abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24012723
En iemand inmiddels in bezit, en is het een toevoeging?
pi_24013939
IK HEB DE DELUXE EDITIE VAN THE DOWNWARD SPIRAL WHUAHAHAH w00t!1!!onelelveN!

Euh, *kuch*.

Ik heb hem nu dus zo'n twee weken, en ik ben er best blij mee. De SACD klinkt erg goed, en bij bepaalde nummers geeft het echt een factor 10 meer sfeer als je opeens stemmen achter je hoort, en continue bewegende enviromental sounds.

De DVD is ook erg grappig. Er staan twee videoclips op van NIN, Closer (Stereo/5.1) en nog iets, en dan nog iets van een studiofilmpje van Piggy waar Trent als een randmongool rondspringt en met microfoons gooit.
Ook valt via de DVD één CD in 5.1 te luisteren voor mensen die geen SACD kunnen afspelen.

Het bevalt mij wel, ja .
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 27 december 2004 @ 22:36:52 #203
95046 keitel
waarvan akte...
pi_24244185
of is het march of the pigs?
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
pi_24252891
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:38 schreef NiteSpeed het volgende:
IK HEB DE DELUXE EDITIE VAN THE DOWNWARD SPIRAL WHUAHAHAH w00t!1!!onelelveN!

Euh, *kuch*.

Ik heb hem nu dus zo'n twee weken, en ik ben er best blij mee. De SACD klinkt erg goed, en bij bepaalde nummers geeft het echt een factor 10 meer sfeer als je opeens stemmen achter je hoort, en continue bewegende enviromental sounds.

De DVD is ook erg grappig. Er staan twee videoclips op van NIN, Closer (Stereo/5.1) en nog iets, en dan nog iets van een studiofilmpje van Piggy waar Trent als een randmongool rondspringt en met microfoons gooit.
Ook valt via de DVD één CD in 5.1 te luisteren voor mensen die geen SACD kunnen afspelen.

Het bevalt mij wel, ja .
Hey NiteSpeed. Waar heb je de Deluxe versie gekocht? Het schijnt dat ie in January/February een Europese release krijgt.

Je bedoelt met het studiofilmpje van Piggy: de march of the pigs video. Jah, die is leuk!

En is het verschil tussen SACD en DVD5.1 groot?
pi_24253151
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 11:52 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Hey NiteSpeed. Waar heb je de Deluxe versie gekocht verkregen? Het schijnt dat ie in January/February een Europese release krijgt.

Je bedoelt met het studiofilmpje van Piggy: de march of the pigs video. Jah, die is leuk!

En is het verschil tussen SACD en DVD5.1 groot?
Er staan op de DVD minder nummers dan op de SACD, maar zeker wel genoeg .
Aangezien ik geen legale versie heb, kan ik de SACD niet op 5.1 luisteren, maar het klinkt sowieso goed.

SACD:

CD1:
1. Nine Inch Nails - Mr Self Destruct (4:30)
2. Nine Inch Nails - Piggy (4:24)
3. Nine Inch Nails - Heresy (3:54)
4. Nine Inch Nails - March Of The Pigs (2:58)
5. Nine Inch Nails - Closer (6:13)
6. Nine Inch Nails - Ruiner (4:58)
7. Nine Inch Nails - The Becoming (5:31)
8. Nine Inch Nails - I Do Not Want This (5:41)
9. Nine Inch Nails - Big Man With A Gun (1:36)
10. Nine Inch Nails - A Warm Place (3:22)
11. Nine Inch Nails - Eraser (4:54)
12. Nine Inch Nails - Reptile (6:51)
13. Nine Inch Nails - The Downward Spiral (3:57)
14. Nine Inch Nails - Hurt (6:13)

CD2:
15. Nine Inch Nails - Burn (5:00)
16. Nine Inch Nails - Closer (Precursor) (7:16)
17. Nine Inch Nails - Piggy (Nothing Can Stop Me Now) (4:03)
18. Nine Inch Nails - A Violet Fluid (1:04)
19. Nine Inch Nails - Dead Souls (4:53)
20. Nine Inch Nails - Hurt (Quiet) (5:08)
21. Nine Inch Nails - Closer To God (5:05)
22. Nine Inch Nails - All The Pigs, All Lined Up (7:26)
23. Nine Inch Nails - Memorabilia (7:22)
24. Nine Inch Nails - The Downward Spiral (The Bottom) (7:32)
25. Nine Inch Nails - Ruiner (Demo) (4:51)
26. Nine Inch Nails - Liar (Reptile Demo) (6:57)
27. Nine Inch Nails - Heresy (Demo) (4:00)

Die van de DVD moet ik zo nog opzoeken.
pi_24253680
Cd1 is toch gewoon de standaard 'the downward spiral'? (de tracklist is iig identiek).
Cd2 is wel geinig, maar vooral remixen die al op de singles stonden en tracks die op soundtracks zijn verschenen.

Ik heb hem besteld, om de collectie compleet te houden, maar een echte toevoeging vind ik het niet. Zeker niet gezien het feit dat 'Closure' binnenkort ook op DVD wordt uitgebracht.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_24257091
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Cd1 is toch gewoon de standaard 'the downward spiral'? (de tracklist is iig identiek).
Cd2 is wel geinig, maar vooral remixen die al op de singles stonden en tracks die op soundtracks zijn verschenen.

Ik heb hem besteld, om de collectie compleet te houden, maar een echte toevoeging vind ik het niet. Zeker niet gezien het feit dat 'Closure' binnenkort ook op DVD wordt uitgebracht.
CD1 is standaard TDS jah. Met 5.1. geluid
CD2 is ook 5.1.

Closure binnenkort op DVD? Als je nin.com regelmatig hebt gelezen, dan weet je dat vanwege het geneuzel met platenbazen het nog wel is ff kan duren.

Een echte toevoeging is het IMHO dus echt wel. Op Closure staan niet alle nummers die op TDS worden gespeeld.

De nieuwe plaat WITH TEETH zal naast de CD versie ook uitgebracht worden in 5.1. geluid. The Fragile staat ook op de agenda van Reznor om in 5.1. uitgebracht te worden. Broken en Fixed ook. Pretty Hate Machine zal nog ff moeten wachten, weer om het platenbazengeneuzel (is op TVT label uitgebracht).

Vol verwachting klopt mijn hart
pi_24257479
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 16:51 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

CD1 is standaard TDS jah. Met 5.1. geluid
CD2 is ook 5.1.

Closure binnenkort op DVD? Als je nin.com regelmatig hebt gelezen, dan weet je dat vanwege het geneuzel met platenbazen het nog wel is ff kan duren.

Een echte toevoeging is het IMHO dus echt wel. Op Closure staan niet alle nummers die op TDS worden gespeeld.

De nieuwe plaat WITH TEETH zal naast de CD versie ook uitgebracht worden in 5.1. geluid. The Fragile staat ook op de agenda van Reznor om in 5.1. uitgebracht te worden. Broken en Fixed ook. Pretty Hate Machine zal nog ff moeten wachten, weer om het platenbazengeneuzel (is op TVT label uitgebracht).

Vol verwachting klopt mijn hart
Heb closure al op video dus ik kan wel wachten, heb geen 5.1 set dus ik zal er (nog) niks aan hebben maar zoals ik al eerder aangaf; het gaat mij vooral erom om m'n collectie compleet te houden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 6 januari 2005 @ 23:53:48 #209
95046 keitel
waarvan akte...
pi_24442709
nin.line.up

According to a posting at The NIN Hotline, NINE INCH NAILS mainman Trent Reznor has spoken to Kerrang! magazine about his new band, confirming that Jeordie White (a.k.a. Twiggy Ramirez, A PERFECT CIRCLE, ex-MARILYN MANSON) and Jerome Dillon (drums) are on board, along with "newcomer guitarists Ralph Dieter and Alessandro Cortini."

The group's new CD, entitled "With Teeth", will contain 12 tracks, and is said to be "more song-orientated" than "The Fragile", which was described in the article as "instrumental soundtracks for movies that haven't been filmed yet." Said Trent, "I wanted to hone my songwriting skills with melodies and hooks." Trent also added that he ditched the original working title for the new album, "Bleedthrough", because "people were thinking about blood or a tampon commercial."

"With Teeth" is tentatively scheduled for an April/May release via Nothing/Interscope, according to the magazine, which is promising a longer interview and article in next week's issue.

In other news, a brand new posting at NIN's official web site indicates that the band "will be announcing the first round of U.S. tour dates in the near future. For access to ticket pre-sales, make sure you are registered with the NINE INCH NAILS mailing list."

blabbermouth
pi_24449871
Twiggy!
owh sorry, Joerdie!
pi_24487684
Toch jammer dat Danny Lohner en Charlie Clouser geen deel meer uitmaken van Nine Inch Nails. Beiden hebben toch meer dan een (muzikaal) steentje bijgedragen aan de composities van Trent Reznor. Ik ben benieuwd naar het nieuwe werk van NIN, al vrees ik als liefhebber van electronica dat het geheel veel meer gitaar georienteerd zal zijn. We wachten maar rustig af...
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
  zaterdag 15 januari 2005 @ 16:52:02 #212
112031 NIN_Broken
Into The Void
pi_24582880
Hey NIN-fans, ik ben hier pas nieuw en ik heb zo een beetje rondgeneusd
Ik vind het niet erg dat Robin finck, danny lohner en da rest niet meer mee doen.. want NIN= Trent Reznor . Ik weet nu zeker en vast dat de nieuwe cd gewoon machtig gaat zijn.
Ik kan al niet meer wachten tot ze in nederland of in belgie komen. ik ben ook blij dat Twiggy (Mr white) mee doet.
zo tot kijk
I will take my place in The Great Below
pi_24593544
* Man_in_a_Shed heeft net vorige week The Fragile gekocht. Prachtig album!
pi_24593696
Jeordie!
altijd offtopic...
  zondag 16 januari 2005 @ 16:36:55 #215
95046 keitel
waarvan akte...
pi_24598608
NIN EXCLUSIVE LONDON SHOWS

Nine Inch Nails are coming to London to do two EXCLUSIVE nights at The
Astoria as they get ready to release the new album, WITH TEETH.

WEDNESDAY MARCH 30TH & THURSDAY MARCH 31ST, 2005
@ THE ASTORIA
157 Charing Cross Road
London, WC2 8EN
-----

zo, nu hebben we al iets van een datum waar we rond kunnen schatten...
pi_24598685
heh, wat is het toch heerlijk dat ik maar 30 minuten van Londen woon Eens kijken of we hier kaartjes voor kunenn scoren.....
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_24605161
quote:
Op zondag 16 januari 2005 16:41 schreef bartrid het volgende:
heh, wat is het toch heerlijk dat ik maar 30 minuten van Londen woon Eens kijken of we hier kaartjes voor kunenn scoren.....
* jaloers *
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_24605300
The Astoria
NIN

Wonen in Nederlands op dit soort momenten !
  zondag 23 januari 2005 @ 23:57:07 #219
95046 keitel
waarvan akte...
pi_24714996
In addition:

(bron: blabbermouth.net)
quote:
NINE INCH NAILS mainman Trent Reznor has confirmed the group's new touring lineup as the following:

Aaron North (ex-THE ICARUS LINE) – Guitar
Jerome Dillon – Drums
Jeordie White (A PERFECT CIRCLE, ex-MARILYN MANSON) – Bass
Alessandro Cortini - Keyboards

Commented Trent, "I am very excited about this and we fucking sound great. I've been saying I've wanted this incarnation of the band to be a departure and now it truly is.

"Alessandro fit in immediately, but we looked all over for the right guitarist. In retrospect, I believe we were looking for someone to fill Robin's [Finck] shoes. When Aaron walked through the door, he pissed on Robin's shoes and kicked them out the door where they belong — effectively closing a chapter. A great chapter, but one that is in the past. This is a new entity that feels very fresh and vital.

"We are preparing to destroy you."

Asked by a fan in the "Access" section of the group's web site how he thinks having the new bandmembers will change the sound of the older songs when performed live in concert, Trent said, "The band is capable of a lot and I trust and respect everyone's musical ability. We are reworking a number of older tracks that still matter to us, while focusing on the new material."

NINE INCH NAILS' new album, "With Teeth", is scheduled for release in the U.S on May 3 (one day earlier internationally). The CD will contain 12 tracks, and is said to be "more song-orientated" than 1999's "The Fragile". The album was recorded in part at Sound City Studio in Van Nuys, Ca., and features a guest appearance on drums by former NIRVANA drummer/current FOO FIGHTERS frontman Dave Grohl. Mixing duties were handled by Alan Moulder (THE CURE, SMASHING PUMPKINS).

(Thanks: -=sleepy=-)
pi_25073652
Tracklist en promoclip voor With Teeth staan nu op www.NIN.com !!!

http://www.nin.com/current/index.html
pi_25073815
Die promoclip is van the hand that feeds. Klinkt érg goed. Waarom moeten we nog zo lang wachten?
  maandag 14 februari 2005 @ 20:40:51 #222
95046 keitel
waarvan akte...
pi_25090077
5 maart valt toch mee? ik dacht dat het verdomme begin mei ging zijn
pi_25096615
quote:
Op zondag 16 januari 2005 16:41 schreef bartrid het volgende:
dat is dus niet gelukt Nu maar wachten op de reguliere concerten.....
pi_25106438
quote:
Op maandag 14 februari 2005 20:40 schreef keitel het volgende:
5 maart valt toch mee? ik dacht dat het verdomme begin mei ging zijn
Drie Mei zal je bedoelen.
Niet de hele wereld gebruikt de Nederlandse manier om data op te schrijven.
pi_25108990
Het is inderdaad 5 mei. Ik had het ook mis en gehoopt op 3 maart.

woensdag 16 februari 2005 @ 20:01:08 #226
95046 keitel
waarvan akte...
pi_25116035
fuck
pi_25204844
Nine Inch Nails treedt op in Duitsland!

Nine Inch Nails naar (festival) Hurricane

Datum: 10 Juni 2005 (vr) - 12 Juni 2005 (zo)
Plaats: Scheeßel, Duitsland

3 daags festival in een klein plaatsje tussen Hamburg, Bremen en Hannover. Maar wel met grote namen.

Camping is - met 3 dagen kaartje -
mogelijk van 09.06. 20.00uur tot 13.06. 10.00uur.

De 3 dagen kaart is te bestellen via http://www.getgo.de/

De kosten van het festival waren tot 1 februari 79 euro, maar vanaf dat moment 89 euro. Daarbij komt nog 5 euro statiegeld voor een vuilniszak, die je terugkrijgt als je je vuil aan het einde van het festival weer inlevert.

Bevestigde artiesten:
Audioslave
Beatsteaks
BoySetsFire
Die Aertze
Kettcar
Millencolin
Moneybrother
New Order
Nine Inch Nails
Oasis
Phoenix
Queens Of The Stone Age
Rammstein
Ska-p
System Of A Down
Wir Sind Helden

Hoe kom je er?
Festivalticket is ook geldig in de trein vanuit Hamburg, Bremen en Hannover. Reis vanuit Groningen richting Bremen.
pi_25205175
vette line up!
pi_25206477
Hopelijk betekend dit dat ze dan ook naar Nederland komen please, please, please
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_25207259
Hmm als NIN niet in NL komt dan zit er toch nog een tweede festival in voor mij
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:23:32 #231
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_25207337
tvp voor morgen.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_25212194
Ik kom er dus ook net achter dat in de huidige tourdata geen NL of BE datum staat vermeld.

En 3 dagen op een stinkend festival te zitten zie ik niet zitten.

Zenith zaal in Parijs is mega groot. Ook niet een optie.

Verdomme, HMH hal of 013 moeten ze aan doen! 013 zou het ook niet snel worden omdat deze zaal geen contract meer heeft met MOJO.

Zijn er nog NL festivals half juni waar ze misschien staan?
pi_25212425
6_10_05 scheesel_
germany hurricane festival
on sale now

6_12_05 tuttlingen_
germany southside festival
on sale now

6_14_05 vienna_
austria outdoor arena on sale: monday, march 7th, 9am
6_15_05 berlin_
germany columbiahalle
on sale: friday, march 4th, 9am
6_22_05 paris_
france zenith
on sale: wednesday, march 2nd, 9am
6_24_05 interlaken_
switzerland greenfield festival
on sale now

6_25_05 oberhausen_
germany area 4 festival
on sale now

6_29_05 barcelona_
spain razzmatazz
on sale: thursday, march 3rd, 9am
7_04_05 london_uk brixton academy
on sale: wednesday, march 2nd, 4pm
7_07_05 glasgow_
scotland barrowland
on sale: wednesday, march 2nd, 9am
7_08_05 birmingham_uk academy
7_10_05 manchester_uk apollo

Tussen 15 en 22 juni, zitten ze vlakbij Nederland. Is er tussen die datum geen festival hiero?

Ongelofelijk dat ze hier niet komen.....
pi_25212978
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:11 schreef Devlinsect het volgende:
Ik kom er dus ook net achter dat in de huidige tourdata geen NL of BE datum staat vermeld.

En 3 dagen op een stinkend festival te zitten zie ik niet zitten.

Zenith zaal in Parijs is mega groot. Ook niet een optie.

Verdomme, HMH hal of 013 moeten ze aan doen! 013 zou het ook niet snel worden omdat deze zaal geen contract meer heeft met MOJO.

Zijn er nog NL festivals half juni waar ze misschien staan?
brixton academy in londen is wel ok, niet te groot en niet te klein, paar weken geleden rammstein nog gezien daar.
pi_25213490
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:28 schreef Devlinsect het volgende:

-knip-

Tussen 15 en 22 juni, zitten ze vlakbij Nederland. Is er tussen die datum geen festival hiero?

Ongelofelijk dat ze hier niet komen.....
4 juni is Waldrock, maar daar lijkt NIN me geen band voor
11e Arrow Festival, maar dat lijkt me ook niet
18e Field of Rock, zou heel misschien kunnen.....en daar ben ik toch al vanwege Black Sabbath , maar verwacht ik eigenlijk niet
26e Rockin Park, zou ook kunnen, maar denk ik eigenlijk ook niet

En dan komt 7 juli Bospop maar dat lijkt me ook geen optie

En daarna is Lowlands pas weer de eerste serieuse optie, maar dat is bijna anderhalve maand na de laatste bevestigde datum.......

Oftewel ik zie ze niet zo snel op een festival staan in NL, dus beter komen ze gewoon in een zaal spelen hier van de zomer
pi_25213789
Bedankt mèn voor het uitzoeken!

Fields of Rock zou de beste optie zijn. Er staat nog niets gepland in de MTV tent.

Zowel in de Ahoy als in de Heineken Music Hall zijn er genoeg data vrij tussen 15 en 22 juni.

Goed, ik ga naar Autechre, had ook NIN graag willen zien...
pi_25239782
The hand that feeds en The line begins to blur klinken in ieder geval veelbelovend... Dat wordt een lange zit tot 3 mei ben ik bang. (tenzij er voortijdig nog wat meer nummer uitlekken natuurlijk) Oh ja, ondanks het downloaden zal ik de eerste zijn die 3 mei bij de plaatselijke platenboer het schijfje gaat kopen hoor.
pi_25278507
Er worden steeds meer data aan de Europese tour toegevoegd maar voorlopig nog geen concert in Nederland in zicht. Het zal toch niet zo zijn dat na 6 jaar wachten op NIN live Nederland wordt overgeslagen...?? Ik ga alvast maar eens kijken wat de beste opties in het buitenland zijn.
pi_25298287
quote:
Op zondag 27 februari 2005 09:34 schreef Vinduppie het volgende:
Er worden steeds meer data aan de Europese tour toegevoegd maar voorlopig nog geen concert in Nederland in zicht. Het zal toch niet zo zijn dat na 6 jaar wachten op NIN live Nederland wordt overgeslagen...?? Ik ga alvast maar eens kijken wat de beste opties in het buitenland zijn.
Er zijn alleen amerikaanse data toegevoegd aan de Performance List. Geen nieuwe Europese data tot zover ik zie.

Overigens is op www.nin.com de ACCESS bijgewerkt. Nieuwe vragen zijn beantwoord door Reznor.

De eerste singel van With Teeth kunnen we verwachten begin april. Inclusief een videoclip (waarin Dave Grohl van de Foo Fighters drumt)
pi_25304039
Met trots deel ik u mede:

Nine Inch Nails komt naar Rock Werchter 2005!

!
  dinsdag 1 maart 2005 @ 02:56:24 #241
46960 StefanP
polemicist
pi_25307244
De Broken EP is en blijft zijn beste werk vind ik. Een muur van geluid gewoon. De CDs daarvoor waren technisch nog niet zo goed en de geluidskwaliteit liet ook te wensen over. De CDs erna waren veel melodischer en softer.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_25328138
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 02:56 schreef StefanP het volgende:
De Broken EP is en blijft zijn beste werk vind ik. Een muur van geluid gewoon. De CDs daarvoor waren technisch nog niet zo goed en de geluidskwaliteit liet ook te wensen over. De CDs erna waren veel melodischer en softer.
Broken is inderdaad een muur van geluid. Helaas heeft hij maar één CD er voor gemaakt: Pretty Hate Machine. De geluidskwaliteit te wensen over? Het is een cd die rond 89 geproduceerd is. Geproduceerd door Trent Reznor, Flood, John Fryer, Keith LeBlanc, Adrian Sherwood.

Flood en Adrian Sherwood zijn één van de grotere en betere producers op dit moment.

Broken is geschreven n.a.v. de Pretty Hate Machine tour. Tjek de eerste cd van Filter - Short Bus maar eens. Bijna hetzelfde geluid. Dit komt naar mijn idee doordat de zanger van Filter, Richard Patrick (tourde in de begin dagen met NIN tot Downward Spiral) zijn 'eigen' geluid wilde maken. Geluid wat ie geript heeft van Broken.
pi_25328203
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:32 schreef NiteSpeed het volgende:
Met trots deel ik u mede:

Nine Inch Nails komt naar Rock Werchter 2005!

!
Dat is een festival mên. NIN in totaal 4x live gezien waarvan 1x op Rock Werchter. Dat was het slechtste concert van die 4. Geluid was klote, belichting niet of nauwelijks (ze speelden overdag).

Ze moeten naar een zaal in Nederland!!!!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 22:43:53 #244
112031 NIN_Broken
Into The Void
pi_25387855
OMFG!
NIN @ Werchter ... Ik kan al niet meer wachten
I will take my place in The Great Below
pi_25461350
Voorlopig nog even in de geruchtensfeer maar in ieder geval iets te melden:

We have heard tale of a potential Netherlands NIN June date. We don't know where, or when the concert will be taking place exactly, but it's due to be announced officially later this month.

bron: www.theninhotline.net
pi_25477366
De teksts van hand that feeds is wel super sterk

The hand that feeds - Nine Inch Nails

the hand that feeds
you're keeping in step
in the line
got your chin held high and you feel just fine
because you do
what you're told
but inside your heart it is black and it's hollow and it's cold

just how deep do you believe?
will you bite the hand that feeds?
will you chew until it bleeds?
can you get up off your knees?
are you brave enough to see?
do you want to change it?

what if this whole crusade's
a charade
and behind it all there's a price to be paid
for the blood
on which we dine
justified in the name of the holy and the divine

just how deep do you believe?
will you bite the hand that feeds?
will you chew until it bleeds?
can you get up off your knees?
are you brave enough to see?
do you want to change it?

so naive
I keep holding on to what I want to believe
I can see
but I keep holding on and on and on and on

will you bite the hand that feeds you?
will you stay down on your knees? (8x)

The Line Begins To Blur

There are things that I said I would never do
There are fears that I can not believe have come true
For my soul is too sick and too little too late
And myself I have grown too weary to hate

The more I stay in here
The more it's not so clear
The more I stay in here
The more I disappear
As far as I have gone
I knew what side I'm on
But now I'm not so sure
The line begins to blur

There's somebody on top of me
I don't know I don't know
Isn't anybody stopping me
I won't try and hold my breath
Just how far down can I go

As I lie here and stare
the fabric starts to tear
It's far beyond repair
And I don't really care
As far as I have gone
I knew what side I'm on
But now I'm not so sure
The line begins to blur
pi_25477402
Ook dit kan ik niemand onthouden: Trailers.
http://www.bandbuilder.com/nin/
pi_25503840
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 19:23 schreef Aneurism het volgende:
Ook dit kan ik niemand onthouden: Trailers.
http://www.bandbuilder.com/nin/
Trailers van het hele album! Ben druk aan het luisteren!

http://www.neverland.co.nz/index.php?page=down
pi_25513334
Jullie weten het vast al, maar om ff het topic up to date te houden
NIN op Rockin' park in Nijmegen 26 juni 2005. I'll be there
pi_25514549
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:05 schreef Betse het volgende:
Jullie weten het vast al, maar om ff het topic up to date te houden
NIN op Rockin' park in Nijmegen 26 juni 2005. I'll be there
Ik zit nu te twijfelen tussen Werchter en Rockin' Park .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')