zo ook hier, mijn afslag naar de snelweg is op een viaduct waar het erg druk was...er stond een BMW met achterwiel aandrijving die met groen licht dus ook niet vooruit kwamquote:Op maandag 24 januari 2005 09:25 schreef Patrick281 het volgende:
Vorig jaar februari stond er zo'n Isuzu schildersbusje, die kwam Hoogvliet niet uit.
Dat loopt lichtjes omhoog, en halverweg staat er een stoplicht en moet je dus stilstaan.
Alleen optrekken op dat hellinkje kon niet met dat ding.Achterwielaandrijving.
Wel gevaarlijk, iedereen ging er op de busbaan voorbij.![]()
Ik ben alleen blij dat ik niet bij die afslag van jou in de buurt kom met mijn achterwielaandrijver.
tja, 1e reactie is vol in de remmen en dus idd doorremmen ook als ze glijdenquote:Edit:
En de meeste mensen weten ook geen ruk wat ze aan het doen zijn in het verkeer lees ik zo uit je verhaal. Beetje hard gaan remmen, of blijven remmen als je glijdt en dan nog verbaast of verschrikt kijken ook.
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:57 schreef Patrick281 het volgende:
Beetje nutteloze bijdrage onderaan.
Ik had het toen goed overgebracht en heb er nu niets over gezegd idd.
Nog niet helemaal wakker die jongen.![]()
ik weet niet waarom deze discussie weer oplaait maar ik kan het me ook moeilijk voorstellen dat een beginnende motorrijder niet onder de indruk is van het vermogen van een ZX9R. als je alleen al Youssef zijn reactie ziet op die tammequote:Op maandag 24 januari 2005 09:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn postte toen de link, ik las uit zijn verslag oid dat jullie vonden het vermogen (of het gevoel er van iig) vonden tegenvallen...
Dat kan ik er bij mij niet in omdat de ZX9R gewoon een monster is, dat vinden zelfs de ervaren rijders. Dus toen zei ik, OF jullie zijn Mr en Mrs Rossi of het betrof een 25kw ZX9ROf het ergste geval een ZX9R die begrensd was op 100pk... dat zie je vaker.
En toen ging Pepijn er weer op in... hij zei dat de moderne motoren wat vriendelijke zijn afgesteld etc. Maar feit blijft dat er 150 paardjes blijven rennen in die ZX9R itt een CBR600 a la allemansvriendje....
Dus ik denk dat ie gewoon begrensd was...
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, 1e reactie is vol in de remmen en dus idd doorremmen ook als ze glijden
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hoe kom je daar terecht dan ?
![]()
heb er nog veel meer foto's op staan
quote:
Raus heeft niet echt flink doorgetrokken op die ZX9R en heeft er ook niet echt ervaring mee,quote:Op maandag 24 januari 2005 10:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weet niet waarom deze discussie weer oplaait maar ik kan het me ook moeilijk voorstellen dat een beginnende motorrijder niet onder de indruk is van het vermogen van een ZX9R. als je alleen al Youssef zijn reactie ziet op die tammebandit
dus hij zal idd wel begrensd zijn geweest.
geen geld = geen autoquote:Op maandag 24 januari 2005 10:28 schreef Patrick281 het volgende:
Morning.
Hoe is het qua auto luc? Nog wat geworden met die Saab?![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 10:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus heeft niet echt flink doorgetrokken op die ZX9R en heeft er ook niet echt ervaring mee,
die uitspraak dat ie niet echt een flinke indruk maakte komt van mij af,
Ik rijd nu ook echt niet graag op mijn ZX9R. Met deze temperaturen worden de bandjes NIET warm en zwabber je iedere kant op als je ook maar het gas aan durft te raken.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
.... ZX9R .... CBR .... CBR .... 150PK .... 200 .... 2e versnelling .... koppel .... ZX9R .... R1100RS ....
Wat valt er dan te zien?quote:Op maandag 24 januari 2005 10:35 schreef hollander172 het volgende:
Begin ik dat scripten net een beetje op waarde te schatten komt er niemand kijken naar de vorderingen.
Daar zijn oplossingen voor, dingen kosten nog geen 100 euro.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:35 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik rijd nu ook echt niet graag op mijn ZX9R. Met deze temperaturen worden de bandjes NIET warm en zwabber je iedere kant op als je ook maar het gas aan durft te raken.
Daar is niks aan.
Ik had het gisteren op de fiets nog.
Ik neem gewoon een normaal bochtje en ik schuif zowel over het voorwiel als over het achterwiel weg.
Gelukkig kon ik hem houden anders had ik Cis ook onderuit geschoffeld.
Nee, voor deze jongen voorlopig geen ZX9R sturen. Levensgevaarlijk met al dat vermogen.
Hahaha..quote:Op maandag 24 januari 2005 10:45 schreef Patrick281 het volgende:
Daar zijn oplossingen voor, dingen kosten nog geen 100 euro.![]()
Helaas niet.quote:Maar ben je nog wel een stukje met de Z gaan rijden?![]()
Ligt niet aan het gas. Dat is nu echt heel erg goed afgesteld.quote:Zou het trouwens geen afstelling zijn dat het gas zo bruut is bij de R?![]()
Misschien is er wel wat aan te doen in ieder geval.
En je kan ook even je vering en bandenspanning aanpassen.
Heb net een functie toegevoegd die laat zien of je online of offline bent.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:37 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wat valt er dan te zien?
Ik ben net nog wezen kijken. De enige die online waren waren wij.![]()
Er zijn nul gebruikers in de chat!quote:Op maandag 24 januari 2005 10:51 schreef hollander172 het volgende:
Heb net een functie toegevoegd die laat zien of je online of offline bent.
Nu net klaar met de max posts per topic functie. Chatboxje er aan gekoppeld maar die moet nog even door de designmolen. (dat krijg je met leentjebuur spelen)
Is inderdaad een beetje rustig.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:54 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Er zijn nul gebruikers in de chat!
Hoeveel posts per topic? 300 of 256 zoals het oude Fok!?
Maar de fuctie on-offline was er toch al? Onderaan de forumindex staat toch wie er online zijn?
Ik ben gewoon wat aan het filosoferen....quote:Op maandag 24 januari 2005 10:49 schreef ZX9R het volgende:
Ligt niet aan het gas. Dat is nu echt heel erg goed afgesteld.
En vering en bandenspanning bijstellen?
Vering staat lekker snaarstrak en de bandjes zijn goed op spanning![]()
ook hier geldt:quote:Op maandag 24 januari 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
Maar wat andere naaldjes in je carburateur kunnen misschien wonderen doen voor een wat vergevingsgezindere vermogensafgifte.![]()
Met het ritje van laatst had ik ook al een paar keer last van een spinnend achterwiel bij gasgevenquote:Op maandag 24 januari 2005 10:35 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik rijd nu ook echt niet graag op mijn ZX9R. Met deze temperaturen worden de bandjes NIET warm en zwabber je iedere kant op als je ook maar het gas aan durft te raken.
Daar is niks aan.
Ik had het gisteren op de fiets nog.
Ik neem gewoon een normaal bochtje en ik schuif zowel over het voorwiel als over het achterwiel weg.
Gelukkig kon ik hem houden anders had ik Cis ook onderuit geschoffeld.
Nee, voor deze jongen voorlopig geen ZX9R sturen. Levensgevaarlijk met al dat vermogen.
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:34 schreef Romius het volgende:
Op zich wel cool, maar het kan ook fout gaan, dus toch maar ff oppassen![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had van de zomer zelfs een paar vette slide's met iets te vroeg en teveel gas in bocht uit.
Maar het bleef allemaal controleerbaar.Michelin power sport en een nauwkeurig digitaal gashandle.
![]()
.. en dat je het zelf niet gevoeld hebt.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:34 schreef Romius het volgende:
Met het ritje van laatst had ik ook al een paar keer last van een spinnend achterwiel bij gasgeven![]()
Die achter mij reden zeiden dat dat duidelijk zichtbaar was![]()
Duimen dat je niet onderuit gaat met de koude bandjes van je fiets?quote:Op maandag 24 januari 2005 11:38 schreef ZX9R het volgende:
Zo, nu ben ik echt weg. Solliciteren!
duim voor me!
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:11 schreef hollander172 het volgende:
Ben nu dat modpanel eens aan het aanpassen, kan Stephan zometeen niet weer "per ongeluk" topics wissen.
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:45 schreef Romius het volgende:
![]()
Maarre, de Michelin power sport, is dat een kruising tussen de Pilot Sport en de Pilot Power?
Vaag, maar de Pilot sport is er toch alweer een jaar of 4/5? Hij lag standaard op de nieuwe Gixxer van 2000 iig.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Model april 2004, die andere die jij noemt zijn erbij gekomen en niet ter vervanging van ..
Maar hoe hij precies heet .. ietsje anders idd.![]()
![]()
Hoe weet jij dat nou!quote:Op maandag 24 januari 2005 12:48 schreef Romius het volgende:
Hij lag standaard op de nieuwe Gixxer van 2000 iig.
Yeps een R6 2004, nu 550km gereden. Ik moet dus nog leren rijdenquote:Op zondag 23 januari 2005 14:29 schreef Patrick281 het volgende:
Welkom Oesie.
Heb je een R6? En al een beetje rijstijl ontwikkeld?
Beetje minder seizoen om te gaan rijden, al is het wel een bijzonder zachte winter, maar van de zomer hebben we weer maxi'grip.
quote:Op maandag 24 januari 2005 10:49 schreef ZX9R het volgende:
Hahaha..
En dan koelen de bandjes meteen af als je ook maar 1 meter hebt gereden.
Ach verder was het wel een goed fiets, alleen jammer van die versnellingsbakquote:Op maandag 24 januari 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:Ik ben slecht met namen, vergeet ze alweer tijdens het uitspreken.
Geen vrouw die mij gelooft.
Maar ik zal vanavond maar weer even checken.
Bedoel dat de band van 04/2004 is, en de maand daarna (zaterdag motor ophalen, maandag release*) kwam *de nieuwe serie.
[..]
Hoe weet jij dat nou!![]()
En wil je daar wel aan herinnerd worden.
Yoessef opgelet.
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:13 schreef Oesie het volgende:
Yeps een R6 2004, nu 550km gereden. Ik moet dus nog leren rijdenMijn stage is nu afgelopen dus kan nu wat sneller op de motor stappen als het weer het toelaat
Geduld gehad.. 1.5 jaar keihard gespaart en niks uitgegeven. Dan loont zo'n motor welquote:Op maandag 24 januari 2005 13:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En gelijk al zo'n mooie bike.
En (echt)leren rijden duurt inderdaad wel even. Als je dat geduld op kan brengen scheelt het flink in de portomonnee.![]()
Ik heb mijn papiertje trouwens een paar jaar geleden in november gehaald en wist niet wat ik meemaakte toen het ineens minder glad op de weg werd in maart.
Ach ja, slechts een detail he.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:20 schreef Romius het volgende:
Ach verder was het wel een goed fiets, alleen jammer van die versnellingsbak
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:24 schreef Oesie het volgende:
Geduld gehad.. 1.5 jaar keihard gespaart en niks uitgegeven. Dan loont zo'n motor wel![]()
En ik rijd alleen als de weg droog is en de pekel weg is....![]()
Tja als student zijnde, ov in de pocket. Auto naast de deur.. dan pak je natuurlijk alleen de motor wanneer die het mooiste blijft. Natuurlijk zou ik elke dag gaan motor rijden. Maar daar blijft die niet het beste bij, helaas.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk uit een zondagsrijder.
![]()
Maar verstandig idd, zeker als je hem niet echt nodig heb als dagelijks vervoer.
Dat ding met geld erin en meestal gelocaliseerd in de kontzak is trouwens met een e inplaats van een o.
Had ik verkeerd geschreven.![]()
Op MF had je voor zo'n grove fout een ban gekregenquote:Op maandag 24 januari 2005 13:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk uit een zondagsrijder.
![]()
Maar verstandig idd, zeker als je hem niet echt nodig heb als dagelijks vervoer.
Dat ding met geld erin en meestal gelocaliseerd in de kontzak is trouwens met een e inplaats van een o.
Had ik verkeerd geschreven.![]()
Nu ff verder met werk..
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:32 schreef Romius het volgende:
Op MF had je voor zo'n grove fout een ban gekregen![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:31 schreef Oesie het volgende:
Tja als student zijnde, ov in de pocket. Auto naast de deur.. dan pak je natuurlijk alleen de motor wanneer die het mooiste blijft. Natuurlijk zou ik elke dag gaan motor rijden. Maar daar blijft die niet het beste bij, helaas.
[[url=http://www.oesie.nl/uploads/thumbs/59.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |