quote:Op zondag 23 januari 2005 20:11 schreef Romius het volgende:
Pepijn, ben je er nog uitgekomen met je Packard Hell ?![]()
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2005 20:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik kan trouwens niet eens verstaan wat ze zingen
Ja zeker, echt geweldig allemaalquote:Op zondag 23 januari 2005 22:21 schreef ondeugend het volgende:
Klinkt als tcoh een leuk avontuur Youssef.... al is er dan geen koop uit voort gekomen.
Wel cool dat jullie uit jezelf van die verslagen tikken.quote:Op zondag 23 januari 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
Ok hier mijn 2de verslag na het geweldige succes van mijn rijexamen verslag.![]()
Dat deed ik ook eens een keer met lessen, ff goed opentrekken. Hoor ik gelijk, "hee het hoeft niet stuk hoor"quote:Op zondag 23 januari 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel cool dat jullie uit jezelf van die verslagen tikken.![]()
![]()
Ik heb vorig jaar bij menige proefrit van derden gezegd dat ze wel wat meer mogen tikken dan het was leuk enzo.Maar van jullie krijgen we dus gelijk van die lappen tekst.........en nog foto's ook....!
![]()
![]()
En ik weet trouwens nog wel dat ik mijn lesmotor voor de eerste keer helemaal opentrok.
Er was een andere leerling voor mij door oranje gereden ..
Dus ik wachten tot het groene licht, en ik zou hem wel even terugpakken.![]()
Groen! Vol gas!![]()
Komt de hele motor omhoog uit de veren met optrekken, deze kracht had ik idd nooit verwacht.
Tranen in mijn ogen van de acceleratie -ik wist niet waar ik was zo snel trok de wereld aan mij voorbij.
Affijn, achteraf was het wel kicken.Maar ik was nog wel een tijdje onder de indruk en reed voortaan maar wat voorzichtiger.
Waarschijnlijk de oervader van de Bandit.
Zonder foto's geen top verhaalquote:Op zondag 23 januari 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel cool dat jullie uit jezelf van die verslagen tikken.![]()
![]()
Ik heb vorig jaar bij menige proefrit van derden gezegd dat ze wel wat meer mogen tikken dan het was leuk enzo.Maar van jullie krijgen we dus gelijk van die lappen tekst.........en nog foto's ook....!
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:11 schreef Romius het volgende:
Dat deed ik ook eens een keer met lessen, ff goed opentrekken. Hoor ik gelijk, "hee het hoeft niet stuk hoor"
Ik denk nou dat is wel een keertje goed voor dat ding, wordt nooit is een keer opengetrokken![]()
Idd.quote:
quote:Als ik het gas met de ER5 van de rijschool opentrok (rijschoolwelke kneus gaat er nu lessen
![]()
) trok de koppeling aan ofzo. Omdat die versleten was, pas met mijn laatste les dat de instructeur erop reed zei die "Hmm, toch maar eens weg doen die motor."
![]()
Manvrouwquote:Op zondag 23 januari 2005 23:30 schreef Patrick281 het volgende:
Met 4-5 man/vrouw gaan stappen was niet verstandig met die auto, dan was het helemaal voorzichtig spelen met gas/koppeling.![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 00:23 schreef Youssef het volgende:
ManvrouwHoeveel travo's heb je in je vriendenkring
![]()
Hollander172 dus.quote:Lekker snel is het forum nu, maar eerst slapen. Moet nog even zeggen dat er volgens mij wat credits gaan naar ZX9R (Luc ofzo
) voor het opzoeken van de mogelijkheid tot ombouwen
quote:Op maandag 24 januari 2005 00:39 schreef Captain_Chaos het volgende:
Vroemmmmmm !
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet meer wie het was, Luc kan ook later in de gesprekken gevallen zijn.quote:
Je hebt het maar moeilijk, als ik zo de geschiedenis van FokMC doorlees.quote:Ik heb netaan mijn CV af, nu nog een brief tikken.
![]()
![]()
![]()
Wel even getuigschriften netjes gecopieerd ondertussen. Moet-allemaal-nu-nog-de-deur-uit.![]()
Kom je dat dan te weten als dat gebeurd ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2005 08:23 schreef hollander172 het volgende:
MM wordt op dit moment belaagd door een googlebot.
Grappig dat ie zo snel gevonden wordt zonder dat ik hem ergens heb opgegeven.
Was even aan het kloten met de tijdsinstelling en zag toen een raar gereserveerd IP langskomen.quote:Op maandag 24 januari 2005 08:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kom je dat dan te weten als dat gebeurd ofzo?En de link heeft de bot vast gevvonden via dit forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |