12:07 schreef Aneurism het volgende:
2005? erghuuuuuu
"NIN plan to hit the road in the next few months to preview the new material"
Dan zullen ze dus wel aardig klaar zijn ondertussen hoor
pi_19133934
*kick*

www.nin.com is inmiddels geupdate!

Er wordt nog steeds gewerkt aan het album, wordt dus bijna zeker geen release meer dit jaar.

Lees meer in dit korte interview met Trent:

http://www.roadrun.com/bl(...)cle&newsitemID=22199
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_19192790
Ziet er goed uit. En hij is ook erg druk denk ik met het beantwoorden van al die vragen. Hij beantwoord zelfs een vraag van een gozertje die uit een rekensommetje niet komt. Goeie shit

En er staat bij 'Body of work' als laatste in het rijtje toch een titel doorgekrast en daarachter 2004 halo eighteen. Dus Er is nog hoop
  maandag 17 mei 2004 @ 13:56:45 #131
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_19193238
Leuk hoe hij met grammaticafouten omgaat

Leuk topic ook
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_19216084
God ik hoop dat de sound herkenbaar blijft, dat ik niet een skinny puppy opzet straks. Vind zijn muziek zwaar relaxed en wil eigenlijk dat hij in dezelfde formule blijft, maar toch heb ik vertrouwen gezien hij een musicaal genie is.
pi_19217559
ik vind het altijd wel cool als mijn favoriete bands progressie tonen en juist niet in dezelfde formule blijven. Kijk wel reikhalzend uit naar het nieuwe album en hopelijk ook een tour.
(en er is niks mis met skinny puppy )
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_19217770
Skinny puppy is leuk, maar er is er maar 1. Keiharde meuk is soms lekker maar NIN vond ik juist relaxed om te relaxen, en niet om dezelfde soort keiharde meuk als Skinny puppy te maken. Kijk naar de band The Gathering, totaal ander genre, band die begon met The machine en keiharde rock met een groeiende achterban tot een nu softe meuk en totaal niet de smaak van de meeste achterban. De NIN formule is toch enig sinds uniek, en trekt veel mensen. Dat veranderen is vergelijkbaar met Kopspijkers formule veranderen: Eerst goeie bak met muziek die uniek was/is, naar een andere variant die misschien minder is om naar te luisteren/slechter is. Ik ben fan geworden vanwege die formule van NIN, niet omdat het de zoveelste ministry/skinny puppy was.
pi_19218061
als je fan bent van de formule van NIN heb je vast Sulpher wel eens gehoord....
pi_19228141
Ik weet het is offtopic maar hier moet ik ff op reageren...!
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 14:33 schreef Aneurism het volgende:
[..]Kijk naar de band The Gathering, totaal ander genre, band die begon met The machine en keiharde rock met een groeiende achterban tot een nu softe meuk en totaal niet de smaak van de meeste achterban. [..]
The Gathering doet juist lekker waar het zin in heeft. En soft? ja als je metal alleen goed vind is het waarschijnlijk wel soft. Maar verder is het naar mijn mening geweldige Triprock. Zeer relaxed en zeker tijdens concertjes van the Gathering die nog steevast uitverkocht zijn. Dus of de achterban er last van heeft? Ja misschien de fans van de gothic Gathering, maar dat zijn ze niet meer. Die Metalfans zijn voor een deel vervangen door andere fans....
  dinsdag 18 mei 2004 @ 22:31:17 #137
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_19229134
quote:
The Gathering, totaal ander genre, band die begon met The machine en keiharde rock
Ze begonnen wel eerder, hoor
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_19229842
ze begonnen met always. Langzame doom metal met grunts.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 23:07:45 #139
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19230226
quote:
Skinny puppy is leuk, maar er is er maar 1. Keiharde meuk is soms lekker maar NIN vond ik juist relaxed om te relaxen, en niet om dezelfde soort keiharde meuk als Skinny puppy te maken. Kijk naar de band The Gathering, totaal ander genre, band die begon met The machine en keiharde rock met een groeiende achterban tot een nu softe meuk en totaal niet de smaak van de meeste achterban. De NIN formule is toch enig sinds uniek, en trekt veel mensen. Dat veranderen is vergelijkbaar met Kopspijkers formule veranderen: Eerst goeie bak met muziek die uniek was/is, naar een andere variant die misschien minder is om naar te luisteren/slechter is. Ik ben fan geworden vanwege die formule van NIN, niet omdat het de zoveelste ministry/skinny puppy was.
Zie ik nu skinny puppy in een alinea genoemd worden met the gathering,... ehhhh

Maar NIN is (of was) idd wel cool, ik heb ze destijds gezien in paradiso... spijkerhard concert!! Ik heb echter geen idee wat er van trent is geworden na downward spiral, vond het toch teveel formuletje worden allemaal..
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 mei 2004 @ 23:22:56 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_19230660
Ik vroeg me altijd af of ze die rare kleren ook aanhadden als ze naar de supermarkt gingen.

Wel lekkere muziek.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_19236442
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 22:00 schreef Betse het volgende:
Ik weet het is offtopic maar hier moet ik ff op reageren...!
[..]

The Gathering doet juist lekker waar het zin in heeft. En soft? ja als je metal alleen goed vind is het waarschijnlijk wel soft. Maar verder is het naar mijn mening geweldige Triprock. Zeer relaxed en zeker tijdens concertjes van the Gathering die nog steevast uitverkocht zijn. Dus of de achterban er last van heeft? Ja misschien de fans van de gothic Gathering, maar dat zijn ze niet meer. Die Metalfans zijn voor een deel vervangen door andere fans....
Juist, fans zijn vervangen zoals je het al zegt. Kortom ze krijgen een ander publiek. En dat kan bij elke band gebeuren: Erg leuk dat verder ontwikkelen, maar de fans die speciaal voor _DIE_ muziek komen en _DIE_ muziek die ze naam heeft laten krijgen en de ruimte heeft gegeven om verder te experimenteren houd dan op. Kortom ik als fan van die formule heb geen reet aan verder ontwikkeling van een band als de ontwikkeling niet in mijn straatje past, en daarom ben ik altijd een beetje huiverig tegenover het "groeien" van een band. Ben altijd bang mijn muziekje kwijt te raken, mijn ding... Maar ben er kennelijk enige in. :|
pi_19236549
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 23:07 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Zie ik nu skinny puppy in een alinea genoemd worden met the gathering,... ehhhh

Maar NIN is (of was) idd wel cool, ik heb ze destijds gezien in paradiso... spijkerhard concert!! Ik heb echter geen idee wat er van trent is geworden na downward spiral, vond het toch teveel formuletje worden allemaal..
Gebruik dan de vergelijking van Smashing Pumpkins naar Swan, van geweldig harde muziek met goeie teksten naar overblije hippy muziek waar ik alleen maar van het podium wil wegrennen.
  woensdag 19 mei 2004 @ 15:55:04 #143
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19246331
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 09:33 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Gebruik dan de vergelijking van Smashing Pumpkins naar Swan, van geweldig harde muziek met goeie teksten naar overblije hippy muziek waar ik alleen maar van het podium wil wegrennen.
Gelukkig heb ik met die castraatstem van smahing pumkins ook nooit wat gehad, dus kom ook zeker niet in de verleiding latere projectjes te checken

Maar heeft NIN dan zo'n koersverandering doorgemaakt? Ik volg ze al ruim 8 jaar niet meer, maar kan me toch niet voorstellen dat het nu ineens muziek voor mietjes is geworden
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_19246428
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 09:25 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Juist, fans zijn vervangen zoals je het al zegt. Kortom ze krijgen een ander publiek. En dat kan bij elke band gebeuren: Erg leuk dat verder ontwikkelen, maar de fans die speciaal voor _DIE_ muziek komen en _DIE_ muziek die ze naam heeft laten krijgen en de ruimte heeft gegeven om verder te experimenteren houd dan op. Kortom ik als fan van die formule heb geen reet aan verder ontwikkeling van een band als de ontwikkeling niet in mijn straatje past, en daarom ben ik altijd een beetje huiverig tegenover het "groeien" van een band. Ben altijd bang mijn muziekje kwijt te raken, mijn ding... Maar ben er kennelijk enige in. :|
Dus jij hebt liever een band die 6 albums uitbrengt die precies hetzelfde klinken? Ik wil juist dat er nieuwe elementen in de muziek van mijn favorieten komen en dat ze experimenteren. Van bands die vast zitten aan een formule hoef ik maar 1 cd te hebben, want dan weet ik toch wel hoe de andere albums klinken.
  woensdag 19 mei 2004 @ 16:00:09 #145
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_19246460
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 15:55 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik met die castraatstem van smahing pumkins ook nooit wat gehad, dus kom ook zeker niet in de verleiding latere projectjes te checken

Maar heeft NIN dan zo'n koersverandering doorgemaakt? Ik volg ze al ruim 8 jaar niet meer, maar kan me toch niet voorstellen dat het nu ineens muziek voor mietjes is geworden
Verre van, maar er zit wat meer afwisseling in... als je 'the fragile' luisterde zaten er in verhouding met eerdere cd's wat meer rustige nummers tussen. Maar nog steeds erg NIN.
Wat ik van het nieuwe album begrijp wordt het meer iets zoals 'broken' destijds...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 19 mei 2004 @ 16:03:43 #146
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_19246544
Nou, dat mag van mij!

* Mark zet Wish weer eens op
Dommage arachide-fromage
pi_19265961
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 09:25 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Dat klinkt nogal egoistisch. De band moet doen wat ik wil.
En zoals er hierboven wordt geroepen lijkt het zo alsof je alleen van bands houd die niet veranderen en 6 keer hetzelfde album uitbrengen.

En nee dat hoef ik ook niet nee Als het 6 keer een geweldig album is is dat leuk, maar het gaat toch vervelen.
  donderdag 20 mei 2004 @ 12:12:00 #148
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_19266056
Bovendien sluit je dan uit dat je eigen smaak verandert. Je maakt mij niet wijs dat je op je 7e NIN leuk had gevonden, je ontwikkelt jezelf en je muzieksmaak ook. Ik mag graag naar mijn jaren 80 thrash verzameling luisteren, maar in de tussentijd heb ik toch wel weer andere dingen opgepikt. Niks weerhoudt mij echter om nog eens naar die oude plaatjes te luisteren en te genieten.
Dommage arachide-fromage
pi_19266247
ik was in de jaren 80 ook een groot thrash/death metal fan maar bemerk nu dat mijn smaak toch wel verandert is. Neemt niet weg dat ik een hoop van de albums die ik vroeger draaide nog best wel kan waarderen.
pi_19266249
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:08 schreef Betse het volgende:

[..]

Dat klinkt nogal egoistisch.
En niet klein beetje ook. Heb dit soort 'fans' altijd gewantrouwd. De meeste muzikanten kotsen ook op dit soort fans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')