en net zo snel al weer 30 gelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:34 schreef Leatherface het volgende:
0 - 30 voor Agassi op Federer zijn opslag.
quote:Krant van maandag
De Zwitserse maestro was niet erg onder de indruk van zijn volgende opponent: "Agassi moet beter gaan spelen dan hij tot nu toe liet zien. Zelfs als ik niet op mijn best ben, win ik waarschijnlijk nog."
Effe een up-date wat betreft junior-oranje;quote:Op maandag 24 januari 2005 23:42 schreef TheVulture het volgende:
In het juniorentoernooi zijn er trouwens drie Nederlandse jongens door naar de tweede ronde:
Robin Haase is een groot talent, als vierde geplaatst en een van de kanshebbers en volgens mij samen met Jesse Hatung Galung twee toekomstige Nederlandse top 50 spelers.
Verder speelt Antal van der Duim vannacht tegen de als eerste geplaatste Koreaan Kim en is ook Tiemo de Bakker (13e geplaatst) door naar ronde twee.
Benieuwd wat deze jongens nog kunnen. Wordt tijd dat er een nieuwe Krajicek/Schalken/Verkerk opstaat
dat heeft ie wel gezegd.....maar dan in het Engels. Hij wordt al aardig arrogant maar ja dat zou ik ook zijn als ik van iedereen won....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:28 schreef TheGeneral het volgende:
Ik geloof niet dat hij dat heeft gezegd hoor, daar is hij niet het type naar...
Omstreeks vijven denk ik. Eerst een dubbelpartij, dan Davenport - Molik, vervolgens Davidenko - Roddickquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:20 schreef RayMania het volgende:
Weet er iemand toevallig hoe laat Roddick - Davidenko begint?
zeikstraal, nog maar 12 minutenquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:22 schreef Ambrosius het volgende:
Hmm, 3.00 pas de eerste live-partij op Eurosport, daar ga ik niet op wachten..
Nog 4, 4 minuten voordat het llalallalalallala aquote:Op woensdag 26 januari 2005 02:55 schreef rubbereend het volgende:
we zijn dr bijna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |